Catalans aixakeuvus xD (#42)

1, 2, 3, 4, 511
seerj escribió:lo que no creo que me dejen es cojer transporte publico, demasiadas concesiones para un catalán xDD


Ke va, home, ke va... Mentre pagues religiosament lo que te diguen, i si de pas te vas baixant los pantalons per anar avançant faena... XD

De pas me presento, aki un català amb problemes d'identitat... No sé si a l'Ebre parlem valencià o català, xeic!! Bones a tots!
Cafetino escribió:No diguis mentides, segur que son discos de'n Bustamante [sati]
No és mentida, Bustamante = soroll XD
imb27es escribió:

Ke va, home, ke va... Mentre pagues religiosament lo que te diguen, i si de pas te vas baixant los pantalons per anar avançant faena... XD

De pas me presento, aki un català amb problemes d'identitat... No sé si a l'Ebre parlem valencià o català, xeic!! Bones a tots!


M'encanta l'accent del sud català xDD

De quina part de l'ebre?
morr escribió:
Pero tienes la carrera o una FP, porque lo mires como lo mires vas a estar dos años en los que vas a comprender que es lo que sentían los esclavos.


Grau Superior, pq ho dius¿ :S
felicitats aya!

io ia nestic ben fart per avui.. i fins dema a la tarda no tinc lexamen! cawento
lodis escribió:i el sgaesux posa una mica de seny en tot plegat ^_^


Morr n'has d'apendre XD
sgaesux escribió:
Morr n'has d'apendre XD


¿De tí? Válgame Dios, yo sólo aprendo de Ynestrillas, qué gran hombre.

PD: Paboh, estarás puteado que te cagas si encima no eres licenciado, vete para Agbar eso sí que es estar de puta madre.
morr escribió:
¿De tí? Válgame Dios, yo sólo aprendo de Ynestrillas, qué gran hombre.


Aixo em recorda a la missa per pinochet de l'altre dia a madrid.
Si hagues estat per un assassi diferent com per exemple un etarra la cosa hagues acabat diferent.
La hipocresia de l'estat espanyol.
pues al final he llegado a plz. catalunya y he vuelto y ninguna fuerza represora me ha parado por el camino, oiga, ¿nos habremos liberado ya? ¿fue casualidad? ¿mañana al salir la gestapo me pegará un tiro? son preguntas que me hago ahora mismo...
olee, acabo de veure la nota de practiques de Sistemes automatics, un 8,7!! Llastima que nomes valgui un 20% ^^U
Enhorabona kurras! Aixi es fa ;-)
Estic fart d'estudiar, i per colmo encara no en tinc npi
Per alusions i per collons :o
Gerim escribió:eTc talibà :o

Tú ciutadà [poraki]

lodis escribió:eTc perqué és així ell va fent, descuadran el fil, dien pija per la cara, quedant-se amb la gent.

Que jo què?? ¬_¬

Aerith Malfoy escribió:...

Benvingut, i no et preocupis pel morr, és la mascota antitot del fil, ja el coneixeràs si et vas passant per aquí..

Cafetonet, així m'agrada, imposante, s'ha de ser un bon bofh, putejar als simples mortals [tadoramo]

seerj, encara continues amb les teves palles mentals entre formats de fitxers? [qmparto][qmparto][qmparto]
Per cert, l'MP3 és el més jueu dels formats, de fet el van inventar ells...
El millor format a bitrates raonables-baixos és HE-AAC, però és propietari...

Per cert, ho he de dir..
seerj escribió:un par de preguntas...¿libre de qué? ¿de unos seres malvados enanos y verdes que vivien debajo de la cama de todos los catalanes?

En el cas dels españols viuen a sobre el llit [sati], o almenys hi dormen [sati]

morr escribió:¿De tí? Válgame Dios, yo sólo aprendo de Ynestrillas, qué gran hombre.

I d'Antonio Salas, otro grande... [looco]

Ynestrillas pim pam pum.
En un hipotético enfrentamiento, Ynestrillas mataría a balazos a Salas. Defendiendo el honor de sus camaradas boneheads ( y nunca mejor dicho porque hay que ser muyyyy tonto para que no vean un inflitrado clarísimo, que si no se lo chiva la bòfia ni lo catan).

Y por cierto, yo no soy antitodo, de hecho tengo muy claro lo que soy.
morr escribió:En un hipotético enfrentamiento, Ynestrillas mataría a pistoletazos a Salas. Defendiendo el honor de sus camaradas boneheads ( y nunca mejor dicho porque hay que ser muyyyy tonto para que no vean un inflitrado clarísimo, que si no se lo chiva la bòfia ni lo catan).

jaja és lo que té ser una mica retrassat.. i després aquests fan que surtin elegits qui surten elegits allà on viuen [poraki]
PD: Per liquidar a Yniestrillas cridem al Txapote, que el peli, raji i es pixi a sobre XD, i 10 anys menys de condemna per bon comportament [angelito]
Els de terra lliure li van fotre pim al JLS pero es van oblidar del pam pum.
Aket mati he sentit talls de les tonteries k diu.... i mare meva no se com la gent s'el creu..., bueno si que se el pk la gent se'l creu, nomes cal surtir al carrer i observar la de carallots per metre quadrat k hi han.
Igual que els del pp que cada dia estan pitjor, primer "no vamos pk no est ala palabra libertaz", posen libertad i despres " no pk no me sale de la p***", venga va, que vagin a enganayr la seva avia.
Haurien de fer un pacte tots els partits politics ignoran el pp, aixo si k seria un pacte antiterrorista.

Bueno ya me kedat agust.

Ara toca dir: BARÇA!!!!

etc84, el saviola fotra un hatrick avui i t'el dedicara xDD
NGC escribió:etc84, el saviola fotra un hatrick avui i t'el dedicara xDD

Jo us dedicaré els 18.000 € que en fotrà el conill dels collons sense ser necessari [sati]
seerj escribió:jEwTC_84

Eso tú, que tienes más nariz que mal gusto musical [toctoc]

[/Mode As Good As It Gets]
entonces la nariz la tendré pequeña, maleit zimmermann!
lodis ja estic aquiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Em cago en la puta d'ors, estic organitzant minimament per paisos el meu llistat de thrash, no estic cofoi ni ná jajaja

Imagen

Pero encara em queden 53 més... [buuuaaaa]
jo estic llegint els tomos tant macos de gals! que vaig rebre XD jejeje
lodis escribió:jo estic llegint els tomos tant macos de gals! que vaig rebre XD jejeje

jo els tinc tots


el finbal acaba que...............



















X-D no sóc tan cabrona
seerj escribió:entonces la nariz la tendré pequeña, maleit zimmermann!

Consultem-ho amb l'sgaesux [burla2]

seerj, ensenya la música de veritat, no quatre carpetes buides que has creat en un moment per dissimular que et mola OT.
cuando quieras pasate por el soulseek, estoy siempre en la room de ELOTROLADO.NET, El_Cynico soy, 60.000 cançons, i cap de OT, Serrano, Amarales... ni de més grups afins als teus pensaments sionistes :P

sgaesux no entén de música, entén de metalcor, hipercor, supercor i d'elcor (de la ciutat)... xDDDD
em falten els 4 últims tomos ^_^ estic esperant que algú me'ls regali XD

mmm drknss ja trobarem alguna altre cosa jeje [sati]
lodis escribió:em falten els 4 últims tomos ^_^ estic esperant que algú me'ls regali XD

mmm drknss ja trobarem alguna altre cosa jeje [sati]

Indirecte per algu XD!

avui fa un any que....
seerj escribió:cuando quieras pasate por el soulseek, estoy siempre en la room de ELOTROLADO.NET, El_Cynico soy, 60.000 cançons, i cap de OT, Serrano, Amarales... ni de més grups afins als teus pensaments sionistes :P

sgaesux no entén de música, entén de metalcor, hipercor, supercor i d'elcor (de la ciutat)... xDDDD

Ei, no et preocupis pas, t'acceptem igualment, encara que escoltis el que no reconeixes [sonrisa]
això del regal era una indirecte segur...
Aya_cat escribió:Indirecte per algu XD!

avui fa un any que....



felicitats!!!


jo ho se jo ho se!!!


fa un any que estàs a eol ^_^
asies ^^

i asies aixo soc una spammer XD!
Estic molt enfeinat.

PD: Lodis [url]www.[/url] la censura de la democracia . com
eTc_84 escribió:Ei, no et preocupis pas, t'acceptem igualment, encara que escoltis el que no reconeixes [sonrisa]
vest'en a la llar dels ju..., vull dir Girona xDDD.
felicitats aya! 1 any d'spa... dic 1 any a EOL! [jaja]
morr escribió:Estic molt enfeinat.

PD: Lodis [url]www.[/url] la censura de la democracia . com

di0x encara funciona aquesta web? XDXDXDXD

Vaig a visitar-la... lacensura la van xapar fa temps...

bah, no funciona :-|
eTc_84 escribió:di0x encara funciona aquesta web? XDXDXDXD

Vaig a visitar-la... lacensura la van xapar fa temps...

bah, no funciona :-|


Yo también creía que funcionaba, pero se ve que no, nos hacemos viejos. Igualmente era una "directa" para lodis.
morr escribió:Yo también creía que funcionaba, pero se ve que no, nos hacemos viejos. Igualmente era una "directa" para lodis.

La vella web era molt gran [jaja], aquesta i nuevaorden o algo així era xD

PD: No t'haurà entès..
Tirad del caché de google...
eTc_84 escribió:La vella web era molt gran [jaja], aquesta i nuevaorden o algo així era xD

PD: No t'haurà entès..


nuevorden. red sigue existiendo y viento en popa.

PD: Yo creo que si que lo ha entendido y el que te confundes con el cariz de la directa eres tú.
aviat em toacarà a mi aya ^_^ [plas]

però encara em queden 4 mesos XD
morr escribió:nuevorden. red sigue existiendo y viento en popa.

PD: Yo creo que si que lo ha entendido y el que te confundes con el cariz de la directa eres tú.

Ho sé, i no et confonguis [jaja]
lodis escribió:aviat em toacarà a mi aya ^_^ [plas]

ja ho celebrarem ja ^^ [Ooooo]
siii ^_^ serà una data doblement celebrada jeje
lodis escribió:siii ^_^ serà una data doblement celebrada jeje

per mi triple pero si XD!
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511