Catalans aixakeuvus xD (#42)

1, 2, 3, 4, 511
Benvinguda Aerith Malfoy

















I sense més preàmbuls, bona nit borinots [poraki]
Com ja he comentat en un altre fil, dilluns que ve començaré a treballar a Coritel

Algú de vosaltres, informàtics, està allà? :D
Benvinguda Aerith Malfoy i Bon dia a tothom!!! [bye]
bon dia, ia veig que no vau poder resistir a seguir am l'spam XD

Un Gerim per aqui! :P
Mare meva, m'han trucat ara de l'oficina on faig hores, i ha sortit el bofh que porto a dins [poraki]

Es veu que una de les secretaries ha esborrat un document word del servidor de fitxers, i volia que el recuperés dels backups. En fi, després de dir-li que fins divendres no podria anar s'ha "ofés" i amenaçat de parlar amb cert "peix gros", i jo pos fale xDDD

El que no sap ella, és que ho tinc parlat amb aquest, i que jo no tinc cap obligació de ser un servei d'urgències i encara menys pel que em paguen. Jo tinc que anar a les reunions que es facin del tema informàtic i quan pugui a fer coses que sortin.

Allà molt simpatiques totes, però com et despistis n'hi ha unes quantes que et carden la punyalada trapera. Ja m'ho han fet un parell de cops i no permetrè que m'ho tornin a fer
oscuros escribió:pobre cafetino [triston]

Ho dius per mi o per la secretaria que haurà de pagar el seu error i refer el document word? XD

Jo no és per ser cabrón, però estic d'exàmens i això és sagrat. Que hi ha gent que treballa i també esta d'exàmens, enhorabona. Ara bé, jo pel meu tipus de "contracte" i pel que he parlat, em puc permetre el "luxe" de no anar-hi, i no el penso desaprofitar, vaja que no estic fent res que no hauria de fer.
Cafetino, mata-les a totes i fica-les a un armari dissimuladament, es el millor xD. Per cert, allò que vaig fer ahir em sembla que no serveix de res, avui m'ha recordat que em queden 5 dies...en fi, estic tot el mati convertint a corre-cuita tots els .mpc (350 arxius) y ara els .wav (150) que tinc, menys mal que els 60.000 arxius de musica que tinc no estaven tots en formats jueus xD.

Estoy escuchando Edwin Starr, y su temazo, War, ¡¡¡Y yo que siempre había pensado que quien cantaba esto era Tom Jones!!!

War, huh, yeah
What is it good for
Absolutely nothing
Uh-huh
War, huh, yeah
What is it good for
Absolutely nothing
Say it again, y'all

War, huh, good God
What is it good for
Absolutely nothing
Listen to me

Ohhh, war, I despise
Because it means destruction
Of innocent lives

War means tears
To thousands of mothers eyes
When their sons go to fight
And lose their lives

I said, war, huh
Good God, y'all
What is it good for
Absolutely nothing
Say it again

War, whoa, Lord
What is it good for
Absolutely nothing
Listen to me

War, it ain't nothing
But a heartbreaker
War, friend only to the undertaker
Ooooh, war
It's an enemy to all mankind
The point of war blows my mind
War has caused unrest
Within the younger generation
Induction then destruction
Who wants to die
Aaaaah, war-huh
Good God y'all
What is it good for
Absolutely nothing
Say it, say it, say it
War, huh
What is it good for
Absolutely nothing
Listen to me

War, huh, yeah
What is it good for
Absolutely nothing
Uh-huh
War, huh, yeah
What is it good for
Absolutely nothing
Say it again y'all
War, huh, good God
What is it good for
Absolutely nothing
Listen to me

War, it ain't nothing but a heartbreaker
War, it's got one friend
That's the undertaker
Ooooh, war, has shattered
Many a young mans dreams
Made him disabled, bitter and mean
Life is much to short and precious
To spend fighting wars these days
War can't give life
It can only take it away

Ooooh, war, huh
Good God y'all
What is it good for
Absolutely nothing
Say it again

War, whoa, Lord
What is it good for
Absolutely nothing
Listen to me

War, it ain't nothing but a heartbreaker
War, friend only to the undertaker
Peace, love and understanding
Tell me, is there no place for them today
They say we must fight to keep our freedom
But Lord knows there's got to be a better way

Ooooooh, war, huh
Good God y'all
What is it good for
You tell me
Say it, say it, say it, say it

War, huh
Good God y'all
What is it good for
Stand up and shout it
Nothing
morr escribió:PD: Te lanzo una pregunta políticamente incorrecta, que miraré mañana, ¿ Te atreverías a decir que esta afirmación no es cierta ? :

"Existen - en proporción - un porcentaje inusualmente más alto de judíos metidos en política en CiU y en menor porcentaje en el PP (sobretodo a nivel estatal) que en el PsC".
Ni ho sé, ni m'interessa.



Bon dia gent, sort amb els exàmens!
Gerim escribió:Ni ho sé, ni m'interessa.



Bon dia gent, sort amb els exàmens!
¬¬ menudo futuro político...
seerj escribió:Cafetino, mata-les a totes i fica-les a un armari dissimuladament, es el millor xD. Per cert, allò que vaig fer ahir em sembla que no serveix de res, avui m'ha recordat que em queden 5 dies...en fi, estic tot el mati convertint a corre-cuita tots els .mpc (350 arxius) y ara els .wav (150) que tinc, menys mal que els 60.000 arxius de musica que tinc no estaven tots en formats jueus xD.

És una idea, però si les mato no s'espatllarà rés i no caldrà fer tantes hores, perquè no ens enganyem, gran part de la feina la generen elles [plas]



Et recordo que el mp3 al qual estàs convertint és un format jueu. Si et vols escapar fes servir ogg vorbis tècnicament superior al mp3 però ignorat per la industria jueva majoritària [poraki]
los ogg no los lee mi mp3, .mp3 es el unico formato no judio, a parte está uno, de origen incierto, se cree que en parte también es judio, .wma.
seerj escribió:los ogg no los lee mi mp3, .mp3 es el unico formato no judio, a parte está uno, de origen incierto, se cree que en parte también es judio, .wma.

Lo graciós es que tant el mp3 i el wma son formats patentats i estan suportats en gran part del aparells de mp3, i per cada mp3 que compres estàs pagant un tant a les empreses en qüestió i en canvi, el ogg es lliure de patents i gran part de la industria l'ignora.

Apart d'això, dintre lo dolent, MAI i dic MAI s'han d'utilitzar formats de m$(wma, wmv) perquè tots sabem per on van els trets
hmobre, eso ya lo sabia, a parte, siempre he preferido ogg, x calidad y por espacio. Pero mientras no me los lea, adios muy buenas, ogg semítico xD.
¡Buenos días! Comienza el día pre-examen.

PD: Paboh, ¿ya estás seguro de dónde te metes?

PD2:

what ever happened to our culture...
and where have all the bootboys gone?
in skinhead times
morr escribió:PD: Paboh, ¿ya estás seguro de dónde te metes?
doncs semblar ser que aquesta empresa esta bastant ben valorada per tenir-la al currículum, a més per començar qualsevol es bona xD
Paboh escribió:doncs semblar ser que aquesta empresa esta bastant ben valorada per tenir-la al currículum, a més per començar qualsevol es bona xD


Pero tienes la carrera o una FP, porque lo mires como lo mires vas a estar dos años en los que vas a comprender que es lo que sentían los esclavos.


IMPRESIONANTES DOCUMENTOS GRÁFICOS

http://www.youtube.com/watch?v=bf_GVCSJ12A
http://www.youtube.com/watch?v=djKmt9Zc6Xw&mode=related&search=

Por cierto ya se han colgado vídeos del Derby:

http://www.youtube.com/watch?v=4L-BrTGVo0c&NR
Bueno, avui toca relax... em fote una viciada de las que marquen historia xDD, joer un dia que puc surtir i els amics o estan estudiant o tenen coses a fer... aixx
seerj, convertir entre 2 formats amb pèrdues és suicida. No pots tornar-te a baixar o ripejar de nou tot això?
Venga me voy a la biblioteca a estudiar, que os vaya muy bien a todos.

¡Salve!
Bon dia catalanets i catalanetes [sonrisa]
ZholvaX escribió:Bon dia catalanets i catalanetes [sonrisa]

Més aviat seria, bona tarda [looco]
Gerim escribió:seerj, convertir entre 2 formats amb pèrdues és suicida. No pots tornar-te a baixar o ripejar de nou tot això?
Una sola palabra: PALO, xD. Bah, lo meto a un bitrate alto y ba que chuta, todo es ruido xDD.
Cafetino escribió:Més aviat seria, bona tarda[looco]


dons kasi q si
seerj escribió:Una sola palabra: PALO, xD. Bah, lo meto a un bitrate alto y ba que chuta, todo es ruido xDD.

No diguis mentides, segur que son discos de'n Bustamante [sati]
aya!! tinc noticies de holanda per tu!! XD
Els camells ja han arribat?
ZholvaX escribió:Els camells ja han arribat?


Reis ja ha passat, maco XD
Estem parlant de coses de fumar o bolets? [plas]
Tanisero escribió:
Reis ja ha passat, maco XD


[buuuaaaa]
Bones gent!!!
Reis ja ha passat, maco smile_XD

[plas]
morr escribió:
Estooooooooo......... ¿ Hablas sola? ¿Elotrolado no es un espejo eh? Ah! ¿Qué dices que eres catalana? Pasa, pasa, y visca Catalunya lliure... a mi como si eres vasca, catalana, bereber o rebelde indonesia. Siempre lo he dicho, me ponen tres valkyrias y a tomar por culo España, Cataluña, mi barrio y el Jack Daniel's.

PD: Gerim, lo de afers exteriors ya se sabía, pero, en serio, si el PP no lo ve totalmente indispensable para entrar en el poder, no creo que se lo den por pura mentalidad hispanófoba. Igualmente ojalá se lo dieran, las cosas se acercarían mucho más a mi visión de España.

PD2: Chusma judía, aquellos judíos que tienen un fortuna sospechosamente anormal, en actividades no muy luteranas. Y especialmente los que están asentados en Cataluña me tocan muchísimo los huevos.

Doncs si , visca Catalunya lliure. Y a mi tambien me la suda de donde sea cualquiera, mientras nos llevemos todos bien como deberia ser.

Fins una altre!!
un par de preguntas...¿libre de qué? ¿de unos seres malvados enanos y verdes que vivien debajo de la cama de todos los catalanes?
seerj escribió:un par de preguntas...¿libre de qué? ¿de unos seres malvados enanos y verdes que vivien debajo de la cama de todos los catalanes?


[qmparto]

No jodas, hombre... y jo ficant la ma sota el llit per agafar les sabates XD
jo també explica les teves XD!

tinc bones i dolentes [tomaaa] i les dolentes me cabrean
benvinguda Aerith Malfoy!!

aya: després t'expliko que ara marxo.
gdlc escribió: lliure

[s. XIV; del ll. liber, -era, -erum, íd.]

adj 1 No subjecte al domini d'altri. S'oposa a serf i a esclau.

2 1 No sotmès a un poder extern, a una autoritat arbitrària.

2 Dit del país en què els ciutadans gaudeixen de les llibertats polítiques.

3 p ext Dit del ciutadà d'un país lliure.

4 ensenyament lliure ENSENY Tipus d'ensenyament en el qual l'alumne té dret a ésser examinat sense haver d'assistir a classe.

5 ésser lliure de (fer una cosa) Tenir, algú, la facultat de fer-la o no fer-la, d'obrar com vol, de triar per ell mateix. Ets ben lliure d'anar-hi, si vols. És lliure de comprar-lo o no comprar-lo.

6 lliure comerç ECON Forma o organització del tràfic mercantil en la qual la circulació de les mercaderies és establerta segons les decisions individuals.

3 1 No sotmès a reclusió, a empresonament, a subjecció. Els ocells viuen lliures.

bla
bla
bla
bla


Crek k ho deia per aixo lo de catalunya lliure
seerj escribió:un par de preguntas...¿libre de qué? ¿de unos seres malvados enanos y verdes que vivien debajo de la cama de todos los catalanes?

Quina mala llet [qmparto]
Gent, penseu en valorar el fil ^^
acabo de donar les 5 estrelletes XD jaja

ja deia jo que em deixava algo... XD


marxo drknss després parlem, no et cansis massa a classe!!
seerj escribió:un par de preguntas...¿libre de qué? ¿de unos seres malvados enanos y verdes que vivien debajo de la cama de todos los catalanes?


el unico enano verde de debajo mi cama soy yo :Ð

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15558&catalogId=10103&storeId=11&productId=47121&langId=-5&categoryId=15619&chosenPartNumber=70063490
lodis escribió:acabo de donar les 5 estrelletes smile_XD jaja
ja deia jo que em deixava algo... smile_XD
marxo drknss després parlem, no et cansis massa a classe!!


Q va, el profe esta parlan de troianos
subratllo pq se q el tema t'interessa XD
és veritat!!


gràcies per recordar-ho, ara ves i fes molt de cas a tot el que el profe digui XD
lodis

noticia: HE APROVAT ART!!!!!!!! [Ooooo]
Aya escribió:noticia: HE APROVAT ART!!!!!!!! smile_[Ooooo]

Felicitats ^^
lodis, m sembla q ara volen provar d fer petar un XP des del VMWare o algo x l'estil, ja t'anire informan si n'extrec algo d profit.[beer]
NGC escribió:
Crek k ho deia per aixo lo de catalunya lliure
es decir, a los catalanes no les mola el sado, eso de dominatrix y sumisión nada...que aburrits! xD.

en fin, cuanta paja mental, voy a llamar por telefono a madrid un momento a ver si me dejan salir de casa, cosa que creo que me dejaran, lo que no creo que me dejen es cojer transporte publico, demasiadas concesiones para un catalán xDD.
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511