et resumeixo la meva:
anglès més tirat impossible, el lisening té relació amb el test escrit, te'l donen casi tot escrit i llavors has de marcar la opció correcta.... lo mateix en altres preguntes sobre un text i després has d'escriure una carta, triant entre 2 temes i a sobre is vols la pots fer en present...en fins és el examen més tirat que et pots trobar.
català i castellà, vigila amb les faltes, et baixen 0'25 per cada accent mal posa't....o que no hagis posa't...per no dir de posar per exemple dirho en comptes de dir-ho...
llatí, la traducció, no cal que et matis a fer el anàlisis sencer de les frases, busques tots els verbs, i ha partir d'aquí fas com una mena de traducció a lo "indio" i després vas arreglant mirant els CD, CI, CC...
la pregunta llarga es de un tema, a mi el meu examen era de Ciceró, i les altres van ser una de adjectius en relació al text, i dos preguntes curtes, una de relacionar noms amb obres o fets i l'altre ara no ho recordo.
art ja t'ho vaig dir, només t'has de mirar època clàssica i segle XIX i XX, la segona perquè és la pregunta obligatòria (tens 4 punts) més 1 punt per posar el esquema de com es fa un anàlisis en plan:
títol:
autor:
època:
data:
tècnica:
etc
la primera opció t'ho dic perquè de totes les altres èpoques que entren, és la que és com més fàcil, a mi em va tocar el August de Prima Porta i Dona II de Kandisky.
literatura, sobra't només t'has d'enrotllar en el anàlisis, em va tocar el de cronica de una muerte anunciada; em sembla que l'altre opció era una poesia de Neruda... sempre posen un text i una poesia, no falla.
no em deixo cap no? si en falta et dic, que ara no em ve al cap.
a si, el de historia i lite te'l donene junts i tu et reparteixes el temps com et vagi bé. jo vaig fer 1er art més a saco i després lite, entre mig vaig trerue el entrepar per esmorzar i tot ^_^ tenia que desconectar d'un al altre.
per cert,tant a llatí com anglès es pot copiar
en les opcions, a cop de peu li vaig passar els respostes a una amiga estava assentada al meu costat no l'altre...
tants anys juntes han de servir d'algo ^_^
per cert al diccionari de llatí no t'apuntis coses perquè alguns els revisen al atzar, però es permet de portar el mini llibret de gramàtica ^_^ i allí ja hi està casi tot.
història també t'ho vaig dir, mira't tot lo relacionat amb la indústria i la dona, son preguntes que sempre entren, el meu any van entrar les dues en la opció que vaig agafar ^_^més sort impossible.