Catalans aixakeuvus xD (#9)

16, 7, 8, 9, 10, 11
A ver yo pongo cullerades en temas como la lengua, en todo lo otro o callo o desmiento. Hay una cosa clara, en Cataluña hay trabajo, eso sí, nos pagan una puta mierda, por eso me parece muy raro los 1500€.
morr, per aixo del gimnas, pots provar de pendre batuts de proteines, va prou be per guanyar massa muscular
morr, per lu del gimnas prova els batuts de proteines, van forsa be per guanyar massa muscular

PD: Nose si ia ha arribat el miss abans xo el server va com el cul
morr escribió:A ver yo pongo cullerades en temas como la lengua, en todo lo otro o callo o desmiento. Hay una cosa clara, en Cataluña hay trabajo, eso sí, nos pagan una puta mierda, por eso me parece muy raro los 1500€.

Ya te veo ya por misce, a ver si es verdad que vas a desmentir el mensaje que he puesto de ejemplo...
kurras escribió:morr, per lu del gimnas prova els batuts de proteines, van forsa be per guanyar massa muscular

PD: Nose si ia ha arribat el miss abans xo el server va com el cul

Es más o menos eso lo que quiero, por mi genética por mucho que coma no engordo, y necesito algo sobre lo que trabajar, estoy pensado en tomarme en serio esto y con un colega ( que ya ta mazado) ir cada día 1 hora al gimnasaio.

Está claro que no quiero ni pastillas, ni inyecciones ni nada por el estilo, solo cosas como batidos... ¿de verdad hacen efecto?
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
La massa muscular no varia. El que varia son altres coses. I les proteïnes s'obtenen de moltes fonts no sintetiques. Els batuts son una menjada d'olla.
els batuts no son una menjada d'olla. Si no tens cor de empassarte 4 llaunes de tonyina després d'anar al gimnas doncs et fots un batut de protes i ja esta xD
Bua yo fa un munt de temps que no hi ha manera de que pesi mes.... em falten 5 kg p una cosa aixi, i ja puc menjar fins rebentar que no guanyo un puto kilo. Tambe es veritat que no foto res d'esport :P, suposo que si es fa esport aleshores si que guanyes massa muscular i aleshores guanyes pes.

Aixo dels batuts al no ser natural a mi no em fan gracia... alguna merda han de tenir i com tota la merda fa malbe el fetge... enkra k si ja no es te fetge per les dosis d'alchol que alguns beuen per aki doncs no hi ha problema aleshores XDDD
Quina sort, a mi hem passa al revés, com més menjo més m'engreixo.
morr escribió:
Es más o menos eso lo que quiero, por mi genética por mucho que coma no engordo, y necesito algo sobre lo que trabajar, estoy pensado en tomarme en serio esto y con un colega ( que ya ta mazado) ir cada día 1 hora al gimnasaio.

Está claro que no quiero ni pastillas, ni inyecciones ni nada por el estilo, solo cosas como batidos... ¿de verdad hacen efecto?
Doncs io prenc batuts i no es un miracle pero es nota prou. Sobretot pots evolucionar mes rapid (anar posant mes pes a axecar) ja que recuperes mes rapid. En prou feines he tingut agulletes prenent axo.
Com he dit no fa miracles pero ajuda força.
Quina sort que teniu alguns, que per mes que mengeu no us engreixeu....
jo a la que em descontrolo els mixelins comencen a creixer....

En fins espero corregir-ho ara que hem començat a fer bondat [angelito]

Si voleu uns quants quilets us en regalo els que em sobren :Ð

Un salut
Vorlander, sencillament de vegades no hi ha temps ni ganes. Però tu segueix que des d'aquí t'animo/em.

PD: Estic esperant que les empreses andaluses en ofereixin milers de llocs de treball per als nostres aturats.
els batuts no son una menjada d'olla. Si no tens cor de empassarte 4 llaunes de tonyina després d'anar al gimnas doncs et fots un batut de protes i ja esta xD

Les proteïnes sintetitzades a laboratori tenen una estructura química diferent de les proteïnes de la dieta 'natural', i s'absorbeixen molt pitjor ja que els enzims digestius no funcionen correctament ja ke el compost als que s'associen no ténen la mateixa estructura per la que estan preparats.
yo mis miguelines los tengo, pero por no cuidarme demasiado, la verdad es que tal como estoy me la pela bastante, simplemente con mantener ahi la cosa ya me conformo [pos eso]

Lo de los batidos funciona, pero has de ser constante y durante mucho tiempo para que se vean cambios...lo se por un amigo q los esta tomando y le funcionan, pero no ha visto resultados visibles hasta los 6 meses pasados, eso si.

Saludos [beer]
kurras escribió: Doncs io prenc batuts i no es un miracle pero es nota prou. Sobretot pots evolucionar mes rapid (anar posant mes pes a axecar) ja que recuperes mes rapid. En prou feines he tingut agulletes prenent axo.
Com he dit no fa miracles pero ajuda força.

A mi lo que me jode más es el tema alcohol más concretamente la cerveza que lo otro casi no bebo. Si comienzo a tomar estos batidos e ir asiduamente al gimnasio ¿tengo que moderar de alguna forma el consumo de alcohol?.

Ni quilets ni pollas hay que ponerse fortachones coño. Por otro tambien me han aconsejado que no corra ( yo normalmente iba al gimnasio y me pegaba 20 minutos corriendo de forma guapa) pues se alivian los músculos y las pesas que hago no tienen sentido. ¿Qué hay de verdad en esto?

En otro orden de cosas, me he enterado que ya ha salido la traducción 100% del Vampire Masquerade, cuando lo tenga y juege comentaré novedades.

PD: ¡He aprobado informática!
morr escribió:
A mi lo que me jode más es el tema alcohol más concretamente la cerveza que lo otro casi no bebo. Si comienzo a tomar estos batidos e ir asiduamente al gimnasio ¿tengo que moderar de alguna forma el consumo de alcohol?.

Ni quilets ni pollas hay que ponerse fortachones coño. Por otro tambien me han aconsejado que no corra ( yo normalmente iba al gimnasio y me pegaba 20 minutos corriendo de forma guapa) pues se alivian los músculos y las pesas que hago no tienen sentido. ¿Qué hay de verdad en esto?
pos lu del alcohol nontinc massa idea, pero algun colega meu que fa medicina diu que lalcohol engreixa forsa, pero clar, nomes va a parar a la panxeta.. xD

Correr sempre va b, almenys per escalfar, i es la millor manera per cremar els kilets que sobren. Per guanyar kilus en muscul lu millor son les peses, amb molt de pes i poques repeticions.
el chabal q lo hce eso no puede provar elalcohol, en concreto la cerveza, y le jode caxo, por él es casi mas birrero q yo xDDD...pero bueno, lo tiene bastante pohibido, q qde claro [boing]

Saludos [beer]
tot es questio de preferencies.. XD
Pues intentaré compaginar las dos, si véis que no posteo es que me ha dado un chungo ( para alegría de algunos) xD.

Hoy las entradas al barça van tiradas de precio, a ver si os animáis.
per veure't a tu fent l'indi ?¿ [looco]
prefereixu veure el Barça de basket aquesta nit, partit vital deurolliga
Me ha llegado esto de la caixa como lo véis?

Imagen

Llévate este innovador teclado para escribir como quieras.

Lo conseguirás si efectúas una imposición on-line a plazo fijo en el Depósito Estrella Teclado Flexible.

Consigue este teclado enrollable realizando una imposición on-line a plazo fijo en el Depósito Estrella Teclado Flexible.

Tienes 4 posibilidades distintas para conseguir este artículo sin gastar tus ahorros:

950 € a 11 meses TAE* 2,19%
1.300 € a 8 meses TAE* 2,19%
1.800 € a 6 meses TAE* 2,11%
3.800 € a 3 meses TAE* 1,99%

Sólo por internet
Este artículo no está disponible en oficinas.

Si eres titular de Línea Abierta, puedes realizar tu imposición on-line
y recoger el teclado enrollable en tu oficina de ”la Caixa”.

Características
Teclado de silicona flexible, extraplano, silencioso, resistente al agua y enrollable, con conexión USB.

Medidas del teclado: 49,5 X 13,9 X 1,5 cm.

Color: Azul.

* Productos considerados como retribución en especie a efectos del IRPF. No existe remuneración en efectivo. Promoción válida hasta el 31 de Marzo de 2006. En caso de agotarse las existencias del artículo, éste será sustituido por otro de características similares.

Promoción válida en todo el territorio nacional, excepto las Islas Baleares.
RBE nº 4654/05

Es decir si pongo 1800€ a 6 meses me devuelven 1840€ más el teclado ¿no?

Me estoy pensando en hacerlo el problema es que tengo muchos gastos y mi cuenta tiene 2200€, conviene ajustarse xDD ( a ver cuando cobro de la puta ETT).
morr escribió:Es decir si pongo 1800€ a 6 meses me devuelven 1840€ más el teclado ¿no?

lacaixa escribió:* Productos considerados como retribución en especie a efectos del IRPF. No existe remuneración en efectivo. Promoción válida hasta el 31 de Marzo de 2006. En caso de agotarse las existencias del artículo, éste será sustituido por otro de características similares.

El teclado representa que es la remuneracion del deposito.

morr escribió:Me estoy pensando en hacerlo el problema es que tengo muchos gastos y mi cuenta tiene 2200€, conviene ajustarse xDD ( a ver cuando cobro de la puta ETT).

Antes lo meteria en Ingdirect, que el primer mes te dan un 6% y el resto de meses tambien te dan mas, aparte puedes coger el dinero en cualquier momento si te hace falta para algo.
keops escribió:Antes lo meteria en Ingdirect, que el primer mes te dan un 6% y el resto de meses tambien te dan mas, aparte puedes coger el dinero en cualquier momento si te hace falta para algo.

Y eso de Ingdirect es seguro?, me cobran algo por tener una cuenta?. ¿Tú lo has hecho? (un 6% al mes me parece bastante).

En su web lo pintan muy bonito no? dejo 2000€ me saco un 6% el primer mes, un x% el segundo otro x% el tercero, y lo saco todo con los beneficios. ¿Dónde está la trampa?
tengo un colega economista q siempre los ponen a parir, no me digais decir el pork, pero no son tan trigo limpio como quiere hacernos ver el Prats ese, xDDDD

Saludos [beer]

PD: mañana estamos montando una super caraja a las 10 d la mañan en la uni q va a ser legendaria creo yo xDDDDDDDD [sonrisa]
Acte de preséncia faig..

El morr s'està españolitzant encara més, d'aquí a poc, a més del gimnàs, portará oros al coll, anirà tot el dia amb xandalls adidas i s'apuntarà a Muay Thai; segur que llavors és l'ídol de molts de Misce.

Força Barça.

Pel Cafetino... pregunta-l'hi al Cat_oS què passa si fas un "net send * GAYS DE MERDA US ESTIC VIGILANT" als pc's de Ciéncies... encara hi ha gent aixecada com responent a una crida de simulacre d'incendi.

Salut i força contra l'enemic [barret]
eTc_84 escribió:Pel Cafetino... pregunta-l'hi al Cat_oS què passa si fas un "net send * GAYS DE MERDA US ESTIC VIGILANT" als pc's de Ciéncies... encara hi ha gent aixecada com responent a una crida de simulacre d'incendi.

[qmparto][qmparto][qmparto][qmparto][qmparto]

Qui us va parir, ja heu anat a fer malifetes per la uni :p
El proxim cop aviseu que com més serem més riurem [jaja] [jaja]

Un salut
un 6% al mes me parece bastante

és anual
xD eTc no sereu els que presumptament robeu a la biblioteca no? [666]
Quin fart de riure amb lemail dadvertencia.. xD
kurras escribió:xD eTc no sereu els que presumptament robeu a la biblioteca no? [666]
Quin fart de riure amb lemail dadvertencia.. xD

Gent que sap el que es fa... [qmparto]
Per sort o per desgràcia fa mesos que no poso els peus a la biblio [barret]
eTc_84 escribió:Acte de preséncia faig..

El morr s'està españolitzant encara més, d'aquí a poc, a més del gimnàs, portará oros al coll, anirà tot el dia amb xandalls adidas i s'apuntarà a Muay Thai; segur que llavors és l'ídol de molts de Misce.

Força Barça.

Pel Cafetino... pregunta-l'hi al Cat_oS què passa si fas un "net send * GAYS DE MERDA US ESTIC VIGILANT" als pc's de Ciéncies... encara hi ha gent aixecada com responent a una crida de simulacre d'incendi.

Salut i força contra l'enemic [barret]

De hecho llevo un collar de oro desde hace muchos años ( creo que desde los nueve), llebo bastante chándals, y lo de Mua Tai no se que es xDDDD.

El net send este es una mierda, nosotros lo queriamos usar para pasarnos cosas en los exámenes, pero net sen * Hola, envía el mensaje hola tb a la mesa de profesor ( y claro, no interesa).

PD: Podéis hacer un copypaste del email de advertencia?
morr escribió:PD: Podéis hacer un copypaste del email de advertencia?

Hola a tots i totes,

Sembla que tenim algun espavilat (per no dir-li d’una altra manera) que aprofita els moments de concentració o “despiste” per robar mòbils, moneders, etc. El més preocupant és que sap el que es fa: llença les carteres i fa compres amb la VISA.

Si us plau, extremeu les precaucions amb les vostres coses: tingueu els objectes de valor sempre a la vista. Ho hem detectat a la biblioteca, però també pot passar a les aules informàtiques, etc.

Us agrairia que si a algú li desapareix alguna cosa, m’ho digui. Ara ha estat algun cas aïllat, però si la cosa anés a més hauríem de prendre mesures.

Salutacions,

Àngels Merino
Biblioteca

Tranquil morr, no parlen de tu [looco] [looco]

Un salut
Joder si que está mal el mundo, robar en la biblioteca de la Universidad.

A mi me robaron mi mp3 echo polvo porque me lo deje puesto en la salida trasera de USB del pc de la uni, obviamente al día siguiente ya no estaba, y en objetos perdidos tampoco.
morr escribió:El net send este es una mierda, nosotros lo queriamos usar para pasarnos cosas en los exámenes, pero net sen * Hola, envía el mensaje hola tb a la mesa de profesor ( y claro, no interesa).

No costa gaire fer un script que envio els missatges sols a les màquines interessades XD

Salut!
A mi em toca els collons la gent que roba les impresions que fas a la sala d'ordinadors, si no vas rapid a recollir-ho ja te'n pots oblidar.
Quina gent més xunga que hi ha a les vostres unis ¬_¬.

EDiTO: ara mateix hi ha 4 fils oberts """parlant""" sobre Catalunya a la primera página de misce. Això sí, som una regió més d'Espanya, igualets que La Rioja.
La gent esta emparanoiada... haviam quan se'ls i pasa.

La meitat de fils son chorrades que pasen tant a catalunya com a casa seva pero clar al ser en catalunya i foten cullarada.

Despres no hi han fils dien que el trazat de l'ave es va modificar pk pases pels terrenys d'una exministra del pp pk aixi al expropiarli li paguessin un paston, o k el pp no vol a opa de gas natural pk el presi de endesa el va posar el pp,.... pero bueno que hi farem, neguen una part de la realitat. Molts no som mes que pobres ovelletes que segueixen el remat i diuen el que els hi diu el pastor enlloc de pensar per ells mateixos.
NGC escribió:Despres no hi han fils dien que el trazat de l'ave es va modificar pk pases pels terrenys d'una exministra del pp pk aixi al expropiarli li paguessin un paston, o k el pp no vol a opa de gas natural pk el presi de endesa el va posar el pp,.... pero bueno que hi farem, neguen una part de la realitat. Molts no som mes que pobres ovelletes que segueixen el remat i diuen el que els hi diu el pastor enlloc de pensar per ells mateixos.

De fet si que el va haver, i fou molt comentat en el fòrum, si bé es van convertir en una estúpida lluita PP-PIBE ( Partido idiota burgues español).
Cafetino escribió:

Tranquil morr, no parlen de tu [looco] [looco]

Un salut

Atencio a la frase: roba les VISA i sap el que es fa, fa compres amb ella [carcajad]
ei, hola,

Estic llegint el fil aquest, només dir que es cert que l'alcohol engorda bastant pq produeix retenció de liquids i alteració de les funcions del sistema digestiu.
vaja, com la sal pero a mes restreny.

I el millor per perdre quilets d'aquests que es foten a la panxa es la bicicleta, ja que fas el mateix que corrent pero no forces tan els ossos. Perque corrent a cada pas es un impacte contra el teu esquelet.

Ara be, que vol dir moro, això no m'ho invento, es el que diu el cabro del meu entrenador i suposo que algu del tema sabrà.

també deien fa 10 anys que la sardina era dolenta pel cor i ara resulta que va bé per combatre el colesterol. [jaja] [jaja] [jaja]

be companys, vaig a fer rabiar uns quants CENSURED més.
també deien fa 10 anys que la sardina era dolenta pel cor i ara resulta que va bé per combatre el colesterol.

porta acid araquidònic que es un greix insaturat per tant es trenca en altres compostos faciment que son utils x l'organisme, i ajuden a desfer diposits de grasses provinents de grasses saturades com olis animals o el de palma.
tzare escribió:

porta acid araquidònic que es un greix insaturat per tant es trenca en altres compostos faciment que son utils x l'organisme, i ajuden a desfer diposits de grasses provinents de grasses saturades com olis animals o el de palma.

jaja siempre he pensado que los médicos habláis así para quedaros con la gente.
no soc metge [Alaa!]

(pero em va be pk estic estudiant aixo ara mateix :P )
El puta del tzare està entre enfermeres, que no és el mateix que ser metge [sati]
M'acaba d'arribar al mail:

Amigues i amics,

Una vegada aprovat l’Estatut, un conjunt nombrós d’associacions i organitzacions d’àmbits molt diversos vàrem engegar una campanya de mobilització social per tal de defensar les decisions sobiranes del poble català. El passat 12 de gener ho vàrem va comunicar mitjançant una exitosa roda de premsa al colegi de periodistes, va despertar molt d'interés. Es va noticiar en els mitjans televisius, de premsa i ràdio més significatius.

CATalunya ha de demostrar que les seves decisions són sobiranes i legítimes, per sobre d’interessos partidistes.

El nou Estatut defineix la forma de gestionar el país. CATalunya no es pot permetre 25 anys més sense una eina econòmica que eviti l’escanyament actual.

La decisió del 90% del Parlament català no pot ésser bandejada com si res.

CATalunya ja ha demostrat la seva força social en altres moments: a favor de l’Estatut d’Autonomia el 1979, a favor de la pau el 2001.

ES UNA DECISIÓ DE SUPORT A LA DEMOCRACIA, AL PAÍS I AL NOSTRE FUTUR COM A PERSONES I COM A SOCIETAT.

18 de Febrer 2006. 17:00 de la tarda. Pg Gràcia amb Diagonal (Barcelona)

Manifestat al carrer!

FES CORRER EL MANIFEST !!!!!!

La Plataforma “Estatut ja” participa conjuntament amb més de 100 entitats en la campanya "Som una nació, tenim el dret de decidir".

Aquesta campanya es vol estendre a tot el territori català, així, us invitem a que llegiu el manifest i us adheriu individualment o com a entitat a través del correu: adhesions@tenimeldretdedecidir.org , o bé, la web: http://www.tenimeldretdedecidir.org , amb la voluntat de construir un espai plural, obert i unitari que ens porti a una gran mobilització.

Plataforma “Estatut ja"

Jo hi penso assistir, ja va sen hora que el poble català es manifesti en defensa de l'estatut o contra l'atac mediatic constant. Per cert, no se si heu llegit avui l'oferta de financiament de solbes als diaris, segons el financiament proposat pel PSOE, Catalunya rebria uns 90 milions de € mes que ara, pero es que Andalucia en rebria uns 180 milions mes del que reb ara, que per cert ja en reb mes ara mateix que Catalunya, pero despres nosaltres som els lladres...

Imagen

Pag. 16 el periodico.
eTc_84 escribió:El puta del tzare està entre enfermeres, que no és el mateix que ser metge [sati]
[babas]
Com es que Andalussia te el doble de ganància? xD
por q curran el doble q en el resto de comunidades, xDDDD

[bye]
Paboh escribió:Com es que Andalussia te el doble de ganància? xD

Perquè ploren i somiquen el doble [sati]
Paboh escribió:Com es que Andalussia te el doble de ganància? xD

pk cobren del paro i de lo que estan treballant XD XD XD
501 respuestas
16, 7, 8, 9, 10, 11