Catalans aixakeuvus xD (#64)

17, 8, 9, 10, 11
Dijous no comencen anatomai de Grey una altra vegada?
ala un q treu el cap per aki q ja era hora...

currar, estudiar... masses coses >.< avui 4 hores seguides de xarxes [looco]
a on?¿ perquè jo ja tinc el capi previ i el 1er capitol.... XD

de house me empanat avui que ja havien començat així que porto els 2 retrassats, prison al dia que estic baixant el 3er i també comencen 2ona temporada de 5 hermanos (però no per cuatro) sinó baixats.... estressingggg XD

demà al menys curro a partir de les 12 que encara no havia arribat el material jajaj XD i espero estar prou sana per anar per la nit de sopar...
Cafetino escribió:Imagen

[looco]

mira que arribes a ser friki... XD
Cafetino escribió:Imagen

[looco]

[babas][babas]

Aquest joc el tenia jo fa 3 o 4 anys per viciar a les aules XD
lodis escribió:mira que arribes a ser friki... XD

Això és perquè els "aludits" sapíguen d'on venia la famosa frase xDD

eTc_84 escribió:[babas][babas]

Aquest joc el tenia jo fa 3 o 4 anys per viciar a les aules XD

Friki X-D
Només dir....
Yotsuba FTW!
lodis escribió:a on?¿ perquè jo ja tinc el capi previ i el 1er capitol.... XD

A cuatro. d'on te'ls has baixat que aquest finde fare sessió de series
QUe grandes los dos primeros capítulos de Heroes, promete la cosa.
seerj has vist el fil dels teus amics espanyolistes a misce ? XD
Intento no pasarme por misce, sólo si veo algún catalufo haciéndose la víctima xDDD :P.
eTc_84 escribió:seerj has vist el fil dels teus amics espanyolistes a misce ? XD

L'acaben de tancar, i ja m'han deixat amb la paraula a la boca...

S'estava gestant un bon owned xDD

Ja havien dit que això era un fil independentista xDD
seerj escribió:Intento no pasarme por misce, sólo si veo algún catalufo haciéndose la víctima xDDD :P.

D'aquests no en queden ja.. [toctoc]

Et vas perdre un seguit d'owneds l'altre dia, al fil d'un amic teu, el sanchez drago..

Cafetino escribió:Ja havien dit que això era un fil independentista xDD

És a lo que anava a contestar xDDD
Es que ésto, si no llega a ser por morr y por mi, es un hilo catalufoide pro-Terra Lliure que te cagash, a ver que va a pasar xD.
seerj escribió:Es que ésto, si no llega a ser por morr y por mi, es un hilo catalufoide pro-Terra Lliure que te cagash, a ver que va a pasar xD.

Si en seríeu els primers activistes/militants :o :o :o
cafetino escribió:Això és perquè els "aludits" sapíguen d'on venia la famosa frase xDD

m'obre conversa la lodis al msn i em diu "all your data belong to us".
jo - Oooh tu no ets la lodis, ella no diu aquestes frikades pel msn xD
jo també soc català!!
un mes per la llista ;-)
Benvingut Santissj

eTc_84 escribió:Si en seríeu els primers activistes/militants :o :o :o

És evident, son militants de CUP xDDDD
drknss escribió:
m'obre conversa la lodis al msn i em diu "all your data belong to us".
jo - Oooh tu no ets la lodis, ella no diu aquestes frikades pel msn xD

A mi també m'ho va fer XD!
Era: All your base ara belong to us

Sou tres persones afectades, però la que queda encara deu esta preguntat-se que era allò, perquè no sap que era jo X-D
Cafetino escribió:
Era: All your base ara belong to us

Sou tres persones afectades, però la que queda encara deu esta preguntat-se que era allò, perquè no sap que era jo smile_X-D
O'RLY???
I es pot saber qui ha estat el/la tercer/a afectat/ada? (i la reacció pos claro [jaja])
drknss escribió:Imagen

Imagen
X-D

4chan no admet hotlinking fes shift+f5 i veuràs :p

drknss escribió:I es pot saber qui ha estat el/la tercer/a afectat/ada? (i la reacció pos claro [jaja])

Paciència, a veure si passa pel fil [plas]
el 3er va preguntar si estava jugant al metal gear XD

era el yogurin XD

aya te seguit parlant però el msn no reaccionava i em retornava els missatges; surto a sopar fora, demà parlem o algo. petons.
cafetino escribió:4chan no admet hotlinking fes shift+f5 i veuràs smile_:p
llàstima :Ð
lodis escribió:era el yogurin smile_XD
quin dels yogurins? ein?
el priemer de tots el zholvax XD

avui sopar a fora ^_^
lodis escribió:avui sopar a fora ^_^

Vagi bé, i no us porteu gaire malament X-D
bon vespre, ia ni entenc res daquest spam que feu.. [+risas]

dema per qui li interessi festa Quimica, ADE i Economiques a Catedral.. Pinta be la festa.. XD
kurras escribió:bon vespre, ia ni entenc res daquest spam que feu.. [+risas]

dema per qui li interessi festa Quimica, ADE i Economiques a Catedral.. Pinta be la festa.. XD

m'han repartit el flayer però com no estic li he donat a Rouse a veure si s'anima XD

el sopar bé depre´s hem anat a fer uns dardos XD
lodis escribió:

m'han repartit el flayer però com no estic li he donat a Rouse a veure si s'anima XD

el sopar bé depre´s hem anat a fer uns dardos XD

Si s'anima trucarà al taxi :-P
*Rouse* escribió:Si s'anima trucarà al taxi :-P

ja podries estar al msn que t'anava a comentar unes coses i no es plan de despertar a la Geerke amb crits XD
Parlant entre elles via msn i via foro per no aixecar-se de la cadira.. [burla3]
eTc_84 escribió:Parlant entre elles via msn i via foro per no aixecar-se de la cadira.. [burla3]

Es que les portes d'aquesta casa fant molt de soroll i no es plan de despertar a la pobre Geerke xD
ella que a les 12 com am otl tard ja va al llit i avui la hem fet anar a dormir tard... XD no es plan de emprenyar XD

doncs si, ja he acabat la maleta, però demà hauré de repassar que fijo que me deixat coses... merda no hi he pensat en tot el dia que ho tenia que fer!!! ^^U XD
*Rouse* escribió:Si s'anima trucarà al taxi :-P

[+risas]

eTc_84 escribió:Parlant entre elles via msn i via foro per no aixecar-se de la cadira.. [burla3]

No cal obviar l'existència dels telefons movils, ja sigui trucant a o base de sms/mms xDD
No que el telf i els sms gasten XD

jo ara estic preparant el dinar per prendre la tren i revisant que no em deixi res... XD que fijo que em deixo alguna cosa...
lodis escribió:jo ara estic preparant el dinar per prendre la tren i revisant que no em deixi res... XD que fijo que em deixo alguna cosa...

La DS X-D
que cabron XD jajaja les presses de tenir el cotxe en doble fila i va i me la deixo allí dins... XD

masses llibres per fer feina es lo que estic posant a dins... no m'agrada [mamaaaaa]
Pasado mañana PERKELE!!!!!!!! EN EL APOLO, junto CON LOS PETER, DEADLINE Y LOS GRANDES SUBURBAN REBELS.

¡Patriotas, Borrachos desde BADAL!

PD: Si que está guapo de lo de HEROES sí seerj, y también PRISON BREAK, cuando llegue a casa vicio, que estoy desde el curro.

PD2: Yo tampoco entiendo el spam este, una pregunta así tonta, creo adivinar que las chavalas se han independizado y se han ido a vivir juntos con una aria holandesa?

PD3: Por cierto, a un amigo-conocido, le han caído 5 años de prisión. El $istema Apesta.

Oi! Havin' a laugh!
Veo dolor, mucho dolor
173 putus euros el títol més un "suplement europeu".... la mare que els va parir

morr escribió:PD: Si que está guapo de lo de HEROES sí seerj, y también PRISON BREAK, cuando llegue a casa vicio, que estoy desde el curro.

Que tal està la 2a de prision? Que a dia d'avui només he vist la 1a

Heroes m'esperare a que estigui tota emesa i faré una de les meves maratons.

morr escribió:PD2: Yo tampoco entiendo el spam este, una pregunta así tonta, creo adivinar que las chavalas se han independizado y se han ido a vivir juntos con una aria holandesa?

La holandesa és el teu tipus de noia, rossa, ull blaus, i vegetariana

morr escribió:PD3: Por cierto, a un amigo-conocido, le han caído 5 años de prisión. El $istema Apesta.

I que ha fet "suposadament"?
Cafetino escribió:Veo dolor, mucho dolor
Que lleugera (i adolorida) q t'ha quedat la cartera, eh?
lodis escribió:masses llibres per fer feina es lo que estic posant a dins... no m'agrada [mamaaaaa]
Així m'agrada, ben aplicada [sonrisa]
Al final acabaràs deixant-ho tot al pis i emportante lo mínim imprescindible per sobreviure a un "renfeviatge"
drknss escribió: Que lleugera (i adolorida) q t'ha quedat la cartera, eh?

Fot mal, sort que tinc el meu propi fons de supervivència :p
Cafetino escribió:Que tal està la 2a de prision? Que a dia d'avui només he vist la 1a

Raonablement bé, ara mateix van per la tercera.

Cafetino escribió:La holandesa és el teu tipus de noia, rossa, ull blaus, i vegetariana

Fes-li cas morr i deixa't de sudakes, que el cafetonet se la coneix personalment... és una noia per tu [oki]

Cafetino escribió:I que ha fet "suposadament"?

Incinerar fotos del rei [plas]
boneeeeeeeeeeeees

passava per aqui
eTc_84 escribió:Fes-li cas morr i deixa't de sudakes, que el cafetonet se la coneix personalment... és una noia per tu [oki]

No es sudaca, es celtíbera como yo. Gracias por preocuparte por mí en todo caso.

PD: Lo han encerrado por pegarle una paliza a un pavo que previamente le había vacilado.
jo també passava per aquí a dir bones ^_^

és molt maja la holandesa jeje.

ara una mica perillosa jugant als dardos.. XD

avui el gran diluvi...espero que demà no plogui al menys quant jo faci els practiques del cotxe, sobretot per la tarda que es sortida de colegis puc flipar un rato al de cotxes que hi hauran....
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11