Catalans aixakeuvus xD (#6)

17, 8, 9, 10, 11
nomes una cosa...

visca el Barça i visca Catalunya!!!
Gerim escribió:Eiiiii a que no sabeu a qui tenia segut a 2 metres en el bar mentre mirava el partit?


al maradona de les rambles? xDD



eTc_84 escribió:Edit, no ho poso al fil del Barça perquè a Misce canta massa...
A l'aeroport del Prat, per TV3 s'ha vist 'algú' cremant una bandera d'ajpaña [jaja][jaja]


Imatges!!! xD
WEEEEEEEEEEEE [sati]

El casillas estava plorant XD
Vaya resacón esto no puede ser bueno para la salud.
OEOEOEOEOEOEOEOEOOEOEEOOEEOE

Visca el Barça i Visca Catalunya Lliure !!!!!

Els porcs que jugaven eren els del Madrid ?

Aquells que només fotien que penals i marranades obrint caps des del minut 10 ?

Aquells que es passejaven pel camp sense saber que fer ?

juas juas juas quin riure, quin passeig, des d'aquí felicito al fill de puta del Franco que per sort ja fa 30 anys que és mort.

Llàstima que amb ell no se'n van morir uns quants més [+furioso]
keops escribió:Melissa [amor] Aixo si que es una dona com deu mana.


Si, ja la coneixia del fil que es va crear [ayay].
Per cert, una altra que està molt bona es la Cristina Villanueva Ramos (la que presenta el telenoticies de La 2 a la nit). No arriba al Nivell de la Melissa pero quin tros de dona [looco] .

tzare escribió:PD: gracies quelcom, per cert, hi ha algun tipus d NTFS FAT o similar k ho puguion llegir i escriure tant linux com guindous, eske tink un HD usb k es on hi ting tota la morralla i es por poder fer i desfer desde el PC i desde el portatil tb


Treballar amb NTFS desde Linux encara està força verd ("estan trabajando en ello" com digué el fill de puta del bigot quan va anar a Mèxic).
Lo més sà es tenir-ho en FAT32 que no dóna problemes (molta gent té una partició en FAT i la fa servir de partició d'intercanvi entre Linux i Windows).
Llàstima que com a sistemes de fitxers tant FAT com NTFS siguin patètics, però bueno, això ja es una altra cosa.

Si necessites compartir dades entre els dos sistemes operatius FAT powah, i per qualsevol dubte doncs ja donaràs un toc [beer]

Canviant de tema: quin bany los hi vam fotré als blancs [looco]. Per cert, al fil del Barcelonisme han deixat un torrent amb lo partit, mininova.org/tor/157447 (foteu l'http://www. davant). Hi ha una burrada de fonts i baixa molt ràpid.

Gerim escribió:Eiiiii a que no sabeu a qui tenia segut a 2 metres en el bar mentre mirava el partit?


Joan Clos :Ð

Salut!
Juas, hace naa me he lebantao con tal resaca...per lamor de deu...un amic meu sa emportat 78 eurus de porra, el molt putas [looco] [looco] , ya le gorronearé, ya [boing] [boing] [boing]


Saludos [beer]
Bon dia! Macabo daxecar. Bona festa ahir per celebrar la victoria!!
Va Gerim digues ki era.. xDD
Gerim , En Jaume Figueras?
carmen de mairena [carcajad]

eske jo a barna me l'he trobat un parell de cops [mad]
SPAM

Jo dic en Josmar o l'Edu Soto.
Bon dia catalans!!!

Quin gran partidàs el d'ahir. Y gran nit també :p

Vam anar amb els colegues a un bareto de Salt (el meu poble), que es va emplenar de gom a gom, on la majoria de gent era africana, i deu ni do, quin ambient cada vegada que l'Etoo agafava la pilota.
Despres del partit vaig anar a casa cambiar-me i despres a fer el botellon de la victoria a casa un colega mentres miravem Torrente 3 i TV3.
I un cop vaig perdre la nocio del temps [jaja] vam anar cap a la catedral (una discoteca). I quan van tancar, vam anar esmorzar, un colega meu, jo i tres noies més [jaja] al bar núria de girona. Que bé que entren un parell de crosanets i un cacaolat a aquelles hores jeje

I aquesta és la cronica d'ahir

VISCA EL BARÇA!
I VISCA CATALUNYA! [barret]


PD: Sort que no tinc ressaca, perque per fires de Girona la que vaig tenir va ser de campionat :p
macarrone escribió:eske jo a barna me l'he trobat un parell de cops [mad]


jajaja jo tb tiu xDD

I un cop vaig sopar al costat de l'actor q feia d Mortadelo xD
Paboh escribió:I un cop vaig sopar al costat de l'actor q feia d Mortadelo xD

Res com veure menjar al Quim Monzó i els seus tics [sonrisa]
Jo el vaig trobar a Maçanet de Cabrenys, si no recordo malament.
quelcom escribió:Joan Clos :Ð

Ding ding ding! Nineta xoxona per al Josep Maria!



No sabeu què poc em va faltar per anar-li a dir que era un puta vergonya la publicitat electoral de Barcelona Batega. Encara que per a no fer-li un lleig tan gros li anava a dir que si la intenció és millorar la imatge de Barcelona (que no crec), es gasti la pasta en patrocinar la samarreta del Barça.

Imagen


Cap a la meitat de la segona part vaig decidir comentar-li que anés en compte amb aquest Barça, que ben aviat en Laporta li treurà l'alcaldia XD.

Però no em vaig atrevir a acostar-m'hi enmig del partit, i durant el descans va estar ocupat parlant amb gent i jo no pensava fer cua per a saludar un personatge tan trist.
Bah, jo que pensava que es tractava d'un personatge realment important com l'Edu Soto [burla3]
Algú m'explica el significat de la pista de les crispetes? :? ;-)
Com diu en Salvador Sostres, Joan Clos és l'alcalde crispeta: blanc per fora i buit per dins [ginyo]. Pensava posar més pistes, no m'esperava que l'encertéssin a la primera XD.
Gerim escribió:Com diu en Salvador Sostres, Joan Clos és l'alcalde crispeta: blanc per fora i buit per dins [ginyo]. Pensava posar més pistes, no m'esperava que l'encertéssin a la primera XD.


casi na [carcajad]
ayer mentres estàbem a Poble nou ens vàrem enrecordar unes cuantes vegades d'en clos, y d'algún familiar seu també [looco] [looco] [looco]


Saludos [beer]
Gerim escribió:Ding ding ding! Nineta xoxona per al Josep Maria!


[qmparto] [qmparto] [qmparto]

Lo fotut es que no tenia ni puta idea de la pista. N'hi tenia uns quants a la recamara (Inma Mayol, Joan Puigcercós, en Trias [+risas] ...) i al final em vaig decidir pel Joan Clot Van Dame.

Això si, sabia que sent lo Gerard havia de ser un polític.

+50 a SW oi? [sonrisa]


Salut
xD minipunto per tu quelcom

No li vas demanar que et firmés la samarreta Gerim? [sonrisa] [sonrisa]
quelcom escribió:
+50 a SW oi? [sonrisa]

M'ho pensaré mentre espero el teu lot habitual de productes de la terra. [666]



No esmentis la meva samarreta de l'Oleguer en va, kurras.
Gerim escribió:M'ho pensaré mentre espero el teu lot habitual de productes de la terra. [666]


Quelcom uns cargols ben babosos per en Gerim [qmparto]
sgaesux escribió:Quelcom uns cargols ben babosos per en Gerim [qmparto]

Sempre he tingut ganes de provar-los. Encara que prefereixo un bon cargament de lleidetanes, mare meua quines mosses :O.
Doncs us he de confessar que mai m'he fotut cap caragol. De petit vaig arribar a la conclussió que s'ha d'estar realment fotut per a menjar-se un bitxo d'enquells.

Jo passo, doneu-me un bon tros de carn i una bona escalivada i les mariconades pels gavachos.

Gerim, ja t'enviaré unes xiquetes d'Alguaire (per cert, unes pitreres d'escàndol en aquet poble [looco] ).

Salut!
quelcom escribió:Doncs us he de confessar que mai m'he fotut cap caragol. De petit vaig arribar a la conclussió que s'ha d'estar realment fotut per a menjar-se un bitxo d'enquells.

Jo passo, doneu-me un bon tros de carn i una bona escalivada i les mariconades pels gavachos.

Exacte, no sé com podeu menjar llimacs ¬_¬ ¬_¬
On sigui un bon tall de carn amb allioli ben fort [toctoc] [toctoc] [toctoc]

Spamejant, va, que avui tanquem el fil.
quelcom escribió:Gerim, ja t'enviaré unes xiquetes d'Alguaire (per cert, unes pitreres d'escàndol en aquet poble [looco] ).

Salut!


Envia un parell més cap a Badalona xDD
i si poden pillar l'eix que acabin darribar a Girona [jaja] [jaja]
quelcom escribió:Gerim, ja t'enviaré unes xiquetes d'Alguaire (per cert, unes pitreres d'escàndol en aquet poble [looco] ).

Si em respons que sí, la pròxima kdda del fil ja no tindrà marxa enrera: hi ha algun karting o lloc per a anar a fer paintball/airsoft a Alguaire?


A veure si les xicotes d'allà superem el nivell Manresa (que no és fàcil) :P
quelcom escribió:Doncs us he de confessar que mai m'he fotut cap caragol. De petit vaig arribar a la conclussió que s'ha d'estar realment fotut per a menjar-se un bitxo d'enquells.

Jo passo, doneu-me un bon tros de carn i una bona escalivada i les mariconades pels gavachos.

Gerim, ja t'enviaré unes xiquetes d'Alguaire (per cert, unes pitreres d'escàndol en aquet poble [looco] ).

Salut!


Mecagonde tosino, que pase am les gualles del meu poble [uzi] [uzi] [uzi] [uzi] [uzi] [uzi] per cert pitreres pots contar, considero que hi ha llocs amb moltissimes mes femelles per m2 jeje

Sandalio si tagarro per aki baix a la eps, t'haure d'aliniar XD
PEr cert aprofito en un dia tant especial per alguns, per dedicar-li la victoria del Barça a un gran fill de puta que fa 30 anys que és mort, tot i que ha deixat forces llavors per tot Espanya i Catalunya

[buaaj] [buaaj] [buaaj] [buaaj] [buaaj] [buaaj]
Per Lleida ciutat tambe ya moltes Mosses brutals, aixo de ser ciutat universitaria fa que hi hagi molt bon nivell [amor]
RadiKl-Z escribió:
Mecagonde tosino, que pase am les gualles del meu poble [uzi] [uzi] [uzi] [uzi] [uzi] [uzi] per cert pitreres pots contar, considero que hi ha llocs amb moltissimes mes femelles per m2 jeje

Sandalio si tagarro per aki baix a la eps, t'haure d'aliniar XD


Cagondeeee, desde quan es més important la quantitat que la calitat? A Tokyo hi ha un fotimé de mosses amb los ulls guerxos i foten mania, no les pots agafà per capuesto.

Les xiquetes que he conegut d'Alguaire tenien bona pitrera i cuixa (de fet acostuma a ser extensiu als altres pobles) perque les de Lleida ciutat foten autèntica mania i segueixen un rollo "urbanita-fashion-megaguay" que fa cagar.

Per cert, avere si un dia d'aquestos nos veiem al forat aquell que és la sala de ordenadors i nem a fotre un beure [beer]

Gerim escribió:Si em respons que sí, la pròxima kdda del fil ja no tindrà marxa enrera: hi ha algun karting o lloc per a anar a fer paintball/airsoft a Alguaire?


Ni idea, jo sols conec una representació de la part femenina del poble. A vere si en RadiKl-Z sap algo.

Salut!
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
colla de sortits XD [toctoc]
nomes pensant amb la p*** XD XD

per cert sabieu d l'existencia de calico electronico¿??¿

per ser en l'idioma d l'estat no esta malament [sati]
On mana pruna, no mana cervell.


Calico és Deu. Per cert, si voleu una altre sèrie friki friki, baixeu-vos els capítols de http://www.pilotadegos.com brutal!
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
no va l'enllaç :?
Doncs a mi em funciona perfectament :?
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
ara si ?¿?¿?¿?¿

cosa més rara :P

pd. i d pas una mica d'spam per recuperar el terreny perdut XD
tzare escribió:ara si ?¿?¿?¿?¿

cosa més rara :P

pd. i d pas una mica d'spam per recuperar el terreny perdut XD

Per molt d'spam que fem, l'sgaesux guanya aquesta vegada [sati]

10
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
si [qmparto]

pero almenys fer podi tu XD XD
tzare escribió:si [qmparto]

pero almenys fer podi tu XD XD

Faltaría més XD
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
per cert vau veure ahir al gol a gol ( kom es digui) kuan passaven la camera pel public akell capullu k rabiaba 'porque aplaudian a los cabrones de los catalanes ' ?¿? XD XD [qmparto] [tomaaa]


(i una miketa més i ja tanquem)
L'amo va ser aquell que va dir que se fotrie 10 whiskys per oblidar. L'alcohol ho cure casi tot [qmparto]

Salut!
tzare escribió:per cert vau veure ahir al gol a gol ( kom es digui) kuan passaven la camera pel public akell capullu k rabiaba 'porque aplaudian a los cabrones de los catalanes ' ?¿? XD XD [qmparto] [tomaaa]


(i una miketa més i ja tanquem)

Van dir a los 'putos catalanes'
I lo de 'polaco el que no bote'
I lo de 'Barça fuera de España'

i més coses [qmparto][qmparto][qmparto]
La impoténcia i humiliació va ser gran [carcajad] [carcajad] [carcajad]
Ara l'estatut i ja està :Ð
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
aconseguirem que el PP ( [buaaj] ) aplaudeixi l'estatut tal i con els merengons van aplaudir el Barça?¿?¿ :Ð
Quan hi ha moviments sobre l'estatut? Ara que van aprobar que se'l mirarien.. Quan ho faran? Per quan un altre debat o les modificacions que li fotin o algo?
tzare escribió:aconseguirem que el PP ( [buaaj] ) aplaudeixi l'estatut tal i con els merengons van aplaudir el Barça?¿?¿ :Ð

Però si són tant feixistes i retrassats que els hi proposes una cosa que els ajudaria i hi estarien en contra només perquè no la diuen ells [qmparto][qmparto]
Com es deia amb Judes: "Tanta gomina era sospechosa"
Que us sembla si nem tancant el xiringuitu? :P
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11