seerj escribió:no te hagas pajas mentales, ahora como la verdad ofende, la culpa es mia y encima para rematar utilizas el "y ellos más", es lamentable.
De superioridad nada, esfuerzate un poco, y si de verdad te importa el tema, lee sobre él, como ha hecho morr, y creze, esos insultillos son bastante infantiles.
Que haig de llegir? les metides d'algun historiador? ells tenen la veritat absoluta?
quin any es va trepitjar la lluna?
qui va inventar la bomba atomica?
els japonesos es van rendir gracies a les bombes atomiques?
tot aixo son preguntes sense respota, per les que hi ha multiples teories, pero que els historiadors ja han escrit com els ha sortit del cul, aixo amb una historia recent. que cullons m'has de parlar de si els visigots eren mes simpatics que els romans o que el catalanisme el van inventar uns burgesos?, com pretens que em cregui unes coses tan subjectives i manipulables?
Segur que en 'La historia segun lossantos' el catalanisme ja existia el 33 despres de crist ja que judes era nacionalista catala afiliat a ETA.
"La verdad ofende" ho feia servir jo a EGB, no tens cap altre argument?
pd: jo no he fet servir el 'y ellos mas', simplement relativitzo el que tu dius que son pocs anys.