Catalans aixakeuvus xD (#6)

1, 2, 3, 4, 511
si pobret, plorare i tot
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
PD: Tzare, te jodes.
[mamaaaaa] [mamaaaaa] [mamaaaaa] [mamaaaaa]

nadie me kiere





























[poraki]
morr escribió:CASUAL PLAYER


[qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]

[carcajad] Bona tarda ehh [carcajad]
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
tu, cabronàs,no hi fotis cullerada [tomaaa]
tzare escribió:tu, cabronàs,no hi fotis cullerada [tomaaa]


Ja no cal, reps de totes bandes [poraki]
per cert keops, tu on compres la x360?
tzare escribió:joder, m'has posat CASUAL PLAYER?¿ ets un mamon.AIxi t'obliguin a escoltar Hombres G dos dies seguits.
[toctoc]

jajajajja [qmparto][qmparto][qmparto]

morr escribió:Te jodes

No vull acusar al morr ni res, però CERT imparcial MODERADOR, em va esborrar el nick per això, que fa dies que ningú se'n recorda d'ell i la seva saviesa XD

Només era per fotre una mica de bulla, tranquils :P

Gerim escribió:morr, aquest fil sense tu no tindria la meitat de la gràcia .

I declaració d'amor!!!! [amor] [amor]

Va, per acabar, Nintendo The Best!!! [poraki]
Jajaja reporta reporta, para declaración de amor la tuya y la del aleix,
ni cupido oiga. Y segun ví yo no te baneo por eso sino fue por un cúmulo de circunstancias que llevabas unos días especialmente revoltoso.

¿ Esta semana no hay hilo de catalanes? Mmm, España se rompe.

PD: Después de volver del gimnasio, me voy a estudiar fundamentos informáticos de la ingeniería ( la asignatura que me ha hecho perder la ilusión por la informática)
morr escribió:Jajaja reporta reporta, para declaración de amor la tuya y la del aleix.

Ni cupido oiga.

No, per reportar no, si no per retreure coses a certs 'elements', per dir algo sense insultar XDXD

Tranquil, hauries d'estar content per la declaració!! [poraki]
eTc_84 escribió:No vull acusar al morr ni res, però CERT imparcial MODERADOR, em va esborrar el nick per això, que fa dies que ningú se'n recorda d'ell i la seva saviesa XD


sip, sobretot imparcial [qmparto] [qmparto]



macarrone escribió:per cert keops, tu on compres la x360?


Al CI, ja fa un parell de setmanes que tinc el dvd de reserva, la tenia reservada a un game pero encara estic esperant que em truquin, aixi que els donin molt pel sac. cawento
al CI de sabadell suposo, doncs jo al costat, al blockbuster
encara ens trobarem :-P
macarrone escribió:al CI de sabadell suposo, doncs jo al costat, al blockbuster
encara ens trobarem :-P


Sip, al del poble aquest del sonyer que purula per aqui [qmparto] [qmparto] Jo suposso que el divendres a les 10 l'agafare, si puc arribar tard a la feina sino cap a les 12 m'escapare a agafarla. [amor]
keops escribió:
Sip, al del poble aquest del sonyer que purula per aqui [qmparto] [qmparto] Jo suposso que el divendres a les 10 l'agafare, si puc arribar tard a la feina sino cap a les 12 m'escapare a agafarla. [amor]


Ostia keops, te tendrías que plantear si eres un ludópata, que te escapes a tomar un cañita vale, entra dentro de lo normal, ¿pero una xbox de mierda? Si acaba de salir el Civilization IV para pc y dentro de poco el Heroes V
morr escribió:
Ostia keops, te tendrías que plantear si eres un ludópata, que te escapes a tomar un cañita vale, entra dentro de lo normal, ¿pero una xbox de mierda? Si acaba de salir el Civilization IV para pc y dentro de poco el Heroes V


Home, tampoc es aixo pero es l'ilusio per tenirla, apart a la feina fem una mica el que volem i no em de donar raons si entrem o sortim, o si arribes dues hores tard, sempre que hi hagi un dels dos, es clar.
keops, macarrone, nomes per curiositat...esteu cada minut actualitzant la firma? xDD
xD

no home, s'actualitza sola :P
Si, el tzare també..jaja mireu
Imagen
morr escribió:¿ Esta semana no hay hilo de catalanes? Mmm, España se rompe.

Bé, tenim el fil de l'Estatut de'n Cancerber que encara cueja (increïble!) i el de TV3 que ja està encadenat, el que no entenc és com no ha rebentat el fil del company que vol aprendre català.

kurras escribió:keops, macarrone, nomes per curiositat...esteu cada minut actualitzant la firma? xDD

[qmparto][qmparto]
Imagen
[qmparto][qmparto][qmparto][qmparto]
Gerim escribió:Per cert, necessitem gent per al SecretWars, en quelcom pot confirmar que és un joc que val molt la pena, i a sobre és gratis!! Animeu-voooos

http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&threadid=471391

Imagen


Ho confirmo [beer]. A més a cada nova ronda es milloren els punts febles de les rondes anteriors, pél que es un joc molt viu i entretingut.

Tot i que sembla que hagi de rebre comissió us asseguro que no es així :)

Apa, apunteu-vos :P

Salut!
Tredi escribió:Si, el tzare també..jaja mireu
Imagen


[qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]

[jaja]
xboxers, per quant us surt la broma? [reojillo]
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
sou una colla de mamonnnnnnnnnnnnnnns XD ke us donin pel sac, si puc el dia k surti la 360 us la robare, anire d'incognit al Ci i blockbuster i ja veureu JA JA JA JA la venjança serà terrible.


[+furioso]

dit això, adopto temporalment la firma :P
vejam que compto per quant em surt la broma:

xbox360 premium + 2n mando + pgr3 + 2n joc + cable carrega i juga = 520€ aprox. [mad]

dels quals 400 a pagar en 6 mesos sense interessos, perque sino res de consola [beer]
tzare, et falta el /img

Per cert, amb la sortida d'una nova consola és quan la gent es comença a fer clons i a donar pel cul com a l'època de Flamewars no? [sati][sati]
A veure si tornen a obrir aquell subforo XD
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
ja ho he arrglat, nomes temporal ehhhhh k despres he de buscar algo per tocarels ous a tant xbot sueltu

PD: entre xbots i espanyolistes no 'doy abasto ' XD
yo te apoyo que estos transfugas del pc no me hacen niguna gracia. Yo soy casual jugador de ps2 ( solo juego al pro con mi hermano cada día) y habitual del pc. Pero desde luego todos los xboxers son unos flipaos matamata.

http://lamanodesign.com.ar/mediamierda/latinovsns.htm
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
mira ja no se ke dir-te ke ho has començat tot tu amb lo de casual player [looco]

pero si... tens rao, son uns transfugues del pc, uns flipats dels shooters a 30fps i baixa resolució [sati]
tzare escribió:dit això, adopto temporalment la firma :P

[tadoramo] [tadoramo] [tadoramo]
y todos con gafas. Que de tanto fijarse en su pantalla a ver si ven el "cheto" de un "jeto" se quedan ciegos.
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
morr escribió:y todos con gafas. Que de tanto fijarse en su pantalla a ver si ven el "cheto" de un "jeto" se quedan ciegos.


[666] [666] [666]

mare de deu XD, m'estic aliant amb en morr , on anirem a parar?¿!!?¿
i si es un infiltrat del PP per allò de :divide y venceras :p
tzare escribió:
i si es un infiltrat del PP per allò de :divide y venceras :p


Oye sin insultar,que te dedico un discursillo como al Puma. Y no se dice infiltrado se dice "cheater" c4pull0
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
jejejejeje, tik graciós avui [qmparto]
eo que es un montaje eh?, no me vengáis ahora como "lamers".

PD: Marxo cap al llit, que no donu per més.
Cago en la puta de deu!! avui he rebentat el subwoofer del pc per animal [uzi]

El disc dur de la play haura d'esperar un altre mes [snif]
bones tardes...tinc el cap saturat destudiar Regulacio Automatica.. No mentero duna merda.. En fi, ho deixo per avui.. xD
Animal! [tomaaa]
Jo la play la tinc una mica petada...xD de les 3 que tinc cap funciona bé. Una ni s'encen...l'altre la tinc amb un DMS3 i el discdur i bé, puc jugar a alguna cosa(només jugo al budodaki aquell..), i la tercera no li va massa bé la lent...no la utilitzo per res xD, es que...puta play [uzi] . Quan arribi la X360 nose on ficare tant de trasto :p
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
sgaesux escribió:Cago en la puta de deu!! avui he rebentat el subwoofer del pc per animal [uzi]

El disc dur de la play haura d'esperar un altre mes [snif]


casual, + k casual !!! [poraki]
Tredi escribió:Animal! [tomaaa]
Jo la play la tinc una mica petada...xD de les 3 que tinc cap funciona bé. Una ni s'encen...l'altre la tinc amb un DMS3 i el discdur i bé, puc jugar a alguna cosa(només jugo al budodaki aquell..), i la tercera no li va massa bé la lent...no la utilitzo per res xD, es que...puta play [uzi] . Quan arribi la X360 nose on ficare tant de trasto :p


Doncs si et sobra un adaptador de Xarxa ja saps XD , o algun hdadvance , o els pots grabar a la memory...(jo gorron ?? XD )

La Play me la va regalar auna, jo soc nintendero de tota la vida XD
A mi se m'acaba de cremar la TV del menjador, sort que em vaig comprar un HDTV per la meva habitacio (360 ready [inlove] ) y la que tenia abans l'he possat al menjador pero es vella y kk
jurr sou tots uns destralers... xD
Amb lu cars que van els electrodomestics.. :Ð
A veure si em puc comprar un subwoofer que no peti amb els baixos molt alts XD

Cuñaooo que he echo un chiste mu maloooo [666]
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
keops escribió:A mi se m'acaba de cremar la TV del menjador, sort que em vaig comprar un HDTV per la meva habitacio (360 ready [inlove] ) y la que tenia abans l'he possat al menjador pero es vella y kk


aixo et passa per connectar-hi material de baixa kualitat (xboxs per exemple [poraki] )
keops escribió:em vaig comprar un HDTV


però aquestes tv existeixen¿ em pensava q eren invencions de microsoft xD
tzare escribió:
aixo et passa per connectar-hi material de baixa kualitat (xboxs per exemple [poraki] )


la xbox la tenia conectada a la LCD, no a la del menjador. [toctoc] [toctoc]

PD: Casa meva fot pudor a cremat [mamaaaaa]
Pero com que s'ha cremat la tele?? [mad]

Yo tinc una tele Nokia a la meva habitació que quan porta uns minuts encesa comença a fer coses extranyes amb la imatge i haig d'estar donant cops a la tele, pero hi ha moments en que encara que llenci la tele pel balco no va bé, em possa d'una mala llet impressionant, per dalt te una esquerda dels cops xD. Per la X360 utilitzare el monitor de l'ordinador,un CRT de 17", es lo millor que tinc a casa.
Ahir vaig estar al CI de Mon Dragó i vaig veure unes teles.. [looco] , em van agafar ganes de sortir corrents amb una sota el braç :p ; 3000€ que costaba una... [boing]
Con fa en keops per ficar les dues imatges en el recuadret aquest? Es que sembla q el nano està a sobre del rectangle :O
keops escribió:PD: Casa meva fot pudor a cremat [mamaaaaa]

Serà el morr, que ha intentat fer un atemptat a casa teva [poraki]
eTc_84 escribió:Serà el morr, que ha intentat fer un atemptat a casa teva

Serà això... [poraki]
sgaesux escribió:A veure si em puc comprar un subwoofer que no peti amb els baixos molt alts XD

Cuñaooo que he echo un chiste mu maloooo [666]

tzare escribió:aixo et passa per connectar-hi material de baixa kualitat (xboxs per exemple [poraki] )

[qmparto][qmparto]

Paboh escribió:però aquestes tv existeixen¿ em pensava q eren invencions de microsoft xD

És que ho són, per això se l'ha comprat. keops vigila que no comenci a fotre't pantallasos blaus!
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511