Catalans aixakeuvus xD (#42)

17, 8, 9, 10, 11
lodis escribió:

el menjar per exel·lència d'una bona ressaca, es la pizza freda XD


dono la raó XD! tots els meus esmorzars amb resaca he tingut pizza freda XD!

pero avui he tingut pa amb tomaquet i pernil ^^

p.d els chocapics també van bé per la resaca
Aya_cat escribió:
dono la raó XD! tots els meus esmorzars amb resaca he tingut pizza freda XD!

pero avui he tingut pa amb tomaquet i pernil ^^

p.d els chocapics també van bé per la resaca



siii chocapics!!


doncs avui res de ressaca, però mira per canviar una mica els esmorzars XD jeje
lu que donaria io per una bona ressaca..
Significaria que ia estic dls fuckin examensss [triston]
kurras escribió:lu que donaria io per una bona ressaca..
Significaria que ia estic dls fuckin examensss [triston]

Bé, almenys ja ha acabat la primera volta ^^
Cafetino escribió:Bé, almenys ja ha acabat la primera volta ^^

si, pero per desgracia no vol dir que s'hagin acabat els examens.. [buuuaaaa]

Com a minim en tinc 2 mes de parcials..i a l'espera de si n'he suspes algun, cosa molt possible [tomaaa]
a mi em queden 2 a fi de mes i ja hauré acabat... però són els més xungos... no vull!!!
jo tinc el de filo aquesta setmana i sera mortal [mad] i encara em queden els de febrer [mad]
Cafetino escribió:Imagen

Tu guanyes, el teu frikisme és molt superior al meu [+risas]
eTc_84 escribió:Tu guanyes, el teu frikisme és molt superior al meu [+risas]
io crec que no us porteu massa distancia.. [jaja] [jaja] [jaja]
kurras escribió:io crec que no us porteu massa distancia.. [jaja] [jaja] [jaja]

Però en coses diferents :P
eTc_84 escribió:Però en coses diferents :P

Tu guanyes en talibanisme [poraki]
Después de esta noche a base de chupitos y cubatazos de jackie gratis (tengo un sombrero de regalo y un pin de marca jackie que no sé como han parado a mi bolsillo) sólo puedo decir una cosa:

¡Viva la República Dominicana!
Cafetino escribió:Tu guanyes en talibanisme [poraki]

Ja t'agradaria, debianita kdeero [poraki][poraki]
una pregunta:

el fet de canviar el disc dur, podria ser que ara el meu pc no detectes la pantalla??


o es per algun altre motiu??
El fet en si, no hauria de tindre relació... mira a veure si no s'ha afluixat la tarjeta de video
no, la targeta està bé....


la pantalla es queda en stand by
La culpa és de'n Figo.
Donç el fallo es que no l'hi arriben les imatges, aixi que o be el monitor a passat a millor vida, o la conexió del monitor o la tarjeta de video. Crec jo.


Edit: En standby? deu se per la taja donç, que no detecta senyal

Edit2: Cada vez que te masturbas, Luis Figo estropea un monitor.
nono, si ahir la pantalla anva, no pot ser que amb un dia es mori!!! no!!!


va eTc no et riguis de mi...
Conectala al portatil, a veure si es veu
al portatil?? pero llavors que??



continua en stand by
lodis escribió:va eTc no et riguis de mi...

Per qui m'has pres! Jo no ho faria mai això... i menys amb algú com tu [Alaa!]

Si t'atreveixes, prova de treure la targeta gràfica si no la tens integrada en placa (ATENCIÓ que està subjecta com per una mena de 'patilla', no l'arranquessis a lo animal [+risas]). Si no t'atreveixes, simplement prova de desendollar el cable que conecta el monitor amb la gràfica i tornar-li a posar..
Ho has conectat al portatil i tampoc funciona? Bueno, jo no soc un entes en monitors, pero em sembla que s'ha espatllat. Si hagues funcionat amb el portatil el problema seria de la tarja de video.


La darrera prova que faria jo seria posar un altre monitor si en tens, al pc.
eTc_84 escribió:Per qui m'has pres! Jo no ho faria mai això... i menys amb algú com tu [Alaa!]

Si t'atreveixes, prova de treure la targeta gràfica si no la tens integrada en placa (ATENCIÓ que està subjecta com per una mena de 'patilla', no l'arranquessis a lo animal [+risas]). Si no t'atreveixes, simplement prova de desendollar el cable que conecta el monitor amb la gràfica i tornar-li a posar..



em feu un esquema?? es que jo ni idea.... i encara mo carregaré....


home puc trucar i que em portin una altre pantalla....pero joders...
Jo les vegades que he vist aixo es que s' cascat la grafica o simplement treient-la i tornant a posarla s'ha arreglat sol
no se com treure la gràfica!!

i el eTc ja m'ha asustat amb aixó de la patilla, perquè jo no vec aquesta patilla....
Es un passador de plastic que tens que descorrer. Despres la treus amb fermesa pero sense donar "tirón"
hmm.. pero algu creu que aixo pot dependre de la targeta grafica? :-?
kurras escribió:hmm.. pero algu creu que aixo pot dependre de la targeta grafica? :-?


Si, jo. Tu que creus que pot ser?
Pero bueno, tambe es veritat que el monitor al portatil tampoc ha funcionat. No se, es anar descartant.
no, nose, io no soc massa entès en informatica, pero io diria que es cosa purament de la pantalla..

pero weno, si els informatics no ho saben..io menuss
kurras escribió:no, nose, io no soc massa entès en informatica, pero io diria que es cosa purament de la pantalla..

pero weno, si els informatics no ho saben..io menuss



Lost in you....


[qmparto]

Perdonam la llicencia... XD
vale, ja he tret la gràfica, i ara que??

la torno a posar?? perquè ara no m'entra!!! :(


edit: si que le pogut posar XD no podia baixar una de les pestanyes
Si tens una goma d'esborrar, pasala pel conector que s'enganxa a la placa (no pregunteu) i tonala a ficar com estaba.
ja va!!!

la meva pantalla funciona!!


he tret la pols XD amb la mà jeje.


ara em surt l ode la bios, ja està oi?? ara poso l ode la data i totes estes coses i ja podré instalar??
una altre pregunta...


aixó de les particions de la unidad logica de DOS
partició activa

eliminar partició o la logia de DOS
mo stra informacio del particio...


kina opció he de triar??
Al disc dur no hi havia res?

Tens que crear una partició nova i formatejarla. Si ja tens una partició que no necessites, donç "eliminar"
he instalat un disc dur nou així que no hi tinc res.


ara la instalar amb els cd de windows em surt lo del FDisk i ara me surt aixó i ni idea de lo que tinc que pitjar...
ara mateix el que tinc aquí el millenium (a ma mare li mola que volgue que faci...) després a la nit em portaran el xp jeje

però de moment el que tinc per enxufar és aquest, així veu que funciona el pc i es queda tranquila després ja li arreglaré les coses ^_^
uf Millennium, crec que es el pitjor windows que han tret.. XD
ho se XD jeje

però quant vam comprar el pc (mira si fa anys) és lo que hi havia.. i mare molt feliç de la vida...

però quant es doni la volta li poso xp


però ara per poder posar algun he de triar opció i encara pitjaré la que no toca...

gracies!!! ^_^



merdaaaaaa


ara em surt : medio desconocido en la unidad C .... aixó que collons és??
Lodis escribió:ara em surt : medio desconocido en la unidad C .... aixó que collons és??


Windows Millenium XD



Sembla com que no et reconeix la partició.


Ni idea.
ja està, he sortit i tornat a començar ^_^ jejeje.

al final windows 2000 en un cd que tenia per aquí.... XD
lodis escribió:ja va!!!

la meva pantalla funciona!!


he tret la pols XD amb la mà jeje.


ara em surt l ode la bios, ja està oi?? ara poso l ode la data i totes estes coses i ja podré instalar??

Finalment ho has aconseguit.. les meves disculpes per explicar-me malament, és que és molt fàcil de fer però d'explicar ja no tant.. sort que el Tanisero t'ha donat un cop de mà amb lo de descòrrer la pestanya..

lodis, no llegeixis lo següent XD

uF, fdisk per algú que no remena molt la informàtica (= té temor de carregar-se coses) pot ser dur..

lodis, torna a llegir XD

Per MP et recomano un Windows XP que en el teu cas pot ser molt profitós... s'instala sol i porta forces programes..

Edit.. millor et passo un altre que ve net i després t'hi poses les teves 'punyetes'... :)
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11