Catalans aixakeuvus xD (#42)

lodis escribió:em sorprendria si algu de vosaltres desprengués hormones femenines :-O


Hombre, no te sorprendas tanto. Yo siempre he sospechado que jewtc, bajo esa barba y ese aspecto talibán escondía el otro extremo, cual Pío Moa.
lodis escribió:cafetino

home, és la veritat, sou tots xiquets; xiquets = a hormones masculines XD

no voldràs que siguin femenines no?? XD

I ara, només faltaria. Que si ho fos donaria que pensar xD



morr si estàs inspirat fes un poema amb tots els del fil X-D
això tu ves donant idees XD [+risas]
Cafetino escribió:morr si estàs inspirat fes un poema amb tots els del fil X-D


La verdad que tú eres un personaje que se presta poco a chanzas y sátiras. Lo siento cigaló, pero no estás en la lista xD.

¡Dónde está!¡No se ve! ¡Dónde coño está el seerj!
lodis escribió:això tu ves donant idees XD [+risas]

Jo només el poso a prova [666]

morr escribió:La verdad que tú eres un personaje que se presta poco a chanzas y sátiras. Lo siento cigaló, pero no estás en la lista xD.

[plas] [plas]

Molt bé, has utilitzat un "xD", d'aqui un parell de posts toca fer servir els smilies [looco]
Permítame que me siga pareciendo bastante raro que en el mismo año de Nuestro Señor (1625) en que los tercios de nuestro rey Don Felipe IV, Rey de Castilla, de León, de Aragón, de las Dos Sicilias, de Jerusalén, de Portugal, de Navarra, de Granada, de Toledo, de Valencia, de Galicia, de Mallorca, de Sevilla, de Jaén, de los Algarves, de Algeciras, de Gibraltar, de las Islas Canarias, de las Indias Orientales y Occidentales, Isla y tierra firme del Mar Océano, Archiduque de Austria, Duque de Borgoña, de Brabante, de Milán, Conde de Aspurg, de Flandes, Tirol y Barcelona, Señor de Vizcaya, y de Molina, hacían que se rindiera bajo el poderío del hierro toledano y vizcaíno la ciudad Española de Breda, conquistada por los traidores holandeses, sucediera tan esperpéntico evento en tierras de la tacita de plata.

He dicho :o xDDD.
Seerj, eres un sectario de cuidado, tozudo como los leoneses.

Joder, es un hecho histórico de lo que se rien mucho los españoles (que conocen el hecho), y que los ingleses lo aceptan como una chapucilla que hicieron por acá, y tú, que por aquél entonces ya vivías, te parece sospechoso.

Jajaja eres un caso.

PD: Cafetino, lo siento por el xD.
lodis escribió:2, ya llevas 2 XD


Joder, es que sóis una mala influencia claramente.
aquí has fallado, después de poner mala influencia te tocaba poner otro XD o incluso [sonrisa]
lodis escribió:aquí has fallado, después de poner mala influencia te tocaba poner otro XD o incluso [sonrisa]


A mí me hablas en Valencià del Nord. Hi ha que tindre lleialtat llingüística dona.

PD: Aquí es cuando te tengo que poner un xD, que sinó quedo como un borde, impertinente, mala persona ... en fín, apariencias apariencias.
O bé podries variar i fer el teu estimat lol
morr escribió:Seerj, eres un sectario de cuidado, tozudo como los leoneses.

Joder, es un hecho histórico de lo que se rien mucho los españoles (que conocen el hecho), y que los ingleses lo aceptan como una chapucilla que hicieron por acá, y tú, que por aquél entonces ya vivías, te parece sospechoso.

Jajaja eres un caso.
Me sigue oliendo a chamusquina jajaja [sonrisa].

A partir de ahora, todos a hablar en sindarin o quenya, así de claro os lo digo xDD.
seerj escribió:A partir de ahora, todos a hablar en sindarin o quenya, así de claro os lo digo xDD.


Poca coña, que si pillásemos traductores y escribiésemos en francés, seguro que vendría algun kamikaze-troll de la España profunda y rancia a decirnos qué porqué hablamos catalán.
No m'estranyaria pas, i per acabar-la de liar més les coses es referiria al català com a dialecte del aspanyó
dialecto vernáculo además xD.

Por cierto, buenísimo el polonia de hoy, jajaja.
Cafetino escribió:No m'estranyaria pas


Rusca! Rusca! Vine! Vine! Rusca! Caram, què vinguis!

Imagen


PD: Sin acritud y desde el cariño. Esto se lo dedicaría a jewetc pero como no aparece pues contigo Kafetino, que no vives en la cueva pero al ladito.
[plas] si amb lo macos que son els insults amb català XD


au guapos bona nit!!!



i és passa paloma, ec, jeu aquí paloma, ec rai paloma [plas]
morr escribió:PD: Sin acritud y desde el cariño. Esto se lo dedicaría a jewetc pero como no aparece pues contigo Kafetino, que no vives en la cueva pero al ladito.

Les coves de l'empordà on viu l'omar eTc em cauen un pèl lluny [sati]

A més, jo visc tocant a Girona :p
Bon dia!
lodis escribió:i és passa paloma, ec, jeu aquí paloma, ec rai paloma smile_[plas]

la paloma ja esta molt sentida, lo d rusca queda millor.
[jaja]m'acaba de venir al cap el Manelic de Terra Baixa xD
morr escribió:Hombre, no te sorprendas tanto. Yo siempre he sospechado que jewtc, bajo esa barba y ese aspecto talibán escondía el otro extremo, cual Pío Moa.

Ho diu algú que a Anglaterra es relacionava bàsicament amb bears [toctoc][toctoc]

Apart, lo de la barba és una invenció del Cafetonet, per fer vàlid l'adjectiu de talibà.

La coloma que parleu ja es va morir diria.. i no era de gaire lluny d'aquí si no m'equivoco xD
bon dia... bufff avui he anat a renovar el DNI i he anat dues hores abans de q obrissin i ja hi havia gent fent cua [flipa]
drknss escribió:Bon dia!

la paloma ja esta molt sentida, lo d rusca queda millor.
[jaja]m'acaba de venir al cap el Manelic de Terra Baixa xD




nooooo el manelic no!! jo tinc trauma amb aquest home... [+furioso]


bon dia gent!!!


pd: avui he somiat amb vosaltres XD
eTc_84 escribió:Apart, lo de la barba és una invenció del Cafetonet, per fer vàlid l'adjectiu de talibà.

M'estàs dient que t'has afaitat? xDDDD



A veure si t'hauré de fer un foto i ficar el teu careto per aqui [poraki]
ya lo hemos visto todos, salía un la portada de una peli hace tiempo...
















































Imagen


xDDDD

PD: es una brooooooooooooooma :P
Cafetino escribió:M'estàs dient que t'has afaitat? xDDDD

A veure si t'hauré de fer un foto i ficar el teu careto per aqui [poraki]

No m'he afeitat, però no és tant exagerat com per exemple el seerjew [poraki]
yo últimamente, he de reconocer, que parezco un poco jew/amish con mis barbiloncias xD, foto del viernes, bastante borráchos (la tengo bastante despeinada ya a esas alturas xD, es un poco más larga en realidad):

Imagen
Com es nota endevinar qui ets... si es que no t'aguantaves xDDD


I no és per res, però el teu col·lega de més l'esquerra esta demanant un photoshoping a crits xDD
No te metas con Khassius BCN, gran forero y muchisimo más grandísima persona, colega, compañero de tajas y amigo, un poco de respeto :P.

EDIT: Os tengo que pasar fotos de un colega que es clavado al feo de los calatraba, a ese si quye se le pueden hacer fotoxops xD.

Foto de fin de añoi, al principio de la noche, ni os cuento como acabariamos XD (la hgo peque para que no os riais demasiado xDDD -los ojos, aunque no lo parezcan,e stán abiertos xD-):

Imagen
bon dia, per fi he acabat la primera ronda d'examens..avui i dema no penso mirar ni un sol apunt..


seerj, mol afavorit a les fotos XD
drknss al final lo del disc dur, he agafat un altre XD jeje

demà ja et diré algo sinó me mort per el camí ^_^


doncs per se que anaves begut, encara surts prou bé a les fotos :)
seerj escribió:yo últimamente, he de reconocer, que parezco un poco jew/amish con mis barbiloncias xD, foto del viernes, bastante borráchos (la tengo bastante despeinada ya a esas alturas xD, es un poco más larga en realidad):

Imagen


Supongo que serás el segundo por la derecha. Comentar siemplemente la cara a lo "Clerks" del personaje de más a la derecha. Me encuentro eso por la calle si voy setado y huyo, pintas de friki total, aunque no me importaría conocerlo.
jajaja en esa foto no salió bien, no nos hemos reido ni nada con la pose de super ñoño (ver la hora chanante) que pone xD. El birruelas (su mote, de birras), es muy grande también, y odia los frikis [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo].

El segundo de la izquierda es menos habitual, es el follargas (o chewi), y es un fantasmín, buena persona, pero fantasmín.
drknss al final lo del disc dur, he agafat un altre smile_XD jeje
demà ja et diré algo sinó me mort per el camí ^_^


Com es el q as agafat al final?
Q li vols fer al pc, ampliar-li la memoria?
Bon diaaa

[fumando] he sortit feliiiiiiiç del 'examen d'art ^^
Quina merda de dia. Fotia una calor a classe de mecagoendena. Hem sortit mitja hora abans. A l'abril ens podem morir [triston]
Mira, jo estic a classe i des de la finestra veig dos paios en banyador rentant el gos amb la manguera al seu super jardinet.XD i no es conya
doncs és per el de sobre taula que ja saps que està força cascat, de 20 a 80, ma mare no es pot queixar ^_^


quines obres t'han sortit aya?


ja ho pots dir ja que fa calor....
jo anava amb maniga curta XD! val que despres portava el jersei gruixut

kouros i kore
com no em treguis un 8 com a mínim amb estes obres... és per matar-te ^_^


jo un jersei ni jaqueta ni res, aquesta nit no se que em posaré...a veure si refresca una mica...
kouros i kore

Aquests encara ^^
lodis escribió:com no em treguis un 8 com a mínim amb estes obres... és per matar-te ^_^


jo un jersei ni jaqueta ni res, aquesta nit no se que em posaré...a veure si refresca una mica...

jo amb el meu nordic soc [jaja] flizz
numes crec q m0he deixat museu arqueologic d'atenes >.<
o amb el meu nordic soc smile_[jaja] flizz

+1
Ara q no crec q al vespre faci tant bo, pq aqui quan marxa el sol torna a fotre tissano (tot i q aket any no gaire)
Aquest pas al febrer la piscina [buenazo]
dons avui la monica del temps ha dit que ve molta fred! [amor]
Aya_cat escribió:coberta ;-)


[babas] Tant de bo!


Per cert, si us hi voleu banyar m'ho diueu. No cal dir que les noies tenen preferencia :-|
kurras escribió:dons avui la monica del temps ha dit que ve molta fred! [amor]

enamorat

Per cert, si us hi voleu banyar m'ho diueu. No cal dir que les noies tenen preferencia
:-|

si ets q etsm és macu ^^
ohhhh quina monada [jaja] [qmparto]

PS: per fi a veure si bé una mica de neu q ja m'avurreixo i tinc el monu del esqui com per tornarme boig [looco]
Deu ni do si en fa de calor, ara mateix aqui Girona estem 22º [mad] [mad]

Pel que diuen, diumenge arriba una onada de fred polar [cartman]
501 respuestas
15, 6, 7, 8, 911