Ti es parvo ou k? Galiza unida

13, 4, 5, 6, 7
Backlash escribió:ROCKOTOPO queremos fotos! [buuuaaaa]

Joer casi se me va la pinza, las fotos ya las tengo colgadas. Podeis echarle un ojo en fotitos

Os recomiendo las de Harayuku del viaje a Japón son un despelote

Un saludo.

PD: el^druida quieroo que me cuentes cosas del viaje perroooo!!!!
Como sempre este hilo está olvidadisimo xD.
Un saudiño a todolos galegos de aqui.
Veña coño! Nótase que somos galegos eh, somos todos uns vagueantes de carallo XD

Fai un lustro que o hilo está aberto e aínda non se ha organizado ne unha mísera KDD :P
Backlash, ti dime un sito e hora ke armamola festa os dous... Non sei, hai pouca organizacion aki... A ver se montabamos un dia algo... Eu non sei, penso ke santiago kedaba moi a man para todos... E falo sendo de coruña, eh, non pensedes!...

Feliz 2006 Galiza!!!
Eu diria que organización... máis ben ningunha [sati]
Santiago estaría ben e eso que eu estudio na Coruña asi que tampouco pensedes mal XD
Eu son de Coruña tamén, dame igual onde sea (home, preferiría na coruña por suposto xD), pero visto a de vigueses que hai o máis lóxico é que sexa alí XD

Diantres Tragy! Vexo que eres de Betanzos, eu son da pobla de Oleiros XD
Vaia ho, o creador do fio non esta operativo, agora non podo sair na cabeceira no grupo de ourensanssssssss xD
Concho, aqui parece que hai que subir o fio de vez en cando para que aparezan os galegos, sabía que eramos vagos pero non tanto [poraki]
el_GekO escribió:Vaia ho, o creador do fio non esta operativo, agora non podo sair na cabeceira no grupo de ourensanssssssss xD

Certo é, habría que ir pensando na creación doutro novo hilo :-P
Pois visto o visto parece que vay ser mellor crear un novo ou falar con algun moderador para que meta a un que esté activo como dono do fio para poder modifica-la primera mensaxe, porque son outro de Vigo que non está na cabecera.
Por certo a festa o dia bo foi o do partido da selección, magoa no organiza-lo antes.

Deik
Eu ofrecome voluntario para levar o fio, (pero solo con mistol vinagre....) co permiso de todolos demais, claro... nunca levei ningun fio grande, pero calkera dia e bo para empezar...

Son aposta segura, a xente de betanzos somos do melloriño, eh...

Oes Do0z, segues estudiando na F.I.C.? pregunto, non vaia ser... a ultima vez ke me guiei polos datos dun perfil, levaban dous anos sen actualizar... Eu estou facendo primeiro da enxeñeria... Vaia unha ke me espera...

En fin... moita festa, moita festa... fai falta unha seleccion galega de eolianos! a ver se se fai algo!
Creo que o millor sería que o que o creáse foxe un habitual de eol (vaia, que postee a diario por estes lares)

Coma eu XD
Pois eu na F.I.C. non, nunha privada antes coñecida coma E.S.I. que fixeronnos cristos varios e tal, e si esperache unha boa, pero bueno sempre se me pode ver os xoves pola "Antigua plaza de los huevos" tamen coñecida como praza do Humor asi que se me ves avisa e tomamos un cacharriño deses sen alcol XD

Backlash pois se estás tódolos días contas co meu voto para encargarte deste mamotreto de fio [oki]
Pois eu na F.I.C. non, nunha privada antes coñecida coma E.S.I. que fixeronnos cristos varios e tal, e si esperache unha boa, pero bueno sempre se me pode ver os xoves pola "Antigua plaza de los huevos" tamen coñecida como praza do Humor asi que se me ves avisa e tomamos un cacharriño deses sen alcol XD

Backlash pois se estás tódolos días contas co meu voto para encargarte deste mamotreto de fio [oki]
Non estou na F.I.C. estou nunha privada antes coñecida como E.S.I. pero bueno unha m*rd* como calquera outra [buaaj]
e si que che espera unha boa, segun teño oido os profesores levanse bastante mal entre eles e cousas polo estilo, pero se ves a alguen de ribeira pola facultade... son todos uns borrachóns XD

Doodz? Que carallo montaches? xDD Alternando posts, se ainda foran iguais, pero son diferentes dous a dous xD
Ei, ke eu non escribo moito, pero paso todolos dias por aki! [carcajad] [carcajad] [carcajad] [carcajad] [carcajad] En serio, sexa ken sexa, fai falta algun responsable... Isto e un dicir, mais ben eu preferia un irresponsable, ke sempre e mais entretido o asunto..XD

En fin, a min fariame ilusion, pero sei ke nunha votacion levarias os votos, asi ke como vexas.. a ver se alguen pode poñer orden aki!!

Do0z, polo de agora paso por ali so esporadicamente, pero cada vez mas a miudo... A ver se facemos por vernos algun dia!
Ei, ke eu non escribo moito, pero paso todolos dias por aki! [carcajad] [carcajad] [carcajad] [carcajad] [carcajad] En serio, sexa ken sexa, fai falta algun responsable... Isto e un dicir, mais ben eu preferia un irresponsable, ke sempre e mais entretido o asunto..XD

En fin, a min fariame ilusion, pero sei ke nunha votacion levarias os votos, asi ke como vexas.. a ver se alguen pode poñer orden aki!!

Do0z, polo de agora paso por ali so esporadicamente, pero cada vez mas a miudo... A ver se facemos por vernos algun dia!
ourense terra douro

outro mais desta nosa terra
De poñer orde, ¡nada! Desorde para todos e todas.
Tragy pois se viches a foto que teño no perfil sonche fácil de recoñecer (pero sen o casco da jerra de Prusia ese que son moi pacífico [angelito] )
Cajinaaaa, o deste fio é de escándalo, meses sin escribir nin Deus e logo aparecen todos de golpe. Como diría o outro: Un pouco máis de organización que só lamín unha teta e xa man dao tres veces polo cu :)
ROCKOTOPO o que eu che diga puxenme a buscar o fio e reflotou que dou gusto [beer]
OgEyD escribió:ourense terra douro

outro mais desta nosa terra

¿¿Un máis desta nosa terra en esta nosa comunidade?? [sonrisa] [sonrisa] [sonrisa]

PD: Me pido ser el padre del portero
O creo eu entón?

Veña, votos a favor XD

EDITO:

ROCKOTOPO creo recordar que eras de Santa Cruz, equivocome? Eu son de Oleiros poblo, a ver se quedamos algún día pra tomar unhas cañas XD

[beer]
Creo que mello que crealo é falar con un moderata/admin e comentarlle o tema. Por non perder este fio :)

Edit: Dato muy correcto amigo Blackslash, dato muy correcto :)
Otro voto para backlash :cool:

Lo leo a menudo y se le ve un chaval serio y con pocas posibilidades de ser baneado XD
Yo también soy de orense... ANTÓN NO SERÁS EL ANTÓN DE VILLAMARTÍN? xDDDd Yo soy el que te bajó la versión a 1.5

Enga pasadlo bn xD
d4nt3 escribió:Lo leo a menudo y se le ve un chaval serio y con pocas posibilidades de ser baneado

Sep, serio como pocos XD

Si alguien tiene algo que decir que lo haga ahora o calle para siempre, si no mañana creo el hilo pues XD
¡¡Yo tengo algo que decir!! Lo malo... es que se me ha olvidado [poraki]
Backlash por mi parte puedes ir creando
Muajaja, dale caña entonces! A ver si conseguimos un censo como dios manda! ke eu non sei nin ken esta aki!!!
Muajaja, dale caña entonces! A ver si conseguimos un censo como dios manda! ke eu non sei nin ken esta aki!!!
Venga, hilo nuevo, por un censo justo [qmparto][qmparto][qmparto]
Como diría la de airbag: deleee deleee... :)
Parece que inda non está operativo Backlash XD
Ei, vai ou non vai? Estamos kedando durmidoooos! [looco] [looco]

hoxe festa en pontedeume, parece ser... se hay alguen por ali... ke avise!
337 respuestas
13, 4, 5, 6, 7