Ti es parvo ou k? Galiza unida

13, 4, 5, 6, 7
e o que hai a cuestion é intentalo non [+risas]
Hobre yo creo que no hay que ser estremista, yo soy gallego y castellano-parlante, no veo problema por que algunos nos expresemos en el idioma que queramos sin que otros se ofendan por ello, todo gallego entiende el gallego y deberia entender y consentir el catellano. Ya sabemos como son los catalanes de exajerados, no copiemos sus defectos.

:-|
Bueno, que sepais que por aqui otro pringadillo de las afueras de A Coruña, más concretamente de Santa Cruz. Así que para cualquier cosilla ya sabeis donde localizarme sin tener que usar el GPS :)

Un saludo
ROCKOTOPO de santa cruz? No conoceras al Sergio o al Sanmar, no? Vamos, conozco alguna peña de por ahi!!

Saludiños!
¿Puedes darme algún apellido o alguna referencia de ellos? Esque así, sólo por el nombre se me hace un poco complicado :)
Pues el Sanmar es Alberto San Martin... y Sergio.... Pues ni idea... A ver si le pregunto...
Después de repetidos intentos no hemos realizado una wena quedada por vigo.

A ver cuando nos decidimos de veras...

Porcierto hoy unos amigos y yo nos hemos grabado la voz y hay que ver que hacento tenemos, si es que...
Pues venga Drew, propón ahi una fecha fija con bastante antelacion que yo me apunto fijo y se de algunos mas que tambien.
Ei, pues ya podiais organizarla pa pronto... yo ando de vacaciones en baiona, me keda a un paso...XD... lo ke ace el aburrimiento...
Joer, y no se podia mirar de hacerla en un sitio un poco más céntrico para todos como puede ser Santiago o sus alrededores. Lo digo porque bajar hasta vigo es un tute de dos pares sobre todo para los que no tenemos coche :) Yo creo que lo ideal era quedar para pegarnos una cenita y luego ir a tomar unas copas de rigor hasta altas horas de la mañana :) . Ya me comentareis algo :)
Estou dacordo con ROCKOTOPO non é que postee moito por aqui, pero haberá que facelo máis a miudo
mmmm a parte de gallegos somos todos un poco vagos eh..?? XD
Vagos?? que va... so un pouquechiño [qmparto] pero a min quedame máis a man Santiago ou A Coruña porque teño piso alí e en Santiago teño o da moza co que non habría problema, inda que en vigo tamen podo okupar pisos pero quedame máis lonxe :(
Eu só podo quedar en Vigo. Pronto comenzarei a estudar e non estoy pra viaxar q digamos. (Refírome ó diñeiro). Tampoco é que sexa de Vigo, así que o de saír pola noite sempre depende do piso onde me aloxe. Agradeceríavos que me avisásedes cando se supese algo da quedada, que eu teño un pouco abandoado o foro. ;)

PDT: Eu teño un amigo en Santa Cruz, e creo que irei por alá non dentro de moito.
Un saúdo.
Pois se queres avisa e se podemos quedamos :) , pero sigo pensando que facela en Vigo e como facela en Ferrol, demasiado lonxe para a maior parte da xente :)
Boas dias, vai a ver que subires esta hilo que vainos quedar abaixo. Hoxe acabo de leer que outro dos pirimanos xa detidos fai unha seman era tamen dunha cuadrilla fai un ano. que pensadas vos disto??
Eu penso que habería que queimar a todos eses desgraciados fillos da sua **** nai. E que lles fagan un exame psicolóxico ós que van ás cuadrillas porque vese que non estan moi ben do testo.
Do0z escribió:Eu penso que habería que queimar a todos eses desgraciados fillos da sua **** nai. E que lles fagan un exame psicolóxico ós que van ás cuadrillas porque vese que non estan moi ben do testo.

Seguro que mais dun é por iso, pero para min que hay moitos intereses de moita xente detras. Pareceme moi curioso que isto pase dende que esta o pp na oposicion jaja pera deixamo repetir que me relamo o pp fora do governo [looco] viva¡¡ viva¡¡. Creo que non o celebramos como deberiamos
el^druida escribió:Creo que non o celebramos como deberiamos

Eu si que o celebrei si... pero o fígado estame a pedir papas [oki] pero bueno despois destes exames seguirei a celebralo, ¿porque non?
O dos incendios tenche tela de caral... Hoxe cando estaba no bus cara ó chollo falaban deste mesmo tema e comentaban que desde que estaba Fraga no poder o número de incendios anuais habíase multiplicado moito (non recordo exactamente a cifra). Esperemos que estando os novos no poder isto no pase o pola contra a ver se tamen os "huntan" como é debido.

Un saudo.
ROCKOTOPO escribió:Pois se queres avisa e se podemos quedamos :) , pero sigo pensando que facela en Vigo e como facela en Ferrol, demasiado lonxe para a maior parte da xente :)

Bueno, o normal seria face-la quedada na cidade onde mais xente haxa (que pareceme que é vigo [jaja] )
Si, pero se non hai incendios os bombeiros cobran menos... dubido que lles interese iso e máis cousas que haberá por atras
Llevaros un suvenir de Galiza ^^ Camisetas de HOME!

Imagen
Galeyla escribió:Llevaros un suvenir de Galiza ^^ Camisetas de HOME!

Me has dejado sin habla :-O
Pues ya verás cuando él lo vea [tomaaa]
Galeyla escribió:Pues ya verás cuando él lo vea

mmm... ¿Le encantará? [jaja]
me has dejado sin habla
Jejeje, dice que se vengará, por cierto para los daltonicos de mierda, [jaja] la camiseta es roja y blanca, solo que ya sabeis el efecto de la lejia.
Galeyla escribió:dice que se vengará

¿Vengarse de una mujer? Dile que yo no se lo recomiendo [jaja]
Galeyla escribió:Jejeje, dice que se vengará, por cierto para los daltonicos de mierda, [jaja] la camiseta es roja y blanca, solo que ya sabeis el efecto de la lejia.

Juas juas juas, si con el dibujo me habia dejado tocado, con el comentario de la lejia me ha jodio completamente juas juas juas juas juas
Cambiando de tema... ¿Algún de vos pasou pola festa da dorna de este ano?
Este ano non lle tocou, fun o ano pasado e fai dous anos, pere este quedamos facendo un "living las vegas" nunha casa en Lugo, puffff nunca pensei que unha coctelera poidera dar tanto de si XD
Mira que non vir este ano a joder juarisnais e chinfrós [uzi] eu xa estou esperando pacientemente pola do ano que ven.
E como vaia un colega meu de presentador do exame de patróns vai a ser mortal [chulito]
Pois haberá que tela en conta, pero primeiro temos que pensar nas festas que quedan este ano. ¿Alguen sabe que día é o San Froilan? Porque mira que o pasei ben o ano pasado en Lugo :)
San froilán nin idea seiche que en Rianxo a Guadalupe é máis ou menos do 9 ó 16 (ou eso me dixo un colega de ali) habera que pasar por ahi que os exames acabanme o 12 :p
Do0z, na guadalupe estiven eu o ano pasado, tremenda festa que montamos ^_^ espero que sexa o día 10 (porque nos o ano pasado fóramos en sabado) porque como sexa o 16 vai ser que non vou estar que comezo as vacacións e non vou renunciar o meu superviaxe, que ben tempo levo esperando por él.

Un saudo.
do 9 ó 16 tes dias para escoller para pasar por rianxo home, non te preocupes que por días de festa xa ves que non é :Ð
Pero normalmente o día "grande" só hai un e é no que mola baixar para Rianxo. O resto está ben pero eu sempre intento ir nos días nos que hai máis xente, que se pasa mellor.
Home si, pero tanta información dispoñible nn teño que levo dous dias sen sair do piso (e non sei como non me estou a subir polas paredes) putos exames [lapota]
Por casualidades da vida ningun sabra como son as axudas para os xovenes emprendedores ou como lle chamen, e dicir, para montar unha primeira empresa con menos de 25 anos
eiiii yo tb soy vigués! no sabía que en este foro hubiese tanto vigués, la verdad!
el^druida escribió:Por casualidades da vida ningun sabra como son as axudas para os xovenes emprendedores ou como lle chamen, e dicir, para montar unha primeira empresa con menos de 25 anos

Pode ser que sexa algo asi como prestamos ICO ou semellante, non estou seguro pero algo así soame.
Eu tamén son galego!!!!!

De nigrán (cerca de vigo XD)

Saudos
Juer a este paso os vigueses ides colonizar EOL :)
alguien quiere hacerse cargo de este hilo?
puuffff, demasiada responsabilidad, no estoy yo acostumbrado a tanto ;)
Joer parece que nadie se quiere hacer cargo, ni que fuera un niño feo XD venga hombres/mujeres algun voluntario :)

Un saludito

PD: Al final aun me va a tocar a mi, cagonla XD
Yo lo haría gustosamente, pero no dispongo del tiempo suficiente como para ello.

PD: ROCKOTOPO si, te va a tocar a ti me parece a mi :-p
Pos veña, algun outro vigues que estea no cuvi? :P
(joder, aun no man metio ¬¬)
Yo empiezo ahora, en 1º de biología.

Salu2
337 respuestas
13, 4, 5, 6, 7