Catalans aixakeuvus xD (#6)

17, 8, 9, 10, 11
Al final un es cansarà de tants intents d'atac, pero de moment anem aguantant... [jaja]
DANNY escribió:No donen per mes? Si parlen en castella, Lerida esta perfectament dit. I Lleida com a nom del club tambe, ja que el club es diu Lleida en qualsevol idioma, pero el lloc si que es pot traduir i esta perfectament fet. Si tu penses que no donen per mes per parlar castella correctament alla tu... [reojillo]

Tu no ho pots entendre... :-|
els noms de les ciutats s'haurien de respectar i dirlos en el seu idioma propi, pero es clar, podriem començar per deixar de dir londres i dir london
tzare escribió:ahhhhhhhhhhght no se compilar help!! XD

estic buscant drivers per la pcmcia de timofonica wifi (la primera, 11b) per l'ubuntu, diuen k en alguns repositoris i son, pero no ho se trobar.Podria baixar ho pero no tink ni fava d compilar.
Per cert, vaig instal.lar (crec) els drivers d nvidia i no veig enlloc cap eina d configuracio ni similar?¿¿? eske tb voldria posar el meu escriptori a 1280/768 i no puc .
Si algu caritatiu m'ajuda ( algun gironí o lleidatà :P ) us deixare una volta d avantatge si fem un karting en una kdda [burla2]


Sobre Ubuntu i los seus repositoris no en tinc ni idea.

Si tens les fonts (compte, dic les fonts, no un paquet rpm o deb) els passos genèrics són fàcils:

1.- Descomprimeixes el paquet en algún directori.
2.- Entres al directori
3.- Obres una terminal en aquell directori i escrius "./configure". Haurien d'apareixer força missatges fent comprovacions.
4.- Un cop acabi escrius "make". Compilarà el codi.
5.- Finalment com a root escrius "make install" i instal.larà lo que ha compilat abans. Es necessari fer-ho com a root perque escriurà a llocs en que sols ho pot fer l'usuari root (normalment dins de /usr).

Aquests són els passos típics. Tanmateix hauria d'haver-hi algun README indicant els passos. Convé revisar-ho per mirar si s'ha de fer quelcom especial.

Normalment la configuració de la resolució es fa desde el panell de control de l'Entorn de Escriptori que utilitzos (el de kde es diu kcontrol si no l'han canviat, el de gnome ni idea). Per a fer-ho independent de l'entorn d'escriptori ho pots fer desde el fitxer de configuració del teu servidor gràfic, si utilitzes X.org doncs a /etc/X11/xorg.conf.

Per exemple et quotejo la meva secció de pantalla:
Section "Screen"
Identifier "Screen0"
Device "Card0"
Monitor "Monitor0"
DefaultDepth 24
#DefaultColorDepth 16
SubSection "Display"
Viewport 0 0
Depth 24
Modes "1024x768"
EndSubSection
EndSection


Si tens qualsevol dubte ja saps.

Salut
macarrone escribió:els noms de les ciutats s'haurien de respectar i dirlos en el seu idioma propi, pero es clar, podriem començar per deixar de dir londres i dir london

I parles de respecte i dels veïns del sud a la mateixa frase??
Això ni l'Eugeni [looco][jaja]

.... Sabeu aquell que parlava del respecte i dels veïns del sud? ...
[qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]

Edit: falta el [fumando]
Els noms propis no s'haurien de traduir, tant per un costat com per l'altre.
Sant Cugat en castellà castís es San Cuculate


[mad] [mad] [mad] [mad] [mad] [mad] [mad]


Salut [beer]
seerj escribió:Sant Cugat en castellà castís es San Cuculate


Noooor, és San Cucufate [360º]
i Sant Quirze en fatxa es San Quirico
eTc_84 escribió:keops!! Fota-li canya a aquest de'n quelcom! Ensenya-li un parell de fotos de la Melissa [babas][babas]


Imagen

Imagen

Melissa [amor] Aixo si que es una dona com deu mana.


eTc_84 escribió:XDXDXDXD a tu i al keops [looco]

Falta triar el lloc, si és a la Vall dels Caiguts, ja aprofitem [looco]


[qmparto] [qmparto] [qmparto] Molt bo jo tambe vuig aportar llumins.
Algu k estigui a madrid, no podria posarli una estelada a la cibeles si guanya el barça?? Aixo si maxima seguretat abans de ferho, anar amb cotxe, posar-la i surtir pitant d'alla, sino ves a saber que pot pasar...
NGC escribió:Algu k estigui a madrid, no podria posarli una estelada a la cibeles si guanya el barça?? Aixo si maxima seguretat abans de ferho, anar amb cotxe, posar-la i surtir pitant d'alla, sino ves a saber que pot pasar...


No entiendo tanta gilipollez, no es mejor poner una bandera de barça?

PD: La melissa cada día está mas buena, en esas fotos simplemente está como una diosa.
Els topònims s'haurien de poder dir tant en la seva llengua original, com de la manera en que històricament s'han dit en cada lloc. D'aqueta regla s'haurien de retirar els topònims de localitats traduides artificialment al castellà en temps del franquisme.

De la mateixa manera que jo dic "Marsella" i un francès diu "Marseille", no m'importaria que ell parlés de "Barcelonne" mentre jo podria dir "Barcelona" si estiguéssim conversant en francès. Als francesos els hi sonarà tant malament que nosaltres diguem Marsella, com a nosaltres ens sona tan lleig Barcelonne. Però ens hauriem de fotre perquè sempre ha sigut així.


EDiTO: He canviat l'exemple per a comparar el català amb el francès, em sembla que queda més evident que comparar-lo amb el castellà. Perquè serà?
NGC escribió:Algu k estigui a madrid, no podria posarli una estelada a la cibeles si guanya el barça?? Aixo si maxima seguretat abans de ferho, anar amb cotxe, posar-la i surtir pitant d'alla, sino ves a saber que pot pasar...

Fa bastants anys, uns jugadors del Barça (no sé si Reixach estava per allà fotut) van posar una camiseta del Barça a la Cibeles [looco]

[tadoramo][tadoramo]
macarrone escribió:els noms de les ciutats s'haurien de respectar i dirlos en el seu idioma propi, pero es clar, podriem començar per deixar de dir londres i dir london


eTc llençat contra ell!! Ha reconegut que normalment diu Londres!!!

Ho he entes ja? O es que nomes es per el catala...? ¬¬' !!!!
DANNY escribió:eTc llençat contra ell!! Ha reconegut que normalment diu Londres!!!

Ho he entes ja? O es que nomes es per el catala...? ¬¬' !!!!

Quin problema hi veus?
Encara no has entès que és una incongruéncia com una casa de pagès dir Lleida i Lérida en la mateixa frase sense seguir cap mena de norma?
eTc_84 escribió:Quin problema hi veus?
Encara no has entès que és una incongruéncia com una casa de pagès dir Lleida i Lérida en la mateixa frase sense seguir cap mena de norma?

No és cap incongruència, el nom del club no es tradueix, el de la ciutat sí. De la mateixa que poden dir: "El Espanyol es un equipo Español" (i en aquest cas tindrien tota la raó del món :P :p).
eTc_84 escribió:Encara no has entès que és una incongruéncia com una casa de pagès dir Lleida i Lérida en la mateixa frase sense seguir cap mena de norma?


La norma ja l'he dit. El nom del lloc es correcte traduirlo (com Londres) pero el nom del club no, llavors esta ben dita la frase
Gerim escribió:No és cap incongruència, el nom del club no es tradueix, el de la ciutat sí. De la mateixa que poden dir: "El Espanyol es un equipo Español" (i en aquest cas tindrien tota la raó del món :P :p).

Continua sent una tonteria com una casa, per molt fatxes que siguin els pericos [poraki]
eTc_84 escribió:Continua sent una tonteria com una casa, per molt fatxes que siguin els pericos [poraki]


Mira que et costa acceptar que has ficat la pota XD Ets el pitjor XD [careto?]
Y los pericos no son fachas, te puedo asegurar que hay mas fachas en el camp nou que en el monte de los judíos.
DANNY escribió:Mira que et costa acceptar que has ficat la pota XD Ets el pitjor XD [careto?]

Per sobre del meu cadàver [poraki]

morr escribió:Y los pericos no son fachas, te puedo asegurar que hay mas fachas en el camp nou que en el monte de los judíos.

Parlem en proporció o en nombre absolut?
Perquè al camp de l'Ejpañó només es veuren banderes fatxes.
I TÚ MÉS!! [jaja]

Jo segueixo dient que els noms propis no s'han de traduir, el club Lleida no el tradueixen pq es un nom propi, pero la ciutat tambe ,pq l'hem de traduïr?
Que es una feinada acostumbrar-s'hi. Si!, pero no dic ara, pero d'aqui unes generacions... vaig a frança, busco Marsella i no la trobo pq no existeix. !es estupid!

Si jo em dic Marc em dic Marc i no Marcos.
Si jo em dic Jordi em dic Jordi i no Jorge.
Si jo em dic Jaime em dic Jaime i no Jaume.
.
.
.
[bye]
sgaesux escribió:Jo segueixo dient que els noms propis no s'han de traduir, el club Lleida no el tradueixen pq es un nom propi, pero la ciutat tambe ,pq l'hem de traduïr?

Doncs perque la regla diu que es correcte fer-ho XD


Estic d'acord en que seria millor no fer-ho i dir Lleida, London, etc. Pero ara per ara esta acceptat traduit. La utilitat de traduirlo es que gent que no parla ni papa d'angles, alemany o corea pugui parlar de ciutats d'aquests paisos sense pronunciar coses absurdes ni pronunciar correctament pero estar-s'hi tres hores. Perque per dir Lleida la resta d'espanyols ho tenen facil pero per dir el nom original d'algunes ciutats asiatiques o d'Alemanya o Russia... La cosa estaria mes complicada XD

Bon dia Catalunya [Ooooo]

PD: Em sembla que finalment NO em perdo el clasic [looco]
Algú coneix un Santiago? com per exemple el tant odiat a Misce, Carrillo? Doncs si no m'equivoco se li hauria de dir Sant Jaume, com al camí XDXDXD
Hem demostrat que és ridícul, que passi el següent [poraki]

A més, els españols tenen dificultats en pronunciar la 'll' per exemple, o el -ix.... Son Mox
Crec que a Carrillo no li faria cap gracia que li fiquesis un Sant ^^U


Saluts [beer]
Bon dia a tothom! Dia D!! Avui el Barça s'alçara amb el partit del Bernabeu.

Tinc PC nou! Stic flipan am el FEAR i el COD2. Soc com un nen petit amb un juguet nou.. [babas]
eTc_84 escribió:

Parlem en proporció o en nombre absolut?
Perquè al camp de l'Ejpañó només es veuren banderes fatxes.


De los brigadas de nada más, que son 60-100.
kurras escribió:Bon dia a tothom! Dia D!! Avui el Barça s'alçara amb el partit del Bernabeu.

Tinc PC nou! Stic flipan am el FEAR i el COD2. Soc com un nen petit amb un juguet nou.. [babas]

putaaa t'has pillat una 7800GT? [babas][babas]
I jo continuo amb una GF4 440 MX, que d'altra banda, pel Fifa i el q3 en tinc de sobres [poraki]
Si alguno ve a un personaje con otros 15 personajes con botas, con miradas de pervertidos en gracia mamaos prdidos y buscando un bar pa ver el barça, sí, habéis dado conmigo.
Tindré el rifle de francotirador preparat [666]
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
si té una 7800 ja te com si fos una ps3 [sonrisa]

PD: jo tb tiro d 440MX XD

PD: gracies quelcom, per cert, hi ha algun tipus d NTFS FAT o similar k ho puguion llegir i escriure tant linux com guindous, eske tink un HD usb k es on hi ting tota la morralla i es por poder fer i desfer desde el PC i desde el portatil tb

Si alguno ve a un personaje con otros 15 personajes con botas, con miradas de pervertidos en gracia mamaos prdidos y buscando un bar pa ver el barça, sí, habéis dado conmigo.

pos jo igual hauria anat a sopar a l'equinox o a un mexica k hi ha per gracia tb, pero si tu corres per alla m'ho repensaré ( a no ser k formem tandem am en etc i em deixin un sniper d'akells XD XD )
Lo digo en serio, no os corteis, me saludais y ya que estais me invitais a una cañitas.
eTc_84 escribió:putaaa t'has pillat una 7800GT? [babas][babas]
I jo continuo amb una GF4 440 MX, que d'altra banda, pel Fifa i el q3 en tinc de sobres [poraki]
jeje, pozi. Inclus el de la botiga me diu, vaia targeta que thas muntat no? I io, uenu, si ho fem, femho b! xD

tzare, Ps3 o més!! [sonrisa]
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
tzare, Ps3 o més!



XD segons els xboxers si XD XD XD estas doomed k diuen k la xenos (wenu, l'ekivalent del pc) es tecnologia alienigena [burla2]
kurras escribió: jeje, pozi. Inclus el de la botiga me diu, vaia targeta que thas muntat no? I io, uenu, si ho fem, femho b! xD

tzare, Ps3 o més!! [sonrisa]


Quina enveja, el meu pc fa plorar, tinc pensat canviarmel quan tingui pasta.

Aquesta tarja val una pasta no?






BARÇAAA!!!!!! [oki]
Porto des de bon matí amb la samarreta de l'Oleguer dels partits especials. Està rentada, però Ell (amb majúscules) la va suar en un partit oficial.


Força Barça! Fem-li un bon regal d'aniversari al cabronàs de Ferrol.
Segur que en morr esta mort d'enveja [qmparto]
sgaesux escribió:Segur que en morr esta mort d'enveja [qmparto]

Segur que en morr està morrl morrt d'enveja. [reves]
sgaesux escribió:
Quina enveja, el meu pc fa plorar, tinc pensat canviarmel quan tingui pasta.

Aquesta tarja val una pasta no?






BARÇAAA!!!!!! [oki]
valia uns 400€ xo per alternate o aixi es pot trobar mes barata.. Jo volia que mho muntessin tot i mho deixesin a punt.
kurras escribió: valia uns 400€ xo per alternate o aixi es pot trobar mes barata.. Jo volia que mho muntessin tot i mho deixesin a punt.

On et vas pillar el PC?
Jo m'ho estic pensant, pel de sobretaula i pel portàtil... si en trec pasta, aniré a per un Venice 3000+ i una ASRock que em va encantar que val uns 68€ [amor], i llavors, unes memories raonables, en comptes de les que em vaig pillar l'altre cop, DDR500 però que per la vida diària no s'aprofiten al 100%.
Porto aqui uns 5 anys i avui m'adono del fil en catala!!! QUINS WEBS!!!! Be doncs em sembla que dec ser el 379 oi!!! Apunteu-me!!! I sóc nascut a BCN però fa uns 4 anys stic vivint a Sant Cugat de Sesgarrigues un poblet prop de Vilafranca del Penedés, aqui hi ha pau i tranquilitat, i lo millor de tot que aparco davant de casa JUAS!!!!!!!!!!!

Amunt lo del paint-ball, i TZARE, cuan vulguis hi ha pique als karts, el circuït del Vendrell el foto amb els ulls tancats!!!!! Salutacions a tots el Catalans, i als que no!!! Ah i jo dic 1-4 jejejeje i FORÇA BARÇA!!!! CIAUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!
eTc_84 escribió:On et vas pillar el PC?
Jo m'ho estic pensant, pel de sobretaula i pel portàtil... si en trec pasta, aniré a per un Venice 3000+ i una ASRock que em va encantar que val uns 68€ [amor], i llavors, unes memories raonables, en comptes de les que em vaig pillar l'altre cop, DDR500 però que per la vida diària no s'aprofiten al 100%.
pos ho vaig pillar al PCBox al carrer Caldes de Montbui. Nose si sats on es. Esta a tocar de casa meu xD
Els preus no son els mes barats pero almenus hi han tots els components, de totes les gammes. Perque abans nava a una botiga que la millor targeta que tenen es la 6200LE [tomaaa]
A més si vos et pots muntar tu mateix les peces alla o amb l'ajuda dalgun tecnic dalla
kurras escribió: pos ho vaig pillar al PCBox al carrer Caldes de Montbui. Nose si sats on es. Esta a tocar de casa meu xD
Els preus no son els mes barats pero almenus hi han tots els components, de totes les gammes. Perque abans nava a una botiga que la millor targeta que tenen es la 6200LE [tomaaa]
A més si vos et pots muntar tu mateix les peces alla o amb l'ajuda dalgun tecnic dalla

Sips, em sona, potser aquesta setmana hi vaig per pillar peces.. més que res perquè on ho pillo jo em foten clavada en despeses d'enviament, i a més, qué collons! és a Murcia i els hi faig boicot!!!! [poraki]

Per cert, avui l'exèrcit català ha vençut i humiliat a les tropes feixistes [barret]

PD: Un al bar anava cridant: Puyol, puto español! [qmparto] (per com s'esforça amb la selecció apanyola).
xD Visca el Barça! Aquesta nit a celebrarho per tot lu alt! xDD
Madrid, ploramiques, esteu fets miques!
Madrid, cabrons, saludeu als campions!




Eiiiii a que no sabeu a qui tenia segut a 2 metres en el bar mentre mirava el partit?

Aquest joc consisteix en adivinar un personatge conegut mitjançant pistes.

Només es pot contestar un nom per post.

Es poden contestar tants noms com es vulgui per pista.

No es pot editar el post.

El guanydor és aquell que encerta el nom del personatge conegut a través de les pistes.

Puc posar tantes pistes com em surti dels pebrots.



Pista 1: Crispeta
Com me arrivat a aixecar aquesta nit com a catala!! Partidas!!!

T'has lluit amb la pista gerim..... crispeta?¿?¿?¿?
Crispeta? [looco]

Va, dona més pistes que si no te gracia [burla2]
Espereu-vus uns pocs posts més, que sinó no té gràcia XD.
A mi m'és igual qui és, està bona i li has fet fotos? Ja tr¡gues a postejar XD

Segur que tenies al morr o al DANNY allí al costat XD


Edit, no ho poso al fil del Barça perquè a Misce canta massa...
A l'aeroport del Prat, per TV3 s'ha vist 'algú' cremant una bandera d'ajpaña [jaja][jaja]
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11