Catalans aixakeuvus xD (#6)

tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Cullons no hi ha catalans sonyers ¿?¡ [toctoc] [666]
tzare escribió:Cullons no hi ha catalans sonyers ¿?¡ [toctoc] [666]


És que els catalans tenim més bon gust [fumando] [jaja]
tzare escribió:Dit això, a EOl, com a Espanya, hi ha una part d'usuaris molt anticatalans, els quals, a força de mitjes veritats i mendites senceres, i d'una dialectica (com els seus homonims de les ones i de certs partits politics) que es podria considera terrorista, envalentonen la part menys dotada (una majoria relativa) informativament parlant, de Eol(i els altres d la peninsula) en contra d'un sector del qie ells consideren espanya (aproximadament una desena part d la poblaci sent optimistes)
Alguna cosa s ha d fer, i parar la galta ja ho hem fet prou.

Estic d'acord amb el teu anàlisi, però no amb la solució. I faig una pregunta oberta a tots perquè m'interessa l'opinió de tothom: creus que tocar els webets i posar-se temporalment a l'altre l'extrem és una bona alternativa o una bona solució? Questions morals a part, jo crec que si el que pretenem és un reconeixement i un respecte, no aconseguirem res polaritzant les postures (perquè evidentment ells tampoc no es quedaran quiets).
tzare escribió:Aixo m'agradaria discutir ho algun dia. I crec k l'unic lloc es akest fil.
I em refereixo al ser catala: tecnicament tots els nascuts a catalunya. A la practica.... catala? ke es ser catala? Perque esclar, jo soc espanyol, pero no me'n sento (muy a mi pesar ).

Jo aplico al sentiment de catalanitat el mateix que aplico al meu d'espanyolitat. Consideracions legals i descendents de catalans emigrats de banda, un català és tot aquell que viu a Catalunya i vol ser-ho. De la mateixa manera que jo puc dir que no sóc espanyol (encara que legalment sí que ho sigui), hi ha molta gent que viu a Catalunya i que no és catalana (encara que legalment sí que ho sigui).




Danny, la distinció que jo faig entre l'àmbit català i l'àmbit municipal o estatal és una distinció ben clara: la distinció nacional. Allà on hi hagi gent que consideri que forma part de la mateixa comunitat nacional que jo, allà em sentiré "com a casa". No de la mateixa manera que pels carrers on he viscut, però sí més... identificat?

Si jo hagués nascut a la Xina, en primer lloc seria xinès. Però he nascut a Catalunya i sóc català. I en segón lloc jo no podria haver nascut enlloc més que allà on he nascut, perquè llavors ja no seria jo mateix, seria una altre persona. Com deia aquell gran pensador: Ortega y Gasset: "Yo soy yo y mi circunstancia". Una persona no es pot entendre sense entendre l'entorn en el que ha nascut, ha crescut i viu.

Jo he nascut a Catalunya i sóc català, i per tant faré tot el que faci falta per a que se'm respecti com el que sóc. No me n'amagaré ni resoldré el problema dient que sóc ciutadà del món perquè això avui dia no existeix. El que existeix avui dia són les nacions, els estats i les grans civilitzacions (Occidental, Islàmica, Asiàtica...).



Paboh escribió:Quan farem la trobada del paintball? Que no hi he anat mai i em fa il.lusió xDxD

+1
HaScHiPU escribió:Jo estic pels fòrums d'Scene de la NDS i de la GameCube ^^


Doncs ja vindràs a la propera trobada amb la teva DS :D
tinc col.legues k practiquen aixo del paintball i diuen k es genial, tambe k acaben amb blaus de les boles de pintura
no se exactament on van, pero pel que m'han dit no els hi surt tan car
HaScHiPU escribió:Eis! Arribo a temps per a que m'apunteu a la llista? (la de catalans eolianus!) [jaja]

Jo estic pels fòrums d'Scene de la NDS i de la GameCube ^^

Benvingut! I a sobre dels bons, nintenders [fumeta]
macarrone escribió:tinc col.legues k practiquen aixo del paintball i diuen k es genial, tambe k acaben amb blaus de les boles de pintura
no se exactament on van, pero pel que m'han dit no els hi surt tan car
Jo hi he anat un parell de cops per alla aprop de Banyoles. Es força divertit..pero vaig acabar tot ple de blaus de les putes boles. Com piquen.. cawento xD
macarrone escribió:tinc col.legues k practiquen aixo del paintball i diuen k es genial, tambe k acaben amb blaus de les boles de pintura
no se exactament on van, pero pel que m'han dit no els hi surt tan car
Jo hi he anat un parell de cops per alla aprop de Banyoles. Es força divertit..pero vaig acabar tot ple de blaus de les putes boles. Com piquen.. cawento xD
tzare escribió:Cullons no hi ha catalans sonyers ¿?¡ [toctoc] [666]


NOP, sonyers nomes queden els quatre matats [qmparto] [qmparto] [qmparto]
Gerim escribió:Estic d'acord amb el teu anàlisi, però no amb la solució. I faig una pregunta oberta a tots perquè m'interessa l'opinió de tothom: creus que tocar els webets i posar-se temporalment a l'altre l'extrem és una bona alternativa o una bona solució? Questions morals a part, jo crec que si el que pretenem és un reconeixement i un respecte, no aconseguirem res polaritzant les postures (perquè evidentment ells tampoc no es quedaran quiets).

Penso com tu, si es vol respecte no em sembla be caure en el seu joc. No penso que un "a veure qui es mes tonto" sigui una solucio efectiva

Gerim escribió:Jo aplico al sentiment de catalanitat el mateix que aplico al meu d'espanyolitat. Consideracions legals i descendents de catalans emigrats de banda, un català és tot aquell que viu a Catalunya i vol ser-ho. De la mateixa manera que jo puc dir que no sóc espanyol (encara que legalment sí que ho sigui), hi ha molta gent que viu a Catalunya i que no és catalana (encara que legalment sí que ho sigui).

Be, aixo es una cosa que no es pot discutir. Jo no aplico aquesta idea perque no estic d'acord amb ella i tu si, punt ^^

Gerim escribió:Danny, la distinció que jo faig entre l'àmbit català i l'àmbit municipal o estatal és una distinció ben clara: la distinció nacional. Allà on hi hagi gent que consideri que forma part de la mateixa comunitat nacional que jo, allà em sentiré "com a casa". No de la mateixa manera que pels carrers on he viscut, però sí més... identificat?

Jo em sentire "com a casa" en un lloc si la gent que hi ha em fa sentir d'aquesta manera. Si em sento reconfortat per aquesta gent em sentire com a casa. He estat en alguns indrets de Catalunya i he estat incomode, pero vaig estar una setmana a un barri d'Anglaterra i em vaig sentir com a casa :)

Gerim escribió:Si jo hagués nascut a la Xina, en primer lloc seria xinès.

Aixo es aplicable a Espanya o nomes a Xina?

Gerim escribió:Però he nascut a Catalunya i sóc català.

Tambe has nascut a Espanya, ets espanyol com series xines si haguesis nascut a la Xina. Pero com has comentat a la segona cita que t'he fet, apliques el sentiment i aixo passa a no importar res, per tant es la mateixa discussio un altre cop i, com he dit, es tonteria que discutim perque estan clares ambes postures i esta clar que cap de les dues es pot dir que sigui mes certa que l'altra

Gerim escribió:I en segón lloc jo no podria haver nascut enlloc més que allà on he nascut, perquè llavors ja no seria jo mateix, seria una altre persona. Com deia aquell gran pensador: Ortega y Gasset: "Yo soy yo y mi circunstancia". Una persona no es pot entendre sense entendre l'entorn en el que ha nascut, ha crescut i viu.

Es clar que si, jo he nascut, crescut i visc a Catalunya i soc fotudament catala [beer]

Gerim escribió:Jo he nascut a Catalunya i sóc català, i per tant faré tot el que faci falta per a que se'm respecti com el que sóc.

Quina casualitat, jo tambe! :D Pero tambe he nascut a Espanya i soc espanyol, i per tant fare tot el que faci falta per a que se'm respecti com el que soc. Em fa aixo ser menys catala?

Gerim escribió:No me n'amagaré ni resoldré el problema dient que sóc ciutadà del món perquè això avui dia no existeix. El que existeix avui dia són les nacions, els estats i les grans civilitzacions (Occidental, Islàmica, Asiàtica...).

Dir que ets ciutada del mon es fugir de sentimentalismes. Jo com he dit copiant la teva frase "Jo he nascut a Catalunya i Espanya i sóc català i espanyol, i per tant faré tot el que faci falta per a que se'm respecti com el que sóc". No fujo d'aixo, aixo ho accepto i de bon grau, pero del que comentaves abans d'aplicar sentiments i demes si que "fujo" perque com sentimentalment no sento que sigui d'un lloc o un altre, puc dir que, en resum, soc catala i espanyol i sento que soc un ciutada del mon

[beer]
Gerim escribió:Estic d'acord amb el teu anàlisi, però no amb la solució. I faig una pregunta oberta a tots perquè m'interessa l'opinió de tothom: creus que tocar els webets i posar-se temporalment a l'altre l'extrem és una bona alternativa o una bona solució? Questions morals a part, jo crec que si el que pretenem és un reconeixement i un respecte, no aconseguirem res polaritzant les postures (perquè evidentment ells tampoc no es quedaran quiets).

Penso com tu, si es vol respecte no em sembla be caure en el seu joc. No penso que un "a veure qui es mes tonto" sigui una solucio efectiva

Gerim escribió:Jo aplico al sentiment de catalanitat el mateix que aplico al meu d'espanyolitat. Consideracions legals i descendents de catalans emigrats de banda, un català és tot aquell que viu a Catalunya i vol ser-ho. De la mateixa manera que jo puc dir que no sóc espanyol (encara que legalment sí que ho sigui), hi ha molta gent que viu a Catalunya i que no és catalana (encara que legalment sí que ho sigui).

Be, aixo es una cosa que no es pot discutir. Jo no aplico aquesta idea perque no estic d'acord amb ella i tu si, punt ^^

Gerim escribió:Danny, la distinció que jo faig entre l'àmbit català i l'àmbit municipal o estatal és una distinció ben clara: la distinció nacional. Allà on hi hagi gent que consideri que forma part de la mateixa comunitat nacional que jo, allà em sentiré "com a casa". No de la mateixa manera que pels carrers on he viscut, però sí més... identificat?

Jo em sentire "com a casa" en un lloc si la gent que hi ha em fa sentir d'aquesta manera. Si em sento reconfortat per aquesta gent em sentire com a casa. He estat en alguns indrets de Catalunya i he estat incomode, pero vaig estar una setmana a un barri d'Anglaterra i em vaig sentir com a casa :)

Gerim escribió:Si jo hagués nascut a la Xina, en primer lloc seria xinès.

Aixo es aplicable a Espanya o nomes a Xina?

Gerim escribió:Però he nascut a Catalunya i sóc català.

Tambe has nascut a Espanya, ets espanyol com series xines si haguesis nascut a la Xina. Pero com has comentat a la segona cita que t'he fet, apliques el sentiment i aixo passa a no importar res, per tant es la mateixa discussio un altre cop i, com he dit, es tonteria que discutim perque estan clares ambes postures i esta clar que cap de les dues es pot dir que sigui mes certa que l'altra

Gerim escribió:I en segón lloc jo no podria haver nascut enlloc més que allà on he nascut, perquè llavors ja no seria jo mateix, seria una altre persona. Com deia aquell gran pensador: Ortega y Gasset: "Yo soy yo y mi circunstancia". Una persona no es pot entendre sense entendre l'entorn en el que ha nascut, ha crescut i viu.

Es clar que si, jo he nascut, crescut i visc a Catalunya i soc fotudament catala [beer]

Gerim escribió:Jo he nascut a Catalunya i sóc català, i per tant faré tot el que faci falta per a que se'm respecti com el que sóc.

Quina casualitat, jo tambe! :D Pero tambe he nascut a Espanya i soc espanyol, i per tant fare tot el que faci falta per a que se'm respecti com el que soc. Em fa aixo ser menys catala?

Gerim escribió:No me n'amagaré ni resoldré el problema dient que sóc ciutadà del món perquè això avui dia no existeix. El que existeix avui dia són les nacions, els estats i les grans civilitzacions (Occidental, Islàmica, Asiàtica...).

Dir que ets ciutada del mon es fugir de sentimentalismes. Jo com he dit copiant la teva frase "Jo he nascut a Catalunya i Espanya i sóc català i espanyol, i per tant faré tot el que faci falta per a que se'm respecti com el que sóc". No fujo d'aixo, aixo ho accepto i de bon grau, pero del que comentaves abans d'aplicar sentiments i demes si que "fujo" perque com sentimentalment no sento que sigui d'un lloc o un altre, puc dir que, en resum, soc catala i espanyol i sento que soc un ciutada del mon

[beer]
mireu quin video més simpàtic q m'han passat: xDD

http://www.megaupload.com/?d=NDAH9I0Y
kurras escribió:Jo hi he anat un parell de cops per alla aprop de Banyoles


crec que es d'alla d'on m'han parlat


DANNY despres no diguis que a aquest fil nomes es parla de politica, si tu n'ets el primer, francament el tema ja cansa sobretot si tota l'estona es diu el mateix repetidament, cadascu que se senti com vulgui, català espanyol africà o sonyer
no sere jo qui li digui a un altre com s'ha de sentir
Un moment un moment, només volía aclarar que en el tema dels "ciutadans del món" em referia a la gent que té el discurs de'n Diskover i tal.


Ara, ja està. Em costa molt poc treure el discurset, a vegades em faig pesat, és deformació professional. Parlem d'altres temes... què us semblaria fer una segona kdda? Paintball?




EDiTO:
escufi escribió:Per cert... coneixeu Strombers ? http://www.strombers.com/ es un grup de musica força xulo i a més venen els seus cd's per inet a un preu acollonant 2€ ( son de Cardona) jo ja n'he regalat 5 d'aquests cd's i estan curradisims els cd's ( jo els vaig coneixer de xiripa).

Salutacions

Això passava al post #372 de la edició #5 d'aquest fil. Ja em sonaba a mi que algú n'havia parlat per aquí. I realment aquests Strombers són molt bons.


EDiTO #2: Me n'anava a dormir i he descobert aquest video per aquí perdut per l'escriptori:
Paboh escribió:mireu quin video més simpàtic q m'han passat: xDD

http://www.megaupload.com/?d=NDAH9I0Y

[qmparto][qmparto][qmparto]
Els del video son espanyols o americans?El que queda clar es que son abstant incompetent els pobres [poraki] ¿Us imagineu aixo en mig del desembarc de normandia?

I pensar que cada any s'inverteixen millons per a gent com aquestos

Saluts
1. Benzo
2. Devil Akuma (Mollet-Barcelona)
3. keo01
4. Alx (Barcelona)
5. ZeusII
6. Nanths
7. Ramza (Barcelona)
8. chiviru (Barcelona)
9. Alod79 (Barcelona)
10. Daredevil (Barcelona)
11. Shin-chan (Tarragona)
12. Viroia
13. sejure
14. Hi-Tek (Valencia)
15. Heracles
16. Spoocky
17. oga2 (Lleida)
18. Serge (Rubí-Barcelona)
19. AnarK
20. ourumov (Barcelona)
21. risaku
22. Minako (Tarragona)
23. Gerim (Barcelona)
24. solita
25. Sebastronius (Tarragona)
26. VySe (Barcelona)
27. hgc (Girona)
28. frodobol
29. sunjamer (Barcelona)
30. Deathline
31. Gendo_hikari
32. bijapi (Mallorca)
33. PepeVelez
34. yippe-kay
35. avadnc (Calafell-Tarragona)
36. focus2k2
37. Shurikn (Barcelona)
38. NoZonE (Lleida)
39. Albertodeoz (Esplugues del Llobregat-Barcelona)
40. Maginet
41. PuMa
42. Xc@t (Barcelona)
43. Locorezz
44. batxero (La Colonia Güell-Barcelona)
45. The Sabbat
46. Almik
47. neverwinter
48. SuperSilvia (Valencia)
49. DAROQUI (Barcelona)
50. atrium
51. PARIKU (Granollers-Barcelona)
52. Sensenick (Valencia)
53. MIKIXX
54. AbeLiyO
55. WyrmCule (Barcelona)
56. Amidala
57. Solid Snake
58. Jata
59. Krytos (Girona)
60. FrutosXP
61. Kingland (Sabadell-Barcelona)
62. MELENSPORT
63. bas
64. Danilo77 (Castellón)
65. CaT_Os_MandRoS (Empordà-Girona)
66. xlaudrup (Sabadell-Barcelona)
67. RadiKl-Z (Alguaire-Lleida)
68. theMyst (Eivissa-Baleares)
69. ado (Barcelona)
70. billyberjas
71. Angelush
72. dos2-team(msx) (Barcelona)
73. quelcom (Lleida)
74. tydus
75. Musice (Barcelona)
76. nitro_x86 (Vallès Occidental-Barcelona)
77. ^bEaViSXd (Girona)
78. keops (Terrassa-Barcelona)
79. JBlaster
80. Deunan Knute (Sant Boi de LLobregat-Barcelona)
81. Hadesillo (Barcelona)
82. nandelbosc (Olot-Barcelona)
83. Khasius BCN (Badalona-Barcelona)
84. exter (Tarragona)
85. Nenita (Barcelona)
86. eTc_84 (Empordà-Girona)
87. wanxu (Sabadell-Barcelona)
88. DiGiJoS (Barcelona)
89. Ganondorf
90. gromenauer
91. say (Barcelona)
92. DANNY (Barcelona)
93. Kaworu (Hospitalet-Barcelona)
94. Silverhand
95. sanches (Barcelona)
96. [Madox] (Sils-Girona)
97. Quanto (Sant Celoni-Barcelona)
98. Ryudo
99. Anderson (Mollet-Barcelona)
100. Nac_eol (Barcelona)
101. UtenA_Tenjô (Parets-Barcelona)
102. ReVeReNdoCaBrOn (Lleida)
103. maniatico (Bages-Barelona)
104. bicman (Castellón)
105. nobu (Barcelona)
106. Troile
107. Crackge (Valencia)
108. Zet (Esplugues-Barcelona)
109. juanjito (Tarragona)
110. Redseek01 (Mallorca)
111. deadpool (Barcelona)
112. DeathMetal (Barcelona)
113. debora19
114. alex399 (Barcelona)
115. Gendibal (Barcelona)
116. GreatXavi
117. PoPi69 (Sabadell-Barcelona)
118. Hiro (Barcelona)
119. ScaliburZ (Alguaire-Lleida)
120. Zeppe
121. samanta2003
122. Darkcaptain (Badalona-Barcelona)
123. cogswap (Barcelona)
124. Ruben~nebuR (Tarragona)
125. txavi
126. AkiraSan (Mallorca)
127. nene dr barrio (Barcelona)
128. gammateruo
129. BiØhAzArD (Terres de l'Ebre-Tarragona)
130. Kei (Reus-Tarragona)
131. kurras (Girona)
132. mauleTTT (Sant Quirze del Vallés-Barcelona)
133. Hieishin (Mataró-Barcelona)
134. Cafetino (Salt-Girona)
135. Stiletto (Sabadell-Barcelona)
136. xtc (Terrassa-Barcelona)
137. Oska (Platja d' Aro-Tarragona)
138. ricker (Terrassa-Barcelona)
139. Vagabond (Reus-Tarragona)
140. ahroun (Reus-Tarragona)
141. Nocrala (Lleida)
142. ZáNàrKänD (Barcelona)
143. Baldur
144. Skuall18 (Blanes-Girona)
145. KoRn_BCN (Barcelona)
146. seerj (Barcelona)
147. Thirtey (Barcelona)
148. Arriko Txely (Barcelona)
149. Kefalegereta (Barcelona)
150. Tredi (Terrassa-Barcelona)
151. teesala (Girona)
152. backardit (Barcelona)
153. Costos (Balaguer-Lleida)
154. oskitar (Barcelona)
155. Pirri91 (Pont Major-Girona)
156. kuksool (Sant Feliu de Llobregat-Barcelona)
157. Gaara_sama (Montjuic-Girona)
158. Ruxii (Sant Quirze del Vallès-Barcelona)
159. Campero (Figueres-Girona)
160. tzare (Sabadell-Barcelona)
161. Zackar (Sant Cugat del Vallès-Barcelona)
162. Triger (Menorca)
163. Nandes (Barcelona)
164. galle (Reus-Tarragona)
165. Xar (Sant Andreu-Barcelona)
166. NiXeR (Hospitalet de Llobregat-Barcelona)
167. sacky20 (Cornellà de Llobregat-Barcelona)
168. n30killer (Terrassa-Barcelona)
169. ssmeagol (Mollet del Vallés-Barcelona)
170. BoXy (Vilassar de Dalt-Barcelona)
171. u1025425 (Girona)
172. o1o (Terres de l'Ebre-Tarragona)
173. jguillemi (Barcelona)
174. PALOFIU (Barcelona)
175. CaMaRaDa (Mataró-Barcelona)
176. lo_Cunyat (Mollerussa-Lleida)
177. REDIMER (Badalona-Barcelona
178. kanchi (Barcelona)
179. Gectrack (Barcelona)
180. Jaume Lorente (Sabadell-Barcelona)
181. lidita15 (Sta Perpetua-Barcelona)
182. Ka|ist0 (Lleida)
183. VenoMPS (Blanes-Girona)
184. GRAYFOX_McCLOUD (Cornellà-Barcelona)
185. sobrat (Rubí-Barcelona)
186. FuTuRe_wOrLd (Barcelona)
187. Llucia (Mallorca)
188. central98 (Valencia)
189. MinDoLeTa (Alicante-Valencia)
190. xavillin (Valencia)
191. Daedin (Barcelona)
192. Saito (Mataró-Barcelona)
193. Stilzkyn (Barcelona)
194. suloku (Tarragona)
195. o:_"Aliena"_:0 (Parets del Vallés-Barcelona)
196. SaaMTricK (Sant Cugat del Vallés-Barcelona)
197. CCP Pluto (Barcelona)
198. KaSgHaR (Tarragona)
199. G0RD0N (Barcelona)
200. raziel (Martorelles-Barcelona)
201. DevilKenMasters (Barcelona)
202. Station2
203. shingi- (Olot-Girona)
204. ZholvaX (Esparreguera-Barcelona)
205. gojesusga (Barcelona)
206. Inhumano (Mallorca)
207. DJ Deu (Gavà-Barcelona)
208. Eleanor (Sant Celoni-Barcelona)
209. o.OSephirothO.o (Hospitalet-Barcelona)
210. Krap (Valencia)
211. Capde
212. NGC
213. NiCrOmAnTe (Tarragona)
214. Space
215. Knight (Tarragona)
216. Teniente Dan (Alicante)
217. Sasuke13 (Esplugues del Llobregat-Barcelona)
218. Papeitor (Tarragona)
219. garbagecrystal
220. sca15 (Sant Boi de Llobregat-Barcelona)
221. morr (Barcelona)
222. WiZ4rD (Sils-Girona)
223. FEATHIL (Valencia)
224. Juanji_^ (Sant Just Desvern-Barcelona)
225. don-listo (Castellon)
226. pechelin (Anna-Valencia)
227. cenizes (Manresa-Barcelona)
228. JoRdiMaTa (Barcelona)
229. BrK
230. onlyacr2 (Badalona-Barcelona)
231. wil (Guille d'Olot-Girona)
232. macarrone (Sabadell-Barcelona)
233. Don Fum (Premià de Mar-Barcelona)
234. evelyn (Mataró-Barcelona)
235. Soñador (Barcelona)
236. Snak (Barcelona)
237. Ps2_OnE (Girona)
238. viericrespo (Ripollet)
239. BloodAge (Eivissa)
240. Iori007 (Figueres-Girona)
241. Diabolus (Barcelona)
242. pmauri (Tarragona)
243. TechBcnKra (L'Hospitalet de Llobregat-Barcelona)
244. Evil Kairi (Barcelona)
245. EL PIxXxA (Barcelona)
246. ElDaxter (Mollet-Barcelona)
247. pirateo (Barbera del valles-Barcelona)
248. DiGiCharatFan (Torelló-Barcelona)
249. TrondTheiM (Barcelona)
250. lumuk (Barcelona)
251. The Ninja (Maresme-Barcelona)
252. metall (La Cava-Tarragona)
253. ai2bo4 (Reus-Tarragona)
254. MunsoNN (Barcelona)
255. Piksu (VilaRodona-Tarragona)
256. josemci (Terres de l'Ebre-Tarragona)
257. tube (Martorell-Barcelona)
258. pablosales (Castelló)
259. manolic (Manresa-Barcelona)
260. Spitonline (Girona)
261. ArT (Sant Joan D'Espí-Barcelona)
262. ottaku10 (Sant Joan D'Espí-Barcelona)
263. Nighty (Mataró-Barcelona)
264. Shin (Hostalric-Girona)
265. blady666 (Cubelles-Barcelona)
266. RaCMaX (Crevillent-Baix Vinalopó)
267. Gotham28 (Cornella de Llobregat-Barcelona)
268. BdM (Bellmunt del Priorat)
269. Mark R. (Tarragona)
270. chordimarti (Barcelona)
271. cervatillo1985 (Rubí-Barcelona)
272. alesinho (Barcelona)
273. skirep (Sabadell-Barcelona)
274. MultiMediaStorm (Rubí-Barcelona)
275. lopezMK (Valencia)
276. DHX (Viladecans-Barcelona)
277. llorllo (Valencia)
278. taxmania
279. DeSi-DS (Barcelona)
280. o0firestarter0o (Barcelona)
281. iNwOrZt
282. nickyRAYDEN (Alacant)
283. pixatintes (Figueres-Girona)
284. Williams (Benicassim)
285. kiuk (Barcelona)
286. Soyu (Mataró-Barcelona)
287. paaldu (Valencia)
288. Kiwoore (Premia de Mar-Barcelona)
289. Datakey (Premia de Mar-Barcelona)
290. Jeil (Barcelona)
291. Deku
292. Ringu (Lleida)
293. nem (Eivissa)
294. Zeenek
295. Norris (Sant Joan Despí-Barcelona)
296. kimba (Rubí-Barcelona)
297. l_Ale_l (Crevillent-Alacant)
298. Sgt Winters (Girona)
299. Talibán_Banana (Valencia)
300. Paboh (Badalona)
301. melkhior (Caldes de montbui-Barcelona)
302. Knight_85 (Barcelona)
303. OtaKing (Barcelona)
304. ÑeK (Blanes-Girona)
305. Amano Jacu (Barcelona)
306. nyaaa (Reus-Tarragona)
307. Uoho (Badalona-Barcelona)
308. Vadeu (Mallorca)
309. antars (Otos-Valencia)
310. Stiffmaister (Barcelona)
311. HannibalCanibal (Esparreguera-Barcelona)
312. wildchild_bcn (Hospitalet-Barcelona)
313. Alien22 (Aiguaviva-Girona)
314. marcusuke (Mataró-Barcelona)
315. mutter_6969 (Manresa-Barcelona)
316. maximo_exponent (Badalona-Barcelona)
317. druid keltac (Barcelona)
318. Cradle (Barcelona)
319. Jaymz (Badalona-Barcelona)
320. Kimimaro
321. Saint Seiya
322. FIGANE (Barcelona)
323. Reverend (Barcelona)
324. vidgerey (Lleida)
325. ismal (Canet de Mar-Barcelona)
326. d4rkb1t (Castelló))
327. UnderG (Lleida)
328. KORN21 (Barcelona)
329. GILIPOTTER (Barcelona)
330. FaReN (Valencia)
331. fagotero (Sitges)
332. BeaKManiak (Sabadell-Barcelona)
333. Baraka666 (Valencia)
334. MyZrAs (Calafell-Tarragona)
335. Dalkarian (Vic-Barcelona)
336. Quber (Viladecans-Barcelona)
337. CHANQUETE_FFXI (Barcelona)
338. Ac1d0_c0rr0s1v0 (Sabadell-Barcelona)
339. sgaesux
340. Luna (Torredembarra-Tarragona)
341. nomg (Granollers-Barcelona)
342. oscarmu (Lleida)
343. junchan (Barcelona)
344. roenick34 (Barcelona)
345. Lenut (Terrassa-Barcelona)
346. adropas (Barcelona)
347. Ivaner (Mallorca)
348. Tanwo ((Manresa-Barcelona)
349. zuper (Barcelona)
350. dark_mousy (Sant Boi de Llobregat-Barcelona)
351. Eto0 (Mallorca)
352. Urko (Gava-Barcelona)
353. rugoso (Mollet-Barcelona)
354. lordsade (Vallbona-Barcelona)
355. Killerfrank (Martorell-Barcelona)
356. Inotalas (Barcelona)
357. Henky (Roda de Barà-Tarragona)
358. Dan_4 (Barcelona)
359. NSND (Badalona-Barcelona)
360. Sir Alucard
361. TheJauri (Palau-solità i Plegamans-Barcelona)
362. escufi (Tarragona)
363. xtrullas (Barcelona)
364. kking
365. Aerox (Sant Carlos de la Rapita-Tarragona)
366. Goblinucho
367. PeN (Barcelona)
368. oscuros (Barcelona)
369. aGua (Girona)
370. gErald (Reus)
371. MELISH
372. misterluis (Valencia)
373. Wolfstein (Badalona-Barcelona)
374. ^RöKöKÿ^ (Barcelona)
375. Noxtromo (Barcelona)
376. dacappo (Castellón)
377. HaScHiPU (Barcelona)
378. SeminatoR (Lleida)



Catalans adoptius:


1. Kailos (Canarias)
2. Cal Evans (Malaga)
3. El_RapEro (Murcia - A este acosadle a MP's en catalan, quiere aprenderlo ^^)


Espanyols que per res del mon volen ser catalans:


1. _WiLloW_ (Oviedo)
2. FrisKo (Sevilla)
3. Harry Mason



Ale, tots a actualitzar la firma ^_^


Un saludo
DiGiJoS escribió:PD: Kurras me odia :/
ei, i axo pk? L'unic que he fet es recordarte el teu deure com a guardià de la llista xD
DiGiJoS escribió:PD: Kurras me odia :/
ei, i axo pk? L'unic que he fet es recordarte el teu deure com a guardià de la llista xD
eh! sou uns spammers de collons! ja triplicant i duplicant els missatges xD
eh! sou uns spammers de collons! ja triplicant i duplicant els missatges xD
gracies per la feina Digijos :-)

dau n'hi do els que som ja
gracies per la feina Digijos :-)

dau n'hi do els que som ja
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Digijos escribió:Per cert DANNY, des de quan parles tu catala?

[sati]
DiGiJoS escribió:Per cert DANNY, des de quan parles tu catala?


Doncs des de que en vaig aprendre de petit, pero molt de tant en tant :)
Paboh escribió:eh! sou uns spammers de collons! ja triplicant i duplicant els missatges xD


[qmparto] *2
Uns espammers pero en majuscules! jaja [fies]
tzare escribió:
DiGiJoS escribió:Per cert DANNY, des de quan parles tu catala?

[sati]

Tenia jo raó, segur que l'estàn usant d'espia i fa veure que és un dels nostres.
tzare escribió:
DiGiJoS escribió:Per cert DANNY, des de quan parles tu catala?

[sati]

Tenia jo raó, segur que l'estàn usant d'espia i fa veure que és un dels nostres.
eTc_84 escribió: [sati]

Tenia jo raó, segur que l'estàn usant d'espia i fa veure que és un dels nostres. [/quote]

Jo un dels vostres....? [lapota]



no us ho prengueu com una ofensa que es una broma xD pero no penso que hagi dit res per pensar que soc "dels vostres" (que tampoc no ho entenc massa pero bueno, es l'eTc i no se li pot demanar mes [poraki])



eTc tio, em sembla que no podre veure el Madrid-Barça [buuuaaaa] [buuuaaaa] [buuuaaaa] [buuuaaaa] [buuuaaaa] [buuuaaaa] [buuuaaaa] [buuuaaaa] [buuuaaaa]
DANNY escribió:eTc tio, em sembla que no podre veure el Madrid-Barça [buuuaaaa] [buuuaaaa] [buuuaaaa] [buuuaaaa] [buuuaaaa] [buuuaaaa] [buuuaaaa] [buuuaaaa] [buuuaaaa]


[poraki]

Sobreviurem sense la teva critica del parit [jaja]
sgaesux escribió:Sobreviurem sense la teva critica del parit [jaja]

Mentida podrida, que sempre que no dic res veig posts preguntant per mi XD

Es que sempre el nem a veure a un bar... Pero ara tots amb els que vaig van a veure'l a casa d'un familiar.... I em fa mandra anar al bar jo sol de peu envoltat de cules i merengues bojos (bojos per ser aquest partit no perque ho siguien (en general))... A veure que puc fer... Que l'ultim Madrid-Barça tambe m'el vaig perdre... Per motius que no explicare (o si)
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
DANNY escribió:Doncs des de que en vaig aprendre de petit, pero molt de tant en tant


Aixo confirma el meu punt d vista. Es trist pensar k la gent k viu a catalunya no vegi k el catala va perdent força(i al ser practicament l'unic lloc on es parla, la tendencia es la desaparició), i tant li fot, en general pk no senten el català com la seva llengua.Ni la utilitzen (Tot i saber-ne).

Llavors la gent s'estranya k els catalanoparlants considerem ser mes bel.ligerants.
En fi.
Seguirem sent tots catalans. D'aki a 150 anys el català serà com el basc, pero ja els hi va bé a molts
[buaaj] llastima k no crec k visqui el suficient pk primer el castella passi a ser 'sudamerica' i finalment acabi essent un spanglish. Probablement quan hi hagi perill d'això s'aixecaran veus en contra.....(pero estaran ben vistes)
DANNY escribió:
eTc_84 escribió:Tenia jo raó, segur que l'estàn usant d'espia i fa veure que és un dels nostres.


Jo un dels vostres....? [lapota]

no us ho prengueu com una ofensa que es una broma xD pero no penso que hagi dit res per pensar que soc "dels vostres" (que tampoc no ho entenc massa pero bueno, es l'eTc i no se li pot demanar mes [poraki])

Si, si [sonrisa]
Si fossis català ho entendries [qmparto]

DANNY escribió:eTc tio, em sembla que no podre veure el Madrid-Barça [buuuaaaa] [buuuaaaa] [buuuaaaa] [buuuaaaa] [buuuaaaa] [buuuaaaa] [buuuaaaa] [buuuaaaa] [buuuaaaa]

Fota't [666]
Si vols faig un croquis de la teva crítica:
El Barça no va jugar tant bé com dieu, va guanyar còmodament i per sort, Ronaldinho és molt dolent, ja m'agradaria veure si estés al Celta, si seria considerat el millor jugador del món blablabla

Tot això en castellà, of course [sati]

PD: Ahir al matí, just abans de dinar, vaig veure al programa de'n Cuní, un 'fòrum' entre andalusos que portaven temps a Catalunya. N'hi havia un que era una canya, parlava un català pràcticament perfecte, i era més nacionalista que tots nosaltres, i li anava fotent canya a una dona que era més fatxa que Franco [qmparto][qmparto]
tzare escribió:Aixo confirma el meu punt d vista. Es trist pensar k la gent k viu a catalunya no vegi k el catala va perdent força(i al ser practicament l'unic lloc on es parla, la tendencia es la desaparició), i tant li fot, en general pk no senten el català com la seva llengua.Ni la utilitzen (Tot i saber-ne).


Estic envoltat de gent que parla sempre en castella, tant familia com amics. Si parlo bastant amb 20 persones nomes 2 d'elles parlen catala normalment. I clar que se m'en fot, per a mi una llengua es una via de comunicacio que utilitzo quan es necessari, si normalment no ho es, doncs no l'utilitzo. Si estigues envoltat de catalano-parlants sempre doncs utilitzaria mes el catala i s'em fotria no utilitzar el castella

eTc escribió:El Barça no va jugar tant bé com dieu, va guanyar còmodament i per sort, Ronaldinho és molt dolent, ja m'agradaria veure si estés al Celta, si seria considerat el millor jugador del món blablabla

xDD MAI he dit que Ronaldinho sigui dolent, el que passa es que si en un partit no fa res doncs dic "Ronaldinho no ha fet una merda" i llavors salteu com nens "doncs es D10S i blablabla" XD

eTc escribió:Si fossis català ho entendries

Ho soc :o
Jo no enllaço la nova llista fins que en DiGi no tregui aquest PD referen a mi.. [looco] que esta al post de la llista, tothom pensara que soc un indesitjable.. xD
DANNY escribió:xDD MAI he dit que Ronaldinho sigui dolent, el que passa es que si en un partit no fa res doncs dic "Ronaldinho no ha fet una merda" i llavors salteu com nens "doncs es D10S i blablabla" XD

Bé, això no vas mai a dir-ho al fil de Madridisme, allà sempre fas crítiques positives, raó? [sonrisa]

DANNY escribió:Ho soc :o

Tens el Dni català? Jo si [poraki]

PD: kurras [qmparto]
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Estic envoltat de gent que parla sempre en castella, tant familia com amics. Si parlo bastant amb 20 persones nomes 2 d'elles parlen catala normalment. I clar que se m'en fot, per a mi una llengua es una via de comunicacio que utilitzo quan es necessari, si normalment no ho es, doncs no l'utilitzo. Si estigues envoltat de catalano-parlants sempre doncs utilitzaria mes el catala i s'em fotria no utilitzar el castella


Quan parles amb catalans, qui acostuma a canviar l'idioma? (potser seras la excepció) I a mi la llengua se m'en fot si la situació fos normal. Pero estic cansat d ser jo el k fa el canvi pk et fotin ganyotes quan parles amb català.I aixo va a més.
En fi, el de sempre XD
eTc_84 escribió:Bé, això no vas mai a dir-ho al fil de Madridisme, allà sempre fas crítiques positives, raó? [sonrisa]

No, no i no :o De partits del Madrid parlo menys de la meitat per la simple rao que en veig menys de la meitat de partits que del Barça. I no faig critiques positives, faig critiques, punt. Si el partit m'ha agradat ho dic, si m'ha semblat una merda tambe (aplicable tambe als jugadors). El que passa es que al fil del madridisme el Madrid guanya 2-1 amb sort i jugant malament i entras a dir-ho i ja ho han dit i tots estan d'acord, llavors dic "quina merda de partit heu fet i quina potra" i no es nota perque es el que tothom diu (""tothom""). En canvi al fil del Barça sovint es guanya amb alguna cosa que falla (mal partit, mal X jugador, el que sigui...) i ho dic i tothom s'em tira a sobre dient "hem guanyat, som els millors, jajaja" i arguments pesats d'aquest tipus. Pero si guanyeu i en Giuly ha fet el pena doncs ho dire, encara que es portin 10 pagines comentant el partit i ningu ho hagi comentat (i aixo, insisteixo, al fil del Madrid no sol passar

En resum, al Barça sembla que li foto mes canya perque soc jo comentant les coses que s'han de millorar contra un grapat de cecs que ho veuen tot de color de rosa (amb excepcions) i al Madrid, a sobre de fer-ho mes de tant en tant perque gairebe mai puc veure els seus partits, soc un mes comentant els errors, llavors no semblo "l'ogre" que semblo al del Barça :o
DANNY escribió:No, no i no :o De partits del Madrid parlo menys de la meitat per la simple rao que en veig menys de la meitat de partits que del Barça. I no faig critiques positives, faig critiques, punt. Si el partit m'ha agradat ho dic, si m'ha semblat una merda tambe (aplicable tambe als jugadors). El que passa es que al fil del madridisme el Madrid guanya 2-1 amb sort i jugant malament i entras a dir-ho i ja ho han dit i tots estan d'acord, llavors dic "quina merda de partit heu fet i quina potra" i no es nota perque es el que tothom diu (""tothom""). En canvi al fil del Barça sovint es guanya amb alguna cosa que falla (mal partit, mal X jugador, el que sigui...) i ho dic i tothom s'em tira a sobre dient "hem guanyat, som els millors, jajaja" i arguments pesats d'aquest tipus. Pero si guanyeu i en Giuly ha fet el pena doncs ho dire, encara que es portin 10 pagines comentant el partit i ningu ho hagi comentat (i aixo, insisteixo, al fil del Madrid no sol passar

En resum, al Barça sembla que li foto mes canya perque soc jo comentant les coses que s'han de millorar contra un grapat de cecs que ho veuen tot de color de rosa (amb excepcions) i al Madrid, a sobre de fer-ho mes de tant en tant perque gairebe mai puc veure els seus partits, soc un mes comentant els errors, llavors no semblo "l'ogre" que semblo al del Barça :o

El Madriz porta 2 anys jugant de pena, i MAI fas crítiques tan acarnissades com les que fas al Barça, que juga un futbol que és enveja de mitja Europa...
Si ho reconeix Mourinho, què ha de passar perquè ho reconeguis tu?
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
les majories pesen més del que et penses etc, sobretot en el factor opinio. i en aquest pasi multicolor (ke mes voldria XD ) anomenat ejpanya, no es una excepció i keda lleig anar contra corrent
eTc_84 escribió:El Madriz porta 2 anys jugant de pena, i MAI fas crítiques tan acarnissades com les que fas al Barça, que juga un futbol que és enveja de mitja Europa...
Si ho reconeix Mourinho, què ha de passar perquè ho reconeguis tu?

Normalment, com he dit, arribo al fil del Madrid y la gent (almenys molta gent) esta criticant l'equip durament, aixi que nomes dic que hi estic d'acord i ja esta. En canvi al del Barça sembla que tot ha estat de color rosa, partidas i tot impresionant, llavors dic "no, bon partit, victoria merescuda, pero fatal en defensa, Belletti inutil, Giuly tambe, Ronaldinho ni se l'ha vist" i el que sigui. Pero mai m'invento res perque sempre hi ha 2 o 3 que em donen la rao (els que no estan cegats pel seu forofisme :o)

I clar que renonec que el Barça fa un futbol increible, de la mateixa manera que reconec quan no sempre ho fa
Bueno va, si usplau, deixeu els mals rotllos per altres fils(no dic que no es parlin e..pero si a altre fil) i parlem millor d'altres cosetes, com per exemple de la quedada per fer Paintball [uzi] , anar un dissabte al mati estaria molt bé, o com vagi millor :-P , pero a mi m'agradaria molt anar-hi.
i com serien els equips?

xboxers vs sonyers vs nintenders :-P
Si fos aixi, hi ha un que estaria sol... [looco] i no se qui seria.. [qmparto] [qmparto]
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
[looco] [looco] [looco] [looco]


ehhhhhhhhhhh k soc multi :P

ke sapigueu k l futbolien etc i jo erem invencibles . No té res a veure pero wenu :P

Va aneu plantejant lo del paintball , si pot ser no em fikeu amb en DANNY i en morr al mateix ekip per castigarme i ferme parla castella [poraki]


Tb estaria be fer uns 'karts',a veure si trobo algun dia algu k em guanyi, k m'aburreixo [burla2]
501 respuestas
14, 5, 6, 7, 811