Catalans aixakeuvus xD (#42)

CRIPTO v2

· Soluciona't el problema del RSA
· Afegides les explicacions de tots els mètodes
· Afegida l'opció "Imprimir"

Disfruteu! [sonrisa]

Adjuntos

joderrr putu examen... avui si que mhan rustit de valent.. 3,5horetes, tinc un mal de cap.. i dema a les 9 del mati examen delectrotecnia..al igual puc repassar una mica. [burla3]
la tia es bastante...poco agradecida, le queda bastante mal esa ropa interior,. El truco está en el movimiento de manos, bastante triste que para hacer magia te tengas que desnudar...
seerj escribió:la tia es bastante...poco agradecida, le queda bastante mal esa ropa interior,. El truco está en el movimiento de manos, bastante triste que para hacer magia te tengas que desnudar...


suposo que voldras dir 'poco agraciada'
agraciada y agradecida xD, en la epoca dorada de la magaia española llega a venir el jordi LP o el magic andreo a despelotarse y vamos, vomitamos todos, jajaja.
Atenció atenció!

Atenció atenció!

He tret un 8 d'Algorítmica II, segona millor nota del curs en general, millor nota en laboratori (9) i segona millor en examen (7,5)


Sóc feliç XDXDXDXDXD
Espero que t'hagis rentat bé les dents XD
Me parece cojonudo que me baneen de un foro cuando yo he sido el insultado primero, cojonudo, cuánto hecho en falta el EOL de antaño...
eTc_84 escribió:Atenció atenció!

Atenció atenció!

Sóc feliç XDXDXDXDXD


Que passa??? ja te va l'RSA? XD
eTc_84 escribió:
He tret un 8 d'Algorítmica II, segona millor nota del curs en general, millor nota en laboratori (9) i segona millor en examen (7,5)


Enhorabona talibà X-D

seerj escribió:Me parece cojonudo que me baneen de un foro cuando yo he sido el insultado primero, cojonudo, cuánto hecho en falta el EOL de antaño...

Deixem endevinar, música?
aya que estàs per aquí?? (acabo de arribar a casa) ^_^

te enviat mp i em diu que tens la bústia plena ejems XD

demà parlem que avui no crec que estigui molt de rato connectada que estic usurpant el pc del xiquet XD
Cafetino escribió:Deixem endevinar, música?
Si, la verdad es que es irrisorio el modus operandi de ciertos moderadores, pero bueno, cada uno a su royo.

Nos veurem menys gente, últimamente solo utilizaba EOL para eso y muy de vez en cuando algo de PC, y me han quitado el aliciente principal, así que bueno, que sus fotin a tots xD.
ZholvaX escribió:Que passa??? ja te va l'RSA? XD

Els programes als que no puc mirar el codi no m'agraden [sati]

seerj escribió:Nos veurem menys gente, últimamente solo utilizaba EOL para eso y muy de vez en cuando algo de PC, y me han quitado el aliciente principal, así que bueno, que sus fotin a tots xD.

Fins aviat jueu! [bye]

Cafetino escribió:Enhorabona talibà X-D

kurras escribió:felicitats etc!


[oki][oki]
seerj escribió:Si, la verdad es que es irrisorio el modus operandi de ciertos moderadores, pero bueno, cada uno a su royo.

Nos veurem menys gente, últimamente solo utilizaba EOL para eso y muy de vez en cuando algo de PC, y me han quitado el aliciente principal, así que bueno, que sus fotin a tots xD.

Sempre et quedarà misce X-D

I suposo que passat un temps et trauran el ban, ara bé, ves a saber
Un cataleolià més!!
seerj escribió:Si, la verdad es que es irrisorio el modus operandi de ciertos moderadores, pero bueno, cada uno a su royo.

Nos veurem menys gente, últimamente solo utilizaba EOL para eso y muy de vez en cuando algo de PC, y me han quitado el aliciente principal, así que bueno, que sus fotin a tots xD.


Pero... no ha habido ningún privado subido de tono o algo? Es que si no, no lo entiendo. Aún me acuerdo lo que se tardó en echar a russo, si te han baneado por el mini-pique ese que has tenido con Black_Swan... bff, no se yo...
benvingut Silverhand!!!
Cafetino escribió:Sempre et quedarà misce X-D

I suposo que passat un temps et trauran el ban, ara bé, ves a saber

de misce fa molt que vaig renegar, encara que a vegades em passo per allà, soc masoca xD.


Silverhand escribió:Un cataleolià més!!


Pero... no ha habido ningún privado subido de tono o algo? Es que si no, no lo entiendo. Aún me acuerdo lo que se tardó en echar a russo, si te han baneado por el mini-pique ese que has tenido con Black_Swan... bff, no se yo...

Hace mucho tiempo me enviaron uno, y la verdad es que rebajé mi tono hasta que lo he vuelto a subir. Supongo que al nuevo staff de música con eso le bastará.

No ha sido solo lo de Black_Swan, ha sido también DaMaGeR, etc, etc. Yo no tengo la culpa si la gente se pone a llorar y se mete conmigo por lo que yo pienso de un estilo, vamos, digo yo...Pero nada, no pienso pedir explicaciones por que de todas maneras ya había decidido que no iba a postear en nuevos hilos, aunque me hubiera gustado mantener algunos a los que ya estaba activo vivos, pero al fin y al cabo, me da igual.

Estoy en 5 foros exclusivos de música de manera activa y en ninguno he tenido piques tan infantiles como aquí, diferencias, siempre, pero que la gente ataque a mi persona por algo que he dicho y no iba hacia ningún ser humano, nunca.

De qualquier manera, saludos!
seerj escribió:de misce fa molt que vaig renegar, encara que a vegades em passo per allà, soc masoca xD.

És que ha de ser divertit que segons el fil et tatxin de maulet o reaccionari X-D
eTc_84 escribió:Els programes als que no puc mirar el codi no m'agraden [sati]


Agrega'm al msn y te paso el codi.
EDIT: Hi ha una segona versió penjada. Busca-la
imb27es escribió:Sort amb la Wii, val la pena. Jo la tinc i te fots uns farts de riure del quinze.

I no, no és que m'ho pogués permetre, és que ja es tractava d'una qüestió de supervivència. Dotze hores, unes setmanes de dia i altres de nit, sense saber mai de què treballaria la setmana següent fins el dissabte mateix, sense diumenges ni festius, sense dies a canvi.. M'agradarà vore la cara que se li queda al fill de puta este de quefe quan li vingue la inspecció i l'obligue a arreglar la situació de tots, va bé si es pensa que ha arreglat algo fotent-me al carrer només a mi.

Només ho sento perquè alguns companys de faena se mereixerien podrir-se allí per llepaculs i falsos. Fa fàstic vore com els treballadors mos putegem entre natros per una misèria.

Sort amb la consola! I què a gust m'he quedat, redéu!


No la he encontrado.

http://www.youtube.com/watch?v=7hS0SzA38Tw
ZholvaX escribió:Agrega'm al msn y te paso el codi.
EDIT: Hi ha una segona versió penjada. Busca-la

Agregat..
bona nit a tothom i benvingut Silverhand
M'estic retocant el proevolution soccer 6 de pc.... anda k no mola ara XD XD el proxim que posare sera la seleccio catalana!!
Silverhand... es mucho mejor el nombre en catalán, mucho más precioso:

Mà d'argent.

En castellano "Manos de plata" suena demasiado cotidiano.

PD: Me he comprado otro libro, del corresponsal de The Guardian en España, se titula : España ante sus fantasmas.

Atención a la cita de Margaret Tacher (o como se escriba):

La Sociedad no existe
Up [poraki]



Bon dia borinots, a veure si repasso per aquesta tarda :p
bon dia catalans/catalanes!!!
joderr, avui si que mhan follat de valent.. dubto molt que aprovi [+furioso] [+furioso]
Gerim escribió:"¡PNV!, ¡ETA NO!" ???


No entiendo el vasco, pero por lo que sé, el ¡Eta! es una conjunción muy usada (alomejor como el "y" "i" "und" "and"), así que no creo que que haga mención a "ese rebaño de asesinos".
morr escribió:No entiendo el vasco, pero por lo que sé, el ¡Eta! es una conjunción muy usada (alomejor como el "y" "i" "und" "and"), así que no creo que que haga mención a "ese rebaño de asesinos".
Tens raó, no hi havia caigut.
merci a tots els que vau contestar el meu test ^_^

avui he anat a mirar les notes, i després de mitja hora tombant per trobar el despatx.... notable ^_^ una menys. [jaja]
felicitats!!!

buff vaig a estudiar que dema itnc examen d'art grec aix U.u
morr escribió:Silverhand... es mucho mejor el nombre en catalán, mucho más precioso:

Mà d'argent.

En castellano "Manos de plata" suena demasiado cotidiano.


I en anglès queda com de superheroi :-P
art grec a seques?? que no ho teníeu al principi de trimestre això??

ens veiem més tard!!
morr escribió:
No entiendo el vasco, pero por lo que sé, el ¡Eta! es una conjunción muy usada (alomejor como el "y" "i" "und" "and"), así que no creo que que haga mención a "ese rebaño de asesinos".

Eta és exactament la conjunció 'i'.


Seerj, talibà musical, a arribat el teu george bush particular XD
vaia siestaza m'he marcat.

de 14.30 a 16.20 com un campió [Ooooo]
lodis escribió:merci a tots els que vau contestar el meu test ^_^

avui he anat a mirar les notes, i després de mitja hora tombant per trobar el despatx.... notable ^_^ una menys. [jaja]

Collons, d'això se'n diu pla B [jaja]
plà B?? el test va ser un primer treball i em vau servir per les estadístiques d'un grup d'edats, estudis i situació geografia diferent respecte a mi XD únic en comú era el sexe.

i si aprovaves el treball "tenies dret" a fer examen o treball final, jo he triat treball perquè si suspenia encara em quedava el examen de recuperació XD
Anar al despatx si has suspés una assignatura o semblant per aquí se'n coneix pla B [sati].

Per suposat, pensa tot lo malament que siguis capaç.

muahua demà l'últim examen, un test de 25 preguntes que no descompta i a esperar notes..

PD: kurras com ha anat l'examen? t'he vist per allà fora cap a les 12 [sati][sati]
bona tarda..


ZholvaX escribió:vaia siestaza m'he marcat.

de 14.30 a 16.20 com un campió [Ooooo]

joerr..qui poguesss.. A mi mesta apunt de venir alguu [burla3] [burla3] [burla3]

Sort que he aprovat la primera, Organitzacio de la produccio amb un 6.

El d'avui no crec que l'hagi aprovat... i dema tinc lultim de primera convocatoria..

Aquest dissabte no em penso moure del llit!!

PD: etc, a si? no the vist, jue ia ho veus..he sortit duna mala ostia.. [uzi] [uzi]
nono mitja hora buscant el despatx per què la meva uni en tema despatxos de professor és un laberint, son diversos blocs d'edificis, enganxats de mala manera... XD és molt divertit sobretot quant veus als de 1er any buscant les classes XD


aquí el plà B és anar a les recuperacions, de profes que es tiren alumnes només en tenim 2, un de gay i l'altre...com més lluny millor [uzi]

a part aquest és un bon home XD només han suspès 5, i tots son xiquets jajaja [sati] també hi han 3 xiquets que han aprovat XD
no perque el primer trimeste hem fet art contemporani que entra segur. Ens dona al segon trimestre l'art gec i roma que hi han menys i son facils i el tercer ens dona elegir entre art medieval i art modern [sonrisa]
una recomanació, agafa art modern que també hi ha menys perquè si agafes medieval (és medieval i gòtic)... tindràs la tira de coses per estudiar XD


nosaltres vam fer fins a reneixament tot seguit, després vam fer un salt entre finals del s.XVIII i principis del XIX perquè la primera pregunta de la sele surten estes obres, i lo altre doncs le que va donar temps.

jo vaig agafar la opció vaguitis, estudiar obres del s.XVIII i XIX que és la primera pregunta i després només em vaig mirar Grècia i Roma que era lo que menys obres entraven XD que és una de les altres preguntes obligades, resultat un preciós 8 ^_^
no depen de mi depen de la classe pero espero que pensin i agafin el modern
es tracta de que influència a la resta de la classe perquè també agafi modern XD
lodis escribió:aquí el plà B és anar a les recuperacions, de profes que es tiren alumnes només en tenim 2, un de gay i l'altre...com més lluny millor [uzi]

No vull preguntar com ho saps [sati]

És broma, pija : P
[buuuaaaa] [buuuaaaa] m'ha tornat a quedar models abstractes de càlcul, i aquest cop amb un 3'5

No ho entenc, tres preguntes i dos les tinc bé, o mitjanament bé segur, aquest tiu corregeix com li dona la puta gana.
501 respuestas
13, 4, 5, 6, 711