Catalans aixakeuvus xD (#42)

eTc_84 escribió:No vull preguntar com ho saps [sati]

És broma, pija : P



el gay és va liar amb un amic meu davant nostre en un viatge XD

i l'altre.... diguesim que és....


li agrada snifar, el alcohol, te una filla de 2 anys am la ex parella i està sortint amb una alumna XD
quin ambientassu amb aquests profes no? XD
lodis escribió:

el gay és va liar amb un amic meu davant nostre en un viatge XD

i l'altre.... diguesim que és....



li agrada snifar, el alcohol, te una filla de 2 anys am la ex parella i està sortint amb una alumna XD


Dios quins profes teeeeeeeeeeeens

al meu cole numes hi ha l'ecologista, l'ateu de reli, i el cabro de llati ^^ algun més hi ha pero aquest son els q marquen a si i d'historia q va neixer a la rev francesa
lodis escribió:el gay és va liar amb un amic meu davant nostre en un viatge XD

i l'altre.... diguesim que és....


li agrada snifar, el alcohol, te una filla de 2 anys am la ex parella i està sortint amb una alumna XD

[mad] [mad] [mad] [mad] [mad] [mad] [mad] [mad] [mad] [mad] [mad] [mad] [mad] [mad] [mad] [mad] [mad] [mad] [mad]

[+risas] [+risas] [+risas] [+risas] [+risas] [+risas] [+risas] [+risas] [+risas] [+risas] [+risas] [+risas] [+risas] [+risas] [+risas] [+risas] [+risas] [+risas] [+risas] [+risas] [+risas] [+risas] [+risas] [+risas] [+risas] [+risas] [+risas] [+risas]
uis aixó no és res!! aquí a la uni de lletres culebrons tots els que vulgueu i més

^_^


prepareu el mode marujos

tenim el profe gay per exelència, és molt bon profe juntament amb l'latre gay que he dit abans que és va liar amb un alumne que l iva posar els cuernos amb el meu amic, i ara fins fa poc el meu amic estava sortint amb la ex parella del profe XD aixó ho se segur, després hi ha rumors de que el 2on profe gay, va aconseguir la feian de profe adjunt gràcies a beneficiarse el 1er profe gay o un amic del 1er profe.

després tenim el professor aquest altre profe que he dit.

la alcoholica, o ex alcoholica, però es veu que ara hi ha tornat, de pas és una amargada de la vida (divorciada 2 cops)

després tenim un altre profe que té pinta de mossen viciós, que va miran els escots, aixó si el va parlant de etica i moral.

després en tenim un altre professora que es doña "yo soy lo mejor lde mundo mundial" que només recomana els seus manuals (millro que agafis uns altres si vols aprovar).

després hi han els embolics entre alumnes o algun xanxullo de becaris però poca cosa més XD
Parlant de perfils de profes?? [sati]
lodis escribió:
tenim el profe gay per exelència, és molt bon profe juntament amb l'latre gay que he dit abans que és va liar amb un alumne que l iva posar els cuernos amb el meu amic, i ara fins fa poc el meu amic estava sortint amb la ex parella del profe XD aixó ho se segur, després hi ha rumors de que el 2on profe gay, va aconseguir la feian de profe adjunt gràcies a beneficiarse el 1er profe gay o un amic del 1er profe.

després tenim el professor aquest altre profe que he dit.

la alcoholica, o ex alcoholica, però es veu que ara hi ha tornat, de pas és una amargada de la vida (divorciada 2 cops)

després tenim un altre profe que té pinta de mossen viciós, que va miran els escots, aixó si el va parlant de etica i moral.

després en tenim un altre professora que es doña "yo soy lo mejor lde mundo mundial" que només recomana els seus manuals (millro que agafis uns altres si vols aprovar).

després hi han els embolics entre alumnes o algun xanxullo de becaris però poca cosa més XD


[qmparto] [boing] q cuelbron
La professora aquesta divorciada m'ha recordat la sita carapapel XD
nono, aquesta és pitjor, és la única caps de reunir gent de els 5 cursos de la carrera en cada examen que fa ^_^

té un cert costum de suspendre a la gent d'art i aprovar els de hist, tot i així hi ha uns quants de hist que suspenen XD jeje
lodis escribió:nono, aquesta és pitjor, és la única caps de reunir gent de els 5 cursos de la carrera en cada examen que fa ^_^

D'aquestes assignatures quasi sempre en trobes..
lodis escribió:uis aixó no és res!! aquí a la uni de lletres culebrons tots els que vulgueu i més

^_^


prepareu el mode marujos

tenim el profe gay per exelència, és molt bon profe juntament amb l'latre gay que he dit abans que és va liar amb un alumne que l iva posar els cuernos amb el meu amic, i ara fins fa poc el meu amic estava sortint amb la ex parella del profe XD aixó ho se segur, després hi ha rumors de que el 2on profe gay, va aconseguir la feian de profe adjunt gràcies a beneficiarse el 1er profe gay o un amic del 1er profe.

després tenim el professor aquest altre profe que he dit.

la alcoholica, o ex alcoholica, però es veu que ara hi ha tornat, de pas és una amargada de la vida (divorciada 2 cops)

després tenim un altre profe que té pinta de mossen viciós, que va miran els escots, aixó si el va parlant de etica i moral.

després en tenim un altre professora que es doña "yo soy lo mejor lde mundo mundial" que només recomana els seus manuals (millro que agafis uns altres si vols aprovar).

després hi han els embolics entre alumnes o algun xanxullo de becaris però poca cosa més XD



Joder... això ni al cor de la ciutat [flipa]
ni nissaga de poder!!!!!!!!!!! que ja és dir!
Aya_cat escribió:ni nissaga de poder!!!!!!!!!!! que ja és dir!

No era nissaga d'ombres o laberint del mar [looco]
Cafetino escribió:No era nissaga d'ombres o laberint del mar [looco]

¬¬nu
XD!
Cafetino escribió:No era nissaga d'ombres


la xiqueta te raó
laberint d'ombres, nissaga de poder, poblenou, ventdelpla, mar de fons (no la miro), el cor de la ciutat, i plats bruts ( no era culebron pero es el millor) i porca miseria
Lo cartanyà te deixes lo cartanyà [sati]
em deixo moltes XD! i l'un per l'altre
laberint d'ombres

rosa

el cor de la ciutat

mar de fons

sitges

estació d'enllaç

mirall trencat

nissaga de poder

nissaga l'herència

poble nou

pedralbes centre

secrets de familia

temps de silenci


però aquestes es feien després de dinar XD


i algunes més que segur que me deixo XD

XD
nissaga l'herencia no la vaig veure.

Ta deixes la Mari
q va? de culebrons avui l'spam [jaja]
oscuros escribió:q va? de culebrons avui l'spam [jaja]

per culebron el de la un ide la lodis [+risas]
Joder, hoy he ayudado a mi padre a sacar los muebles del antiguo propietario, ya que ha reunido el suficiente dinero para comprarse un piso por 30 millones de pesetas ( mis padres están divorciados y es un piso pequeñito 60-70m^2).

Y no veas, a los 4 minutos ¡¡¡de reloj!!! me han venido a preguntarme unos chinos si lo estábamos tirando, le digo que sí, y muebles destrozados (los habíamos cortado con una radial) se los llevaban. El súmun es cuando he visto a parejas jóvenes examinándolos y a un coche que ha aparcado delante de ellos. Lo fuerte es que hemos tirado un vídeo vhs (antiquísimo) y varios aparatos y cosas de hace la tira y la peña se los llevaba (me supongo que para descuartizarlos y sacarle el cobre el aluminio y luego venderlo en la zonafranca-puerto como he visto hacerlo a veces). En fín, que me he quedado flipado con la situación de la gente que vive en mi barrio, gente de toda la vida y gente de fuera. Verdaderamente, la vivienda, la comida, la luz y demás alzas que no es proporcional al sueldo está haciendo mucho daño, sobretodo a la clase baja, a la clase obrera y a la clase media-baja.
joer... acabo de llegir lu del culebron del amic de la lodis i joer la gent... Oooh
Reciclaje, que no sabes ecologia [666]
Collons morr, pero a quina part de Barcelona vius?

Perque lo que comentes, segons alguna zona del meu poble jo diria que passa casi igual
aixo passa més o menys a tot arreu...
A nosaltres ens va passar també que fent reformes i deixant els mobles perque se'ls emportes l'ajuntament . els vam deixar a les dotze de la nit i a les 9 del matí van picar perque no van trobar - los i us asseguro que eren de fa molts a i molts anys

p.d bones notx
Cafetino escribió:Collons morr, pero a quina part de Barcelona vius?

Perque lo que comentes, segons alguna zona del meu poble jo diria que passa casi igual


La casa de mi madre está en Badal (tocando la Zona Franca y Hospitalet) y la casa de mi padre en plena Zona Franca.

Todo y así son barrios de puta madre, llenos de buena gente. Lo que pasa es que están puteando mucho a la gente trabajadora con los precios de la comida (sobretodo fruta y vegetales y carne) de los alquileres de la ropa. En fín, tengo varios vecinos que sus mujeres -amas de casa de toda la vida- se han puesto a trabajar porque no les llegaba para comprar carne de calidad. Se ve en muchas cosas, por ejemplo, de todas las fruterías de mi barrio, la que tiene la fruta más mala y de peor calidad (se traen las últimas remesas de la subasta en Mercabarna para que les salga tirado de precio) es la que está llenísima.

No sé, la verdad es que es bastante triste todo, de mientras hacen centros comerciales carísimos y viviendas de lujo en plaza Cerdà.
La veritat és que desde l'entrada de l'euro s'ha encarit molt la cosa, a la que et despistes els calers ja t'han marxat volant.

No se com estarà de preus Barcelona, però l'altre dia varen dir que Girona era la primera provincia, o una de les més cares d'Espanya


Si que ja ho deien porai, preus europeus a sous espanyols ....

EDIT: Vale, Barcelona i Girona lideren el ranking [+risas]
http://www.20minutos.es/noticia/191625/0/provincias/caras/espana/paginas_blancas
Cafetino escribió:La veritat és que desde l'entrada de l'euro s'ha encarit molt la cosa, a la que et despistes els calers ja t'han marxat volant.

No se com estarà de preus Barcelona, però l'altre dia varen dir que Girona era la primera provincia, o una de les més cares d'Espanya


Si que ja ho deien porai, preus europeus a sous espanyols ....

EDIT: Vale, Barcelona i Girona lideren el ranking [+risas]
http://www.20minutos.es/noticia/191625/0/provincias/caras/espana/paginas_blancas


Todo y así, donde vivo las cosas están baratitas, ten en cuenta que es un barrio popular. Aquí la birra cuesta 1,20€ y con tapa incluida.

No como uno 1,50€ en Sants, el Clot .... o los 3€ del barrio donde vive Gerim, Gracia y más chusma. Yo soy catalán del orgullo pueblo español, a la mierda Europa y la locomotora griega jajajaa.


PD: Y Cafetino, yo no soy europeo ni lo quiero ser. Soy catalán del orgulloso pueblo español, y mostramos desdén la locomotora griega (jajajajaja), el tigre irlandés, la potencia portuguesa (jajajaja), la eficiencia alemana, y ..... bueno lo único que envidiamos son las suecas y las finlandesas, que para eso si que somos europeos como el que más.
uenu gent io men vai a durmir..tinc ganes de fer el putu examen de dema i tenir un parell de dies de descans... [triston] [triston]
morr escribió:PD: Y Cafetino, yo no soy europeo ni lo quiero ser. Soy catalán del orgulloso pueblo español, y mostramos desdén la locomotora griega (jajajajaja), el tigre irlandés, la potencia portuguesa (jajajaja), la eficiencia alemana, y ..... bueno lo único que envidiamos son las suecas y las finlandesas, que para eso si que somos europeos como el que más.

També mostreu la modéstia española.. [tomaaa]
eTc_84 escribió:També mostreu la modéstia española.. [tomaaa]


Como decía un gran hombre, seremos pobres, incluso incultos y bebedores empedernidos, pero tenemos un orgullo, un honor y una fidelidad como toda Rusia de grande.

Hoy he leído una anécdota curiosa:

Se ve que en 1619 ( 5 años más cinco años menos) un general inglés intentó invadir Cádiz, fue desastroso, porque los británicos se apoderaron de un bar español y un almacén, y se emborracharon tanto, que al día siguiente ni se tenían en pié jajajajajajajaj.
moltes hormones masculines vec jo per aquí ^_^
lodis escribió:moltes hormones masculines vec jo per aquí ^_^


¡Repican las campanas! ¡Resuenan los tambores!
¡Abran paso, damas y caballeros, señores de la Corte!
¡Llega Lodis primera, Duquesa del Ebro y señora de los Estorninos!
¡Famosa por su dureza, sus pulcros vestidos, sus caras joyas, y su ya famosa más allá de las tierras del Segre dureza e inquisidora justicia!
eTc_84 escribió:També mostreu la modéstia española.. [tomaaa]

[plas] [plas]



Que dius lodis? X-D
morr escribió:
Hoy he leído una anécdota curiosa:

Se ve que en 1619 ( 5 años más cinco años menos) un general inglés intentó invadir Cádiz, fue desastroso, porque los británicos se apoderaron de un bar español y un almacén, y se emborracharon tanto, que al día siguiente ni se tenían en pié jajajajajajajaj.


Permitame que ponga en entredicho esa anécdota: Dudo que en ésa epoca, dónde decir en cualquier sitio de Europa soy español era motivo suficiente para que todo el mundo que lo oyera se cagara de miedo, que sucediera eso.

Que eso sucediera en 1719 (o en 1819), año más, año menos, es otro cantar ^^.
seerj escribió:
Permitame que ponga en entredicho esa anécdota: Dudo que en ésa epoca, dónde decir en cualquier sitio de Europa soy español era motivo suficiente para que todo el mundo que lo oyera se cagara de miedo, que sucediera eso.

Que eso sucediera en 1719 (o en 1819), año más, año menos, es otro cantar ^^.


Ahora busco en el libro del inglés que me estoy leyendo quién fue y en que año exacto, pero te digo que seguro que en el 16... y algo.
seerj escribió:
Permitame que ponga en entredicho esa anécdota: Dudo que en ésa epoca, dónde decir en cualquier sitio de Europa soy español era motivo suficiente para que todo el mundo que lo oyera se cagara de miedo, que sucediera eso.

Que eso sucediera en 1719 (o en 1819), año más, año menos, es otro cantar ^^.

Home avui dia segur que diuen: "ole, paella, flamenco, toros"

Tòpics powah
Cafetino escribió:Home avui dia segur que diuen: "ole, paella, flamenco, toros"

Tòpics powah


Eso que dices es un tópico también. No todos los guiris son unos idiotas como pensamos, de hecho hay muchos más que no lo son. Lo he aprendido leyendo libros de gente extranjera.

PD: Seerj la búsqueda tardará unos 15 minutos que tengo que repasar página a página.
morr escribió:
¡Repican las campanas! ¡Resuenan los tambores!
¡Abran paso, damas y caballeros, señores de la Corte!
¡Llega Lodis primera, Duquesa del Ebro y señora de los Estorninos!
¡Famosa por su dureza, sus pulcros vestidos, sus caras joyas, y su ya famosa más allá de las tierras del Segre dureza e inquisidora justicia!



tu el que passa es que et rebotes perquè vaig editar un post teu XD



cafetino, repeteixo, que vec moltes hormones masculines XD jeje [plas]
lodis escribió:

tu el que passa es que et rebotes perquè vaig editar un post teu XD



cafetino, repeteixo, que vec moltes hormones masculines XD jeje [plas]


Para mí siempre serás la censuradora, para siempre jamás. Pero no me jodas que el poema/sainete no está bien, yo me he reído un montón haciéndolo.
morr escribió:Eso que dices es un tópico también. No todos los guiris son unos idiotas como pensamos, de hecho hay muchos más que no lo son. Lo he aprendido leyendo libros de gente extranjera.

No t'ho sabria dir, però les vegades que treuen algun guiri per la tele la majoria de cops se sent alguna d'aquestes paraules, però bé, et dono el benefici del dubte :p


-----

Lodis, i per què ho dius això? X-D
morr escribió:
Ahora busco en el libro del inglés que me estoy leyendo quién fue y en que año exacto, pero te digo que seguro que en el 16... y algo.


Lo poco que sucedió por esos años contra Inglaterra fue la guerra anglo-española de 1585-1604 (la armada invencible y tal). Pero vamos, aunque a principios del conflicto Cadiz fue un lugar importante, creo que es más factible que sucediera durante la guerra de sucesión española de 1702-1714, o la guerra del francés (1808-1814), creo yo ^^.
seerj escribió:
Lo poco que sucedió por esos años contra Inglaterra fue la guerra anglo-española de 1585-1604 (la armada invencible y tal). Pero vamos, aunque a principios del conflicto Cadiz fue un lugar importante, creo que es más factible que sucediera durante la guerra de sucesión española de 1702-1714, o la guerra del francés (1808-1814), creo yo ^^.


Jajaja ya lo he encontrado, fue como decía, Sir Edward Cecil duque de Buckingham, en 1625. Se apoderaron de un almacén de vino, y así acabaron.

Atención al relato de los ingleses (se espera que benévolo) sobre eso:


The Cadiz Expedition, 1625

Following the abrupt dissolution of the Parliament of 1625, the Duke of Buckingham pressed ahead with plans for a naval expedition against Spain to rival the exploits of the Elizabethan heroes. The object of the expedition was to capture Spanish treasure ships returning from the Americas and to attack Spanish towns, commerce and shipping. By these means, Charles and Buckingham planned to weaken Spain's economy and to draw Spanish resources away from the Palatinate.

By October 1625, Buckingham had assembled a force of around 100 ships manned by 5,000 seamen and carrying 10,000 soldiers. He had also negotiated an alliance with the Dutch who agreed to send 15 warships with the expedition and to supply more to help guard the Channel while the main English fleet was away. Buckingham appointed Sir Edward Cecil commander of the expedition with Robert Devereux, Earl of Essex, as his Vice-Admiral. Cecil was an experienced soldier in the Dutch service, but he had little knowledge of naval warfare.

The expedition set sail on 6 October but the voyage was stormy. By the time the fleet arrived in Spanish waters it was clear that it was poorly supplied and that many ships were barely seaworthy. Delayed by storms, it arrived too late to threaten the West Indian treasure fleet.

Cecil decided to attack the city of Cádiz. He sailed into Cádiz Bay and succeeded in landing his troops and overrunning the fort that guarded the harbour. The city itself was strongly fortified. Spanish troops withdrew into the surrounding countryside to await reinforcements; the English pressed after them under a scorching sun. Someone suddenly realised that no provisions had been brought from the ships so foraging parties were ordered to look for supplies. They found that the whole area was a wine store for the Spanish West India fleets. Nothing could be done to prevent the English soldiers from pillaging the wine and soon most of the army was drunk. Cecil evacuated as many men as he could and put to sea. After a further three weeks' fruitless searching for treasure ships and battered by winter storms, the expedition limped back to England.

In order to protect Buckingham — who as Lord High Admiral should at least have ensured that the fleet was properly supplied — King Charles made no effective enquiry into what had gone wrong. Instead he turned his attention to the plight of the Huguenots of La Rochelle. Relations between England and France were deteriorating and Charles formed the conviction that he was honour-bound to liberate La Rochelle, thus erasing the ignominy of Cádiz.


Parágrafo 4.
morr escribió:
Para mí siempre serás la censuradora, para siempre jamás. Pero no me jodas que el poema/sainete no está bien, yo me he reído un montón haciéndolo.



no dic que no, et falta una mica de talent literari per polir algunes coses XD però no em siguis tant tiquismiquis amb lo dels posts ^_^


cafetino

home, és la veritat, sou tots xiquets; xiquets = a hormones masculines XD

no voldràs que siguin femenines no?? XD
lodis escribió:no voldràs que siguin femenines no?? XD


Cuidado con las amenazas e insinuaciones, que reporto. xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD.

PD: Seerj, que me dice Falkiño si no contestas a la anécdota, que si te has callado la boca, xDDDDDDDDDDDDDDDDD.

Hoy estoy muy inspirado.
li he dit al cafetino XD
que ell no entenia lo de les hormones masculines.

jo he dit hormones masculines XD


si tu et sents identificat amb les femenines...és una altre cosa ^_^

em sorprendria si algu de vosaltres desprengués hormones femenines :-O
501 respuestas
14, 5, 6, 7, 811