Catalans aixakeuvus xD (#6)

sgaesux escribió:Torno a dir el mateix, el tema 'boicot a los productos catalanes' fomenta els posts que van contra les normes, si en comptes de 'catalanes' fos 'Boicot a los productos judios' ja estaria tancat el tema fa segles, no per el tema en si, sino per que les respostes favorables incumpleixen les normes.
No cal insultar per incumplir les normes, s'especifica ben clar que res d'actituts racistes o xenofógues i això ho es.

Quanta raó en un sol post...
sgaesux escribió:Torno a dir el mateix, el tema 'boicot a los productos catalanes' fomenta els posts que van contra les normes, si en comptes de 'catalanes' fos 'Boicot a los productos judios' ja estaria tancat el tema fa segles, no per el tema en si, sino per que les respostes favorables incumpleixen les normes.
No cal insultar per incumplir les normes, s'especifica ben clar que res d'actituts racistes o xenofógues i això ho es.


A mi no em sembla racista. Es una mesura que alguns (inmadurs i tal) pretenen prendre per fotre a aquells que, en la seva opinio, intenten separar Espanya. Ja dic que no estic d'acord amb la tonteria del boicot, pero aixo no em sembla que sigui racista.

I si algu escriu missatges que incompleixen les normes es cosa seva, res d'excuses que tots sabem parlar com persones
DANNY no, no es racista, clar
k trapelles aquests ehapanyolets feixistes, pero ho fan de bona fe, oi?
massa tonteries s'estan llegint en aquest fil avui

I sapigues que jo a miscelania ni entro, es com si un negre entra al forum del kukluxklan
en l'unic que et dono la rao es en que no val la pena replicar aquests missatges xenofobs i racistes, tothom sap que les parets no raonen
Article del mestre Joan B. Culla al diari "El (altre) País" d'ahir:

"Creo que ningún Gobierno ha contraído jamás en España una tan grave responsabilidad como la que contraería el que coadyuvara a la aprobación de ese Estatuto que, tal como se ha presentado a las Cortes, significa la desmembración de la Patria". Las palabras que acabo de transcribir proceden -no es difícil adivinarlo- del diario Abc, y fueron firmadas por su director. Pero no han sido extraídas de una edición de esta semana, ni de la pasada, ni de la anterior. Corresponden al número fechado el 4 de mayo de 1932, y las suscribe don Juan Ignacio Luca de Tena. O sea, que el Gobierno al que se refieren no es el de José Luis Rodríguez Zapatero, sino el de Manuel Azaña; y el Estatuto contra el que cargan no es el proyecto actual, sino el republicano, versión muy rebajada del de Núria y que, tras cuatro meses de intenso debate, acabaría siendo promulgado aquel septiembre.

Durante todo el periodo comprendido entre el verano de 1931 y el de 1932, el diario monárquico madrileño multiplicó los mensajes según los cuales los catalanes no sólo se separaban de España, sino que pretendían imponer a ésta la forma de Estado que mejor interesaba a sus fines particulares. No existía, a juicio de Abc, ningún hecho nacional soberano de Cataluña; los aspectos económicos y financieros del Estatuto eran "incompatibles con los intereses generales del país" y, en definitiva, dicho Estatuto -una "ofensa a España"- no merecía ni siquiera ser tomado en consideración. ¿Les suena?

Pero Abc no estaba solo en su actitud, ni mucho menos. También en mayo de 1932, El Debate, un diario católico muy cercano a la jerarquía episcopal, describía el Estatuto como "un insulto a la Constitución, a las Cortes y a todo el pueblo español, una pieza de separatismo camuflado", aludiendo lúgubremente a "la España balcánica" en ciernes. Los periódicos citados, y aún con mayor ferocidad El Imparcial, explicaban la "sumisión" del presidente Azaña ante las demandas de "la Esquerra" en razón del "precio a pagar por la colaboración revolucionaria que prestaron los separatistas" al cambio de régimen de abril de 1931. ¿Les sigue sonando? Paralelamente, diversas cabeceras de la prensa derechista castellana (La Gaceta Regional de Salamanca, El Adelantado de Segovia, El Correo de Zamora, El Defensor de Cuenca, etcétera...) propugnaban abiertamente el boicoteo a los viajantes y a los productos catalanes. Ya en sede parlamentaria, Antonio Royo Villanova -el exponente más paranoico del anticatalanismo español en la primera mitad del siglo XX- sentenciaba, el 10 de junio de 1932: "Aquí no hay más nación que España".

Cuando todas las ideas y reacciones que acabo de citar o resumir se formularon -hace de ello 73 años, tres generaciones-, España tenía la mitad de habitantes que ahora y era, considerada en su conjunto, uno de los países más pobres y subdesarrollados del Occidente europeo, con zonas de una miseria negra, de un primitivismo ancestral (las Hurdes, Casas Viejas...), con tasas de analfabetismo colosales, con una hemorragia emigratoria de cientos de miles de personas cada década. En esa España, la radio, el teléfono o la educación secundaria constituían lujos burgueses, no digamos el acceso a la Universidad, y millones de hombres y mujeres nacían, vivían y morían sin conocer otros horizontes que los de su pueblo, todo lo más su comarca de origen.

El cambio, en tres cuartos de siglo, ha sido gigantesco, formidable: crecimiento demográfico, inversión de los flujos migratorios, aumento astronómico de los niveles de renta, de consumo, de movilidad humana, universalización de la enseñanza media y masificación de la superior, acceso general e instantáneo a la información y al conocimiento. Ello, por no hablar de los progresos globales de la ciencia y la tecnología, de la medicina y la biología; o de la revolución en las costumbres, los valores, la sexualidad... Y sin embargo, en este país y en esta sociedad que se parecen tan poco a las de 1932, hay algo, una sola cosa al parecer, que permanece incólume, inmutable, granítica: el recelo, la fobia, el rechazo ante las aspiraciones catalanas a obtener su autogobierno o a incrementarlo. Hay -según he tratado de ilustrar más arriba- el mismo fundamentalismo, los mismos adjetivos descalificadores, las mismas amenazas de boicoteo, las mismas interpretaciones conspirativas y paranoicas, los mismos prejuicios; exactamente, literalmente, palabra por palabra... ¿Cómo es posible?

Sí, ¿cómo es posible que el 5 de noviembre de 2005 unos miles de personas juzgasen necesario manifestarse en la Puerta del Sol madrileña con los mismos eslóganes textuales -"¡viva la unidad de España!"- y parecidos argumentos "antiseparatistas" a los que se habían enarbolado allí mismo el 7 de octubre de 1934 como reacción al error cometido la víspera por el presidente Companys? ¿Cómo es posible que la aceptación a trámite del proyecto de Estatuto suscite, siete décadas después, idéntica respuesta que la fracasada aventura del Seis de Octubre? ¿Y qué grado de sectarismo, de ignorancia, de odio y desprecio al otro se requiere para que, en el acto citado, un profesor universitario -el filósofo Gustavo Bueno- dijese que "la llamada nación vasca es el producto de unos dementes", mientras que "la llamada nación catalana es una invención de la izquierda divina"? (obsérvese la patriótica repugnancia del señor Bueno a usar la expresión extranjera gauche divine).

De modo que toda la culpa es de la gauche divine, que la nación catalana y el subsiguiente nacionalismo surgieron en alguna noche de fiesta con Oriol Bohigas, Teresa Gimpera, Pere Portabella, Serena Vergano, Óscar Tusquets y Colita... ¡Debí haberlo sospechado! De hecho, y ahora que lo pienso, me parece que alguna vez entreví la rechoncha figura de Enric Prat de la Riba, con sus gafas de pinza y su corbata de lazo, sentado a una de las mesas de Bocaccio. Puede que incluso anduviesen por allí Roca i Farreras, Martí i Julià, Rovira i Virgili...; pero no estoy muy seguro porque en el mítico local no sobraba la luz, y yo solía ir algo pasado de copas.

Aquest home és un crac.



macarrone escribió:massa tonteries s'estan llegint en aquest fil avui

I tu tampoc no te n'escapes.
Prou de desviar la atencio!!

Anem al que es realment important!!, els xboxers sou tots uns casuals!! [poraki]


[qmparto]
Gerim comença per dir quines tonteries he dit, a veure si es cert
macarrone escribió:k trapelles aquests ehapanyolets feixistes, pero ho fan de bona fe, oi?

Estan en contra de l'estatut (amb tot el putu dret del mon) i pensen que es una forma de pressionar, res mes. Jo no em sento insultat ni desplaçat i soc tan catala com tu

macarrone escribió:I sapigues que jo a miscelania ni entro, es com si un negre entra al forum del kukluxklan

Per estalviar treball a Gerim, aqui tens una tonteria com un piano
Mostra de sensatesa:
sgaesux escribió:Anem al que es realment important!!, els xboxers sou tots uns casuals!! [poraki]



Macarró, la frase que acaba de citar el Danny és en el que estaba pensant.
estan en contra d'una cosa que ni coneixen, que ni els va ni els ve, pero en cambi treuen tota la bilis, campanyes de desprestigi i catalanofobia, boicots, mentides... pero noi, ho fan amb tot el dret eh? el mateix dret amb el que els nazis ho feien amb els jueus tot just abans de l'holocaust.

Es una comparació exagerada, pero ben valida, jo passo d'entrar a un forum on la majoria de la gent te una actitut xenofoba i hostil contra tot el que sigui diferent a ells.

Vosaltres que sou tan seres, adults i objectius, aneu a cada post on es parli malament, es diguin mentides, o s'atiin campanyes en contra dels catalans o de catalunya, dubto que ho feu, pero tindrieu molta feina.

I us dire el que em sembla una tonteria:
que per dir que el rei es el lider dels torturadors et fotin a la garjola, i en canvi per treure merda per la boca constantment contra els catalans i crear odi amb mentides i manipulacions, no passi absolutament res. I torno a repetir-ho, aixo ja passaba a l'alemanya nazi abans de l'holocaust. Si us sembla una tonteria, teniu un problema.
DANNY escribió:Estan en contra de l'estatut (amb tot el putu dret del mon) i pensen que es una forma de pressionar, res mes. Jo no em sento insultat ni desplaçat i soc tan catala com tu

Clar, tenen dret a insultar, a titllar d'insolidaris, terroristes, trencadors de l'unitat d'Àfri... dic Espanya, i moltes altres coses.
Impunitat com la que té Jiménez Losantos o els feixistes del PP per exemple. Impunitat com la que tenen els polítics feixistes valencians per tractar al tripartit de poc menys que Al Qaeda. Impunitat per instar a un boicot a la principal (ans els hi pesi) poténcia econòmica de l'Estat, juntament amb el Pais Basc.
Ah, i això de català no és un pin per posar-se i treure quan convé.

DANNY escribió:Per estalviar treball a Gerim, aqui tens una tonteria com un piano

Quina part de la frase no entens?
Tens un problema molt serios amb les comparacions i un greu sindrome de persecucio

Miscelanea NO es un forum d'anticatalanisme.... I que hi hagin 4 paiasos racistes no vol dir ni que aixo sigui una tonica constant, ni que la majoria de la gent ho sigui, ni que ells mateixos siguin com nazis per l'amor de deu....
DANNY escribió:Tens un problema molt serios amb les comparacions i un greu sindrome de persecucio

Miscelanea NO es un forum d'anticatalanisme.... I que hi hagin 4 paiasos racistes no vol dir ni que aixo sigui una tonica constant, ni que la majoria de la gent ho sigui, ni que ells mateixos siguin com nazis per l'amor de deu....

Ei ei ei para el carro.
Ningú ha dit que sigui un SUBfòrum d'anticatalanisme, simplement és un SUBfòrum on HI HA i bastant anticatalanisme. Les raons me les imagino, però són capaços de raonar res.
I això sense tenir en compte els que tenen impunitat per dir el que calgui sense por a represàlies.
macarrone escribió:estan en contra d'una cosa que ni coneixen, que ni els va ni els ve, pero en cambi treuen tota la bilis, campanyes de desprestigi i catalanofobia, boicots, mentides... pero noi, ho fan amb tot el dret eh? el mateix dret amb el que els nazis ho feien amb els jueus tot just abans de l'holocaust.

Es una comparació exagerada, pero ben valida, jo passo d'entrar a un forum on la majoria de la gent te una actitut xenofoba i hostil contra tot el que sigui diferent a ells.

Vosaltres que sou tan seres, adults i objectius, aneu a cada post on es parli malament, es diguin mentides, o s'atiin campanyes en contra dels catalans o de catalunya, dubto que ho feu, pero tindrieu molta feina.

I us dire el que em sembla una tonteria:
que per dir que el rei es el lider dels torturadors et fotin a la garjola, i en canvi per treure merda per la boca constantment contra els catalans i crear odi amb mentides i manipulacions, no passi absolutament res. I torno a repetir-ho, aixo ja passaba a l'alemanya nazi abans de l'holocaust. Si us sembla una tonteria, teniu un problema.

I també ens obligaran a posar una estrella de 5 puntes per a identificar-nos pel carrer, ens tancaran en guettos i després cap a les "dutxes". Desde luegu el que s'ha de llegir.

Mira nen, el dia en que et trobis un jueu que de veritat va patir la persecució dels nazis dóna gràcies si no et trenca la cara. Què et fan a tu els 4 imbècils anticatalans d'aquest fòrum? T'insulten? Ai mama, quina pupa.

No és xenofòbia generalitzar com a feixistes a tot miscelànea? No es treure merda per la boca? No es bilis? I dir que el rei és el líder dels torturadors no és mentida? Doncs potser sí que tinc un problema, serà que no he vist tantes pelis com tu.

Que a España tenen el poder les forces jacobines no és cap misteri, ja ho sabem i és normal. Que l'Alejo no sigui objectiu també és perfectament normal, coneixes algú que no ho sigui?

En la meva opinió, si dius voler defensar Catalunya, amb aquesta actitud li fas un trist favor.


PD: I jo me n'he anat a centenars de fils on es parla de Catalunya, i he perdut desenes d'hores de la meva vida per a defensar que es pot ser una persona serena, adulta i objectiva alhora que catalanista, en comptes de venir a plorar en aquest fil.
eTc_84 escribió:Ningú ha dit que sigui un SUBfòrum d'anticatalanisme, simplement és un SUBfòrum on HI HA i bastant anticatalanisme.

macarro escribió:jo a miscelania ni entro, es com si un negre entra al forum del kukluxklan

[reojillo]
Gerim escribió:I també ens obligaran a posar una estrella de 5 puntes per a identificar-nos pel carrer, ens tancaran en guettos i després cap a les "dutxes". Desde luegu el que s'ha de llegir.


abans de dir bajanades, llegeix millor, "ABANS de l'holocaust"

Gerim escribió:Què et fan a tu els 4 imbècils anticatalans d'aquest fòrum? T'insulten? Ai mama, quina pupa.


penosa la teva actitut, estic segur que entens perfectament el que vull dir, pero et capfiques en la teva posicio
saps que no parlo d'aquest forum en particular, parlo de la societat espanyola en general, i si em negues que hi ha una perillosa escalada de catalanofobia atiada amb mentides i manipulacions, una de dues, o ets cec i sord, o no ets conscient de la realitat espanyola, viatja mes i despres em dius.

I a quelsevol conflicte etnic SEMPRE es comença aixi, ara sou uns lladres, ara sou uns terroristes, ara els mals del mon son culpa vostra, ara no mereixeu viure.
I encara que mai s'arribi a les mans, per a mi tot el que esta pasant ja es una agressio en tota regla

Gerim escribió:I dir que el rei és el líder dels torturadors no és mentida?


si, i tot el que diu la cope, o molts mitjans de comunicacio amb gran audiencia, per no parlar de molts dirigents politics, per tant, o tots o ningu.
Si el que diuen aquests individus fos en un altra direccio, estic molt segur que no quedaria aixi la cosa.


Aixo no es un concurs de qui defensa millor catalunya, i no vinc a plorar enlloc, vinc a parlar amb usuaris catalans d'un forum, si no t'esta be no em repliquis, aquestes respostes diuen molt poc de la teva suposada maduresa i serenitat.
macarrone escribió:

abans de dir bajanades, llegeix millor, "ABANS de l'holocaust"



penosa la teva actitut, estic segur que entens perfectament el que vull dir, pero et capfiques en la teva posicio
saps que no parlo d'aquest forum en particular, parlo de la societat espanyola en general, i si em negues que hi ha una perillosa escalada de catalanofobia atiada amb mentides i manipulacions, una de dues, o ets cec i sord, o no ets conscient de la realitat espanyola, viatja mes i despres em dius.

I a quelsevol conflicte etnic SEMPRE es comença aixi, ara sou uns lladres, ara sou uns terroristes, ara els mals del mon son culpa vostra, ara no mereixeu viure.
I encara que mai s'arribi a les mans, per a mi tot el que esta pasant ja es una agressio en tota regla



si, i tot el que diu la cope, o molts mitjans de comunicacio amb gran audiencia, per no parlar de molts dirigents politics, per tant, o tots o ningu.
Si el que diuen aquests individus fos en un altra direccio, estic molt segur que no quedaria aixi la cosa.


Aixo no es un concurs de qui defensa millor catalunya, i no vinc a plorar enlloc, vinc a parlar amb usuaris catalans d'un forum, si no t'esta be no em repliquis, aquestes respostes diuen molt poc de la teva suposada maduresa i serenitat.


Mira yo seguramente viaje más por España que tú, y sólo te digo que por culpa de gente como vosotros, lo que antes eran saludos cordiales y tal, ahora es diferente, estoy hasta los cojones de que en mi pueblo ahora les haya dado la costumbre de llamarme el catalino (todo porque no me callo la boca y discuto las cosas que ellos dicen de cataluña) hasta los cojones de que no tenga el mismo trato que un andaluz solo porque cuatro gilipollas en mi tierra les mola ir a la greña con España.
macarrone escribió:abans de dir bajanades, llegeix millor, "ABANS de l'holocaust"

"ABANS" de l'holocaust no s'identificaben els jueus amb estrelles de david? No se'ls tancaba en guettos?
macarrone escribió:penosa la teva actitut, estic segur que entens perfectament el que vull dir, pero et capfiques en la teva posicio
saps que no parlo d'aquest forum en particular, parlo de la societat espanyola en general, i si em negues que hi ha una perillosa escalada de catalanofobia atiada amb mentides i manipulacions, una de dues, o ets cec i sord, o no ets conscient de la realitat espanyola, viatja mes i despres em dius.

En aquest tros de cita estava defenent miscelànea de les teves acusacions de feixisme. No parlava de la societat espanyola.

Prou que sé com és la societat espanyola, prou que llegeixo i escolto la brunete mediàtica. Prou que sóc conscient del jacobinisme espanyol que s'infiltra a tot arreu. Tampoc no nego que darrerament hi hagi una puntual escalada anticatalana. I és que això és Espanya i sempre ha sigut així, l'article que he postejat fa una estona n'és una mostra.

Però tot això no vol dir que no pugui criticar algú "de l'altre bandol" si crec que no té raó. I evidentment que et replicaré si no m'agrada el que dius en aquest fil o en el del costat, de la mateixa manera que espero que tu ho facis amb mi.

I jo no concurso amb ningú en la defensa de res, simplement estava responent a això:
Vosaltres que sou tan seres, adults i objectius, aneu a cada post on es parli malament, es diguin mentides, o s'atiin campanyes en contra dels catalans o de catalunya, dubto que ho feu, pero tindrieu molta feina.




morr, conec a molta gent que li passa això que tu dius, però tampoc no és una cosa nova. Té més a veure amb l'anticatalanisme de sempre que amb la nova moda de'n Carod i l'Estatut.
No ho se si viatjaras mes que jo, pero jo viatjo força i se de bona tinta com estan les coses, i molt pitjor del que tu dius.

I a qui es pensi que jo vaig provocant que s'ho tregui del cap, ni tan sols dic que soc català, es la millor manera de veure la realitat. I fliparieu dels prejudicis, les coses que es diuen amb total normalitat, perke ho tenen tan ficat al cap que ja es una cosa indubtable que els catalans som la pesta.
Evidentment hi ha de tot, nomes faltaria, pero deu n'hi do la de catalanofobia inconscient que he vist jo.

I sobre el que dius morr, no hi estic gens d'acord, no se d'on treus que la culpa de que ens odiin es nostra, perque aquesta gent l'unic que fa es repetir el que senten a la cope, al pp, i a antena 3, en aixo fonamenten el seu odi contra nosaltres, aquests terroristes lladres insolidaris separatistes que volen conquerir valencia i fundar el quart reich i sotmetre a espanya mitjançant la caixa i gas natural.

I la prova es que si et poses a raonar amb algun d'ells, no tenen arguments, nomes un discurs que han sentit a dir milers de cops, aixo demostra que una mentida repetida acaba convertint-se en una falsa veritat.
Yo solo te digo mi situación personal, antes nos trataban con respecto "con fama de trabajadores" y ahora es diferente muchos prejuicios y más en mi pueblo ( En el Alto Bierzo). Cuando voy a Andalucia por otro lado es diferente, allí nos siguen tratando igual , espero que que siga así y que a nuestros putos políticos no les de por enemistarnos con los andaluces también.
morr escribió:Yo solo te digo mi situación personal, antes nos trataban con respecto "con fama de trabajadores" y ahora es diferente muchos prejuicios y más en mi pueblo ( En el Alto Bierzo). Cuando voy a Andalucia por otro lado es diferente, allí nos siguen tratando igual , espero que que siga así y que a nuestros putos políticos no les de por enemistarnos con los andaluces también.

L'enveja és dolenta... XD
morr escribió:hasta los cojones de que no tenga el mismo trato que un andaluz solo porque cuatro gilipollas en mi tierra les mola ir a la greña con España.




morr escribió:Yo solo te digo mi situación personal, antes nos trataban con respecto "con fama de trabajadores" y ahora es diferente muchos prejuicios y más en mi pueblo ( En el Alto Bierzo). Cuando voy a Andalucia por otro lado es diferente, allí nos siguen tratando igual , espero que que siga así y que a nuestros putos políticos no les de por enemistarnos con los andaluces también.


Morr tota la culpa es dels nostres politics?? segons tu que hem de fer? Callar i seguir mantenint un sistema de financiament totalment injust i que provoca cada cop mes desigualtats?? tot per no enfada "la españa profunda" i que no et mirin malament.
A ver económicamente no hablo porque no tengo ni puta idea, igualmente mi opinión es establecer un sistema que no lastre la prosperidad de Cataluña y que tenga su punto solidario ( que en caso que lastre mucho la economia catalana se elimina que ya va siendo hora de que no dependan de los demás).

Pero lo que me importa es el tema social, no me mola nada los rollos que no sirven para nada de si nación, de si madrid 2012 etc... eso hace mucho daño a los catalanes.
Yeeeeeeeeee,un de Catello que se apunta ,me pareix que nomes som 4 de castello no ?

Espere que aqui no es parle nomes del estatut,boicot i politica que sino no torne a entra aqui mai mes.

Saluts
dacappo escribió:Yeeeeeeeeee,un de Catello que se apunta ,me pareix que nomes som 4 de castello no ?

Espere que aqui no es parle nomes del estatut,boicot i politica que sino no torne a entra aqui mai mes.

Saluts
benvingut dacappo.
No nomes es parla d'aixo pero ja veuras que la politica abunda bastant en aquest fil.. xD
farem un esforç per no monopolitzar el tema del fil [ginyo]
dacappo escribió:Espere que aqui no es parle nomes del estatut,boicot i politica que sino no torne a entra aqui mai mes.


Basicament es parla d'aixo i de mirar de veure qui es mes casual
dacappo escribió:Yeeeeeeeeee,un de Catello que se apunta ,me pareix que nomes som 4 de castello no ?

Espere que aqui no es parle nomes del estatut,boicot i politica que sino no torne a entra aqui mai mes.

Saluts

Doncs no, amb tu en són 7. La llista actualitzada és la que està enllaçada a la firma de'n kurras.


Per cert, que algú li enviï un MP d'ultimatum al DiGi, que jo ja li he enviat un parell. Si tornés a passar tant de temps sense actualitzar la llista, hauriem de passar a la política de fets consumats.
Parles d'en DiGi? Seria preguntar-li si ho vol seguir portant ell, perque ultimament no se'l veu per aqui. Potser seria millor que ho portareu algun dels que no deixeu de donar la brasa ([angelito]) ^^

DiGi!!! A veure si quedem un cap de setmana!!
DANNY escribió:Parles d'en DiGi? Seria preguntar-li si ho vol seguir portant ell, perque ultimament no se'l veu per aqui. Potser seria millor que ho portareu algun dels que no deixeu de donar la brasa ([angelito]) ^^

DiGi!!! A veure si quedem un cap de setmana!!

És que des del #3 o el #4 només es passa quan el cridem. Algun voluntari per a portar la llista en cas que en DiGi renunciés?
si no surt cap voluntari ho podem fer a sorts o anar turnant-nos
Bé, per aquells que no ho hagueu vist, mireu això http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&threadid=473466

Així podreu tenir una Xbox360 més barata que ningú dels que ja la hem reservat. [buuuaaaa]
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Veig k m'he perdut una discussio interessant XD.

Primer dire k , amb respecte al punt d vista d'en Gerim, uns quants estem cansats de parar el cul, i volem guerra (dialectica es clar)
Dit això, a EOl, com a Espanya, hi ha una part d'usuaris molt anticatalans, els quals, a força de mitjes veritats i mendites senceres, i d'una dialectica (com els seus homonims de les ones i de certs partits politics) que es podria considera terrorista, envalentonen la part menys dotada (una majoria relativa) informativament parlant, de Eol(i els altres d la peninsula) en contra d'un sector del qie ells consideren espanya (aproximadament una desena part d la poblaci sent optimistes)
Alguna cosa s ha d fer, i parar la galta ja ho hem fet prou.

Apart hi ha un comentari k m'ha fet venir un somriure malevol:
Jo no em sento insultat ni desplaçat i soc tan catala com tu


Aixo m'agradaria discutir ho algun dia. I crec k l'unic lloc es akest fil.
I em refereixo al ser catala: tecnicament tots els nascuts a catalunya. A la practica.... catala? ke es ser catala? Perque esclar, jo soc espanyol, pero no me'n sento (muy a mi pesar ).

PD: per cert morr, akest despreci k comences a sentir tu ara, alguns el sentim a casa nostra desde fa moooooooolt temps, no cal anar fora. Aixo si si ho voleu pintar tot de color rosa, alla vosaltres.


PD: em fotrà gracia si la 360 supera la plei com justificarien aixo els xbots [sati] amb la seva excusa de 'casual' 'play'er
va home tzare si ten morrs (jej) de ganes de probar la xbox360 [inlove]
tzare escribió:Aixo m'agradaria discutir ho algun dia. I crec k l'unic lloc es akest fil.

Som'hi doncs (s'escriu aixi? ein?)
tzare escribió:I em refereixo al ser catala: tecnicament tots els nascuts a catalunya. A la practica.... catala? ke es ser catala?

tzare diu: tots els nascusts a Catalunya
tzare escribió:Perque esclar, jo soc espanyol, pero no me'n sento (muy a mi pesar ).

Efectivament. No et sents (mai ho entendre, mai de la vida) pero ho ets. Fins aqui estem d'acord
tzare escribió:per cert morr, akest despreci k comences a sentir tu ara, alguns el sentim a casa nostra desde fa moooooooolt temps, no cal anar fora. Aixo si si ho voleu pintar tot de color rosa, alla vosaltres.

Jo mai he tingut cap problema amb ningu per ser catala. Potser les ganes de "guerra dialectica" i algunes actituds que em diferencien de molts de vosaltres tenen la culpa


Bon dia catalans profunds XD (per aixo de ser l'antitesi de "los de la España profunda")
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
macarrone : si a mi m'agraden els videojocs, i si m'agrada me la compro, no li tinc pas al.lergia com molts li tenen a sony [666]
simplpement ara no hi ha res k em convenci, pero no descarto mai res , jo XD (es una mica per tocar els ouets a tant ressentit k corre pero eol [qmparto] )

DANNY: es questió de posar s-hi a discutir, pero per començar et dire k la tirria vs catalans no ve d'ara, ni dels catalans profunds (tens una ideia ekivocada, almenys d mi, pero per arribar a un punt d'ekilibri kuan es tendeix a un extrem la unica manera es posar-te temporalment a l'altre)

per exemple
mai ho entendre, mai de la vida


si llegeixes bé, poso muy a mi pesar.Endevines pk?¿
ep que jo penso comprar tambe la ps3 si puc i sem veu el pel sovint a canals de ps3 [beer]

pero aixo si, la meva preferencia de moment es la x360
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
jo acostumo a correr pel multi, es el mes distret, kuan facin un foro d ps3 suposo k hi passare, pero no acostumo a passar massa (a no ser k buski info d'algo concret o d'un joc en particular) per foros exclusius d plataformes pk estan plens de gent k spameja amb exces XD
tzare escribió:si llegeixes bé, poso muy a mi pesar.Endevines pk?¿

Suposo que si pero aixo no fa que ho entengui. Pero be, amb aixo estariem pagines i pagines i pagines... Tots vosaltres dient coses de sentiments i demes i jo dient que no, que de sentiments res, que has nascut aqui com podries haver nascut a Polonia i es una cosa que dona igual

Jo penso que es pot sentir un cert afecte per la teva terra. Jo el sento per Catalunya. Pero tambe sento mes afecte per Barcelona que per Lleida. Que vol dir aixo? Que Lleida, tot i estar dins de Catalunya, per a mi que visc a Barcelona em sembla una ciutat exactament igual que Cordoba, Paris o Pekin. De la mateixa manera, sento molt afecte pel meu barri... Moltissim, es on he passat tota la meva vida i si ara visques fora durant uns anys i tornes, segur que em vindrien records i acavaria plorant i tot. Pero perque?? Per vivencies. No perque es parli una llengua o un altra, no perque estigui dins o fora de Catalunya, no per questions politiques, no perque pensi que fora del meu barri/ciutat/comunitat soc estranger... Si jo anes cada estiu a un poble de Madrid, tindria infinitament mes afecte per aquest poble que per Manresa (per exemple).

En resum, per a mi es pot tenir afecte a un cert lloc on has passat molt bones estones i demes, pero no entenc el tenir un sentiment per un territori que gairebe no coneixes. Es a dir, jo puc sentir afecte per la meva ciutat i les zones per les que he passat tantes bones estones, pero no puc sentir afecte per Catalunya, ja que no hi ha cap motiu que faci que ho senti, nomes per el meu barri, etcetera, pero no per tota Catalunya ja que la resta de Catalunya per a mi no es diferent de la resta del mon. O almenys de la resta d'Espanya, perque si que em trobaria mes comode a Girona que a Moscu perque a Girona m'entendria amb la gent i entendria cartells i tot i a Moscu no entendria una merda :P
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
En el meu cas, no parlo d territori fisic (tot i k evidentment existeix, es clar XD ) Parlo mes aviat d una comunitat, que resulta estar aki (com podria estar a siberia), amb uns vincles culturals i de llengua comuns. Quan algu em fica (per la rao k sigui) dins d'una altra comunitat, ha de ser amb la aprovació mutua. Ells m'acepten com soc, i jo els accepto a ells. I això no es dóna. L'Espanya (com a societat, no com a pais a nivel territorial)
I aqui hi ha el problema. A més a més, llavors hi ha tot el tema economic, pero son coses diferents, tot i ke hi ha punts on es relacionen.
Quan farem la trobada del paintball? Que no hi he anat mai i em fa il.lusió xDxD
tzare escribió:En el meu cas, no parlo d territori fisic (tot i k evidentment existeix, es clar XD ) Parlo mes aviat d una comunitat, que resulta estar aki (com podria estar a siberia), amb uns vincles culturals i de llengua comuns. Quan algu em fica (per la rao k sigui) dins d'una altra comunitat, ha de ser amb la aprovació mutua. Ells m'acepten com soc, i jo els accepto a ells. I això no es dóna. L'Espanya (com a societat, no com a pais a nivel territorial)

Aixo es una mica subjectiu en la meva opinio. Jo he estat a Andalusia varies vegades i t'aseguro que el tracte ha estat excelent. Tant per la gent del poble on he estat com per la gent de Malaga i Granada, la gent del carrer, la gent dels establiments... Tot perfecte. Penso que hi haura gent que tindra "tirria" als catalans de la mateixa manera que hi ha algun catala que en te per la resta d'espanyols. Al mon (i a Espanya) hi ha de tot. No em sembla just pensar que "ens tracten malament" i coses aixi, perque penso que la majoria ens tracta perfectament

tzare escribió:I aqui hi ha el problema. A més a més, llavors hi ha tot el tema economic, pero son coses diferents, tot i ke hi ha punts on es relacionen.

Be, pero no et sentiras mes catala pel tema economic, no?
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
no em sento mes catala per el tema economic, pero evidentment, no nomes jo si no kualsevol k visqui aquí, te dret a exigir una millor redestribució dels impostos.Pk sino acabarem ofegats.

I el tema del tracte, no es tant el que tu comentes, sino el tema d la llengua (i certs trets identitaris), que penso k estan menyspreats per espanya en general, i (el k més em dol) desde catalunya per una part de la població (normalment amb arrels de fora d catalunya).
tzare escribió:I el tema del tracte, no es tant el que tu comentes, sino el tema d la llengua (i certs trets identitaris), que penso k estan menyspreats per espanya en general, i (el k més em dol) desde catalunya per una part de la població (normalment amb arrels de fora d catalunya).


Quin problema hi ha amb la llengua?
Paboh escribió:Quan farem la trobada del paintball? Que no hi he anat mai i em fa il.lusió xDxD


[Alaa!] Jo també vull fer paintball d'aquest,que pel que vist, deu estar molt bé :p
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Quin problema hi ha amb la llengua?


Uff,ja veig k no arribarem enlloc. O si mes no sera dificil.

Jo també vull fer paintball d'aquest,que pel que vist, deu estar molt bé


A mi tb em fa gràcia tu XD
jo vaig anar fa dues setmanes a un paintball de tarragona, em sembla ke el poble es deia vilavella, o alguna cosa aixi.

Molt divertit, erem 6 contra 6 i m'ho vaig pasar de conya.

Ara be, prepareu pasta pq es car de collons.

22 € jugar 10 rondes, una hora i mitja mes o menys, en diferentes escenaris. Llavors, les recargues de boles, pq volen, en no res s'acaben, son 10 € cada recarga i hi van unes 50 boles mes.

vaja que si et flipes et vola la pasta, pq anavem del pal "cubreme ke salgo" i disaparavem i un dineral.

Ara, molt recomenable, molt divertit i molts morats, piquen molt les boles.
Gerim escribió:És que des del #3 o el #4 només es passa quan el cridem. Algun voluntari per a portar la llista en cas que en DiGi renunciés?
Jo ja vaig dir que a mi no em feia res fermen carrec, pero si hiha mes voluntaris.. Com vulgueu [risita]
DANNY escribió:Suposo que si pero aixo no fa que ho entengui. Pero be, amb aixo estariem pagines i pagines i pagines... Tots vosaltres dient coses de sentiments i demes i jo dient que no, que de sentiments res, que has nascut aqui com podries haver nascut a Polonia i es una cosa que dona igual

Això és ofensiu, i mereixes morir [uzi]
Preferiria haber nascut a Polònia que no pas a l'Àfrica, com presuntament hi he nascut [sati]
Ja ho deien allò de ' de l'Ebre per avall... ' [poraki]
Un bon català sap com continua [buenazo]

Ja està, vaig a fer algo útil ara que he flamejat una mica [sati]
Eis! Arribo a temps per a que m'apunteu a la llista? (la de catalans eolianus!) [jaja]

Jo estic pels fòrums d'Scene de la NDS i de la GameCube ^^
benvingut HaScHiPU. Sempre s'hi es a temps! xD
501 respuestas
13, 4, 5, 6, 711