DANNY escribió:Al forum s'escriu perque la gent entengui el 100%, perque potser el que no s'enten es la part important del missatge. I encara que s'entenes es un forum espanyol on es parla una llengua comuna per tots, no em sembla tan dificil d'entendre. A mi no m'agradaria que la gent escrivis en valencia, encara que entenes gairebe tot
Això passa amb la gent que té complexes, que si no entenen el que llegeixen/escolten es pensen que se'ls insulta. A mi no m'agrada llegir en dialectes del castellà com l'andalús o el canari perquè de la meitat no me n'assabento i no em queixo. El mateix amb els que no saben escriure amb totes les lletres o amb faltes.
DANNY escribió:Per sistema? Si home si... Esta clar que els mes de 60 mil eolians que hi ha al forum son tots de dretes perque els d'esquerres els han banejat per sistema ¬¬
Cal que recordem les disputes amb l'Aleix sobre això? Realment cal?
Apart, el 'per sistema' en aquest cas es refereix a 'més fàcilment'
DANNY escribió:Si parlen malament dels catalans perque tenen una opinio dolenta estan en tot el seu dret de dir-ho. Sempre amb un cert respecte. Si veus algun fil/post sense respecte, el reportes i punt. I no, no hi ha moderadors anti res, el que passa es que tampoc els hi ha amb ganes d'aguantar tocades de collons i faltes de respecte continues, ni d'uns ni d'altres. Tu es que ets com el negre que et roba i li dius "fill de puta!!!" i diu "veus? aixo es perque soc negre"....
Reportar?
Déu me'n guard, reportes i el moderador o admin que ho rep (tret de casos puntuals com Lady) se'n riu de tu.
No cal que recordi les campanyes antiCatalanes d'algun moderador, sempre que hi ha un fil contra Catalunya, primer hi fot cullerada, després vigila, i quan la cosa s'ha desmadrat de mala manera, tancat amb un últim missatge per sobre del bé i del mal. Que aquí ens coneixem tots.
I no cal insultar per faltar al respecte a algú, hi ha personatges, i si cal es diuen noms, que tenen impunitat.
DANNY escribió:Fa bastant temps que parlo en catala per aqui, encara que a vegades alterno entre un i altre. I no, no em faig l'amic, no m'agrada tenir amics amb pensaments com "a partir d'ara ja us ajudaré a fer callar la boac a akestes persones!!". No s'ha de fer callar la boca a algu que opina de manera diferent, nomes a aquell que ho fa sense respecte i per aixo hi ha moderadors. Es reporta el missatge i punt. Si es contesta sense respecte posiblement acaveu els 2 banejats i tornant aqui a dir que us persegueixen per ser d'on sou ¬¬
Si no es va banejar a cert personatge valencià l'última vegada, ja m'ho crec tot, no es pot ser racista però si insultar als catalans, ja se sap.
Lo de fer callar la boca a algú que pensa diferent, digue'ls-ho per exemple als que continuen amb 'AGUA PARA TODOS', que a cada fil contra catalans hi ha algú que hi fot la gràcia.
DANNY escribió:Madridista ta mare
Saps que en tinc proves...