Catalans aixakeuvus xD (#42)

16, 7, 8, 9, 10, 11
jo m'hi pixo en el fred polar X-D


Prefereixo una temperatura com ara a pasar fresca
jo m'apunto en tema de piscina ^_^ jajaja.

doncs ara que es fa fosc si que començar a fer humitat, però amb un jersei finet i la jaqueta ja fas.

jo vull que faci fred!!! que nevi!!! vull anar a esquiar!!! vull pujar andorra per esquiar!!! (bueno i caldea i les botigues jeje) XD


jo estic molt a favor dels nordics XD jeje
Zholvax escribió:Prefereixo una temperatura com ara a pasar fresca

noooo sius palu aixo ni en broma... q si no em kedu sense esquiar i aixo seria una p*** m**** en majuscules cawento
a on vas a esquiar tu??
lodis escribió:(bueno i caldea i les botigues jeje) smile_XD

x axo n et cal neu XD
ja ho se això jeje XD però prefereixo anar a esquiar...
encara que les altres opcions són bones XD


ara una pregunta per els tècnics.

només em passa aquí a eol, al altre foro no, ni en cap altre web que obri amb el firefox.

com es que aquí em surten els diccionaris per duplicat?? i a més a més el llistat de paraules anteriors que he utilitzat?? perquè em surten totes? i si li dones al botó dret per obrir nova finesta tinc feina a trobar-ho amb tot el llistat...

alguna solució??



edit: ara em surten per triplicat... XD
Lodis, prova de desinstal·lar els diccionaris, reiniciar firefox i tornar-los a instalar a veure si s'arregla.
doncs s'ha arreglat sol XD

per mi que ha estat al tancar totes les finestres de firefox i ara al obrir per veure que deieu ja he vist que estava bé jeje ^_^
Conto les vegades que he anat a esquiar....
aviam....
si..


0


m'es igual si no neva, i qui vulgui anar a andorra, dintre de poc tinc partit a llivia (i no podre anar a apallisar el tecla sala [snif] ) si algu s'hi vol apropar [666]
x cert, el disc dur ese es x substituir el q ja tens o x ampliar memo?
edit:ja se q em repeteixo, pero com no em cnt...
per canviar-lo!!! tia que no te empanes!!! XD

si el pc de ma mare te 20gb i en compro un de 80gb.... XD doncs el canvio i arreando XD
Què cony tindrà a veure l'HDD amb la RAM ein? ein?
I tindras q tornar intalar el windows i tot plegat??? :S
us faré un esquema ben maco de com està el pc de ma mare....



buit XD disc dur borrat, cascat amb diversos fallos.

així que el canvio, i si, torno a instalar windows amb els preciosos cd's que tenim XD
Aquest temps em fa força ràbia. Aquest matí ha fet un sol espatarrant i segons he sentit la setmana que ve ja ens podem posar jerseys, bufandes i guants perque ens cardarem de fred...

M'agradaria que fes el temps que toca, fred fins al febrer i al març dies llaaargs sense fred ni calor per passejar i començar a disfrutar de la primavera...

Algú manipula el temps amb una extensió desconeguda del firefox? [360º]

Hi ha molt de hacker malparit...
lodis escribió:buit XD disc dur borrat, cascat amb diversos fallos.

així que el canvio, i si, torno a instalar windows amb els preciosos cd's que tenim XD

HDDRegenerator.

wow, wil, en Cafetonet també és Debianita, ja en sou dos en aquest fil [sati]
eTc, està fent raid0 [poraki]


Lodis, formateja en ntfs, que després passa lo que passa X-D
Cafetino escribió:eTc, està fent raid0 [poraki]

shhh que avui el d'ASO ens ha preguntat sobre el raid 5+1 i sobre el raid 6 [mad][mad]

Edit: I pel que veig he clavat la resposta [poraki][poraki]

Edit2:
Cafetino escribió:Lodis, formateja en ntfs, que després passa lo que passa X-D

Si té el disc cascat físicament que hi passi l'HDDRegenerator primer.. si no, que parli amb propietat XD
eTc_84 escribió:Si té el disc cascat físicament que hi passi l'HDDRegenerator primer.. si no, que parli amb propietat XD

Jo ho deia per una altra cosa X-D
eTc_84 escribió:Si té el disc cascat físicament que hi passi l'HDDRegenerator primer.. si no, que parli amb propietat XD


[qmparto]
eTc no se lo que és lo que dius que he de passar-hi, pero quant dic buit vull dir buit, que no arranca ni fa res, formatejat de dalt a baix, i ara no se que collons passa que no me'l reconeix XD que pobret estava fet caldíssim ja li calia un bon canvi...


tranquil cafetino, ja faré el canvi jeje ^_^ per cert lo del active x perfi funciona, després de actualitzar el IE, de anular tot allò i llavors màgicament es va instalar, però encara hi han coses que no xuten, com l'uno (la aya et vol matar)


bueno us deixo que jo he quedat d'aquí un rato que avui tenim festa, que un amic de mon pare inaugura un pub per el poble de reus XD i de pas soparem fora ^_^

edit: drknss per què callis, t'envio mp amb les dades XD
io men vai cap al gym, a treure tensio.. [Ooooo]
El HDDRegenerator no crec que faci miracles, si les agulles estan petades ja el pots fotre a la brossa.
el tema d'abans d'esquiar...

jo mai he nat a esquiar.. no en sé XD! prefereixo Caldea i botigues
Per fi avui hem entregat el puto TR. X-D

2 semanes per la expo oral.

Ja us sobornaré pq me voteu per la exporecerca [buenazo]
ZholvaX escribió:Per fi avui hem entregat el puto TR. X-D

2 semanes per la expo oral.

Ja us sobornaré pq me voteu per la exporecerca [buenazo]

A mi em queda una per l'exposició oral [mamaaaaa]
Aaaaaaroooo... l'has entregat una setmana abans no? [jaja]
ZholvaX escribió:Aaaaaaroooo... l'has entregat una setmana abans no? [jaja]

[plas]aroooooooooooooooooooooo
Mister dopamina s'en va al llit que esta cansat de no haver dormit esta semana. Nanit a tots i que la resaca sigui lleu [carcajad]
ZholvaX escribió:Mister dopamina s'en va al llit que esta cansat de no haver dormit esta semana. Nanit a tots i que la resaca sigui lleu [carcajad]

Som els unics que no estarem resacosos demà si es que [sonrisa]
Yo estoy cansado de dormir 12 horas al día. Así que ...


Me voy de fiesta, para variar.
Pásalo bien y cuidado con las oscuras calles X-D
FrutosXP escribió:Pásalo bien y cuidado con las oscuras calles X-D

Més aviat, que vigili amb la guàrdia urbana X-D
Cafetino escribió:Més aviat, que vigili amb la guàrdia urbana X-D

i amb les porres XD
eTc_84 escribió:i amb les porres XD

No serà rés nou comparat amb l'experiència al bar dels Bears [sati]
buff, quina nit mes mobideta. avui he acabat d'hora, que dema hi ha aniversari i la farem grossa xD.
bon dia gent.. Per fi he pogut dormir de veritat.. ZzzZZ ZzzZZ
Bon dia

Avui despés de 20 dies, tocarà sortir de festa [Ooooo]
bon dia gent!!!!



avui he batut el meu propi rècord de esmorzars estranys XD

gelat de xocolata amb llet condensada [angelito] jeje ^_^
lodis escribió:bon dia gent!!!!



avui he batut el meu propi rècord de esmorzars estranys XD

gelat de xocolata amb llet condensada [angelito] jeje ^_^

Imagen

X-D
dónde están esos sábados y domingos resacosos con su almuerzo a base de pan de pagés torrado untado con tomate, embutido del país y un buen vino y/o estrella...

Se pierden las tradiciones, se pierden xD.
eTc_84 escribió:
Cafetino escribió:Imagen

X-D

Imagen

Imagen
si home ara em faràs descongelar el pa de pagès, torrar-lo, sucar amb tomàquet, posar-hi pernil....

que va a lo pràctic XD agafes un bol i poses llet condensada, i poses boles de gelat, trocets d'atmella picada i llestos XD ^_^ cap a dins!! jeje.


el menjar per exel·lència d'una bona ressaca, es la pizza freda XD
Cafetino escribió:
eTc escribió:Imagen

Imagen

Imagen
lodis escribió:el menjar per exel·lència d'una bona ressaca, es la pizza freda XD
i els Frosties.. XD

Aquest estiu anava a paquet de frosties per ressaca.. [jaja]
501 respuestas
16, 7, 8, 9, 10, 11