1. Kailos (Canarias) 2. Cal Evans (Malaga) 3. El_RapEro (Murcia - A este acosadle a MP's en catalan, quiere aprenderlo ^^) 4. [Lande]
Espanyols que per res del mon volen ser catalans:
1. _WiLloW_ (Oviedo) 2. FrisKo (Sevilla) 3. Harry Mason 4. manporrero (Barcelona. Per sort ara viu a Almeria) 5. josema7 (Gerona) 6. knife (De algun manicomio de Murcia)[/size][/font]
Un borratxo t’apallissa et viola i et castiga Mata el teu botxí Fa vergonya buscar ajuda és inútil anar a la poli Mata el teu botxí Has perdut la dignitat et sents com un trasto inútil Mata el teu botxí Tens la cara com un mapa tots els ossos et fan mal Mata el teu botxí Si el denuncies ell es venja si el fots fora ell retorna Mata el teu botxí Fot el camp i ell t’empaita no li aguantis més la gaita Mata el teu botxí Embruta’t les mans de sang i rebenta’l en canal Mata el teu botxí Destrossa la seva vida com ell t’ha fotut la teva Mata el teu botxí No te’l creguis quan supliqui no l’escoltis quan gemegui No t’aturis quan ell caigui i recorda el teu calvari No t’apiadis no perdonis no tremolis no et dobleguis No vacilis no et rendeixis no deixis que sobrevisqui
Crec que hauré d'anar a buscar l'escopeta de perdigons, que al bar de davant de casa torna a ser punt de reunió de 4 ninyatos quillos i la seva colla de borregos llepaculs(iesis incloses)
Abans passant per la vorera n'hi havia un apoiat a la forola de manera que no quedava espai per passar, m'he quedat amb les ganes de cardar ostia amb l'espatalla....
Buff... sol dic una cosa: Yaztell = merda! Dos dias sense internet
Menys mal que me estik pasant a telefonica *
Estic pensantme seriosament d'anar a la kedada... pero es que depen de a quins llocs aneu, ja que tinc 15 anys i clar... no em deixen entrar a tots els llocs
I no em portaria consoletes, que me la roben mentres vaig cap allà
eTc_84 escribió:Cafetonet, mira animersion, hi han pujat un BlueRay [flipa] 22GB [qmparto]
Tots bojos. A vegades penso que la gent fa pujades de series en format DVD, pelis en DVD9 i ara amb la moda del HD-DVD, només per poder pujar el seu ratio.
Vale que s'entén que algu pugi alguna peli en format DVD, i alguna en HD-DVD amb un tamany raonable. Però això de "series DVD" ni ganes, gravar un DVD per fotre 4 o 5 capitols de merda, anda ia.
trape escribió:Estic pensantme seriosament d'anar a la kedada... pero es que depen de a quins llocs aneu, ja que tinc 15 anys i clar... no em deixen entrar a tots els llocs I no em portaria consoletes, que me la roben mentres vaig cap allà
Tu vine, podràs unir-te al club de menors presidit per l'aya
Cafetino escribió:Tots bojos. A vegades penso que la gent fa pujades de series en format DVD, pelis en DVD9 i ara amb la moda del HD-DVD, només per poder pujar el seu ratio.
Vale que s'entén que algu pugi alguna peli en format DVD, i alguna en HD-DVD amb un tamany raonable. Però això de "series DVD" ni ganes, gravar un DVD per fotre 4 o 5 capitols de merda, anda ia.
Tu vine, podràs unir-te al club de menors presidit per l'aya
eisss que n osere l'unica menooor!!! que estara el yogurin també ^^i l'abarth si s'animaa
trape escribió:Si bueno, igual vaig... es que clar con no poseu a quins "locals" anireu doncs llavors per això he preguntat. Igual em portu un amic també...
Pero l'aya es mes gran que jo.... jo sok mes petit encara
encara no ho saben crec..
pero si anem a l'ovella alla segur q pots entrar