Catalans aixakeuvus xD (#42)

1, 2, 3, 4, 5, 611
el etc nunca sabe de que está hablando, pero lo arregla siempre con emoticons, es un crack [tadoramo][tadoramo][tadoramo]
Jo es que amb tant de post em perdo [+risas]
seerj escribió:el etc nunca sabe de que está hablando, pero lo arregla siempre con emoticons, es un crack [tadoramo][tadoramo][tadoramo]

Malparit, ha fet mal lo del nas de jueu eh [poraki]
Aya_cat escribió:per mi triple pero si XD!



[chulito] dolenta!!! XD
lodis escribió:

[chulito] dolenta!!! XD

[amor] molt
el colin farrell!!!!!!!! fan swat avui!!! no hi pensava!!!!!![babas]
¬_¬
lodis escribió:el colin farrell!!!!!!!! fan swat avui!!! no hi pensava!!!!!![babas]

fan house
ains, una broma mala que hago y nadie dice nada...

Etc, no m'ha fet mal, pero crec que t'he enxampat :P
com em pots comparar house amb el Colin....


bueno, a part de que jo ja he vist fins el 3x11 [qmparto]
seerj escribió:Etc, no m'ha fet mal, pero crec que t'he enxampat :P

Agafa't a la butxaca del teu jefe doncs [poraki]

Imagen

Torno a desquadrar [boma]
escrivim per desdesquadrar [plas]
i dale am els desquadresss XD

io tambe tik miran SWAT
eTc algun amic teu ha marcat 3 gols?
ZholvaX escribió:eTc algun amic teu ha marcat 3 gols?

No tinc cap amic que jugués avui... 18 mil matxacantes..
eTc_84 escribió:No tinc cap amic que jugués avui... 18 mil matxacantes..


El culpable no es ell, sino del qui li va fer el contracte.
180.000 € per ser mes exactes, ja que porta 10 gols.
NGC escribió:El culpable no es ell, sino del qui li va fer el contracte.
180.000 € per ser mes exactes, ja que porta 10 gols.

El culpable és ell també per no voler renegociar-lo, cosa que sí va fer Phillip Cocu.
Son 6.000 per gol, no 18.000... tampoc ens passem..
seerj escribió:PELICULON

FRIKI!!! xDDD
necessiteu més cultura friki del cine de terror y gore, esa peli promete mucho, es como las de antaño de serie Z pero hecha en la actualidad, que viva lo cutre! xDDD
Cafetino escribió:FRIKI!!! xDDD


Habló el cyberpunk.

[mad]
És que fer-ho amb els xais la cosa té tela X-D

Que gran quan el granger fa veure que borda i ve una ovella i li carda queixelada xDD


---

Osti morr, al final et vas quedar amb la paraula aquesta :p
dioss, en dos días me he estudiado todo un curso de matemáticas empresariales ( con cosas para mí nuevas como hessianas y cuadráticas) al que no he asistido a ninguna clase. Las chicas de mi grupo de prácticas me llaman cabrón por darles clases a ellas sin haber ido a clase.

PD: Sí, soy el egocéntrico.
Dedicat al jueu comunista del seerj

Imagen
No jodas jewetc, que tú tambien estás con estas chorradas, del lol, Roflmao y estas tonterías.

Con lo bonitas que son las expresiones catalanas para expresar incredulidad, sorporesa, admiración ...
morrosa no te pases.

Demostrado, el castellano es el idioma perfecto para insultar, puesto que tiene muchos mas palabras para faltar al respeto que otros idiomas provenientes del latín antiguo, padre de todos ellos amén.

PD: Misa de 8 en Ávila [barret] traed substancias inflamables y lanzallamas.

¡Te encontré!
Imagen
eTc_84 escribió:morrosa no te pases.

Demostrado, el castellano es el idioma perfecto para insultar, puesto que tiene muchos mas palabras para faltar al respeto que otros idiomas provenientes del latín antiguo, padre de todos ellos amén.

PD: Misa de 8 en Ávila [barret] traed substancias inflamables y lanzallamas.

¡Te encontré!
Imagen


Con mi madre que hablo valenciano, al insultarnos se torna al castellano, y lo he visto bastantes veces con colegas y sus familias, incluso entre nosotros.

Totalmente en serio, ¿De dónde has sacado esa foto? Conozco a un tipo que se parece en un 95%.
morr escribió:Con mi madre que hablo valenciano, al insultarnos se torna al castellano, y lo he visto bastantes veces con colegas y sus familias, incluso entre nosotros.

Totalmente en serio, ¿De dónde has sacado esa foto? Conozco a un tipo que se parece en un 95%.

Obviamente, los dialectos del latín de nivel primero se usan para comunicarse, a partir de ahí ya van degenerando en insultos.

This photo is from net.

Imagen
eTc_84 escribió:Obviamente, los dialectos del latín de nivel primero se usan para comunicarse, a partir de ahí ya van degenerando en insultos.


Yo creo que más bien es un complejo de inferioridad en este campo. No nos engañemos, tanoca no suena igual que pirado.
morr escribió:Yo creo que más bien es un complejo de inferioridad en este campo. No nos engañemos, tanoca no suena igual que pirado.

Yo creo que entre gente civilizada y cívica no son necesarios los insultos, he dicho.
eTc_84 escribió:¡Te encontré!
Imagen


em diuen que es un delmeu ekip de l'any passat i m'ho crec [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]





TR acabat del tot

bonanit a tots
Buenas noches, mañana "inquietante" exámen de matemáticas.
És veritat que els insults catalans son una mica "suaus", a vegades em fa una mica de vergonya dir beneit, tros de soca, gamarús xd
jo ultimament només dic jueu i poc més jajaja.
bon dia gent!

Aquesta tarda, examen de metodes matematics.. [mamaaaaa]
Uff,,, es examen de mates en el peor de los casos un 4,5 ( que con las práticas subirá al 5-5,5. Y en el mejor de los casos un 6,5 que con las prácticas subirá al 7.

PD: Las multitudes son un estorbo, las multitudes son un estorbo
uenu, men vai cap a lexamenn..fins al vespree
ala em piru cap al gimnàs un ratu... [tomaaa]
Firma nueva, aunque no me convenze...xD
Bona tarda, a veure si estudio en serio d'una vegada, que demà toca l'últim examen de la 1a ronda

seerj escribió:Firma nueva, aunque no me convenze...xD

Uo, un altre 'userbar victim' [sati]

Tranquil, si no agrada les noies ja et donaran la brasa :Ð


----

I pels que es vulguin distreure un rato aquí teniu un dels meus amv's preferits ^^
http://www.youtube.com/watch?v=-PE22PP4lKw
BIENNNNNNNNNNNNNNN, he aprobado matemáticas empresariales sin asistir a ninguna puta clase y después de cambiarme de grupo a mitad de curso.

El examen era sobre 60 puntos y he sacado 31 puntos.

12 Respuestas bien, 5 mal, y 3 sin contestar.
Felicitats, xato!

Avui, en canvi, jo ja he conseguit que hem fotiguessin fora de la faena, que ja n'estava hasta los collons! Ara, finiquito, denuncia a treball, conciliació, pagament d'indemnització i paro! La meua xicota ja se frega les mans imaginant-me a mi fregant el terra i planxant la roba.

De moment, ja li he preparat un picantons al forn per celebrar-ho i a vore si me puc tirar dos setmanes de vacances, que això de treballar 12 hores al dia durant dos anys m'ha deixat una mica baldat. Però me dóna que los plats per escurar m'esperen :(
imb27es escribió:Felicitats, xato!

Avui, en canvi, jo ja he conseguit que hem fotiguessin fora de la faena, que ja n'estava hasta los collons! Ara, finiquito, denuncia a treball, conciliació, pagament d'indemnització i paro! La meua xicota ja se frega les mans imaginant-me a mi fregant el terra i planxant la roba.

De moment, ja li he preparat un picantons al forn per celebrar-ho i a vore si me puc tirar dos setmanes de vacances, que això de treballar 12 hores al dia durant dos anys m'ha deixat una mica baldat. Però me dóna que los plats per escurar m'esperen :(


Sé lo que es , yo curro (en dos curros) y estudio. Encima, yo no me puedo permitir el dejar los curros.

Gracias.

Me voy al centro de compras por la Merc, y luego miraré por la Wii.
Sort amb la Wii, val la pena. Jo la tinc i te fots uns farts de riure del quinze.

I no, no és que m'ho pogués permetre, és que ja es tractava d'una qüestió de supervivència. Dotze hores, unes setmanes de dia i altres de nit, sense saber mai de què treballaria la setmana següent fins el dissabte mateix, sense diumenges ni festius, sense dies a canvi.. M'agradarà vore la cara que se li queda al fill de puta este de quefe quan li vingue la inspecció i l'obligue a arreglar la situació de tots, va bé si es pensa que ha arreglat algo fotent-me al carrer només a mi.

Només ho sento perquè alguns companys de faena se mereixerien podrir-se allí per llepaculs i falsos. Fa fàstic vore com els treballadors mos putegem entre natros per una misèria.

Sort amb la consola! I què a gust m'he quedat, redéu!
seerj escribió:sgaesux no entén de música, entén de metalcor, hipercor, supercor i d'elcor (de la ciutat)... xDDDD


Parlant de mi en la meva ausencia?

nu-seerj escribió:1 System of a Down
2 KoRn
3 MetallicA
4 Slipknot
5 Rammstein
6 Marilyn Manson
7 Rage
8 Marea
9 Papa Roach
10 Limp Bizkit
mi primer status cuando llegé a los 500 fué "SlipknEOLt adicto", por si te interesa, nenaza :P.
Desdesquadre, ale!

EDIT: Merda queda un post [uzi]
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 5, 611