Jur...
The answer is pretty fascinating - rather than traditional checkerboarding or PSSR, Guerilla is using a new anti-aliasing reconstruction method that looks incredibly impressive when it comes to stability and resolving fine detail, like in foliage or character weapons. The image does look a little soft in comparison to the pin-sharp TAA in the original, but for our money the new game had the best image quality in the whole preview event.
The upshot of this is that this new 60fps performance mode on PS5 Pro actually looks better than the old quality mode on the base PS5. There's also a quality mode that renders the game out at a full native 4K much of the time. Both modes also benefit from improved lighting, better visual effects and changes to hair and skin rendering.
Resumido y traducido:
- El modo de reconstrucción de imagen se ve increíblemente impresionante en estabilidad y resolviendo los pequeños detalles, como el follaje las armas de los personajes.
- La imagen parece algo más "blanda" en comparación con el uso del TAA del original, pero para nosotros el juego tiene la mejor calidad de imagen de todo el evento de presentación.
- El nuevo modo 60 FPS se ve mejor que el modo calidad original.
- Hay otro (nuevo) modo Calidad que renderiza el juego a 4K la mayor parte del tiempo.
- Ambos modos se benefician de mejor iluminación, mejores efectos visuales y cambios en el renderizado del pelo y de la piel.
Casi nada
Un saludo.