Catalans aixakeuvus xD (#6)

16, 7, 8, 9, 10, 11
tzare escribió:PD. apunt d atrapar en sgaesux al top spam [toctoc]


Esperat que vinc [sati]

Ja tenim un altre casual entre les nostres files XD
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
ja posats a parlar d menjar piju , us recomano el comerç24 de l'abellan, original i divertit (i car [carcajad] )
pero val la pena (crec), jo ja he repetit un parell d vegades
tzare escribió:ja posats a parlar d menjar piju , us recomano el comerç24 de l'abellan, original i divertit (i car [carcajad] )
pero val la pena (crec), jo ja he repetit un parell d vegades
i on es aixo? Jo acostumo a anar al Dolce Vita d'aqui Girona. Els gironins el coneixereu. Es menja molt bé i no es excessivament car. Amff com em posa la cuina italiana xD

PD: Pf men vai a clase, a les 12 torno a ser aqui X-D
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
osti, k me l'apunto, k m'encanta anar a perdrem (bé, girona no es perdre's exactament) per catalunya per nar jalar.
Encara tinc pendent un d Reus k em va dir en Vagabond [boing]

El comerç24 es al carrer comerç 24 de BCN, conta uns 100€ per persona pel cap baix XD

Esperat que vinc

Ja tenim un altre casual entre les nostres files


je je t ho posare dificil XD XD

PD. tots ho son una colla d casuals, el k passa k no ho reconeixen, pero casi tothom te un aparell sony a casa JA JA JA JA [poraki]
sgaesux escribió:Esclar que haurem de buscar un futbolin Barça-Celta pq puguis jugar.... ah! no! pero si a tu t'agrada jugar amb el madid [poraki]

jajajajjjajaja [jaja][jaja]
Anoteume a la llista, sóc lleidatà [pos eso]
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
com en quelcom . benvingut :-p

pd. i avançant a la recta de tribuna en sgaesux en spam XD XD
xD quina obsessio amb lspam..

benvingut SeminatoR
Ey Kurras, aprofitant que ja has actualitzat la firma i que he de actualitzar el llistat amb seminator que dius si ja de pas aprofito per dir el que penso de tu a la PD? Esborraras el link de la teva firma? [+risas]

Ja us agrada deixar-vos els euros per menjar una cosa que podeu fer vosaltres mateixos? I jo que amb pa amb tomaquet en tinc mes que suficient......... teniu de pijoterus el mateix que de spamers U_U

Ey DANNY. Aquest finde fem festa, eh!! Bueno, els cules almenys si [fies]


Un saludo
DiGiJoS escribió:Ey Kurras, aprofitant que ja has actualitzat la firma i que he de actualitzar el llistat amb seminator que dius si ja de pas aprofito per dir el que penso de tu a la PD? Esborraras el link de la teva firma? [+risas]
Enu, era una manera de dir que no cal que posis que odio a la gent en el mateix post de la llista, ja que la pot veure tot EOL.. si vos comentar que t'odio posaho a un post normal...encara que jo no odio a ningu!! [risita]
tzare escribió:com en quelcom . benvingut :-p

pd. i avançant a la recta de tribuna en sgaesux en spam XD XD

I com collons ho mires aixo?
sgaesux escribió:I com collons ho mires aixo?
mm si pitxes el boto del numero de respostes del fil surt la gent que ha postejat i quants missatges hi ha escrit
Aixo només serveix perque spamers com en tzare es possin a spamejar tot el dia..xDD
Per cert, haig de fer una memoria d'una instalació de telefonia, aixi que de dormir poc... [mamaaaaa] em quedaré adormit aqui a l'ordinador al final..[maszz] [maszz]
A mi em queda una hora de clase de 6 a 7.. Crec que fare una bona migdiada avui.. xDD
a mi no em surt aixo del numero de respostes -_-
aix...sembleu primerissuss

Imagen
sempre s'aprenen coses noves, gracies [oki]
Bueno, sempre hi ha una primera vegada per tot.. [burla2] , buff, segueixo amb la memoria..quin pal! [buaaj]
Ostres tzare, no pensava q parlesis del primer lloc :p

Haig de dedicar mes temps a altres coses XD
Bona tarde :Ð

Bufff com aquell qui diu lo fil ja està a les últimes i jo casi que n'hi he postejat. Entre parcials i cuentos que no venen al cas he estat força liat.

Cagundeee kurras, haguéssos pogut seleccionar la mida de la imatge una mica millor XD

Salut a tots!
Cada vez que juego mas horas al civilization IV me decepciona más.
teniendo el W3: TFT no se pa q tontunas, a més, el age II da mil patadas a toos y más [beer]
Es que a mi me gustan los juegos de estrategia por turnos , soy un viciado a esos juegos. Para mi el age of empires al que he jugado mucho es una mierda y más si lo comparas con juegos de la talla de civ, victoria, heroes....
pos yo soy de los de tiempo real, a excepción de los total war, que son mi debilidad.... [babas] [babas] [babas]


Saludos [beer]

PD: morr, tu nostabas hoy en la mani de lo de boloña tirando piedras a los furgones de la poli, no? [toctoc] [toctoc] [toctoc]
seerj escribió:PD: morr, tu nostabas hoy en la mani de lo de boloña tirando piedras a los furgones de la poli, no? [toctoc] [toctoc] [toctoc]


Aunque mis tiempos radicales ya han pasado hace años, y solo me da la venada muy de vez en cuando, no le hubiese hecho ascos a la mani de hoy auqnue estaría infestada de secretas. Al final no he podido ir por problemas de examenes en la uni (seguro que habia mas niñatos pijos que universitarios).

Haz una crónica detallada ( si sólo ha apedreado lecheras tampoco se han pasado mucho).
home cronica cronica...pels mati han agut piquets a la UAB xo no he anat, lastima de mi, q se ve q se ha liao caxo...habia secreta dicen y too...casi se pegan con algun profesor...algun vidrio y puerta cristalera rota y poco más...

Y al final a la de BCN tpk he estado, tenia q presentar hantes de las 14 un trabajo bastante importante de la uni x correo... Pero lo que me han dicho es que gente de estética punk a la delegació han començat a fotre de tot contra les lexeres, fins q han sonat las sirenas, y han comenzao a haber piños, que los que me la han contado se han pirao con el rabo entre las piernas a partir dakí...total, que a ver si se conectan unos colegas q esos son más de hostias finas y me lo acaban de contar...

Conclusió, a la propera vai, que entre q aquesta semblava q seria pasífica i aixó del curro de la uni, no he tret molot de profit al dia...


[beer]


EDIT: gerim aqui la tens la pseudo cronica, aixi spameo un post menos hoy ^^U. me dicen q han habido 44 detenciones...hijos de la grandísisma...
44 detenciones, lógico tenía toda la pinta de mani para engañabobos y para que te claven multas y juicios del piñón. todo y así tengo la corazonada de que a un colega mío lo han detenido.

El problema con estas cosas es que si eres menor vale, pero si tienes más de 18 ves con cuidado, que más de un colega mío, y yo una vez, hemos tenido sustos importantes.

Por otro lado ACAB. Cuando tenga crónica de mis colegas la cuelgo tb.

ELS MOSSOS DEMOSTREN LA SEVA REPRESSIÓ EN LA MANIFESTACIÓ D'ESTUDIANTS ORGANITZADA PER LA "PLATAFORMA MOBILITZADORA EN DEFENSA DE L'ENSENYAMENT PÚBLIC" DINS LA JORNADA DE LLUITA ESTUDIANTIL.
La manifestació on assistien unes 6000 persones segons la Guardia Urbana, s'ha realitzat a les 12 hores a Plaça Universitat fins a Delegació del Govern espanyol (Pla de Palau). Convocada per la Plataforma Mobilitzadora en Defensa de la Universitat Pública (PMDUP), sota el lema "L'Ensenyament és un dret, no una mercaderia" i s'ha celebrat la jornada de lluita arreu d'Europa contra la mercantilització de l'educació. Contra el procés de Bolonya, l'anomenat Espai Europeu d'Ensenyament Superior (EEES).
La jornada ha sigut clarament coaccionada per un extens desplegament d'Unitats d'antiavalots dels Mossos d'Esquadra. En una clara demostració de força en la seva entrada a Barcelona. Els antiavalots carregats amb fussells de pilotes de goma, han anat agredint i detenint als i les joves assistents, a l'arribada de Pla de Palau i la zona de Via Laietana.
Ara per ara, el número de persones detingudes no es definitiu. Però des d'ALERTA Solidària volem denunciar la impunitat amb la que actuen aquests cossos, usant la violència contra estudiants de secundària, això vol dir la gran part menors d'edat, amb piloteres i cops de porra.

També volem fer una crida a totes aquelles persones que coneguin o hagin vist alguna agressió o detenció, truqui al telèfon d'ALERTA Solidària: 653 033 912.
alertasolidaria (at) alertasolidaria.org
Us seguirem informant!


comapnys deixau de crtiticar tant.

Me pogut posar entre els peridodiste si tinc algunes fotos on e sver perfectament la cara dels detinguts, crec que bastants d'ell no passen de la ESO encara.

Despres volia comentar que quan els tenien exposats a pla d epalau només erem tirnat llarg una dotzena de persones cridanra favor d'ells fisn que els mossos ens an agafat a uns kuants i ens an demanat la documentacio per tramitar una denuncia per dificultar la seva actuacio policial alhorea que ens han amenaçat de detindrens i ens feien fora d'un espai public.

http://www.kaosenlared.net/img/2005/10461_estudiantesdetenidosbarcelona171105.jpg
Los jóvenes detenidos han sido esposados por los agentes de la policía que los han mantenido durante bastante tiempo arrodillados en el suelo hasta que han sido trasladados a dependencias policiales.

COMUNICAT DE LA PMDUP: RESPECTE A LES DETENCIONS A LA MANIFESTACIÓ DEL 17N.

Des de la PMDUP(Plataforma Mobilitzadora en defensa de la universitat pública), considerem la repressió policial manifestada a la mobilització d’aquest dijous 17 de Novembre, una mostra més de l’actitud de les institucions governamentals vers les reivindicacions estudiantils.

La PMDUP es desvincula de totes aquelles accions violentes comeses en el transcurs de la jornada. No obstant considerem les reaccions de les forces de seguretat de la generalitat, els Mossos d’Esquadra, totalment desproporcionada.

Així doncs, mostrem el ple rebuig a la brutalitat de les càrregues policials, constatades en material fotogràfic, i les detencions indiscriminades de la gentque en el moment dels fets i ,sense ser partícip dels aldarulls, es trobaven a Pla de Palau. Considerem que la gravetat dels fets és prou important i en conseqüència reclamem un posicionament clar, concís i objectiu del Govern de la Generalitat davant la brutalitat dels fets. Reclamem també l’obertura d’una investigació sobre els fets ocorreguts.

A darrera hora hem sigut informats de denúncies a estudiants que donàvem suport als detinguts i que es trobaven concentrats davant la comissaria de la Zona Franca.

La PMDUP dóna ple suport als detinguts i en reclama la seva llibertat, així com considera oportú el posicionament en contra de la brutalitat dels fets de tota la comunitat universitària.



Los convocantes se desvinculan de los disturbios
La manifestación contra la LOU en Barcelona acaba con altercados y 44 detenciones
Unos 5.000 estudiantes protestan contra la convergencia universitaria europea

LVD - 17/11/2005 - 14.28 horas
Actualizada: 17/11/2005 19.35 horas

Barcelona. (Agencias).- Los Mossos d'Esquadra detuvieron este mediodía a un total de 44 jóvenes que se estaban manifestando contra la LOU acusados de protagonizar diversos altercados ante la sede de la Delegación del Gobierno de Barcelona, en Pla de Palau, al quemar diversas papeleras y lanzar diversos objetos, como palos y botellas, contra los agentes. Doce agentes de la Brigada Móvil han resultado heridos. Los convocantes de la manifestación se desvincularon de estos incidentes. La protesta, que congregó a unos 5.000 jóvenes, partió de la plaza Universitat y transcurrió de forma pacífica.

Según ha informado un portavoz de la policía autonómica, las detenciones han tenido lugar a primera hora de la tarde al finalizar la concentración de estudiantes, cuando un grupo de jóvenes se ha dedicado a lanzar objetos contra los Mossos y el edificio de la Delegación del Gobierno, y a volcar contenedores. Las mismas fuentes han apuntado que, pese a las numerosas detenciones, no se han producido daños personales.

Todavía permanecen detenidos 40 de los 44 estudiantes que han sido arrestados hoy en la manifestación, acusados de los delitos de desórdenes públicos y atentado contra agentes de la autoridad, según las mismas fuentes.

Los jóvenes detenidos han sido esposados por los agentes de la policía que los han mantenido durante un tiempo arrodillados en el suelo hasta que han sido trasladados a dependencias policiales. Fuentes de los Mossos d'Esquadra han argumentado que se ha obligado a los jóvenes a arrodillarse para evitar una reacción en grupo contra los agentes.

Además de los doce agentes heridos, en la protesta han sufrido daños materiales doce furgonetas de los Mossos d'Esquadra, según ha destacado la policía autonómica.

"Menores de secundaria
En declaraciones a Europa Press, un miembro de la Plataforma Movilizadora en Defensa de la Universidad Pública -convocadora del acto- Andreu Font destacó que los incidentes fueron protagonizados por jóvenes de Secundaria "media hora o veinte minutos más tarde después de que se hubiera desconvocado la manifestación".

En declaraciones a Europa Press, Font insistió en que estos jóvenes "nada tenían que ver con los organizadores del acto" y "durante todo el recorrido tuvimos que vigilarles y controlarles porque llevaban piedras y botellas".


Imagen
Imagen
Imagen
Imagen
quelcom escribió:Cagundeee kurras, haguéssos pogut seleccionar la mida de la imatge una mica millor XD


Estem al 2005 com per encara anar a 800*600 XD ;)

seerj escribió:home cronica cronica...pels mati han agut piquets a la UAB xo no he anat, lastima de mi, q se ve q se ha liao caxo...habia secreta dicen y too...casi se pegan con algun profesor...algun vidrio y puerta cristalera rota y poco más...

Y al final a la de BCN tpk he estado, tenia q presentar hantes de las 14 un trabajo bastante importante de la uni x correo... Pero lo que me han dicho es que gente de estética punk a la delegació han començat a fotre de tot contra les lexeres, fins q han sonat las sirenas, y han comenzao a haber piños, que los que me la han contado se han pirao con el rabo entre las piernas a partir dakí...total, que a ver si se conectan unos colegas q esos son más de hostias finas y me lo acaban de contar...

Conclusió, a la propera vai, que entre q aquesta semblava q seria pasífica i aixó del curro de la uni, no he tret molot de profit al dia...





EDIT: gerim aqui la tens la pseudo cronica, aixi spameo un post menos hoy ^^U. me dicen q han habido 44 detenciones...hijos de la grandísisma...


El meu profesor de filosofia deia, els examens en catala, castella o italia, pero esolliu-ne un y res de barrejarlos, estaria content amb aixo XD

estas dient skin al gerim? MORR!!!

Pd: acabo de fer un examen y estic torracollons [sati]
Aqui a Castello tambe hi havia manifestacio en contra de la LOE pero yo m,he quedat sin anar per culpa dels exames i mira que tenia ganes mes que res perque vaig a un colegi concertat on els diners sìnverteixen de la pitjor forma possible i si amb aquesta llei encara sera mes per al privat i conectar encara peor perque aqui tots s'arregla amb derrames del apa i no es veu res del diner del estat.

Com visc al costat de la conselleria de Educacio i INcultura dema veure si han llançat molts ous XD

Saluts
Doncs jo no sabia res de cap manifestacio Oooh
sgaesux escribió:Estem al 2005 com per encara anar a 800*600 XD ;)


No. Vaig a 1024x768. Lo que pasa es que part de l'àrea visible la tinc ocupada per coses importants :P

Canviant de tema: algú m'explica com pot ser que l'Àngels Barceló estigui cada dia més bona? Sembla que també pateixi l'efecte Mari Pau Huguet (que per cert, es de Lleida [sonrisa]).

Salut!
quelcom escribió:No. Vaig a 1024x768. Lo que pasa es que part de l'àrea visible la tinc ocupada per coses importants :P

Canviant de tema: algú m'explica com pot ser que l'Àngels Barceló estigui cada dia més bona? Sembla que també pateixi l'efecte Mari Pau Huguet (que per cert, es de Lleida [sonrisa]).

Salut!

keops!! Fota-li canya a aquest de'n quelcom! Ensenya-li un parell de fotos de la Melissa [babas][babas]
seerj ets un esquirol! [poraki]

sgaesux escribió:estas dient skin al gerim? MORR!!!

ein?

"Algo" escribió:Canviant de tema: algú m'explica com pot ser que l'Àngels Barceló estigui cada dia més bona? Sembla que també pateixi l'efecte Mari Pau Huguet (que per cert, es de Lleida [sonrisa]).

Així va començar la primera kdda...
Gerim escribió:ein?


t'han confos p'en morr ;)
Per cert, al MadriT, lleNYa [pos eso]
vosotros no me habeis visto tajao...hablo españo-catalo-elfico-ingles xDDD, ahora si, elfico sindarín, catalán cerrao y castellano antiguo y cargao y todos tope de enfatizados xDDD, vaya risas nos pegamos xDDD ¬¬...

Per cert, yo de esquirol nonainos xD, desgraciadamente causas mayores...Ya me hubiera gustao a mi haber cogio ni que fuera alguna piedra que otra...


buah, esto de las vagas los dijous em va niquel·lat...els divendres no tinc classe, així que, obviamente, el nivel de alcohol en mis venas aumenta considerablemente un par de días antes de lo normal, en fin... [fumando]


Per cert, canviant de "terç", el disc ultim de SOAD te tres cançons que els hi dono el meu passi...hypnotize, kill rock 'n' roll i Holy mountain, que eren les que porto mesos escoltant...això si, como antaño, nada...creo que me voy a ir durante una temporada a mi "retiro" de Psycho-billy y surf instrumental...


Ala, ala, ya os dejo venga [fumeta] [fumeta] [fumeta] [fumeta] [beer]
Ruxii escribió:Per cert, al MadriT, lleNYa [pos eso]

Llenya i ratataaaa
XD
eTc_84 escribió:Llenya i ratataaaa
XD


juas juas juas
eTc_84 escribió:Llenya i ratataaaa
XD


Calla infiltrat que a la porra has posat que perdrem!! [poraki]
XD
sgaesux escribió:Calla infiltrat que a la porra has posat que perdrem!! [poraki]
XD

És una tàctica.... per si guanyem de pallissa estic preparant coses XDXDXDXD fotos fotos [sonrisa]
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
ahhhhhhhhhhght no se compilar help!! XD

estic buscant drivers per la pcmcia de timofonica wifi (la primera, 11b) per l'ubuntu, diuen k en alguns repositoris i son, pero no ho se trobar.Podria baixar ho pero no tink ni fava d compilar.
Per cert, vaig instal.lar (crec) els drivers d nvidia i no veig enlloc cap eina d configuracio ni similar?¿¿? eske tb voldria posar el meu escriptori a 1280/768 i no puc .
Si algu caritatiu m'ajuda ( algun gironí o lleidatà :P ) us deixare una volta d avantatge si fem un karting en una kdda [burla2]
tzare escribió:

Ja has contribuït amb el teu litre i el llumí? XDXDXD
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
erets tu cabronàs el k em vas fer sonar el mòbil a mitja classe XD' ?¿?¿?¿

PD: faltava el nº d compte ratataaaa

PD2: eske tinc la cançó del mcgyver i vaig kdar com un friki politonos [toctoc]
tzare escribió:erets tu cabronàs el k em vas fer sonar el mòbil a mitja classe XD' ?¿?¿?¿

PD: faltava el nº d compte ratataaaa

XDXDXDXD a tu i al keops [looco]

Falta triar el lloc, si és a la Vall dels Caiguts, ja aprofitem [looco]
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
[qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]

llastima k no sigui v*****t [angelito]
eTc_84 escribió:És una tàctica.... per si guanyem de pallissa estic preparant coses XDXDXDXD fotos fotos [sonrisa]


Llavors et saltaran els madrilenys de si sou uns radicals, no teniu respecte..... pobrets q no guanyen res. XD
¿Alguien sabia que el Camino de Santiago en catalán es el Camí de Sant Jaume? Lo he visto hoy en una publicación y he flipado, además estos eran catalanes catalanes, a Roncesvalles le llamaban "Roncesvalls". Flipante.
si morr, i els espanyols espanyols, a lleida li diuen lerida, quines coses tu
sgaesux escribió:Llavors et saltaran els madrilenys de si sou uns radicals, no teniu respecte..... pobrets q no guanyen res. XD

La seva enveja, el nostre orgull [poraki]

Lo més divertit que he sentit en anys, una crònica de les espanyes:
"X ganó el otro día al Lleida en Lérida"

[qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]

No donen per més.
eTc_84 escribió:Lo més divertit que he sentit en anys, una crònica de les espanyes:
"X ganó el otro día al Lleida en Lérida"

No donen per més.


No donen per mes? Si parlen en castella, Lerida esta perfectament dit. I Lleida com a nom del club tambe, ja que el club es diu Lleida en qualsevol idioma, pero el lloc si que es pot traduir i esta perfectament fet. Si tu penses que no donen per mes per parlar castella correctament alla tu... [reojillo]
501 respuestas
16, 7, 8, 9, 10, 11