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spingi83 escribió:Sikus escribió:Joder lo q cuesta entrar en una partida, 10 min esperando ¿ tan pocos servidores europeos hay ?
Avance, dominacion, conquista y frente que es lo que juego 3 segundos de reloj me lleva a mi. Todo desde el menu multiplayer sin entrar en filtros.
alcanibal escribió:_Bardock_ escribió:Yo creo que es el battlefield con más camperos por cm2.
En bf1 los tocapelotas eran los francos y en este son los apoyos.
Es surrealista que vayas a por una bandera y que en una zona random del mapa en la que no hay nada haya un apoyo tirado detrás de un arbusto esperando.
Yo voy, pillo una bandera y voy por la siguiente a toda hostia,si nada mas cogerla veo que vienen enemigos pues me hago fuerte y la defiendo en el momento.
Lo que no es normal es que banderas alejadas que llevan tiempo siendo enemigas vayas a pillarla y haya un apoyo allí esperando a que aparezcas con su mg 42 que hace picadillo a la escuadra.
Luego están los hijos de fruta que con su apoyo se ponen en la linde de la zona de bandera que es nuestra y no entran a cogerla y se quedan allí en el suelo esperando que hagas respawn para acribillarte nada más salir.
A mi el juego me gusta pero la comunidad de niños rata y subnormales comparado con épocas como bf3 o Bad company ha subido exponencialmente.
A la gente le suda ganar o perder la partida,solo van a por su ratio y a tomar por culo.
Si este juego hubiera salido hace 8 años sin tanto niño rata otro gallo hubiera cantado.
No si ya lo sabía yo. Desde el Btf1 con su campaña de publicidad cambio mucho y llegaron muchos camperos, demasiados. Y ahora dices que también con las de apoyo Qué manera de joder los juegos. Yo no sé como es capaz de divertirse la gente. Y luego nosotros que vamos follados de una bandera a otra sin parar.
angelillo732 escribió:Llevo jugando Battlefield desde el 1942 y siempre ha sido igual, en cada nueva entrega hay quejas de los camperos.
Los camperos siempre están sea Battlefield, cod o CS, no es nuevo ni de este juego, ni de esta generación.
Pobeng75 escribió:Alguien sabe como se cambia de patrulla?? En BF1 era cuadrado rn el menú de respawn pero aquí??
angelillo732 escribió:Llevo jugando Battlefield desde el 1942 y siempre ha sido igual, en cada nueva entrega hay quejas de los camperos.
Los camperos siempre están sea Battlefield, cod o CS, no es nuevo ni de este juego, ni de esta generación.
Kane2 escribió:Lo que si me gustaría que pusieran como en el 1, es ver mucho más claro quién te ha matado, con la silueta roja más marcada porque ahora hay veces que ni te lo marca, vuelves a renacer y pum..otra vez el mismo seto desde su esquina.JhOnNY_HD escribió:Alguien para boostear el trofeo de matar torretas con el avion?
Me apunto, que veo que si no va a ser eterno.
Protek escribió:Nos quejamos de los camperos, pero del otro 50% del servidor que son "correpollosincabeza" que pillan una bandera y ya tienen que salir corriendo a por otra y dejan al resto de 4 gatos que nos quedamos a defender dicha bandera vendidos...De esos no decimos nada??
AndresDriu escribió:A la KE7 del apoyo no se le puede quitar el bípode, verdad? No veo la opción, por el tema de que apunte más rápido y tal..
Me da mucha pena el médico, en mi opinión es una clase que está en clara desventaja salvo las demás. He leído en Reddit que la van a bufear, pero, sólo subfusiles?? Por qué sólo un tipo de arma mientras las otras tienen dos???
Después veo que mi querida 8 de autocarga (con menos cadencia, eso sí) está en el Sniper y me hecho a llorar
DarkMessiah escribió:AndresDriu escribió:A la KE7 del apoyo no se le puede quitar el bípode, verdad? No veo la opción, por el tema de que apunte más rápido y tal..
Me da mucha pena el médico, en mi opinión es una clase que está en clara desventaja salvo las demás. He leído en Reddit que la van a bufear, pero, sólo subfusiles?? Por qué sólo un tipo de arma mientras las otras tienen dos???
Después veo que mi querida 8 de autocarga (con menos cadencia, eso sí) está en el Sniper y me hecho a llorar
Hombre, eso de desventaja... xDD Te apunta con la Sten / MP40 y eso no se desvía un ápice. Unido al autoapuntado ese... no fallan una bala y ya puedes estar hábil que sino te revienta, más que nada porque no falla un disparo.
Vida "infinita", eso sí, el problema de la munición y ahora le aumentarán la distancia de alcance de los disparos.
Que aumenten daño a antiaéreos y que cambien lo de apuñalar, porque es de coña
DarkMessiah escribió:Pero van a aumentar la distancia a la que hacen daño, no el daño que hagan que yo sepa.
Pero bueno, el médico está para curar. Para matar, ya están las otras clases
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LISTA DE FALLOS/BUGS
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Hot Issues
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All Platforms
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Rank 1-19 Unlocks - No access to unlocked weapon after ranking up and leaving mid-game
Players leave mid round after getting notification of their rank-up. In doing so, they don’t see their rewards in the UI, as it appears they’re still locked
If you are ranking up between ranks 1-19, items are unlocked upon your next rank up.
Status: Fix verified and coming in an upcoming server update (no need for client download).
Workaround: Once the server you were playing on finishes and heads to EoR, the weapon should unlock. If you join another map before EoR on another server, you may have to play until the NEXT rank to unlock the item. So for example, if you unlock the MP40 at rank 4, you would have to play to rank 5, then the backend system updates you unlock.
Rank 20 Unlocks - No access to unlocked weapon after ranking up and leaving mid-game
Players leave round mid-game to use their new shiny awesome rank 20 weapon. However, because they left mid round, it’s locked. Because there’s no rank 21, the backend can’t check on the next rank.
Status: We have pushed a fix to address the issue with Rank 20 rewards. If you are missing your rewards for Class Rank 20, please play a match to completion and the Rewards should drop into your Armory.
Battlefield V Known Issues
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All Platforms
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Armory
Soldier / Clothing bundles / sets are unclear as to what they contain
When viewing the contents of the Soldier bundles in the Armory, it is not clear that the bundle contains both the base Torso and Leg items, but also the Rare variants. Instead, the impression is given that the legs and torso are listed twice in error.
Status: Fix coming post-launch.
Blued Set of STEN unlocks grip part instead of hand guard part as stated in its description
Blued Set for Sten unlocks Muzzle Barrel Receiver Magazine and GRIP instead of handguard
Status: Fix coming in an upcoming update.
Assignments
The user remains stuck in the Assignments menu while the pre-round breaks and after the EOR or in the Server Info page
Status: Fix coming in an upcoming update.
Classes
Medic Self-Healing Representation
When self-healing as a Medic, and recently looting a fallen enemy’s ammo pouch, the self heal animation sometimes uses the incorrect pouch (ammo instead of health). Healing still occurs as it should though.
Status: Fix coming post-launch.
Issues with Medic Revival
Reports of inabilities to revive on server.
Status: Currently investigating a prioritized fix.
Combat Roles
Support - Engineer - Heavy Weapon Trait makes a support player have almost no overheat while using an AA gun
Status: Fix coming in an upcoming update.
Crashes
User hangs when hits "Assignments" or "server info" tab in bleeding out
Status: Fix coming in an upcoming update.
Deluxe Edition
The Deluxe Upgrade offer in-game does not provide an option to upgrade the title to the deluxe edition instead offers the full game
Status: Currently investigating.
Dog Tags & Emblems
Missing Alpha/Beta Dog Tags or Emblems
We’re working on making sure all players who should have these get them as soon as possible. We’ll be fixing this automatically as soon as we can, and we’re sorry for the delay.
Status: Fix coming in an upcoming update.
General Gameplay
Conquest Catch-Up Mechanics
We’re listening! We’ve noticed that the comeback mechanics for losing teams have been too aggressive and put the winning team at an unfair advantage in close matches reaching the end of the round. Thus, we are balancing the mechanics and improving them to have no effect in these matches that are ending in close rounds, but only affecting the matches in which one team is being fully run over – as these are the ones we intended to make more interesting for both teams with the system. We are going to keep an eye on this and will adjust it further based on community feedback.
Status: Fix coming in an upcoming update.
Reinforcements
Reinforcement menu sticking
If you have the Reinforcement menu open when entering a vehicle, it may get stuck on your screen. While we’re working on this one, try to make sure you close the menu before spawning into a vehicle.
Status: Fix coming in an upcoming update.
Rewards
Missing pre-order or edition items
In-game rewards are available on PC from November 9, and on PlayStation 4 and Xbox One from November 15. Check our article to find out how and where to claim your items in-game. If you’re sure you’re missing something, try restarting the game and checking again. If it’s still not there, contact us for help.
Status: Resolution proposed above.
Servers
"Missing Online Access"
Players are prompted with the "Missing Online Access" message at the main menu.
If the players don’t have any account infractions, this can often times be resolved by turning off DX12 in the video settings.
If that doesn’t work, they can still go ahead and contact support.
Status: Currently investigating.
The player doesn't get any EoR between rounds when the player joins a server outside of region
When the round ends, the best squad screen shows up but it is never followed by an EoR leaving the player in a black loading screen.
Status: Currently investigating.
Players trying to join game in Dubai could end up on a server that would kick them with Error code 1
Status: Currently investigating.
Russian players receive error 2000 when trying to connect to BFV
Status: Currently investigating.
Stats
Multiplayer stats track in Single player
Status: Fix coming in an upcoming update.
TTK (Time to Kill) / TTD (Time to Death)
Balancing
We are currently looking into further improvements to TTK and TTD.
Status: Currently investigating.
Unlocks
When you reach Max Rank you no longer earn Company Coin.
We have identified an issue where players that have reached max rank are no longer awarded Company Coins. Players can still earn them with Special Assignments and Daily Orders.
Status: Fix coming in an upcoming update.
Leaving a round after an unlock prompt before EOR and joining another servers means your unlock with not occur.
Status: Currently investigating. More details below per rank.
Rank 1-19 Unlocks - No access to unlocked weapon after ranking up and leaving mid-game
Players leave mid round after getting notification of their rank-up. In doing so, they don’t see their rewards in the UI, as it appears they’re still locked.
If you are ranking up between ranks 1-19, items are unlocked upon your next rank up.
Status: Fix verified and coming in an upcoming server update (no need for client download).
Workaround: Once the server you were playing on finishes and heads to EoR, the weapon should unlock. If you join another map before EoR on another server, you may have to play until the NEXT rank to unlock the item. So for example, if you unlock the MP40 at rank 4, you would have to play to rank 5, then the backend system updates you unlock.
Rank 20 Unlocks - No access to unlocked weapon after ranking up and leaving mid-game
Players leave round mid-game to use their new shiny awesome rank 20 weapon. However, because they left mid round, it’s locked. Because there’s no rank 21, the backend can’t check on the next rank.
Status: We have pushed a fix to address the issue with Rank 20 rewards. If you are missing your rewards for Class Rank 20, please play a match to completion and the Rewards should drop into your Armory.
User Interface
Platoon tag is not visible in game chat
Platoon tag doesn't appear in game chat near User's name.
Status: Current investigating.
Vehicles
Spawning into Top Turret (Tanks)
When squad spawning into a tank, ending up in the top turret position, sometimes you'll end up with an incorrect representation of your weapon and arms (they don't follow your aim). Shooting still works fine, but visually it looks off.
Status: Fix coming in an upcoming update.
Planes - Bomber Issues - There are various issues with bombers that we are addressing in an upcoming update:
Re-supply positions are too close to the infantry combat area, they will be moved to the edge of the flight radius.
Re-supply time is instant when flying through the re-supply position, combined with the above players can make loops bombing the field. The Beta had a reload, but it was broken and we addressed it in feedback by eliminating it entirely. It was necessary to balance and we will fix it and reinstate the reload timer since simply flying to the re-supply point has proven inadequate to address the frequency issue.
Flak damage vs. bombers should be increased. Bombers have a reduced Flak damage, making them harder to take down due to them being bigger and easier targets. Unfortunately this reduction is simply too much, so we will increase the damage Flak does to the bomber classes. Feedback is clear that fighters are already plenty vulnerable to Flak, and no change is currently needed to those planes. Additionally we will fix some bugs with Flak that caused bombers flying directly away from a Flak to be invulnerable to the flak damage. Since this is a combined effect we are being careful not to over buff flak vs bombers, since they will take damage in a more consistent manner with the bug fix.
Restrict plane spawning in beginning of round to prevent an immediate bombing of the clumped up group of players in their scripted spawn.
Status: Fixes coming in an upcoming update.
Planes - Fighters Balance
Balance rockets, less tank damage, less AoE to require them to be the precision weapons we intended. We believe that bombs themselves are in a good spot, not needing any emergency fixes. We will monitor the situation and evaluate additional changes.
Status: Currently investigating.
Halftrack/Valentine that is towing an Pak40, 6PDR or Flak AA-gun spins in the air
Status: Fix coming in an upcoming update.
Weapons
Multiple balancing changes made to Panzerfaust
Panzerfaust will deal more damage to a tank than what an actual tank shell would
Status: Fix coming in an upcoming update.
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PlayStation 4
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Aim Assist
Aim assist in vehicles
Aim assist isn’t working the way it should on vehicle weapons on PlayStation 4. Our engineers are working on recalibrating them.
Status: Current investigating.
Crashes
Hanging after an update
If your PlayStation 4 gets stuck at connecting when you’re applying a manifest update in Battlefield V, you may need to restart your system. We’re currently working on a fix for this.
Status: Current investigating.
Deluxe Edition
Asia Only - Deluxe edition post launch seems to only grant standard edition
Status: Currently investigating.
Asia Only - Enlister Offer not available to download for pre-order code accounts
Enlister offer is not available to download on accounts that have redeemed a pre-order code, reason given 'You do not own: Battlefield V Pre-Order'. This is when accessing the Enlister offer by searching it from PlayStation Store.
Status: Currently investigating.
11-L escribió:Entre tanta queja a ver si alguien me ayuda. Cuando eres el jefe de patrulla y solicitas un tanque con los puntos, donde aparece ese tanque?
herkris escribió:El Battlefield 1 me encantó y le eche más de 100 horas jugando con el franco la mayor parte del tiempo (no, no era campero, se puede ir con franco y capturando banderas, incluso se puede ser primero del equipo..)
Este no lo he comprado principalmente por la aparente falta de contenido que tiene en un principio, pero veo a la gente muy contenta y usando armas diferentes, cosa que en Battlefield 1 no pasaba porque la Hellriegel estaba rotísima.
Recomendáis el juego para un solitario como yo que suele jugar siempre Conquista?
DarkMessiah escribió:Y esto es lo que pasa cuando la peña pone en calidad baja las texturas. Que tú puedes estar pensando que estás oculto por la maleza y en realidad te ven perfectamente xDD
DarkMessiah escribió:Y esto es lo que pasa cuando la peña pone en calidad baja las texturas. Que tú puedes estar pensando que estás oculto por la maleza y en realidad te ven perfectamente xDD
DarkMessiah escribió:Y esto es lo que pasa cuando la peña pone en calidad baja las texturas. Que tú puedes estar pensando que estás oculto por la maleza y en realidad te ven perfectamente xDD
Heracles15 escribió:El juego me esta encantando pero el mapa de Hamada me parece un completo despropósito... En grandes operaciones los defensores hacen picadillo a los atacantes de una manera aplastante. Medio equipo franco y el otro medio con bipode, encima tienen la altura... Espero que Panzerstorm sea mas equilibrado.
Sobre el médico es cierto que en algunos mapas lo tiene complicado, a lo mejor un fusil de asalto le vendría bien para medias distancias en algún mapa. A mi me parece la clase mas agradecida para el equipo y menos para el jugador individualista. Por otro lado la clase de médico o asalto (en btf 3 y 4) era siempre la más beneficiada desde hace años, ahora que sufran un poquillo
Exsoul escribió:No sé si soy yo o los servidores, pero solo he podido jugar una vez. Me sale siempre el mensaje de que me ha desconectado del servidor al ir a entrar.
A alguien más le pasa?
11-L escribió:Entre tanta queja a ver si alguien me ayuda. Cuando eres el jefe de patrulla y solicitas un tanque con los puntos, donde aparece ese tanque?
DarkMessiah escribió:A alguien más le ha pasado varias veces, que estás disparando a un tio y de repente, le da a tu tio por apuñalar al aire??? y obviamente, te deja vendido. Me kawen ros
@Heracles15 Hamada es directamente una mierda. Un paraíso de camperos que se esconden por todas las partes que pueden.
A mi la verdad que no me gusta nada
AndresDriu escribió:Yo tengo desde bf1 el melee en el círculo, así como el modo bayoneta (que nunca utilizaba en el 1, aquí no sé ni si existe )..
Es algo que casi nunca utilizo, así que lo pongo ahí, aún sabiendo la chetada que lleva que estás a 2 metros y te salta la animación..
Para agacharme, deslizarme o tumbarme utilizo el R3. Es una gozada jugar así y reaccionas mucho más rápido a todo. El deslizarte es una chetada tanto para salir airoso como para sorprender al atacar. Os lo recomiendo!
DarkMessiah escribió:AndresDriu escribió:Yo tengo desde bf1 el melee en el círculo, así como el modo bayoneta (que nunca utilizaba en el 1, aquí no sé ni si existe )..
Es algo que casi nunca utilizo, así que lo pongo ahí, aún sabiendo la chetada que lleva que estás a 2 metros y te salta la animación..
Para agacharme, deslizarme o tumbarme utilizo el R3. Es una gozada jugar así y reaccionas mucho más rápido a todo. El deslizarte es una chetada tanto para salir airoso como para sorprender al atacar. Os lo recomiendo!
Quizás los "ratillas" que a veces les estás disparando y se tumban al segundo y te siguen disparando, usan eso de tener en el R3 lo de tumbarse, no se, es posible.
Ya miraré a ver, porque claro, lo de apuñalar se usa poco como dices y si por tenerlo en R3, a veces pueda que le de sin querer, aunque piense que no le doy y me saca el cuchillo y me jode la ventaja... aunque igualmente, si le diese, si lo cambio, pues me tumbaría entonces por lo que dices, así que no se qué sería peor xD
saizman escribió:Muchas quejas veo sobre que si los árboles se ven en 2D y tal, paparruchas.
Pongo foto para dejar claro que yo los veo perfectamente.