Catalans aixakeuvus xD (#64)

17, 8, 9, 10, 11
eTc escribió:Respostes personals previ pase per caixa smile_[plas]
Cafetino escribió: S'accepten suborns

Imagen Unes botes de cocodril noves amb les q quedaràs molt sexy [jaja]
Cafetino escribió:S'accepten suborns

[rtfm][rtfm]

Cafetino escribió:El dia que el mon desperti, els quillacos i canis que poblen aquest món seran banejats permanentment d'internet i enviats d'excursió amb un coet al sol.

Aquell dia jo seré mod [poraki]
drknss escribió:
Imagen Unes botes de cocodril noves amb les q quedaràs molt sexy [jaja]

jooo.... jo m'esperava una altra cosa :3

eTc_84 escribió:Aquell dia jo seré mod [poraki]

Si tu has sigut ascendit com a mod, aquell dia l'Aleix serà el totpoderós xDD
drknss escribió:
Unes botes de cocodril

[uzi]
morr escribió:...

Ara que m'hi fixo, tu també t'has apuntat a la moda de les banderes... després ens queixem del burro i el toro als cotxes
Cafetino escribió:Ara que m'hi fixo, tu també t'has apuntat a la moda de les banderes... després ens queixem del burro i el toro als cotxes

Si la bandera del morr és brutal [tadoramo]

No soy facha... AUNQUE LO PAREZCA [qmparto][qmparto]
Cafetino escribió:jooo.... jo m'esperava una altra cosa :3
ein?

Ales, me'n torno a fer feina (no per res, sino pq tallen internet ^^U).
eTc_84 escribió:Si la bandera del morr és brutal [tadoramo]

No soy facha... AUNQUE LO PAREZCA [qmparto][qmparto]

Si si, ara us falta una amb la senyera que digui:
No soy antiespañol
por sentirme catalán
Visca Catalunya

O be una variant de la original:
No soy facha
por defender mi bandera
sino por mi actitud fascista

xDD
Cafetino escribió:Ara que m'hi fixo, tu també t'has apuntat a la moda de les banderes... després ens queixem del burro i el toro als cotxes

El toro y el burro es una payasada de paletos. La imagen dinamica que llevo es una forma de llamar la atencion sobre un problema ya demasiado pesado y estupido que tiene que soportar nuestro pais.
El morr és el defensor dels pobres [jaja]

El burro realment és el guarà.
Aya_cat escribió:ho veieu normal din ar a les 17?

una pregunta a veure si algu de vosaltres em pot ajudar per cert:
no em deixa entrar al correu de hotmail i tampoc em deixa entrar a la web del fotolog? i trobeu logica ?

Como llevas los horarios para ir a clase? ^^

A tu consulta referente al correo es posible que esten migrando tu cuenta de correo hotmail a live hotmail (una hortelada de diseño todo sea dicho aunque fijo te gusta) En mi caso me migraron hace dos dias.

Y bueno, ya que me paso por aqui pues un saludo a todos que sabe dios cuando me volvere a pasar por aqui xD

Y ya de paso... alguno de vosotros tiene una PSP normal y se ha hecho una bateria pandora? Digamos que... estaria encantado de quedar con el [ayay] (no malpenseis U_U)

Pues ale, que os vaya bien. Ya me pasare a actualizar la lista incluyendo a la gente que se registra unica y exclusivamente para presentarse en este hilo y darme trabajo (alguien dijo Criskawa?) [enfa]
Buenas Digimon.

PD: Los cules buenos van al cielo, los malos, a todas partes.
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=82287363
bona nit gent, acabo darribar de bcn, bona festeta ahir, estava ple de L's XD

Que dur es perdre's en una ciutat desconeguda, de nit i tot tajat.. Sort que vaig arribar a bon lloc xD
DiGiJoS escribió:Como llevas los horarios para ir a clase? ^^

A tu consulta referente al correo es posible que esten migrando tu cuenta de correo hotmail a live hotmail (una hortelada de diseño todo sea dicho aunque fijo te gusta) En mi caso me migraron hace dos dias.

Y bueno, ya que me paso por aqui pues un saludo a todos que sabe dios cuando me volvere a pasar por aqui xD

Y ya de paso... alguno de vosotros tiene una PSP normal y se ha hecho una bateria pandora? Digamos que... estaria encantado de quedar con el [ayay] (no malpenseis U_U)

Pues ale, que os vaya bien. Ya me pasare a actualizar la lista incluyendo a la gente que se registra unica y exclusivamente para presentarse en este hilo y darme trabajo (alguien dijo Criskawa?) [enfa]

Los horarios de clase ....

me levanto a las 5.50 para coger el tren a las 6.40 y llegaqr alli a las 8.20, desayuno de 10.30 a 11 (y los bares estan llenos siempre porque ahi como estes fuera te congelas)y todas las clases duran 2 horas, acabo a las 15 cojo el tren de las 15.20 y llego a mi casa .. entre que caliento la comida y todo son las 17.

Y si me voy a dormir como muy tarde a las 23.00

El otro tema
He llegado a hotmail por otras bandas y si me habian puesto el nuevo pero desde el messenger como que no me deja
Y sigo sin poder entrar al fotolog desde mi ordenador
uoles gent, aki un q ja s'ha fet el tatuatge [sonrisa] al principi algu d mal pero dsprés ni mu jeje
ssux escribió:Imagen

BRUTAL [tadoramo][tadoramo]

ssux escribió:El tatoo cafetino:
Imagen

[qmparto][qmparto]
Estava mirant la web oficial de la DTM (campionat alemany de turismes) i m'ha sorprés que un dels idiomes que es pot triar es el català: http://www.dtm.de
Imagen

[looco]

----

Vaia tela, ahir vaig estar dos putes hores per intentar fer un exercici en bash, que no em sortia, i avui mentre estava estirat al llit va i se m' acudeix la solució.
La cosa té collons xDD
Cafetino escribió:Vaia tela, ahir vaig estar dos putes hores per intentar fer un exercici en bash, que no em sortia, i avui mentre estava estirat al llit va i se m' acudeix la solució.
La cosa té collons xDD

sol passar [tomaaa]
El sueño va sobre el tiempo
Flotando como un velero
Nadie puede abrir semillas
En el corazón del sueño

El tiempo va sobre el sueño
Hundido hasta los cabellos
Ayer y mañana comen
Oscuras flores de duelo

Flotando como un velero
En el corazón del sueño

Sobre la misma columna
Abrazados sueño y tiempo
Cruza el gemido del niño
La lengua rota del viejo

Flotando como un velero
En el corazón del sueño

Y si el sueño finge muros
En la llanura del tiempo
El tiempo le hace creer
Que nace en aquel momento

Flotando como un velero
En el corazón del sueño

Flotando como un velero
En el corazón del sueño

¡ Viva nuestra música ! No a la mierda judeomasónica del exterior.
bones!!

aya per si veus això, li he enviat mp a edu com no se com t'anirà internet, que no pots fer els flogs (que ja he vist que avui tampoc l'has pogut fer...) en fins eso ell ja t'ho explicarà tot :)

pd: edu, volem foto del tatoo XD
ja he pogut entrar aquesta nit, suposu que demà pel mati em seguira deixant però mai se sap

jo he vist el tatoo i m'encanta ^^li ha quedat molt bé, i el mail ja mel passara ^^
http://www.libertaddigital.com/opiniones/opinion_39582.html

Després diuen que no son feixistes ni van de víctimes [jaja][qmparto]
Cafetonet, etc, kurras... tinc ONO a 12 Mb amb modem, però la velocitat que tinc és de 3.5 Mb, com puc fer que vagi millor, ja se que a 12 no anirà però si pot anar entre 6 i 8 millor [tomaaa]

sabeu com mu puc fer?

lodis l'edu m'ha passat l'mp i ara està escrivint akst post [jaja]
Aya_cat escribió:Cafetonet, etc, kurras... tinc ONO a 12 Mb amb modem, però la velocitat que tinc és de 3.5 Mb, com puc fer que vagi millor, ja se que a 12 no anirà però si pot anar entre 6 i 8 millor [tomaaa]

sabeu com mu puc fer?

Si fa poc que has demanat la pujada de velocitat provaria, d'apagar i encendre el modem/router per veure si es nota el canvi, sinó provaria d'esperar una dies a veure si la cosa millora.

Si veus que passen varis dies truca a ono a veure que passa.

PD: Per cert, el millor test de velocitat que es pot fer a espanya es començar baixar tu mateixa un fitxer de rediris.es, com per exemple aquest, i mirar la velocitat que dona.
Hombre, per fi posteja algu xDD
Imagen
tela amb el Chuache, apunt per fer Terminator 4 xDD
lodis escribió:bones!!

pd: edu, volem foto del tatoo XD

jo la tinc despres la posare ^^

aquesta nit trucare els d'ono perque encara no va del tot bè, entra quan li dona la gana
Aya escribió:aquesta nit trucare els d'ono perque encara no va del tot bè, entra quan li dona la gana
:-| Lodis, la meravellosa connexió a internet del zulo de la Fina no seria tmb d'aquests o era una altra empresa? pq també anava quan volia...
Me aburro... portem 3h cadascu a la seva bola
no, era jazztel XD

doncs res jo ja torno a ser a girona...

no et queixis que 3 hores fent el vago donen per molt XD
3 no...4 xD I tant si dónen de si, sobretot per fer marujeio [cartman]
Pero que coi estan emetent per la cuatro? WTF!
xDDD
Parles per tu?

EDIT: Molt bé eTc això d'anar borrant posts xDDD
el talibà ja ha borrat post?¿ XD

supermodelo 2007 XD avui hi ha el Velencoso com ha invitat especial [babas]
Atenció, foto de l'eTc

Imagen
Yihad!
eTc_84 escribió:
Imagen

que és esto?¿ XD dios que bo jajaja

jo me'l imaginava diferent... XD jajaja
Atenció atenció, foto!

Imagen
lodis escribió:que feliç que ets XD [hallow]

Mai és suficient [ginyo]
Visca els "chispes" q ronden pel meu carrer! Ens han deixat 2 hores sense llum. [uzi] [uzi] [uzi]
drknss escribió:Visca els "chispes" q ronden pel meu carrer! Ens han deixat 2 hores sense llum. [uzi] [uzi] [uzi]

Així deixes el PC i fas algo útil [uzi][uzi][uzi]
Els hi hauries d'agrair [sati]
eTc escribió:Així deixes el PC i fas algo útil [uzi][uzi][uzi]
Els hi hauries d'agrair [sati]
Mira qui parla... el que es dedica a fer OWNEDS al fil [plas]
Kurras, ja tens el portàtil nou o encara vas mirant?
Que bona la segona temporada de THE IT CROWD [tadoramo]

Ja tornem a tindre tot el merder de les series XD ja he vist el primer de la segona de Heroes
ya ves i per els que seguim més d'una serie ens colapsem XD jaja ^_^
lodis escribió:ya ves i per els que seguim més d'una serie ens colapsem XD jaja ^_^

Jo a part d`aquest problema tinc el de recordar quines series segueixo en vose y quines doblades XD
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11