Catalans aixakeuvus xD (#6)

Al futbolin tinc jo més practica, cada dia al sortir del cole fotem uns futbolos a un bar..jeje, haurem de fer unes partidetes. Els karts bons son els del vendrell, una mica cars pero son bonissims, per fotre piques va de conya. [barret]
aki un altre aficionat al futbolin, pero tampoc soc gaire bo.

als karts mai hi he anat, i aixo k tinc un apartament a el vendrell.
la veritat, em fa mes il.lusio el paintball, pel que m'han parlat es "la polla"
Aqui a prop de castello a Benicassim hi ha uns karts que son molts bons,tambe son cars pero son bons.Al paintball yo tinca ganes de anar ambs de la meva clase pero ara aqui a castelol crec que no hi ha ningu,si algu sap que m'ho dige per favor.
tzare escribió:[looco] [looco] [looco] [looco]


ehhhhhhhhhhh k soc multi :P

ke sapigueu k l futbolien etc i jo erem invencibles . No té res a veure pero wenu :P

Va aneu plantejant lo del paintball , si pot ser no em fikeu amb en DANNY i en morr al mateix ekip per castigarme i ferme parla castella [poraki]


Tb estaria be fer uns 'karts',a veure si trobo algun dia algu k em guanyi, k m'aburreixo [burla2]


Para comenzar por temas monetarios ( putos conciertos) hasta dentro de 30-35 días no tendré pasta, por lo tanto ( ya sé que os da igual) no puedo asistir a ninguna quedada ( aunque lo del paintball ta muy bien). Por otro lado conmigo Tzare puedes hablar catalán sin ningun problema, de hecho lo hace mucha gente, ¡Viva el bilingüismo!
http://www.zonapaintball.com/catalunya.htm

Una página amb els camps de paintball de Catalunya, pel que veig hi han per escollir, de tot tipus i preus. Lo guapo seria en un que sigui en un terreny boscos, jaja, per flipar-se una mica X-D
http://www.zonapaintball.com/catalunya.htm

Una página amb els camps de paintball de Catalunya, pel que veig hi han per escollir, de tot tipus i preus. Lo guapo seria en un que sigui en un terreny boscos, jaja, per flipar-se una mica X-D
Teniu sort de que no vinc a les quedades , no m'agradaria veureus plorant despres d'una pallissa al futbolin [buuuaaaa] [sati]

Per cert vull fer una estadistica per pobles sobre les normes del futbolin, el més important qui te permés fer jugada (altrament dit parar) amb el davanter i qui no.
De moment, pels que conec guanya per majoria fer jugada al davant. (El futboli dels mariques [qmparto] )


pd: Per cert morr tu en respecte lo de skin , ets casual? o vas amb pintes i tal.
Primer hauriem de saber on fariem la trobada, pq depén del lloc els jocs i el camp de batalla molen més. Jo conec a un tiu que es aficionat al paintball aquest, fins i tot s'ha comprat repliques d'armes reals pero que disparen boles de pintura xD ja parlaré amb ell.


Per cert, em sembla q m'han censurat la signatura :(
sgaesux escribió:Per cert vull fer una estadistica per pobles sobre les normes del futbolin, el més important qui te permés fer jugada (altrament dit parar) amb el davanter i qui no.
De moment, pels que conec guanya per majoria fer jugada al davant. (El futboli dels mariques [qmparto] )

No t'entenc tio.


Paboh, la teva firma cumplia els requisits de mida i pès? Si és així pregunta-ho/reclama a feedback.



Respecte a la kdda. Algú sap si s'ha de reservar pista o alguna cosa així per al paintball? O és simplement presentar-s'hi? Jo conec gent que fa airsoft, que també és una altre opció.
Gerim escribió:No t'entenc tio.


Que no has entes?
sgaesux escribió:
Per cert vull fer una estadistica per pobles sobre les normes del futbolin, el més important qui te permés fer jugada (altrament dit parar) amb el davanter i qui no.
De moment, pels que conec guanya per majoria fer jugada al davant. (El futboli dels mariques [qmparto] )




Yo jugo que si val tot, juga al "toque es una merda" i "paran tambe", llibertat total i si vosl fer arrastres els fas, si vols fer canvis els fas, si vols empalmarla l'empalmes,... sino es un conyas.

Estas parlant amb el Gianluigi Buffon del futboli XDD

K tal l'indoor karting, jo hi he estat (per veure-ho) i te pinta de estar molt guapo.
Gerim escribió:Paboh, la teva firma cumplia els requisits de mida i pès? Si és així pregunta-ho/reclama a feedback.


Juraria q sí, ara demanaré explicacions :)

Gerim escribió:Respecte a la kdda. Algú sap si s'ha de reservar pista o alguna cosa així per al paintball? O és simplement presentar-s'hi? Jo conec gent que fa airsoft, que també és una altre opció.


Aixó de l'airsoft que és?
Respecte a les pistes, tinc entés que no s'ha de reservar res. Quan tu vas amb un grup, per exemple de 20 persones, i hi ha un altre grup de 15 persones desconegudes es fa una batalla entre tots dos xD
Però suposo q tb hi haura l'opcio de reservar.
NGC escribió:K tal l'indoor karting, jo hi he estat (per veure-ho) i te pinta de estar molt guapo.


Una basura, els karts són una merda.

El millor lloc se'ns dubte, a sils,. on llogues karts i no segadores, i no es car.

Una competició amb cronos, entrenos i cursa, 60 € per cap [oki]
Paboh escribió:Aixó de l'airsoft que és?


Es semblant pero en lloc de bales de pintura son bales de... nose... no recordo si de goma o algun metall no molt dur o alguna cosa aixi. La questio es que si et dona fa mal (si esta a prop, molt mal) pero res exagerat tampoc (no mata XD). I em sembla que es molt mes "pro" (la gent que juga va molt "makeada" XD i amb armes repliques d'armes reals l'hostia de guapes)
sgaesux ja ho he pillat. De tota la vida que jo he jugat al tot s'hi val, evidentment!


Paboh escribió:Aixó de l'airsoft que és?

Diguéssim que és com el paintball, però amb boles de plàstic (i no de pintura), i amb armes que són rèpliques de les de veritat.


EDiTO: per 3 minuts [uzi]
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Ruxii escribió:
Una basura, els karts són una merda.

El millor lloc se'ns dubte, a sils,. on llogues karts i no segadores, i no es car.

Una competició amb cronos, entrenos i cursa, 60 € per cap [oki]

[tadoramo]

podriem fer una kdda en dos fases.
a/ paintball
b/karting

PD: morr, faig molt soroll pero poc més XD ,soc sociable i tot [angelito]
Un offtopic del que parleu ara.

Acabo de veure la ultima foto que tens Gerim i m'has respost la pregunta q l'hi he fet al morr [666]

DANNY fas cara d'estar pensant en l'etc XD
sgaesux escribió:DANNY fas cara d'estar pensant en l'etc XD

Surto fatal perque es fruit del paint powa amb 2 fotos diferents XD Pero no, no pensava en l'eTc.... ¬_¬

la que hi pensava esta censurada xD


tzare escribió:podriem fer una kdda en dos fases.
a/ paintball
b/karting


Resultara que si que soc jo MES catala que tu i soc un agarrat pero aixo em sembla massa car XD
tzare escribió: [tadoramo]

podriem fer una kdda en dos fases.
a/ paintball
b/karting


El paintball el podrieu fer en un Banc i aixi podrieu pagar la jornada de vici XD
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
a mi lo dels karts 60 eurus amb entrenaments i cursa (faltaria saber kuanta estona) no em sembla gens malament [babas]

no soc garrepa, deu ser k em van fer alguna transfussio de petit amb sang d'un donant extremeny o andalus :p
tzare escribió:no soc garrepa, deu ser k em van fer alguna transfussio de petit amb sang d'un donant extremeny o andalus :p


[qmparto]

Llavors hauries de ser 'gorron' XD
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
no hi ha ous a dir el mateix a misce
[sati]
DANNY escribió:Surto fatal perque es fruit del paint powa amb 2 fotos diferents XD

Per a no dir que en aquesta foto porta un braç biònic! Si us fixeu el braç esquerra (a la dreta en la foto) està clonat del d'algú altre (ara no me'n recordo qui). En la foto original estava agafant en Frutos per l'esquena, però aquest volia sortir en la seva postura de cantant llatí comercial, i no era plan de mutilar en Danny (eTc, te'l reservo sencer [+risas]).
la que hi pensava esta censurada xD

Hohohoh.
Hohohohohohohohoho... ehem! ... Hohohohohohoh.




Jo faria primer la kdda al lloc més fàcil/barato, després si surt bé anem pujant el llistó.



PD: Faig meva la firma de'n tzare: k cabrons sou XD
No estavem jugant als topics? :O

De topico a topico y tiro porque me toca XD
el de prop de banyoles segons em van dir es "bueno, bonito, barato" i es a zona de bosc com demanava algu.

s'ha d'investigar mes, ja preguntare als col.legues
tzare escribió:
no hi ha ous a dir el mateix a misce
[sati]

jajajajajajjajaja [jaja][jaja][qmparto][qmparto]

Jo voto de fer un assalt amb rifles d'airsoft a la COPE, i si aquell dia hi ha el FJL, pare espiritual de molts retrassats, millor que millor, més d'un ocell d'un sol tir XDXDXD
Si he de lluitar contra DANNY, em demano una AK47 amb munició infinita [jaja] o sino, una Railgun [sati]

PD: tzare & eTc, da kings of futbolin [poraki]
eTc_84 escribió:PD: tzare & eTc, da kings of futbolin [poraki]

Aixo als teus somnis mes humits :o (encara que potser ""jugaries"" amb Angelina Jolie en lloc d'en tzare, pero qui sap XD)
Aqui el defensa que mes gols marca al futbolin us faria plorar a tots [buuuaaaa]

Tambe us puc humillar jugant al davant [poraki]
queda clar que haurem de fer una kedada futbolinistica
sgaesux escribió:Aqui el defensa que mes gols marca al futbolin us faria plorar a tots [buuuaaaa]

Es clar que si [buenazo]

sgaesux escribió:Tambe us puc humillar jugant al davant [poraki]

Ah... que parlaves de tu... ZzzZZ
macarrone escribió:queda clar que haurem de fer una kedada futbolinistica

Doncs llavors sí que ens surtiria barato - barato.


PD: Encara tenint en compte allò de "lo barato sale caro".... mmmmh..... estic en un bucle! [mamaaaaa]
DANNY escribió:Es clar que si [buenazo]


Ah... que parlaves de tu... ZzzZZ


Esclar que haurem de buscar un futbolin Barça-Celta pq puguis jugar.... ah! no! pero si a tu t'agrada jugar amb el madid [poraki]
sgaesux escribió:Esclar que haurem de buscar un futbolin Barça-Celta pq puguis jugar.... ah! no! pero si a tu t'agrada jugar amb el madid [poraki]

¬¬' !!!!!

Prefereixo un dels que son Barça-Espanyol per evitar que digueu bobades :o (encara que estem donant per fet que tots dos aniriem i aixo es molt suposar XD)
Per si no t'en has adonat m'estic limitant a espamejar una mica [666]
No fotis??!!!


PD: 8915 [tomaaa]
Jaja, vinga a espamejar...xD jo encara estic per aqui que no puc dormir i demà entro a les 9, buff anire una mica.. [maszz] i haig de fer un examen, ja veurem com surt XD , fins demà! :-p
Joder que mal salgo en esa foto Gerim parezco un mono o algo. Para el que lo ha preguntado:

De día: Bambas, o botas pequeñas. Pantalones de tipo deportivo con camisetas del rollo, o no del rollo, a veces también se sustituyen por pantalones tejanos y si me da me visto un poco "mod" (una chabala dice que me mola verme así).

De noche de concierto: Botas altas con punta de acero ( si bailas pogo es muy chungo resistir), tejanos subidos, y camisetas del rollo.

De noche de fiesta donde tengo que ir "mudat": Zapatos de estos con punta alargada, tejanos o pantalones de vestir, y camisetas del rollo mod.

De botellón: Como me de.

-----------------------------------------------------------------------------------


Espero a ver aclarado tus dudas joven padawan.
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Bon dia colla d'spammers [sonrisa]


pse molt fardar d futbolí, pero aki els vencedors d la kdda ja sabem ki van ser
Un servidor (AKA sonyer) i l''azote' de l'aleju vam resultar guanyadors absoluts (nomes vam tenir una mica d desfalliment a l'ultim matx, peròtb vam guanyar [looco] ) [burla2]

Aixi k menys parlar i més entrenar-se.
Això si, els k em teniu tirria (basikament xboxers i castellano parlants [sati] ) aprofiteu si va endavant lo del paintball, ke ja sóc vellet i em podreu acribillar i donar-me el k em mereixo [poraki] .
Això si, si hi ha karting no teniu RES a fer :P

(no pinta malament el circuitet akest, ko sempre he anat a Lliçà, al costat del Circuit d Catalunya)
Oye como se nota que no vais ajustados de pasta eh?, que si karts, que si paintballs, ¿cuando hacemos una quedada para jugar a pádel en oropesa?
juer nens, fins a les 4 aqui spamejant.. Aixo es vocacio! xDD
morr escribió:Oye como se nota que no vais ajustados de pasta eh?, que si karts, que si paintballs, ¿cuando hacemos una quedada para jugar a pádel en oropesa?


I ja veuras quan aprobin l'estatut, tots serem multimillonaris :-P

La pròxima kdd al camp de golf del prat en honor a en morr no ?
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
morr escribió:Oye como se nota que no vais ajustados de pasta eh?, que si karts, que si paintballs, ¿cuando hacemos una quedada para jugar a pádel en oropesa?


Jo soc una mika 'nena' per els esports d raketa. Badminton Rulez
i despres un dinar al Bulli? [qmparto]
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
kurras escribió:i despres un dinar al Bulli? [qmparto]


NO

PD. no per la pasta, sino pk no me'n fio d'akell tio k sempre està suat i esbufegant. No pot ser higienic això [+risas]

PD. apunt d atrapar en sgaesux al top spam [toctoc]
tzare escribió:
NO

PD. no per la pasta, sino pk no me'n fio d'akell tio k sempre està suat i esbufegant. No pot ser higienic això [+risas]
es un tiu curios, sí que ho té.. xDD

Prefereixo anar a Can Roca, nose si ho coneixeu, té una estrella Michelin menys que el Bulli, nose cuantes son.. pero son parents meus [looco]
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
i com es diu de €€€?¿?¿ ( tenen web? )
Bueno, estic aqui a clase,jugant al burnout, sense fotre res...amb una son impressionant.. [triston] ,al final ni examen ni merda... a les 12:30 piro d'aqui i a dormir...xd :-)
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
jo per ser sonyer a algunes classes d la uni desconnecto jugant al advancewars de ds [looco]
tzare escribió:i com es diu de €€€?¿?¿ ( tenen web? )
nose, aqui hi he trobat força info

http://www.spain.info/TourSpain/Gastronomia/Restaurantes/I/HH/0/El%20Celler%20de%20Can%20Roca
501 respuestas
15, 6, 7, 8, 911