Catalans aixakeuvus xD (#6)

1, 2, 3, 4, 5, 611
Paboh escribió:Con fa en keops per ficar les dues imatges en el recuadret aquest? Es que sembla q el nano està a sobre del rectangle :O


Hi ha un manual de com fer aixó a Feedback
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
una mica d'spam per pujar el fil, no¡?¿ :p
juass no ens enfonsemm xD
Bé doncs, fem-lo pujar amb un tema interessant.

com que aquí tots som fans de Jiménez Losantos, tots ens l'estimem molt, compartim la seva ideologia catalanista i en resum, volem que sigui el pròxim president de la generalita, us porposo que passeu per aquí http://www.royo-villanova.net/firmas/ i firmeu el manifest perqué aquest desgraciat es pudreixi al'infern [buaaj]


PD : Keops, moltes gràcies [bye]
Jo ja e firmat, pero com sempre, dubto que serveixi d'alguna cosa, pero s'ha d'intentar [risita]
He subido por tercera a vez a examen de conducir y he vuelto a catear, por un gilipollez que no es ni culpa mía. Siempre igual.

Estoy asqueado.
morr escribió:He subido por tercera a vez a examen de conducir y he vuelto a catear, por un gilipollez que no es ni culpa mía. Siempre igual.

Estoy asqueado.

Suposo que vols dir al pràctic...
És qüestió de sort, potser un dia ho fas perfecte i just abans d'acabar et trobes un fill de puta o se't passa algo important i adeu...
També depèn dels examinadors que et toquen.
Jo vaig tenir sort i vaig aprovar el pràctic a la primera... no es pot dir el mateix del teòric... (3a) des de sempre he tingut una certa psicosi als examens tipus test.

A la propera anirà millor [oki]
doncs jo el dia 21 tinc el teoric :P

La FAES aquesta és la fundació feixista de l'Aznar i els caPPullos que té per 'amics' no?
Aznar es el presi de la fundacio. paso de mirar q es el link q ja estic prou de mala llet.
Setmana dolenta [noop]
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
hey linuxerus, ke puc fotre a l'ubuntu per emular guindous¿? ho dic per ja kedarme nomes amb linux i si necessito fer alguna cosa puntual que no pugui/sàpiga fer amb linux sortir del pas.
Per cert, sabeu si hi ha manera d'escoltar xvids amb ac3 amb linux¿??¿
Prova Wine.
Prova Mplayer.
comentari de mi profe de H. COntemorania:


"Quan el Juan Carlos va accedir al tron el molt cabró va fer tornar la tomba del seu avi des d'Itàlia al panteó reial on s'enterren els reis espanyols, pel mateix lloc on va haver de fugir Alfons XIII el 1931. Això és una ofensa contra tot el poble espanyol, contra la generació dels nostres avis i nosaltres mateixos. A Rússia, als bolxevics (comunistes) no els va passar això: van matar el tsar, la seva dona, l'hereu, la resta de fills, les filles, les tietes, el gos i fins i tot a un que passava per allà i va preguntar. Aquí hauríem d'haver fer el mateix: "Alfons... tu no te'n vas! Alfons... a tu et cremarem!". I després que portin les cendres si els dóna la gana, collons, però no hi ha descendència!!"

que gran és, deu meu xDDD

Saluts [beer]
Serj, Alfons XIII es l'avi d'en Juanki? Es que fa molts anys que no toco aquests temes XD


Salutacions als amics estelats! ^^
seerj escribió:comentari de mi profe de H. COntemorania:


"Quan el Juan Carlos va accedir al tron el molt cabró va fer tornar la tomba del seu avi des d'Itàlia al panteó reial on s'enterren els reis espanyols, pel mateix lloc on va haver de fugir Alfons XIII el 1931. Això és una ofensa contra tot el poble espanyol, contra la generació dels nostres avis i nosaltres mateixos. A Rússia, als bolxevics (comunistes) no els va passar això: van matar el tsar, la seva dona, l'hereu, la resta de fills, les filles, les tietes, el gos i fins i tot a un que passava per allà i va preguntar. Aquí hauríem d'haver fer el mateix: "Alfons... tu no te'n vas! Alfons... a tu et cremarem!". I després que portin les cendres si els dóna la gana, collons, però no hi ha descendència!!"

que gran és, deu meu xDDD

Saluts [beer]

jajajajaajajjaajajjajajajajaja [jaja][jaja][qmparto][qmparto]
sep, weno, al menos la mujer del alfonsin XIII era su abuela ^^U


Saluts [beer]

PD: otra, otra, esta la diu moltes vegades, clavada, ademés ho enfatitza q te cagax xDDD:

"Si baixes el cap i veus quatre collons, no ets un superhome, t'estan donant pel cul!!!"

[qmparto] [qmparto] [qmparto]
seerj escribió:
"Si baixes el cap i veus quatre collons, no ets un superhome, t'estan donant pel cul!!!"

[qmparto] [qmparto] [qmparto]




[qmparto] [qmparto] [qmparto]
[qmparto] [qmparto] [qmparto]
hola!! sóc un nou català en eol ii.....i veig k hi ha molta activitat per part vostra de fer callar a la boca a la gent k està en kontra nostre!!! xD a partir d'ara ja us ajudaré a fer callar la boac a akestes persones!!

inga dws!
^RöKöKÿ^ escribió:hola!! sóc un nou català en eol ii.....i veig k hi ha molta activitat per part vostra de fer callar a la boca a la gent k està en kontra nostre!!! xD a partir d'ara ja us ajudaré a fer callar la boac a akestes persones!!

inga dws!

Bones, i benvingut al fil on pots parlar català sense que ningú es queixi.
Només una cosa, encara que ja aniràs veient el que hi ha, vés molt en compte, és extremadament més fàcil que banejin a un català que a un no-català, sobretot per part d'alguns 'dels que manen'.
^RöKöKÿ^ escribió:hola!! sóc un nou català en eol ii.....i veig k hi ha molta activitat per part vostra de fer callar a la boca a la gent k està en kontra nostre!!! xD a partir d'ara ja us ajudaré a fer callar la boac a akestes persones!!

inga dws!


doncs tindràs molta feina [jaja] [jaja] benvingut :>
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
benvingut a la gàlia XD
Per cert, algú va avui a les festes de Cerdanyola? esq foten una cosa que es diu la rua dels borratxos, que pages 3 eurus x un got i despres has de seguir uns tius q et van donant barra lliure fins que caiguis rodó de vi i calimotxu!

Jo aniré amb uns amics i despres baixarem a BCN, a acabar de matar-nos, a vore si van EOLians i fem uns riures! [tomaaa] [tomaaa] [qmparto]

Saludos [beer]
seerj escribió:Per cert, algú va avui a les festes de Cerdanyola? esq foten una cosa que es diu la rua dels borratxos, que pages 3 eurus x un got i despres has de seguir uns tius q et van donant barra lliure fins que caiguis rodó de vi i calimotxu!

Jo aniré amb uns amics i despres baixarem a BCN, a acabar de matar-nos, a vore si van EOLians i fem uns riures! [tomaaa] [tomaaa] [qmparto]

Saludos [beer]
[looco] [looco] [looco] vaia tela no? Que no et passi res.. xDD

^RöKöKÿ^ benvingut
seerj escribió:Per cert, algú va avui a les festes de Cerdanyola? esq foten una cosa que es diu la rua dels borratxos, que pages 3 eurus x un got i despres has de seguir uns tius q et van donant barra lliure fins que caiguis rodó de vi i calimotxu!

Jo aniré amb uns amics i despres baixarem a BCN, a acabar de matar-nos, a vore si van EOLians i fem uns riures! [tomaaa] [tomaaa] [qmparto]

Doncs jo tinc molta feina, però si improvitzem una kdda improvitzada (com tot el que fem en aquest fil) jo m'hi apunto, que hi ha una gent que m'agradaria trobar-me "de casualitat".
home, la cosa comença a les 21:30 zulú, jo de Barna segurament surti sobre les 8:40 o aixi desde plç Catalunya (s'ha d'agafar rodalies renfe), que he quedat amb un parell o tres d'amics, pero si algún eolià s'hi apunta, doncs millor que millor, més teta ens ho pasarem xD

Saluts [beer]
Weis, feia temps que no deia res per aqui :p.
He necessitat recuperar forces despres de les barrakes de Girona :p

tzare escribió:hey linuxerus, ke puc fotre a l'ubuntu per emular guindous¿? ho dic per ja kedarme nomes amb linux i si necessito fer alguna cosa puntual que no pugui/sàpiga fer amb linux sortir del pas.
Per cert, sabeu si hi ha manera d'escoltar xvids amb ac3 amb linux¿??¿


Per "emular" windows tens 3 opcions:
- Wine: Diriem que és el "classic" i que a la llarga vol emular el maxim possible. Es gratuït
- Crossover Office: Esta enfocat a emular M$ Office i altres apliacions comercials com Flash, Dreamweaver, etc. És de pagament.
- Cedega (antigament WineX): Esta enfocat a l'emulació de Jocs. Aquest els binaris son de pagament, pero el codi font es gratuït, vaja, que si tens el que s'ha de tenir t'el pots compilar tu mateix X-D

Per escoltar ac3, no recorodo quines llibreries feien falta, pero suposo que si instal·les l'mplayer suposo que les instalara com a dependencia.

--------

Benvingut ^RöKöKÿ^, si ets dels que vol donar "guerra" ves amb compte, no fos que et passi com al senyor eTc que va ser banejat pel senyor aleix :p

--------

Deu ni do amb les festes de cerdanyola... que us ho passeu be i que la ressaca sigui lleu [jaja]
gracies a tots per advertir...em semble k se m'han pasat de moment les ganes de donar "guerra" ...de moment clar...xDxD
^RöKöKÿ^ escribió:gracies a tots per advertir...em semble k se m'han pasat de moment les ganes de donar "guerra" ...de moment clar...xDxD

No, si fotre canya és divertit, veure'ls escopir bilis és reconfortant. Només preocupa't de no insultar descaradament [oki]
^RöKöKÿ^ escribió:hola!! sóc un nou català en eol ii.....i veig k hi ha molta activitat per part vostra de fer callar a la boca a la gent k està en kontra nostre!!! xD a partir d'ara ja us ajudaré a fer callar la boac a akestes persones!!

inga dws!


Menys mal, ja arriben reforços!!!XD XD XD
Principalment s'han de parlar de altres temes en aket forum, com els videojocs k crec k es la tematica principal, pero de tant en tant com ki no vol la cosa, el pots dedicar a defensar les teves arrels i la veritat.
A pots fer el k et surti dels dos ous y no dels quatre XDDDD que vo que ha sigut la frase akella XDDD
Si vens nomes en plan de fotre guerra et cansaras molt rapid al veure els comentaris tan demagogs y absurds d'alguns.
NGC escribió:
Menys mal, ja arriben reforços!!!XD XD XD
Principalment s'han de parlar de altres temes en aket forum, com els videojocs k crec k es la tematica principal, pero de tant en tant com ki no vol la cosa, el pots dedicar a defensar les teves arrels i la veritat.
A pots fer el k et surti dels dos ous y no dels quatre XDDDD que vo que ha sigut la frase akella XDDD
Si vens nomes en plan de fotre guerra et cansaras molt rapid al veure els comentaris tan demagogs y absurds d'alguns.
axo de "de tant en tant" casi que no...que continuament estem amb politiqueo en aquest fil..encara que no es destranyar.. En fi, a mi que no magrada la politica..i en tinc per donar i per vendre..

Per cert, què farem am en DiGiJoS? En aquest #6 encara no ha posat el nou enllaç a la llista..

PD: Bona nit [snif]
I el festival de Blues de Cerdanyola quan es?
nomes vink a dir bon dia!!aixis puk escriure alguna cosa en català!! xDxD

que vagi bé!!
Bah, vam arribar a Sardanyola i ens vam tornar, q la rua portaba ja un bonn camí fet i em deien pèl mobil que ja no l'agafavem...i això que un amic tenia pases o lo que fos q no tenia que pagar re.... [buuuaaaa] [buuuaaaa] [buuuaaaa] [buuuaaaa]


Saluts [beer]
^RöKöKÿ^ escribió:nomes vink a dir bon dia!!aixis puk escriure alguna cosa en català!! xDxD

que vagi bé!!

[flipa] 130 missatges en un dia [flipa]
A aquest pas superarás el meu rècord dels 500 en 28 dies... i això que hi havia discussions polítiques i de futbol :p
eTc_84 escribió:[flipa] 130 missatges en un dia [flipa]
[+risas] [+risas] [+risas] vaia ritme..
Apunteu-me a la llista.

De barna capital! [beer]
eTc_84 escribió:Bones, i benvingut al fil on pots parlar català sense que ningú es queixi.

Si, es molt estrany que no es pugui fer a la resta de fils d'un forum espanyol, que importara que la gent no t'entengui... Si nomes parlem perque ens entenguin els catalans, la resta ens la sua!! ¬¬' !!!!

eTc_84 escribió:Només una cosa, encara que ja aniràs veient el que hi ha, vés molt en compte, és extremadament més fàcil que banejin a un català que a un no-català, sobretot per part d'alguns 'dels que manen'.

Sera que no banejen "no-catalans" dia rere dia.. Estas cegat... Sempre fes-te'n la victima...

Rokoky, els catalans no estem oprimits a EOL encara que alguns vegin fantasmes on no els hi ha. En tot cas si vens amb ganes de tocar els collons si que et banejaran i llavors dira l'eTc que ha sigut per ser catala... Tu no toquis els collons (veient els teus posts no se ni perque ho dic...) i ja veuras que be [beer]
DANNY escribió:Si, es molt estrany que no es pugui fer a la resta de fils d'un forum espanyol, que importara que la gent no t'entengui... Si nomes parlem perque ens entenguin els catalans, la resta ens la sua!! ¬¬' !!!!

Els espanyols que s'esforcen una mica i són tant inteligents com per poder entrar a l'exèrcit, entenen el 85% del text en català, qui digui el contrari, menteix.

DANNY escribió:Sera que no banejen "no-catalans" dia rere dia.. Estas cegat... Sempre fes-te'n la victima...

Cert, també banegen per sistema a la gent d'esquerres, gràcies per recordar-m'ho.

DANNY escribió:Rokoky, els catalans no estem oprimits a EOL encara que alguns vegin fantasmes on no els hi ha. En tot cas si vens amb ganes de tocar els collons si que et banejaran i llavors dira l'eTc que ha sigut per ser catala... Tu no toquis els collons (veient els teus posts no se ni perque ho dic...) i ja veuras que be [beer]

El que tu diguis, cada setmana no obren un o dos fils a Misce rajant dels catalans, ni hi ha moderadors antiCatalans.... :-|
Per cert, perquè ara et fas l'amic i li escrius en català, quant històricament, juntament amb el morr, escrivíeu en castellà en aquest fil?
Si, i a sobre madridista. [666]
Això, si hagèssiu begut més alcohol aquest cap de setmana no estaría passant, no es beu el suficient i després passsa el que passa... [angelito] [qmparto] [qmparto] [qmparto]

Saluts [beer] [beer] [beer]
eTc_84 escribió:Els espanyols que s'esforcen una mica i són tant inteligents com per poder entrar a l'exèrcit, entenen el 85% del text en català, qui digui el contrari, menteix.

Al forum s'escriu perque la gent entengui el 100%, perque potser el que no s'enten es la part important del missatge. I encara que s'entenes es un forum espanyol on es parla una llengua comuna per tots, no em sembla tan dificil d'entendre. A mi no m'agradaria que la gent escrivis en valencia, encara que entenes gairebe tot

eTc_84 escribió:Cert, també banegen per sistema a la gent d'esquerres, gràcies per recordar-m'ho.

Per sistema? Si home si... Esta clar que els mes de 60 mil eolians que hi ha al forum son tots de dretes perque els d'esquerres els han banejat per sistema ¬¬

eTc_84 escribió:El que tu diguis, cada setmana no obren un o dos fils a Misce rajant dels catalans, ni hi ha moderadors antiCatalans.... :-|

Si parlen malament dels catalans perque tenen una opinio dolenta estan en tot el seu dret de dir-ho. Sempre amb un cert respecte. Si veus algun fil/post sense respecte, el reportes i punt. I no, no hi ha moderadors anti res, el que passa es que tampoc els hi ha amb ganes d'aguantar tocades de collons i faltes de respecte continues, ni d'uns ni d'altres. Tu es que ets com el negre que et roba i li dius "fill de puta!!!" i diu "veus? aixo es perque soc negre"....

eTc_84 escribió:Per cert, perquè ara et fas l'amic i li escrius en català, quant històricament, juntament amb el morr, escrivíeu en castellà en aquest fil?

Fa bastant temps que parlo en catala per aqui, encara que a vegades alterno entre un i altre. I no, no em faig l'amic, no m'agrada tenir amics amb pensaments com "a partir d'ara ja us ajudaré a fer callar la boac a akestes persones!!". No s'ha de fer callar la boca a algu que opina de manera diferent, nomes a aquell que ho fa sense respecte i per aixo hi ha moderadors. Es reporta el missatge i punt. Si es contesta sense respecte posiblement acaveu els 2 banejats i tornant aqui a dir que us persegueixen per ser d'on sou ¬¬

eTc_84 escribió:Si, i a sobre madridista. [666]

Madridista ta mare :o
DANNY escribió:Al forum s'escriu perque la gent entengui el 100%, perque potser el que no s'enten es la part important del missatge. I encara que s'entenes es un forum espanyol on es parla una llengua comuna per tots, no em sembla tan dificil d'entendre. A mi no m'agradaria que la gent escrivis en valencia, encara que entenes gairebe tot

Això passa amb la gent que té complexes, que si no entenen el que llegeixen/escolten es pensen que se'ls insulta. A mi no m'agrada llegir en dialectes del castellà com l'andalús o el canari perquè de la meitat no me n'assabento i no em queixo. El mateix amb els que no saben escriure amb totes les lletres o amb faltes.

DANNY escribió:Per sistema? Si home si... Esta clar que els mes de 60 mil eolians que hi ha al forum son tots de dretes perque els d'esquerres els han banejat per sistema ¬¬

Cal que recordem les disputes amb l'Aleix sobre això? Realment cal?
Apart, el 'per sistema' en aquest cas es refereix a 'més fàcilment'


DANNY escribió:Si parlen malament dels catalans perque tenen una opinio dolenta estan en tot el seu dret de dir-ho. Sempre amb un cert respecte. Si veus algun fil/post sense respecte, el reportes i punt. I no, no hi ha moderadors anti res, el que passa es que tampoc els hi ha amb ganes d'aguantar tocades de collons i faltes de respecte continues, ni d'uns ni d'altres. Tu es que ets com el negre que et roba i li dius "fill de puta!!!" i diu "veus? aixo es perque soc negre"....

Reportar? [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]
Déu me'n guard, reportes i el moderador o admin que ho rep (tret de casos puntuals com Lady) se'n riu de tu.
No cal que recordi les campanyes antiCatalanes d'algun moderador, sempre que hi ha un fil contra Catalunya, primer hi fot cullerada, després vigila, i quan la cosa s'ha desmadrat de mala manera, tancat amb un últim missatge per sobre del bé i del mal. Que aquí ens coneixem tots.
I no cal insultar per faltar al respecte a algú, hi ha personatges, i si cal es diuen noms, que tenen impunitat.

DANNY escribió:Fa bastant temps que parlo en catala per aqui, encara que a vegades alterno entre un i altre. I no, no em faig l'amic, no m'agrada tenir amics amb pensaments com "a partir d'ara ja us ajudaré a fer callar la boac a akestes persones!!". No s'ha de fer callar la boca a algu que opina de manera diferent, nomes a aquell que ho fa sense respecte i per aixo hi ha moderadors. Es reporta el missatge i punt. Si es contesta sense respecte posiblement acaveu els 2 banejats i tornant aqui a dir que us persegueixen per ser d'on sou ¬¬

Si no es va banejar a cert personatge valencià l'última vegada, ja m'ho crec tot, no es pot ser racista però si insultar als catalans, ja se sap.
Lo de fer callar la boca a algú que pensa diferent, digue'ls-ho per exemple als que continuen amb 'AGUA PARA TODOS', que a cada fil contra catalans hi ha algú que hi fot la gràcia.

DANNY escribió:Madridista ta mare :o

Saps que en tinc proves... [poraki]
Passo de citar-te tot perque seguirem amb el mateix :o

si penses que es millor dir una burrada que reportar es que no acaves d'entendre el funcionament del que seria la moderacio del forum. Reportes i si no se't fa cas ho dius, i ja veurem si tens rao o no.


Gerim no ploris [buuuaaaa]
Bienvenido nuevo catalanet, aquí encontrarás tu paraíso virtual, donde podrás encontrar a bueno catalanes de corazón.

PD: Etc, conmigo no te metas que tengo una resaca del copón.
DANNY escribió:Passo de citar-te tot perque seguirem amb el mateix :o

Opino el mateix

DANNY escribió:si penses que es millor dir una burrada que reportar es que no acaves d'entendre el funcionament del que seria la moderacio del forum. Reportes i si no se't fa cas ho dius, i ja veurem si tens rao o no.

El millor és callar com una puta tractant amb certs moderadors.
Ja ho he dit, insultar als catalans, té impunitat, fer un comentari racista et pot comportar l'esborrat, com li va passar a Zorronxo (o un nick semblant).

Edit: morr a tu no t'he dit res ¬_¬ :P
Mira DANNY si fosis tan objectiu com intentes demostrar que ets veuries que cualsevol que esta postejant a favor del Boicot esta fomentan la xenofobia, tu mateix en contradeixes amb l'exemple del negre, poden odiar a politics catalans amb rao o no , pero discriminar a tot lo catala indistintament es patetic i de inmadur, pero com que ja es habitual aquest comportament a tot espanya ens pasem les normes del Fòrum pel cul.
Es patetic i d'inmadur, clar que ho es, pero no hem de perdre les formes en qualsevol cas. Si diu "los cabrones de los catalanes" o alguna cosa semblant ja es una altra historia pero en l'exemple que dones es dona una opinio sobre un tema d'actualitat. Que no estiguis d'acord i et sembli una cosa de nens (a mi tambe) no fa que haguem d'insultar ningu si no s'ens perd el respecte abans
Torno a dir el mateix, el tema 'boicot a los productos catalanes' fomenta els posts que van contra les normes, si en comptes de 'catalanes' fos 'Boicot a los productos judios' ja estaria tancat el tema fa segles, no per el tema en si, sino per que les respostes favorables incumpleixen les normes.
No cal insultar per incumplir les normes, s'especifica ben clar que res d'actituts racistes o xenofógues i això ho es.
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 5, 611