voy a poner ejemplos randoms según salen
Stand Against Darkness: Summon five 1/1 Silver Hand Recruits
Beneath the Grounds: Shuffle 3 Ambushes into your opponent's deck. When drawn, you summon a 4/4 Nerubian.
Totemic Might: Give your Totems +2 Health.
Power Overwhelming: Give a friendly minion +4/+4 until end of turn. Then, it dies. Horribly.
Demonwrath: Deal $2 damage to all non-Demon minions.
Burgle: Add 2 random class cards to your hand (from your opponent's class).
Arcane Shot: Deal $2 damage.
Inner Fire: Change a minion's Attack to be equal to its Health.
Infest: Give your minions "Deathrattle: Add a random Beast to your hand."
Ball of Spiders: Summon three 1/1 Webspinners.
te da 5 1/1
3 ambushes
te hincha un bicho de esos 5 seguramente luego morirá
te mata todos y te deja un 7/3 y un 5/3 que morirá
te da dos cartas
2 daños random al 7/3 o al 5/3 al oponente o a tí
le da deathrattle de bestia a tus dos bichos
invocas 3 webspinners
acabas con 3 ambushes una bestia en mano, dos cartas de la clase del op, un (7/3 o 3/3) con deathratle y tres webspinners
card adventage de libro.
otra
Light of the Naaru: Restore #3 Health. If the target is still damaged, summon a Lightwarden.
Seal of Champions: Give a minion +3 Attack and Divine Shield.
Excavated Evil: Deal $3 damage to all minions. Shuffle this card into your opponent's deck.
Curse of Rafaam: Give your opponent a 'Cursed!' card. While they hold it, they take 2 damage on their turn.
Flamecannon: Deal $4 damage to a random enemy minion.
Savage Roar: Give your characters +2 Attack this turn.
Whirlwind: Deal $1 damage to ALL minions.
Silence: Silence a minion.
Polymorph: Transform a minion into a 1/1 Sheep.
Spreading Madness: Deal 9 damage randomly split among ALL characters
% de que te cure a tí o al op
% bicho tuyo o del op depende de la mesa, tu tienes un 7/5 que acabas de bajar.
tres daños a todo te deja un 7/2
curse al op
flamecanon que mata lo que haya aguantado más de 3
+2 a tus bichos
1 daño a todo te deja un 7/1 y has hecho 4 en total
silencio un bicho tu 7/1 seguramente
te convierte el 7/1 en 1/1
hace 9 random total, tu 1/1 muere y 4 a cada jugador +-
acabas con mesa vacía y puede que cuatro vidas menos cada uno jaja cojonudo si estás en desventaja , como un wildfire o balance en magic.
otra
Divine Favor: Draw cards until you have as many in hand as your opponent.
Arcane Blast: Deal $2 damage to a minion. This spell gets double bonus from Spell Damage.
Naturalize: Destroy a minion. Your opponent draws 2 cards.
Flamecannon: Deal $4 damage to a random enemy minion.
Feign Death: Trigger all Deathrattles on your minions.
Cold Blood: Give a minion +2 Attack. Combo: +4 Attack instead.
Arcane Shot: Deal $2 damage.
Ancestor's Call: Put a random minion from each player's hand into the battlefield.
Demonfuse: Give a Demon +3/+3. Give your opponent a Mana Crystal.
Deadly Poison: Give your weapon +2 Attack.
robas si tienes menos cartas,
dos daños a bicho
mata bicho puede que tu 7/5 y dos cartas al op
4 daños al bicho op
+4 a bicho
dos daños random
mete un bicho en juego de cada uno
da un cristal a op (nulo)
da a tur arma +2 (nulo)
esta si que es HORRIBLE jajaajjaja
dos cartas al oponente y un bicho random de cada uno al juego
vamos a ver la última,
Cone of Cold: Freeze a minion and the minions next to it, and deal $1 damage to them.
Bestial Wrath: Give a friendly Beast +2 Attack and Immune this turn.
Lightning Bolt: Deal $3 damage. Overload: (1)
Shadow Word: Pain: Destroy a minion with 3 or less Attack.
Recycle: Shuffle an enemy minion into your opponent's deck.
Crush: Destroy a minion. If you have a damaged minion, this costs (4) less.
Backstab: Deal $2 damage to an undamaged minion.
Astral Communion: Gain 10 Mana Crystals. Discard your hand.
Call Pet: Draw a card. If it's a Beast, it costs (4) less.
Competitive Spirit: Secret: When your turn starts, give your minions +1/+1.
congela % si tienes menos bichos que el op es bueno
3 daños random
destruye bicho fuerza 3
recicle un bicho del oponente
destruye bicho random muchas posibilidades de que sea tu 7/5 jaja
backstab a bicho
descartas la mano jajaja
robas carta
secreto de +1
Básicamente pagas 10 para matar un bicho del op y descartar la mano , totalmente op.
de las 4 dos que si dos que no.
pero hay que tener en cuenta que no son 10 hechizos , que son todos los que hayas jugado, puedes coger la lista esa y combinarlas si juegas 20 hechizos por ej juntas la primera y segunda y te vacía la mesa y acabas con mil cartas en mano