Catalans aixakeuvus xD (#42)

17, 8, 9, 10, 11
Je déteste le dynamic_cast
Hem guanyat de 4 punts ^^ [sonrisa]
ZholvaX escribió:Hem guanyat de 4 punts ^^ [sonrisa]

Lakovic di0x
eTc_84 escribió:Lakovic di0x


Parlava del meu partit. Pero també [poraki]
Ich hasse dynamic_cast
joe io nomes he vist fins a la mitja part..

Lakovic i Navarro pel que veig, com sempre
ara he vist el mp, doncs mira al final poc a poc lo del FDisk crec que ho he fet bé, de moment he instalat el 2000 per poder fer la conexió a internet i tot el rollo, dsps em baixaré lo que tu m'has passat ^_^


he marxat ràpid i ja no he dit res perquè em anat al hospital que ahir ens van fer tietes XD una amiga ha tingut una nena, i avui l'em anat a veure.


i ara torno a marxar, així que demà m'ho miro tot i sinó doncs ja faré cap per consultar coses ^_^


felicitats per el partit!!
Me he cortado un platazo de jamón alucinante, unido a que he cortado uno un poco más grueso para añadirle a la pizza, voy a comer cuál Baronesa Thyssen.

PD: Barcelona sin putas, sin drogas, sin alcohol, sin estatuas en las ramblas, sin la mare que l'ha parit!.
espero tornar i trobar-me un fil nou... [jaja] no em sigueu vagos ^_^
Qué miedo, mi madre ha aceptado un cambio de telefónica a tele2 y estoy viendo opiniones y tal y creo que voy a llamar para que se anule todo.
al bona nit gent d'EOL... [maszz]
Bona nit, acabo d'arribar de festa i vaig serè X-D
És lo que té se el conductor i haver de transportar tota una horda de borratxos, això sí, avui he rigut molt xDD

morr escribió:Qué miedo, mi madre ha aceptado un cambio de telefónica a tele2 y estoy viendo opiniones y tal y creo que voy a llamar para que se anule todo.

Però fas el canvi pel tema de les trucades, o per l'adsl?
Acabo d'arribar xDDD. Y no tengo sueño. Necesito un cubata mááááás xDDD.

PD: noche emblematica donde las haya, puto pulpero da lugo, como nos hemos puesto de turbio, ballantines y orujo xDDDD.
bon dia gentt, a aprofitar per descansar aquest finde..que dema tornemsi a posarr


lodis escribió:espero tornar i trobar-me un fil nou... [jaja] no em sigueu vagos ^_^
veig que no t'han fet cas.. XD
bon dia

son uns vagus XD!


Dinar familiar i me veo amb l'orujoooo de Galicia [666] esperem que s'enrotllin XD!
Als menors aigua o Coca-cola com a molt :o
ZholvaX escribió:Als menors aigua o Coca-cola com a molt :o

[sati] tu tambéo ho ets de menor [rtfm]
Per aixo nomes bec Coca-cola [buenazo]

no m'ho crec ni jo xDDDDDDDDDDD
ZholvaX escribió:Per aixo nomes bec Coca-cola [buenazo]


no m'ho crec ni jo xDDDDDDDDDDD


[plas]

jajaja, aixo t'anava a dir
bon dia gent kins anims hi ha avui no?¿ [qmparto]
Aya_cat escribió: [sati] tu tambéo ho ets de menor [rtfm]


Nomes podeu anar de festa a un xikipark :P


Bueno el dimarts l'ultim examen de merda, espero que em vagi be pk porto una ratxa que millor oblidar...
Bon dia, me cago en els putus veins d'abaix i la seva merda música
doncs jo ahir mlt bé, vam reprendre la tradició de fer botellón.... diosss com es nota les festes en la economia...

vam agafar una botella de bacardi que va sobra de fi d'any, vam comprar llimonada i gots, el gel vam dir no cal.... no cal?? la mare que els va fer fotre't allò carregat calent...uff XD


després veus el típic que va molt passat i es dedica a pujar les escales i després anar saltant de 5 en 5 (una mica més i s'estampa els morros, llàstima XD) vam anar a fer futbolins i després cap a casa que avui havia de matinar ^_^


i ara vaig a dinar a casa el papa ^_^ orujo no, però vi si que en tindré jeje.




cafetino tu almenys els tens a baix, jo al costat i no es agradable que et despertin amb música cutre i a sobre el puto crio cantant...
lodis escribió:doncs jo ahir mlt bé, vam reprendre la tradició de fer botellón.... diosss com es nota les festes en la economia...


cafetino tu almenys els tens a baix, jo al costat i no es agradable que et despertin amb música cutre i a sobre el puto crio cantant...

I tant que es nota l'economia, a la disco on solem anar, amb la tonteria han pujat de preu la beguda, abans costava 6€, que per mi ja era car, a 7€ cawento
Però bé, ahir com que la penya ja ho sabia, va quedar clar a partir d'ara es torna a fer botellon com deu mana :Ð

Els veins els tindre abaix, però la sensació és com si realment la música l'hagués posat jo a casa meu :s
buah, menudo coumpleaños y menuda noche, odiseica a más no poder xD. He aqui una mini crónica por si alguien se quiere entretener, xD.

22:00 - Quedamos en el bar del homenajeado, dónde durante la espera, caen dos estrellas.

22:30 - Vamos al Pulpeiro da Lugo, un restaurante que ya conocía que está de puta madre, además, tengo enchufe, soy "el sobrino" (en relación a mi tio, que tiene mucha amistad). Al final eramos 25 personas.

Caen croquetas caseras, chipirrones, oreja, pimientos del padrón, mucho lacón, brabas y carne variada. Por no hablar de la jarra de un litro que nos hemos pimplado cada uno de vino turbio, más una sangria de dos litros por parejas, más un trifásico de Ballantines más chupitos de orujo casero con miel, más puros (Total: 17 euros por cabeza).

Un colega, el alej, entre nosotros, berserker, comiendo servilletas xD, todo el mundo borrachísimo (comimos y bebimos en muy poco tiempo). El hermano del alej chocando la mano con todo el mundo, otro tope de borracho cantando consignas nazis, y la gente de alrededor flipando, que risas madre mia, que risas xDDDDD -inciso: todos los cantantes son bastante rojetes xD-.

00:30 - AL salir, los hermanos antes citados, haciendo volteretas ninja en medio la calle, otros subiendose por las farolas, etc xD. Vamos al bar del homenajeado de nuevo y nos pimplamos otras dos birras. El padre del chaval, al ver el estado lamentable de su hijo (ibamuy borracho, pero muy muy), solo puede que bajar la cabeza xDDD.

01:00 - Próxima estación, marina xD, en el metro cantando canciones populares de excursiones y esplais xDD.

01:30 - Al salir, uno de los hermanos empieza a hacer breakdance o algo similar y en cuanto acaba de dar weltas, empieza a trallar todas las comidas desde la comunión xD. Ya tiene la noche sentenciada, como su hermano por culpa de él. Gran perdida para la noche.

Vamos al Perez, donde el colega sigue trallando, y nos vamos pimplando medianas a saco xDD.

03:00 - Vamos al Dixies. cubatas de ginebra con red bull roolz xDD.

3:30 - Metalzone. Nos lo pasamos pipa, riendonos de todo el mundo y pimplando más birra cual cerdos xDD.

06:00 - nos metemos en un bar hasta las 8, más medianas.

08:30 - Llego a casa sano y salvo.


He obviado partes en que tube que hacer de niñera, o evitar peleas, hijos de puta, que machitos se ponen cuando encuentran a un borracho en el puto suelo, menos mal que un par estabamos de pie y le pudimos defender...

Saludos [beer]
els últims cops agafava cervesa quant sortia ^_^
pero ara amb la pujada de preus, també me pensat de fer botellón XD

i la veritat, alguna avantatge tinc que tenir de ser noia ^_^ jeje que en la meva època de solteria casi mai vaig pagar-me un cubata [sati]



seerj lo teu... sin palabras [sonrisa]
lodis escribió:els últims cops agafava cervesa quant sortia ^_^
pero ara amb la pujada de preus, també me pensat de fer botellón XD

i la veritat, alguna avantatge tinc que tenir de ser noia ^_^ jeje que en la meva època de solteria casi mai vaig pagar-me un cubata [sati]

No sabeu res vosaltres [carcajad]
Cafetino escribió:No sabeu res vosaltres [carcajad]

Això té nom, i no és agradable [sati]

Sort que jo sudo d'invitar mai a ningú, tret d'alguna ronda pels amics, que cada cop paga un i així hi ha excusa per més rondes... [666]
eTc_84 escribió:Això té nom, i no és agradable [sati]

Cert, és lo primer que he pensat, però he passat d'escriure-ho [sati]
que xorrades dieu, colla de pagafantes que sou tots! [Ooooo]
seerj escribió:que xorrades dieu, colla de pagafantes que sou tots! [Ooooo]

jajajajaja [qmparto][qmparto]

em va fer molta gràcia aquest adjectiu, no l'havia sentit mai fins que ho vaig veure al fil de misce xD
¡Santa Caelia! ¡ A los hijos del Sol, nadie nos calla!
seerj escribió:que xorrades dieu, colla de pagafantes que sou tots! [Ooooo]

juas, per la meva part, els cops que he convidat a algú es poden comptar amb els dits de la mà

En sistema unari, res de binari colla de frikis xDDD
Cafetino escribió:juas, per la meva part, els cops que he convidat a algú es poden comptar amb els dits de la mà

En sistema unari, res de binari colla frikis xDDD

Fins a 31 vegades???????? [flipa][flipa][flipa]
Cafetino escribió:juas, per la meva part, els cops que he convidat a algú es poden comptar amb els dits de la mà


¡Qué asco de gente!

PD: Yo he invitado y me han invitado un montón de veces, es que ni llevo la cuenta.
¿sistema urinari? jodo [mad].

Necesito un ballantains con red bull o un chupito de stroh para despejar esta resaca xDD

Yo soy de la teoría, creo que ya os la he expuesto muchas veces, y advierto, está patentada por mí, que la mejor forma de no tener resaca nunca es estar constantemente borracho xDDDDD.

hasta que aguante la maquinária, uh, ah!

Imagen



EDIT: hago mias las palabras de morr, la cuenta ya no se tiene de esas cosas, sería demasiado cat...vull dir jueu xDDD
eTc_84 escribió:Fins a 31 vegades???????? [flipa][flipa][flipa]

31!? WTF!?

D'on treus el 31, he dit ma en singular i unari X-D
un dit = un cop que he convidat, si és que s'ha d'explicar tot. A més fent honor al teu nom hauries de tindre més que assumida l'assignatura aquella de 1r
seerj escribió:Yo soy de la teoría, creo que ya os la he expuesto muchas veces, y advierto, está patentada por mí, que la mejor forma de no tener resaca nunca es estar constantemente borracho xDDDDD.

xDDDDDDDD

Cafetonet, no se m'hagués acudit lo de binari si no ho haguessis dit, és massa friki [poraki]
eTc_84 escribió:Cafetonet, no se m'hagués acudit lo de binari si no ho haguessis dit, és massa friki [poraki]

Farà temps en una web t'ensenyaven a comptar en binari amb els dits i a més realitzar diverses operacions bàsiques [jaja]

Llàstima que la època d'etc (l'assignatura) no en sapigués de la seva existència

En aquells temps era jove i innocent [jaja]
nece-sito-un-trifa-sico-de-ballan-tines
nosaltres, erem un pack, així que ja veus al grup de tios invitant a totes les xiquets del nostre grup XD

després va venir la època que una amiga es va lligar al porter (així no pagàvem al entrar) i l'altre al de la barra, total que ens guardaven les jaquetes teníem xupitos i cubates gratis... XD
lodis escribió:nosaltres, erem un pack, així que ja veus al grup de tios invitant a totes les xiquets del nostre grup XD

després va venir la època que una amiga es va lligar al porter (així no pagàvem al entrar) i l'altre al de la barra, total que ens guardaven les jaquetes teníem xupitos i cubates gratis... XD


eTc_84 escribió:Això té nom, i no és agradable [sati]


[666]
jo només aprofitava que les meves amigues estaven amb ells XD
és com el preu de les entrades, en molts llocs, son més cares les de noi que les de noia ^_^
lodis escribió:és com el preu de les entrades, en molts llocs, son més cares les de noi que les de noia ^_^

Almenys per on vaig no fan aquesta "distinció"
On si ho van voler fer va ser per la festa de cap d'any, però pel que diuen una associació de "feministes" es va queixar, i les noies van haver de pagar el mateix que els nois, és a dir, un pèl més car. Ja els hi val, podrien haver demanat que ens rebaixessin a nosaltres l'entrada X-D
doncs aquí, sobretot al estiu si que passa.

després també en les edats, depen del dia, fins els 21 pagues 5 euros (es a dir consumició mínima)


aquí a cap d'any tothom paga igual ^_^
mmm... tanco?

EDIT: Sembla que no X-D
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11