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roly82 escribió:Habia olvidado que se venia Dooku este enero. Febrero es Anakin + Mapa y modo grande? Es lo que mas echo de menos macho, un par de mapitas, si es que me conformo con los del 1, los pequeños no hay ni que tocarlos.
Con ese x3 aprovechare para dejar a Palpatine en morado que soy malisimo con el, solo hago ayudas.
Radioactive Jawa escribió:roly82 escribió:Habia olvidado que se venia Dooku este enero. Febrero es Anakin + Mapa y modo grande? Es lo que mas echo de menos macho, un par de mapitas, si es que me conformo con los del 1, los pequeños no hay ni que tocarlos.
Con ese x3 aprovechare para dejar a Palpatine en morado que soy malisimo con el, solo hago ayudas.
Sí, en febrero Anakin + modo conquista, pero sin mapa nuevo.
El Testigo escribió:Radioactive Jawa escribió:roly82 escribió:Habia olvidado que se venia Dooku este enero. Febrero es Anakin + Mapa y modo grande? Es lo que mas echo de menos macho, un par de mapitas, si es que me conformo con los del 1, los pequeños no hay ni que tocarlos.
Con ese x3 aprovechare para dejar a Palpatine en morado que soy malisimo con el, solo hago ayudas.
Sí, en febrero Anakin + modo conquista, pero sin mapa nuevo.
Yo tenía entendido que el nuevo modo vendría con el mapa más grande....
Que mapas pueden utilizar si no?
Geonosis... Hoth... Endor?
caritas_voeckler escribió:En principio es el mapa que hay de Geonosis pero probablemente utilizando zonas del mapa que no son accesibles en Asalto Galactico.
En los archivos del juego sacaron que los mapas vinculados a Titan eran Geonosis, Kashyyyk, Theed y Kamino. Ademas de Mos Eisley y Crait (este ultimo no lo veo la verdad)
Y en la puntualizacion que han hecho sobre los interiores de naves capitales solo hablan de los Destructores Venator y los Dreadnaught separatistas.
Por lo que me aventuro a decir que el nuevo modo solo va a estar en los mapas de las precuelas y que mas adelante llegue a alguno de la trilogia original
Radioactive Jawa escribió:gambitprime escribió:
Ahora solamente queda que se acuerden de Crait...
KaLeL1988 escribió:He pillado el juego, que tenía ganas de uno de este estilo.
Si alguien quiere jugar que me avise y le agrego.
Por cierto, a mi que me gusta mucho jugar de francotirador veo que en este juego está (en mi opinión) un poco mal implementado. Los mapas grandes de asalto galactico realmente no te permiten jugar como francotirador, ni ningun mapa, en alguna zona en algún momento concreto si, pero como clase la veo muy abandonada, está todo más enfocado a pegarse tiros en esquinas y recovecos.
Una pena eso.
SECHI escribió:Que tal el modo campaña?
Estoy pensando en pillarlo (lo pillaria en pc probablemente) pero seria sobretodo por el modo campaña aunque no descarto unos tiritos al modo online.
Aunqe no se si pillar el EA acces de pc por 5-6€ y jugar la campaña solamente ese mesny arreando.
Soy muy fan de la saga y me pica el gusanillo el modo campaña de este.
Muchas gracias desde ya.
kyros54 escribió:SECHI escribió:Que tal el modo campaña?
Estoy pensando en pillarlo (lo pillaria en pc probablemente) pero seria sobretodo por el modo campaña aunque no descarto unos tiritos al modo online.
Aunqe no se si pillar el EA acces de pc por 5-6€ y jugar la campaña solamente ese mesny arreando.
Soy muy fan de la saga y me pica el gusanillo el modo campaña de este.
Muchas gracias desde ya.
En mi opinion no merece la pena . La campaña es muy corta , si juntamos juego base y dlcs es posible que lleguemos a las 7-8 h . Sin embargo ese no seria su principal problema y habria que hablar de : Los enemigos de Battlefront 2 tiene una IA nula en campaña y en arcade. La campaña a nivel narrativo es olvidable de principio a fin. No cuenta nada interesante y posee 0 sorpresas. De hecho es molesto que sus mapas o parte de ellos sean reciclados del multi. Todo eso se puede perdonar si activamos el modo fan. Omitimos esos fallos y nos centramos en el universo y vivencias de Star Wars. Con esa premisa ( o si nos gastamos poco dinero en el titulo ) se puede disfrutar, pero sin el factor fan y siendo objetivos se valora de otra manera
Saludos
PD> Tampoco es cuestion de hatear al titulo. En cuestiones de inversion, graficos, gameplay u otras virtudes, especialmente en el online, pero la campaña es muy decepcionante y cuesta defenderla
El Testigo escribió:kyros54 escribió:SECHI escribió:Que tal el modo campaña?
Estoy pensando en pillarlo (lo pillaria en pc probablemente) pero seria sobretodo por el modo campaña aunque no descarto unos tiritos al modo online.
Aunqe no se si pillar el EA acces de pc por 5-6€ y jugar la campaña solamente ese mesny arreando.
Soy muy fan de la saga y me pica el gusanillo el modo campaña de este.
Muchas gracias desde ya.
En mi opinion no merece la pena . La campaña es muy corta , si juntamos juego base y dlcs es posible que lleguemos a las 7-8 h . Sin embargo ese no seria su principal problema y habria que hablar de : Los enemigos de Battlefront 2 tiene una IA nula en campaña y en arcade. La campaña a nivel narrativo es olvidable de principio a fin. No cuenta nada interesante y posee 0 sorpresas. De hecho es molesto que sus mapas o parte de ellos sean reciclados del multi. Todo eso se puede perdonar si activamos el modo fan. Omitimos esos fallos y nos centramos en el universo y vivencias de Star Wars. Con esa premisa ( o si nos gastamos poco dinero en el titulo ) se puede disfrutar, pero sin el factor fan y siendo objetivos se valora de otra manera
Saludos
PD> Tampoco es cuestion de hatear al titulo. En cuestiones de inversion, graficos, gameplay u otras virtudes, especialmente en el online, pero la campaña es muy decepcionante y cuesta defenderla
Teniendo en cuenta que es un MULTIJUGADOR...
La campaña es aceptable... Tiene escenarios que no salen en multijugador ... Y la historia es entretenida... Si bien no sorprende
SECHI escribió:@kyros54
Muchas gracias. Pues siendo asi pasare del juego o como mucho lo jugare pagando un mes de ea acces por 5-6€.
Gracias.
taliarte escribió:Pensaba pillarlo, que lo he visto en algún cash and converter barato.
Yo tuve el 1 en xbox, pero me jodio muchísimo que se centraran solo en el online, viendo que el 2 tiene el mismo problema, leyendo las últimas 6 páginas del hilo.
También fastidiaba que los DLC fueran de pago, salvo los dos primeros. Hemos convertido a las consolas y PCs en móviles, donde compras un juego incompleto y vas comprando parte de juegos...
El Testigo escribió:SECHI escribió:@kyros54
Muchas gracias. Pues siendo asi pasare del juego o como mucho lo jugare pagando un mes de ea acces por 5-6€.
Gracias.
Como te vicies al multi... Lo compras jeje
SECHI escribió:El Testigo escribió:SECHI escribió:@kyros54
Muchas gracias. Pues siendo asi pasare del juego o como mucho lo jugare pagando un mes de ea acces por 5-6€.
Gracias.
Como te vicies al multi... Lo compras jeje
Probe las demos y la verdad que no me gusto mucho, aunque al ser una demo tampoco puedo dar un veredicto final. Si lo pruebo y me gusta lo pillare en ps4.
INCOMING TRANSMISSION
We’re kicking off 2019 with the arrival of Count Dooku and some changes to Geonosis. We’ll be making Geonosis available in a selection of other game modes, including Arcade. The update is scheduled to release on January 23rd.
As a certain Sith Lord once said, “I’ve been looking forward to this”.
COUNT DOOKU
"In this war, a step ahead of us Dooku always seems." Yoda
A master duelist, Count Dooku excels at close combat with a lightsaber and can deflect lightsabers easier than other lightsaber heroes.
While his skills with a lightsaber are to be feared, opponents will also be wise to avoid his Lightning Stun ability, where he can quickly unleash a blast of lightning. Opponents caught in the blast radius will be thrown to the ground.
Calculating and confident, you should approach Count Dooku with caution. Count Dooku will be available to unlock via credits only, costing 35,000.
ABILITIES
LIGHTNING STUN
Dooku unleashes a very quick lightning stun that throws all nearby opponents to the ground. The damage is reduced for each extra target, up to a maximum of 5 targets.
EXPOSE WEAKNESS
This ability targets a single opponent and causes them to become affected by a number of detrimental effects. Anyone targeted by Expose Weakness will have their movement slowed down, will receive increased damage from all attacks, and they will become highlighted for Dooku throughout the duration of the ability. Should the target be defeated by one of Dooku’s attacks while Expose Weakness is active, the cooldown is instantly refreshed.
DUELIST
This ability begins by Dooku raising his lightsaber up to his face and then down to his side, readying himself for combat. Once activated, Duelist will improve his lightsaber attack speed and damage for a short time. While active, Dooku will change his attack sequence, now duelling with one hand behind his back.
DODGE
His dodge is also on a shorter cooldown than others and with more charges available, making him a formidable foe for anyone that goes up against him in close quarters combat.
STAR CARDS
Name: Sith Control
Affects: Health
Description: Count Dooku has increased maximum health regeneration
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Name: Rising Power
Affects: Health
Description: Whenever Count Dooku defeats an enemy trooper he regains 20 health. Whenever he defeats an enemy hero, he regains even more.
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Name: Finesse
Affects: Lightsaber
Description: Count Dooku drains less stamina when blocking and attacking with his lightsaber.
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Name: Blind Spot
Affects: Lightning Stun
Description: Lightning Stun has a larger area of effect.
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Name: Last Seconds
Affects: Lightning Stun
Description: Lightning Stun has a faster recharge rate, but its range is reduced by one meter.
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Name: Superiority
Affects: Expose Weakness
Description: Expose Weakness is active on the enemy target for a longer time.
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Name: Dominance
Affects: Expose Weakness
Description: Count Dooku's enemy target takes more damage while Expose Weakness is active.
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Name: Masterful Duelist
Affects: Duelist
Description: Count Dooku deals even more damage while Duelist is active.
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Name: Balanced Duelist
Affects: Duelist
Description: Reduces the recharge time of Duelist.
APPEARANCES
SITH LORD
The Default Appearance for Count Dooku comes in the form of his Sith Lord outfit, complete with brown cape.
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COUNT DOOKU: VICTORY POSES
I am superior
You should reconsider
Unimpressed
Not worth the effort
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COUNT DOOKU: EMOTES
Foolish: “Brave but foolish”
Looking forward: “I’ve been looking forward to this”
Powerful: “I’m become more powerful than any Jedi”
Control: “The Sith control everything”
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COUNT DOOKU: MILESTONES
Title: Too Easy
Description: Defeat 30 Enemies with the Duelist lightsaber strikes.
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Title: So Weak
Description: Weaken 30 enemies with the Expose Weakness ability.
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Title: Stay Down
Description: Hit 30 Enemies with the Lightning Stun ability.
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COUNT DOOKU: VOICE LINES
“Count Dooku of Serenno, at your service.”
“It is obvious that this contest cannot be decided by our knowledge of the Force... but by our skills with a lightsaber.”
“Hope is something we cannot allow our enemy to possess.”
“I did not bring you here to flit about like some Toydarian.”
“I would have thought you had learned your lesson.”
“Tell me what you want and I will show you how the dark side can help you achieve it.”
“Ignorance of the Force will not save you from it.”
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GEONOSIS COMING TO ADDITIONAL GAME MODES
The reception to Geonosis when it launched in November last year was very positive, but one question remained: “When will it be coming to other game modes?”
The answer to that question is simple: “In just a few days’ time”.
Geonosis will be coming to Heroes vs Villains and Blast where you’ll be able to experience the Geonosian canyons on a smaller scale. The planet will also be available within Custom Arcade, making it the perfect opportunity to get some practice before jumping into Galactic Assault.
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DARTH TYRANUS UPDATE RELEASE NOTES
NEW CONTENT
FEATURES
Count Dooku is now playable and unlocked via Credits. Count Dooku comes with three abilities: Lightning Stun, Expose Weakness, and Duelist.
Geonosis is now available on Blast, Heroes Vs Villains and Custom Arcade.
HERO AND CLASSES CHANGES
Fixed several issues with abilities not always registering due to map geometry factors. Force heroes whose abilities' reliability should be improved include Darth Vader, Darth Maul, Luke Skywalker, Rey, Yoda, Kylo Ren. Iden Versio's "Stun Droid" as well as Emperor Palpatine's "Electrocute" have also been improved.
Fixed issues where the audio for several character's dialogues was reversed or missing.
Fixed an issue where Iden Versio's "Friend in Battle" Star Card and Boba Fett's "Bounty Claimed" Star Card would show the wrong icon.
Fixed issues that would occasionally lead to lightsaber blocking not being able to deflect attacks from enemies.
OBI-WAN KENOBI
Fixed an issue where Emperor Palpatine's "Chain Lightning" could damage Obi-wan, even when blocked.
Fixed a visual clipping issue with Obi-Wan Kenobi's fingers in the "Fighting Stance" Victory Pose, while the General Kenobi appearance was activated.
Fixed an issue where Obi-Wan's "Your Move" emote would play out-of-sync, when playing in a language other than English.
DARTH MAUL
Fixed an issue where Darth Maul's "Choke" ability would occasionally throw opponents in the opposite direction.
LEIA ORGANA
Fixed an issue where Leia's "Laser Brain" Epic Star Card would occasionally cause the alternative fire damage of Leia to vary when equipped. Alternative fire damage when "Laser Brain" is equipped is now consistently 190.
CAPTAIN PHASMA
Fixed an issue where Captain Phasma would not always take reduced damage when using the "Survivor" ability, while the "Not Hard Enough" Star Card was equipped.
Fixed an issue where the "First Order Sentry Droid" ability was not always firing at targets that were too close.
GENERAL GRIEVOUS
Fixed an issue where General Grievous could occasionally use the "Thrust Surge" ability on a Speeder without animation or ability cooldown.
BOBA FETT
Fixed an issue where Boba Fett's "For The Hunt" in-game UI was being triggered in the last spot where he activated it, rather than his actual location.
CHEWBACCA
Fixed an issue where Chewbacca would occasionally be able to use the Slam ability twice, when pressing the ability button at the end of the ability animation.
HAN SOLO
Fixed an issue where Han Solo would occasionally be able to use the Shoulder Charge ability twice, when pressing the ability button at the end of the ability animation.
DARTH VADER
Fixed an issue where Darth Vader was able to jump twice if the "Focused Rage" ability was used mid-air.
Fixed an issue where Darth Vader was unable to move players while using "Force Choke".
KYLO REN
Fixed several issues that affected the gameplay of Kylo Ren's "Frenzy" ability. It is now finding targets better and successfully doing multiple hits if only one target is available. If there are several targets, Kylo Ren will jump between them. A targeting system has now also been added for the ability.
As a result to above changes, the "Bloodlust" Star Card has now been changed so that Kylo Ren deals additional damage per strike, instead of increasing the amount of strikes. The possible total amount of damage that can be inflicted on a target is now 360 points.
SPECIALIST
Fixed an issue where the Specialist would cause too much melee damage when attacking from the back, with the "Stealth" Star Card equipped on Epic. Melee damage from the back should deal 150 points.
ASSAULT
Fixed a visual issue where smoke after the Acid Launcher ability was used would occasionally not show.
GAME MODE AND MAP CHANGES
BLAST
Fixed an issue with the Squad Spawn default camera that prevented Naboo from being added to the Blast rotation.
EXTRACTION
Adjusted exterior lighting in Jabba's Palace, in order to improve gameplay during the final phase.
GEONOSIS (GALACTIC ASSAULT)
Fixed issues where players could get stuck on certain rock formations.
Fixed an issue where the Objective UI was misleadingly decreasing under certain circumstances in Phase 3 on Geonosis.
Fixed an issue where scoring events would not register while capturing the objective in Phase 3.
Overall VFX polish pass on Geonosis (Visual updates on toxic waterfall, Spider Droid explosions, size of backdrop AT-TE footprint effects, background lasers caused by Spider Droids).
THEED (GALACTIC ASSAULT)
Fixed an issue where the MTT would consistently display as "Out of Range" on HUD.
CRAIT
Fixed an issue where flickering black screens would be occasionally encountered on Crait when the graphics quality on PC was set to low.
KESSEL - KAMINO - TAKODANA
Fixed several map geometry and collision issues that would occasionally allow players to stay in Out Of Bounds areas.
VEHICLE CHANGES
Fixed an issue where the pilots of the AT-TE and AAT vehicles would receive personal damage from certain hero abilities. Vehicles now take proper hull damage when hit by these abilities.
AAT
Fixed an issue where users would occasionally spawn on top of each other when spawning with two AATs at the same time.
AT-TE
Fixed an issue with collisions occasionally occurring within the wreckage of the AT-TE when it is destroyed.
LANDO AND L3-37 MILLENIUM FALCON
Fixed an issue where health regeneration delay was not being properly reduced by equipping the "Repair Systems" Star Card on "Lando And L3-37 Millennium Falcon".
GENERAL CHANGES/MISC
Fixed an issue where cancelling or failing matchmaking while on the Frontend Menu, would occasionally cause certain UI options to become unresponsive until the player changed screens.
Fixed issues that would occasionally lead to "No Data Available" messages to display at the End-Of-Round screen, when a player has played several Arcade matches prior to joining.
Fixed an issue where the Frontend menu text would not be displayed correctly when booting the title with the console location set to certain regions.
Made additional polish fixes to the layout of the Custom Arcade menu and the accompanying map planet textures.
Fixed an issue that would cause an error message to display on the Timed Challenges screen under the Career menu.
Fixed an issue where lightsaber audio would be occasionally missing when transitioning out of an Emote that turns the lightsaber off.
Fixed an issue in which the Crates submenu would occasionally remain on the screen as an overlay without any functionality.
Fixed a lighting issue that would cause the faces of certain characters to appear overly shadowed during Emotes.
KNOWN ISSUES
An issue has occurred with Obi-Wan and Rey not always being able to block attacks from Darth Vader or from Count Dooku, when his Duelist ability is active. The issue is being investigated and expected to be fixed at a later update.
Dark Ritual
Dark Ritual will be arriving at a later date. Currently we are targeting a potential hotfix that will release shortly after the release of the Darth Tyranus update. We will bring you more info as soon as we have that hotfix locked down.
Fans of the Clone Wars Animated Series will recognise the Dark Ritual Appearance. Classed as Epic, it will be available for 40,000 credits or 1,000 crystals.
Coruscant Guard
The release of the updated Clone Trooper Appearances is currently being targeted for a February release. When we first set out to update the appearances it was simply that, an update of the appearances to bring them more in line with your expectations.
As time has moved on, this has evolved into something more and these updated appearances will now be a part of the Clone Trooper appearance rework that you will be reading more about in a few weeks time.
Due to this we will now be releasing the Coruscant Guard alongside the rest of the Clone Trooper changes.
First Look
I know many of you reading this will be disappointed that there are no screenshots or videos of Dooku. I want to apologise for this. We had plans to release screenshots as well as a Community Update video, but unfortunately the production of these was unable to be completed on time. This is not acceptable and steps are being taken to ensure it doesn't happen again.
roly82 escribió:Con ganas de ver a Dooku en accion
Comediante007 escribió:Se saben eventos de febrero????
plt586 escribió:Mucha diferencia con el nuevo parche?
Lo tengo abandonado e igual retomo.
Lewis44 escribió:Como se hacen mas puntos en online? Porque por más que mato estoy en medio siempre, en el primero daban más puntos por matar creo.
El Testigo escribió:Lewis44 escribió:Como se hacen mas puntos en online? Porque por más que mato estoy en medio siempre, en el primero daban más puntos por matar creo.
Juega al objetivo....
Lewis44 escribió:El Testigo escribió:Lewis44 escribió:Como se hacen mas puntos en online? Porque por más que mato estoy en medio siempre, en el primero daban más puntos por matar creo.
Juega al objetivo....
No me va mucho jugar al objetivo la verdad, mueres demasiado. Prefiero matar kekos.
gabilovic escribió:Lewis44 escribió:El Testigo escribió:Juega al objetivo....
No me va mucho jugar al objetivo la verdad, mueres demasiado. Prefiero matar kekos.
Pues entonces pocos puntos sacas, sobretodo en Asalto.
gabilovic escribió:Comediante007 escribió:Se saben eventos de febrero????
No hay noticias aúnplt586 escribió:Mucha diferencia con el nuevo parche?
Lo tengo abandonado e igual retomo.
En el nuevo parche han metido a Dooku y Geonosis en los modos pequeños online y arcade.
Mañana o pasado creo que meten otra skin de Dooku.
Dooku en mi opinión esta muuy bien hecho, si sabes usar sus habilidades es muy potente.
Tinani_HBF escribió:@Lewis44 Cuando metan Conquista supongo que cambiará la cosa, al menos en ese modo de juego y te contaran mas puntos las muertes. Creo que lo pondrán en febrero junto con Anakin, no estoy muy segura.
Lewis44 escribió:Tinani_HBF escribió:@Lewis44 Cuando metan Conquista supongo que cambiará la cosa, al menos en ese modo de juego y te contaran mas puntos las muertes. Creo que lo pondrán en febrero junto con Anakin, no estoy muy segura.
A ver que tal, de momento estoy jugando con el soldado y con el francotirador, soldado soy nivel 28 y franco 10 y algo, me gusta más el primero por eso, el gunplay prefiero el del 1, seguiré dandole a ver que tal. También me parece que la gente que lleva jugando más tiene más ventaja por las cartas, algo que en el 1 no era así. Y los skins aquí te cuestan mucha pasta.
caritas_voeckler escribió:Lewis44 escribió:Tinani_HBF escribió:@Lewis44 Cuando metan Conquista supongo que cambiará la cosa, al menos en ese modo de juego y te contaran mas puntos las muertes. Creo que lo pondrán en febrero junto con Anakin, no estoy muy segura.
A ver que tal, de momento estoy jugando con el soldado y con el francotirador, soldado soy nivel 28 y franco 10 y algo, me gusta más el primero por eso, el gunplay prefiero el del 1, seguiré dandole a ver que tal. También me parece que la gente que lleva jugando más tiene más ventaja por las cartas, algo que en el 1 no era así. Y los skins aquí te cuestan mucha pasta.
Pues como si eres nuevo y te metes al de 2015, que tambien tenia cartas... Pues estaras en desventaja. Yo volvi hace un tiempo en una cuenta nueva de xbox (al 2015 jugue en PS4) y me dieron por todos los lados pues no tenia casi ninguna carta o arma.
Y en el de 2015 las skins costaban tambien mucho y encima requerian nivel alto para tenerlas. Aqui son mas caras pero yo las tengo todas sin pagar un euro.
Respecto a lo de las muertes y quedar en mitad de tabla... Hay un modo que va solo de eso y premia el hacer nuchas muertes. En Asalto Galactico no pueden hacer eso, hay que premiar a la gente que juega al objetivo. Y en el nuevo modo haran igual... Daran mas puntos por capturar puestos de mando o matar dentro de ellos.
Es algo que los propios desarrolladores de DICE repiten una y otra vez... PTFO!
Lewis44 escribió:El Testigo escribió:Lewis44 escribió:Como se hacen mas puntos en online? Porque por más que mato estoy en medio siempre, en el primero daban más puntos por matar creo.
Juega al objetivo....
No me va mucho jugar al objetivo la verdad, mueres demasiado. Prefiero matar kekos.
Matt_hew18 escribió:Dentro de la partida hay posibilidad de hablar x voz? Tengo ps4 hace unos meses