MOTO GP 13

1, 2, 3, 4, 57
Saludos Earths36 [bye] !
No entiendo la mania de las compañias en no sacar los juegos cuando empieza el campeonato, ya sea de Motos como F1. Alguien lo entiende? Un saludo.
Que guay ya pensaba que este año nos quedabamos sin moto gp.
esperemos que se lo curren no como otros años
Esperemos que este año con Milestone salga algo decente, como los de SBK's, porque Sras y Sres, vaya cacas las de CAPCOM las ediciones anteriores.. [+furioso]
Notición!!!!! milestone si sabe hacer juegos de motos, el último moto gp bueno fué el 08 y ha sido de milestone, luego namco sacó sus bazofias que eran juegos pésimos, y si vuelve a milestone estoy convencido de que la saga recuperará el nivel.
javibarreiro escribió:Notición!!!!! milestone si sabe hacer juegos de motos, el último moto gp bueno fué el 08 y ha sido de milestone, luego namco sacó sus bazofias que eran juegos pésimos, y si vuelve a milestone estoy convencido de que la saga recuperará el nivel.


Fue CAPCOM via Monumental Games, los que sacaron esos truñazos.

Le tengo ganas a este MGP13 porque desde el 08 tengo un mono de MotoGP importante. Estaban los SBK de estos chicos de Milestone, pero no es lo mismo.
4N63L escribió:
javibarreiro escribió:Notición!!!!! milestone si sabe hacer juegos de motos, el último moto gp bueno fué el 08 y ha sido de milestone, luego namco sacó sus bazofias que eran juegos pésimos, y si vuelve a milestone estoy convencido de que la saga recuperará el nivel.


Fue CAPCOM via Monumental Games, los que sacaron esos truñazos.

Le tengo ganas a este MGP13 porque desde el 08 tengo un mono de MotoGP importante. Estaban los SBK de estos chicos de Milestone, pero no es lo mismo.



Parece ser aparecen unanimidad de opiniones en cuanto a que Milestone ha hecho juegos de motos muy decentes [sonrisa], frente a los engendros de CAPCOM [buaaj]

A ver, a ver que tal....y a ver si ponen un servicio online decente para unos piques como Dios manda.
No creo que tengan problemas en superar lo de CAPCOM jajaja
4N63L escribió:
javibarreiro escribió:Notición!!!!! milestone si sabe hacer juegos de motos, el último moto gp bueno fué el 08 y ha sido de milestone, luego namco sacó sus bazofias que eran juegos pésimos, y si vuelve a milestone estoy convencido de que la saga recuperará el nivel.


Fue CAPCOM via Monumental Games, los que sacaron esos truñazos.

Le tengo ganas a este MGP13 porque desde el 08 tengo un mono de MotoGP importante. Estaban los SBK de estos chicos de Milestone, pero no es lo mismo.


Disculpa me he confundido quise decir campcom y me salió namco jaja, ya se que namco era quien los sacaba en ps2, fallo mio.

Saludos.
pues si se parece a los juegos de SBK puede ser que me lo acabe pillando....que hay ganas de coger a M.Marquez con la HRC [babas]
Esta semana Milestone ha estado tomando fotos de las motos en los test de Moto2 y Moto3 en el circuito de Jerez
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 210&type=1

Reportaje sobre Milestone, hablan de Motogp 13
http://www.video.mediaset.it/video/game ... stone.html

Por otra parte, Leon Camier (piloto de Suzuki en el mundial de SBK 2013) ha estado realizando sesiones de fotos para, posiblemente, un nuevo juego de SBK.
Imagen
Pillo sitio , veamos que tal porque los años pasados una total mierda para mi gusto
En el facebook oficial de Motogp 13 han lanzado varias fotos sobre el modelado de la Yamaha de MotoGP. la decoración de la moto es de 2012, pero el juego tendrá las decoraciones de 2013. Durante los próximos días publicarán más fotos de los modelados de las motos y algunos gameplays.

Motogp13 Videogame Hi benjamin the game will be 2013, we're implementing the new liveries in the meanwhile we will release 3d model and gameplay with 2012 liveries


Imagen
Imagen
Imagen
Imagen
Poco a poco van mostrando mas cosas XD
Imagen
Parece que tiene buena pinta esa imagen,esta conseguida,estos si saben hacer juegos de motos pero de Rallys no tienen ni idea,saludos.
Pillo sitio.

Muchisimas ganas de que este juego salga y sea lo que esperamos que sea. Como bien habéis dicho, desde 2008 que no se puede jugar a un juego de MotoGP. Las castañas que nos han brindado estos años deberían ser denunciables.

Muchas, pero que muchisimas ganas de poder hacer un Mundial con Jorge... Y con Marc.... [amor] [amor] [amor] [amor] [amor]
er185 escribió:http://youtu.be/JVd8luZcZ5U


Gracias por el vídeo!! [beer]


Bueno...La moto suena a dos tiempos....no creeis?
El sonido de la moto suena a lata.
Yo he jugado a todos los juegos de motos desde Moto gp 08...seguí con las medianias de capcom y luego le di a los SBK. Que ganas tengo de que salga :p
Me encantó el final del video, muy guapo el detalle del amago de caerse de la moto.
Me ha gustado mucho el detalle de sacar el pie en una frenada. Se notan que se lo estan tomando enserio
La verdad que el video suena un poco extraño, enlatado y como si el resto de sonido ambiente estuviera minimizado con lo cual el sonido a lata se hace mas evidente.

Graficamente cumple bastante, aunque espero ver detallitos como tenian los SBK de ver como en mojado se iba secando la parte de la trazada.
Lo de sacar el pie en la frenada me ha matado... [boing] [boing] [boing] [boing] [boing] [boing] [boing]

Que ganas de que salga...
Hace 2 semanas, la página web http://www.xboxliveaddicts.co.uk recogió una serie de preguntas que iban a ser enviadas a Milestone para que las contestara y aquí están las respuestas y las preguntas.

1. Outside of the real world MotoGP where does Milestone take inspiration from? In other words- Has any of the staff ever played other MotoGP games and have favorites? If so how does this translate into your own design? Borrowing has been par for the course in terms of being a artist.

Answer:
Yes we obviously have played ALL the past MotoGP games, including also our ones, ’08 mostly. It’s a refreshing experience after all these years! Among the non-Milestone titles, we all love the Namco ones, that captured nicely the actual feel of the sport. We also play some more bike games, Polyphony’s Tourist Trophy, namely, and some hard core simulations for the physics (NetBike and GPBikes). We want to be highly respectful and the goal is to provide a very emotional and immersive experience, so anything that looks, feels and plays “real” is welcome. We don’t want to depart from this route in terms of visuals or gameplay.


2 Physics

Which bike games are the physics and handling derived from or closest to...to give us an idea of the proposed feel of the game? .. GP08 sbk08 sbk09 sbkx or sbkGen , and if the game is similar to any of the said bike games but has a different feel to it then explain in what way.

Well, MotoGP bikes are quite peculiar and very different from SBKs. They’re very easy to take to, let’s say, 95% or more, of their performance, then the rider makes the difference. An engineer said that you could easily ride it in everyday’s life, to some extent, they’re not so brutal if treated properly. On the other side, taking them to the limit unleashes the monster. With this in mind we’ve taken inspiration from our past games, but only conceptually, because the actual physics engine has been rewritten almost in its totality.
We still love and play SBK2001 that had very complex and realistic reactions, down to some nuances the hard core players and riders still love. That’s been an important reference point. We also loved MotoGP08 for its “pick up and play” feel at low simulation levels.


3: Game options and menu fluidity

Can you access the leaderboards from within an online lobby? Rather than leave the lobby you are racing in and page back to the main menu as in sbk gen?

No, we don’t have the option. But we will consider it.



4: Cheating / Corner cutting

Have you taken measures to prevent corner cutting and the use of run off areas to gain constant faster laps without penalties.
Have you introduced “sticky stuff” off track? or a time penalty system when going off track ?


Yes, we’ve got sticky grass, but in limited, strategic amounts. We’ve got a detection system that detects cuts and assigns warnings od disqualifies the cheating player, consistently with the MotoGP rules.

5: Controller Options and Controller Feedback

Will there be an adjustable rumble setting for the controller? Will we have more rumble feedback through the controller than in sbk gen? Will the controller be fully mappable ?

Rumble will be tuned for the best feedback, and the controller will be fully mappable. Further details will come.


6 Ranking system and Leader boards

Can i time attack alone and in multiplayer with times going on the leaderboard?

Yes, single player time attack will upload times to dedicated leaderboards.

Will we have a ranking system? We need simulation rank separate from arcade rank.

MotoGP13 features three simulation levels, and a number of tweakable options. The number of combinations is prohibitive, leaderboard wise. But this wasn’t the approach, I mean, to split them, because all helps are meant to be “filters”, in other words, the game does things for you, in the very same way you would. There is no 200% braking force, or “supergrip”. So, the game actively supports beginners with a number of helps that are conservative, in terms of performances. Removing helps one by one will give you a bike more 1:1 with your skills and sensibility, and obviously harder to ride, but faster. And so, all players will access the same leaderboards. But beware, to be really fast remove all helps and show your guts..


Will ranking be based on average best lap times across all tracks?

Best laps.

A points system as with sbk is flawed...play more equals more points...where does talent come in? this is a poor ranking system...what ranking system will we have?

Well, more winning plays equal more points.. Motogp13 features a system that unifies offline and online performance, we want to give players the feeling of an integrated world. I agree that a good tuning favoring great performance against plain grinding is mandatory…


7: Setups

Will we be able to save and name individual set ups for each track?

Yes.

Can we gift set ups to one another?

No, but that’s a nice idea we didn’t come across.. we’ll take note for 2014!

will people be able to adjust / save setups online ?

Load and adjust, yes. Save, right now no.

Will there be the ability to gift tuning setups to other players ?

See question above

How will we access bike set ups from an online lobby, will leader board information be implemented into the lobby or will it be separate ?.

See question above

*recommendation: online, give riders racing numbers that reflect their position on the time trail leader boards (these could easily go from 1 - 999).


8: Bike/Livery Editor

can i paint bikes?

No, we didn’t want to present an half-baked feature, and we scrapped it. I’ll try to explain: let’s say I take an M1, painting it inside the Factory Yamaha team is impossible, for licensing reasons. So, I’d have to create my own team. But then comes the sponsors issue, we didn’t like very much the idea of fake sponsors, and being able to use real ones is incredibly complex, just imagine conflicting brands, maufacturers’ blocks and everything.. so, you’ll enter always a real team.
You’ll be able to choose a personal color on your leathers’ details, and a nickname, anyway, and a racing number and your helmet, so plenty of real customization options.


9: Online multiplayer


How will you ensure that online racing is robust and lag free?

We’re working hard on that to ensure the maximum stability of the online racing.


What is the maximum number of players per race online ?.

12 players, plus AIs (optional). Lag is vastly dependent from the quality of net service for all the players, and marginally from the game itself. When many players join a lobby, it’s not that the game it’s overwhelmed, but that some poor performing players (bandwidth or lag) have joined.

10. Demo

Will there be a DEMO and When ?

We can say anything about it right now! Just stay tuned!


FUENTE: http://www.xboxliveaddicts.co.uk/forums ... milestone/
El sábado 23 es la presentación del juego en el Circuito de Jerez
Imagen



Imagen
Imagen
Imagen
Imagen
Imagen
Imagen
Imagen
Preview en español
http://es.ign.com/preview/6478/avance-m ... lA.twitter

En MotoGP 13, las condiciones externas a la carrera son muy importantes. Sobre todo, las meteorológicas. Estas cambiarán tal y como ocurren en la realidad y tendremos que actuar en consecuencia. Una carrera podrá comenzar en seco y convertirse en una peligrosa piscina de asfalto en un breve periodo de tiempo, por lo que el ingeniero de nuestro de equipo se convertirá en un gran aliado del jugador.


Está en italiano, habla un poco sobre el modo carrera, los modos de juego, dicen que tiene un nuevo modo de juego que no ha sido revelado y que si no les da tiempo de implementarlo vendrá como DLC gratuito, la evolución de la pista tras varias vueltas (como los SBK), la IA, etc.. El juego se moverá a 30 fps.
http://www.everyeye.it/xbox360/articoli ... s-on_19146


Otra preview, también en italiano, dicen que en cada carrera obtendremos puntos de habilidad con los que desbloquearemos pilotos, imágenes y vídeos,
http://www.spaziogames.it/recensioni_vi ... gp-13.aspx

Videopreview, en italiano, del evento celebrado en el Circuito de Jerez
http://multiplayer.it/video/motogp-13-p ... eprima.hi/
Vídeo en youtube
http://youtu.be/yx2n_5odhcs

Nuevas imágenes:
Imagen
Imagen
Imagen
Imagen
Imagen
Imagen
Imagen
Imagen

Video y foto donde se puede ver como será el menú del juego.
https://mega.co.nz/#!R1JlUCZI!IcRlkRNkr ... H-wHrVnsPI
Imagen


Michele Caletti, director de MotoGP 13 hablando sobre la nueva generación de consolas.
http://www.vandal.net/noticia/135063579 ... ps3-y-360/
Nueva preview, van a incluir voces habituales del mundo del motor.
http://www.vandal.net/avances/x360/motogp-13/20346/1

Va a haber cambios climáticos durante la carrera
http://www.teamvvv.com/en/news/comments ... ic-weather

It's also been confirmed that you will be able to change the weather in the options before a race, with a choice of five preset effects. "Adapting to different weather conditions is something requested both by players and real riders", explains MotoGP '13's Game Director Michele Caletti. "The five possibilities vary from sunny day to rainy one including a dynamic weather which could start with sunny and turn into rain during the race. Beyond the spectacular graphics effect, this change will have several influences on the track forcing the rider to adapt to these new conditions lap by lap."
Según el facebook en unos días subirán un nuevo gameplay de Silverstone, la verdad es que es un circuito soso, pero bueno xDD. Mañana comienza oficialmente la nueva temporada XD XD
Espero que salga buen juego, que tengo ganas de jugar a uno de motos estilo MotoGP3.Y con Online decente no te digo nada. [risita]
Según el facebook oficial, el 10 de abril se publicará el nuevo gameplay, será de Rossi.
Hi Guys, the new gameplay video will be out on 10th April. It will features Valentino Rossi (2012 livery)


Han actualizado la página oficial del juego http://www.motogpvideogame.com/


La página http://www.xboxliveaddicts.co.uk/forums ... ntry337227 ha enviado 10 preguntas a Michele Caletti para que las respondiera sobre MotoGP 13, aquí están las respuestas del mes de abril, dicen que el mes que viene enviarán otras 10 preguntas

ANSWER MICHELE CALETTI – GAME DIRECTOR MOTOGP’13

FORUM QUESTIONS April

1. Will the game release at the same time in both Europe and the USA ?. If not in how will the release be scheduled ?.
From Jamesways xboxliveaddicts.co.uk forum:
After checking several local retailers here in the US, there's no release date or publisher for this for the Xbox 360 version. One clerk said that there is no plans for a 360 NA release. Is that true? Will this at least be region free so we can import it? Or is it just ps3 again for NA?


Answer:
We’re thinking to release the game in US, but there won’t be a worldwide release. We will release further detail in the upcoming months.


2. Seeing as you have to contend with different platforms to span the netcode, how will you keep it even for all platforms? Or will there be favoritism towards a particular platform?

Answer:
There is no “favourite” platform, and the main and most important part of the netcode isn’t the one heavily dependent on the actual hardware or low level libraries. Instead, it’s the one built upon this layer, that luckily abstracts from it.


3. Weather. Will track conditions change throughout the course of a race (rubber being layer down, track drying out after rain, etc) ?..i love the drying track on sbk gen.its a great idea...but could be much more.ie we all rush in for the spare bike when it rains....have you / how have you advanced this area of the game?

Answer:
We have built upon the SBK experience, both aesthetically and in terms of physics simulation. Now riders and bikes have a convincing wet shading, raindrops fall and bounce on tarmac, and the new tire physics model interacts nicely with all the surfaces.


4. Do I have to run several seasons of the lesser classes in order to unlock the bike I want in the MOTOGP class? Is every motorcycle available for multiplayer without playing the singleplayer? How does it work to "level up" my bike? do I go straight online with a GP bike at full build?

Answer:
Some bikes/riders are locked, but not necessarily the most performing ones. In Multiplayer bikes are at 100% performance.


5. Will there be a realtime spectator mode for online?

Answer:
Nope. But it’s something interesting for the next chapter.


6. Is it possible to download the top ten times of time attack and then try to beat their times / ghosts in time attack?

Answer:
Nope. But it’s something we’re thinking about it


7. Is there damage modelling?

Answer:
Yes, and much more detailed than in SBK. The technology that manages the graphics feedback is really complex and applies damage only on the colliding areas of the bike ( let’s say you suffer a lowside on the right side, only the right side will be scratched and dirty).
Bike performances are also influenced, obviously, and there’s an option for mechanical failures ( independent from accidents) that can be enabled or not (it’s realistic, but can be annoying!)

8. Will there be away to record online races and share with others? e.g. compressed HQ video that can be uploaded to youtube and other social networking sites or downloaded by other players and viewed ingame.

Answer:
No, we made some experiments and have analyzed the other (very few) games that try to do so (in the console world at least) and the current gen isn’t ready for such a feature in a properly integrated way. It’s painfully slow, it takes some Luckily looks like the next gen is quite keen on these features.

9. Is there going to be a tuck button?

Answer:
Yes. The effect of its use has been carefully tuned, don’t expect a “boost” button. You can also automate the function with a dedicated help, that can be disabled at will.

10. What steps have you taken in order to keep the bikes on a somewhat level playing field? Reason why I ask is in the past there has for some reason always been an "uberbike" like the Randy Depuniet Honda, or the Proton. And in EVERY game so far including your last attempt with 08, why is the Ducati always made the worst, even when Stoner was the dominant rider in the series on that bike?

Answer:
We’ve tried to capture the actual feeling of each bike, and even to represent the differences between “factory” bikes and “unofficial” ones. Sad to admit, being Italian developers (and bike lovers!) Ducati is still having some issues. Remembering the peak of the Stoner age, I recall Melandri and Capirossi somehow struggling on that “peculiar” bike. It wasn’t certainly the best all-round bike, it just had an exceptional engine and an incredible rider. An amazing reading for the tech-oriented rider ( that still doesn’t feature the tons of maths that our developers enjoy) is the book “MotoGP Technology” by Neil Spalding, that I enjoyed and really recommend.
ya que lo tienen podían dejar también las motos de la temporada pasada... supongo que por tema de licencias no podrán, pero sería un puntazo
4N63L escribió:El Gameplay de Rossi en Jerez:

http://www.youtube.com/watch?v=X_RmxMeBkOU

Espero que venga actualizado o lo actualicen rápido. Que Rossi siga en Ducati tantos meses después de haber fichado por Yamaha...
Shooter27 escribió:
4N63L escribió:El Gameplay de Rossi en Jerez:

http://www.youtube.com/watch?v=X_RmxMeBkOU

Espero que venga actualizado o lo actualicen rápido. Que Rossi siga en Ducati tantos meses después de haber fichado por Yamaha...

No te pongas nervioso culé.

En el vídeo pone que es "2012 livery" y además han dicho que van a hacer el juego con los equipos de esta temporada por fin.
10th April 2013, Milano – Milestone, one of the most recognized racing videogame developers and
publishers for consoles and Windows® PC, releases today the second Gameplay Video for its
upcoming Motorbike title MotoGP™13, the official MotoGP™ World Championship 2013 game,
which will be out in June 2013. This video, through Gran Premio bwin de España – Jerez, shows the
differences between the MotoGP™13’s camera views:

- Third Person: is the game’s default camera with its light shaking behavior and the wind noise
when racing at high speed. This will furthermore satisfy all players’ needs. This view is
adjustable (changing the distance between the camera and the bike) during the gameplay
session.
- Cockpit: Cockpit view is a camera with a swinging cockpit
- Helmet: the Helmet view guarantees the most realist effect ever, driving the player into a
real MotoGP riders view

“There’s one single concept we wanted to carry on throughout the whole game, a very simple one,
but so important: “be the rider”. With this concept, the most immersive and compelling way to ride is
using the “helmet view”, where both visuals, audio, dynamics are meant to recreate the actual riders’
point of view. We wanted it to be realistic, but in a way that everybody could switch to it and feel at
home in no time”, affirms Michele Caletti, Game Director Milestone.


Fuente: http://www.motogpvideogame.com/press/Mo ... eo2_EN.pdf

Gran Premio bwin de España: El circuito de Jerez fue construido en 1986 y acogería su primer Grand Prix un año después. En la actualidad, es uno de los circuitos de MotoGP más famosos y el eje central de una ciudad que adora el deporte. Ubicado en un ligero valle al sur de España, Jerez disfruta siempre de un buen clima y de unos paisajes hermosos. Sus numerosas gradas ofrecen una visión perfecta para hasta 250.000 espectadores.

Malaysian Motorcycle Grand Prix: El circuito internacional Sepang de Malasia ha sido creado específicamente para disfrutar de la conducción más veloz y emocionante, convirtiéndose en uno de los mejores circuitos del mundo. Este complejo de 930 hectáreas cuadradas cuenta también con un hotel, un centro comercial, un circuito de golf y otras instalaciones deportivas; costó más de 58 millones de euros y se construyó en tan solo 14 meses. Su primer Grand Prix se celebraría en abril de 1999, y fijaría el nuevo estándar para los circuitos de carreras de todo el mundo.

Red Bull U.S. Grand Prix: MotoGP regresó a Estados Unidos por primera vez tras 10 años para el Red Bull U.S. Grand Prix de Laguna Seca, que se celebró en julio de 2005 y que acabaría con la primera victoria en GP para el norteamericano Nicky Hayden. La pista californiana acogió eventos de Gran Prix desde 1988 hasta 1994, pero los avances en las máquinas de competición de MotoGP obligaron a que el evento se trasladase a otro lugar mientras la pista se modificaba y adaptaba para que cumpliese los requisitos de seguridad de hoy en día.

Michele Caletti, Director del juego en Milestone, ha declarado:
“Reproducir las pistas de MotoGP con todo lujo de detalles es un proceso difícil que requiere colaborar estrechamente con los propietarios de la licencia (que nos faciliten gran cantidad de material técnico y de patrocinio) para que después el equipo vaya a visitar el lugar, haga cientos de fotos, comprenda por qué es especial un circuito concreto y conseguir comprender las sensaciones que produce para recrearlo adecuadamente. En ocasiones, esto solo es posible cuando tienes el asfalto bajo tus pies. Pero todos los esfuerzos merecen la pena cuando los pilotos de las tres clases, al jugar al juego, nos dicen de usar sus puntos de frenada reales… ¡y funcionan en el juego!”.


Nuevas fotos de Sepang
Imagen
Imagen
Imagen
Imagen
Imagen

Nuevas fotos de Laguna Seca
Imagen
Imagen
Imagen
Imagen

Nuevas fotos de Jerez
Imagen
Imagen
Imagen
Imagen
Imagen
Imagen
Esta información está sacada de la pagina de Amazon: http://www.amazon.com/Plug-In-Digital-M ... B00BR0PROQ donde pone que habrá más 50 animaciones diferentes y un DLC de 14 pilotos historicos Doohan en Honda y Rossi en Honda, entre otras cosas. No sé si será cierto.
Speed. Emotion. Innovation. The full 2013 MotoGP season. Graphical excellence. The essential elements mixed with an adrenaline-fueled experience will characterize the brand new MotoGP13

MotoGP13 will include all the tracks and riders of the 2013 MotoGP season.

Graphics:
Close to reality thanks to reference gathering for bikes and riders (more than 5,000 photos) and motion capture for more than 50 different animations (it’s the first time motion capture is used for a bike game!!!)

Very close reproduction of the real ones (thanks to more than 35,000 photo references), with all real elements on track: buildings, vegetations, stands, sponsor banners, tv cameras and displays, marshalls

Photorealistic approach, five weather conditions, HDR powered system and dynamic sky algorithm for maximum visual fidelity (from splistream on wet track to air distortion because of heat out of the bike exhaust)

Tv style interface, cut scenes ,1st person elements (3d pits, motorhome, helmet view), menu design, music selection and track presentation with real TV commentators convey a complete MotoGP experience

Gameplay:
Simulative approach, with highly detailed model. Hundreds of parameters, from detailed suspensions/damper system, to realistic torque/clutch management. Tire grip, wear and temperature are simulated in relationship with different terrain conditions using Milestone’s “Evolving Track” that changes even during the race not only the tires’ properties but also the track’s ones

Scalable riding aids (such as brake help, steering help, ideal line) from all assisted to full simulation can be easily selected from game menu. AI can be set to four different difficulty levels.

Game Modes:
Quick Race, Race Weekend, Championship, Sprint Season

Players can re-live at home the great deeds of real riders, just few days after the race (online required). EEDAR analysis appreciated this point.

DLC:
This DLC will add 14 past riders to the game, including Doohan/Honda and Rossi/Honda
Gracias por toda la info que traes er185.
Que pocas paginas tiene el hilo no?
Tuve el SBK X, si este es parecido en cuanto a manejo igual me lo pillo, viendo que los que hacen este motogp son los mismos que los de SBK espero que salga algo bueno.

Por otro lado, que van a hacer ahora? Motogp y SBK? O dejan de lado los juegos de SBK?
En una página polaca de venta de videojuegos dicen que reservando el juego regalan un código para canjear que incluye un DLC con 8 pilotos de la temporada 2012. No sé la credibilidad que tendrá esto.

Osoby zamawiające grę przed premierą w sklepie gram.pl otrzymają kod na bonusowe DLC: 8 motocyklistów i 4 motory z sezonu 2012 (Rossi-Hayden, Dovizioso-Crutchlow, Lorenzo-Spies, Stoner-Pedrosa).


FUENTE: http://www.gram.pl/sklep/digi/motogp-13-wersja-cyfrowa
a ver que tal sale este moto gp, si es bueno lo pillare pero en vita
Pues veo un poco chorrada el DLC de Rossi en Ducati y Spies en Yamaha. Stoner por contra sí lo veo interesante.
La verdad que prefiero un DLC historico con Doohan, Schwantz, Rainey, Lawson, Kenny Roberts, Gardner, etc... sería la guinda al juego. [360º]

Uno con pilotos recientes es un poco GÑE...
Haber si sale ya,que despues de lo de ayer tengo unas ganas tremendas de hacer unas carreras con Marquez [sonrisa]
¿cual es la fecha de salida?
FAQ sacado de la página oficial de Motogp 13 http://www.motogpvideogame.com/support.php?lang=EN&m=5 , habrá demo y la fecha de salida será el 21 de junio


Which is the Official Release Date?
The game will be available on 21st June 2013

There will be a pre-order?
Pre-order will be available soon

There will be a Demo?
Yes, we will release a Demo

For which platforms will be available the game ?
PlayStation®3, PlayStation®Vita, Xbox 360® and Windows PC®

Which are minimum and recommended requirements for the game?
The requirements are available into the official Facebook info page or through the following LINK.

The game will features Red Bull Grand Prix of The Americas – Austin Texas?
Yes, Red Bull Grand Prix of The Americas - Austin Texas will be included into the game

Will it be released in USA and Canada?
We’re evaluating the chance to bring the game in USA and Canada. Further details will be announced soon.
320 respuestas
1, 2, 3, 4, 57