Catalans aixakeuvus xD (#49)

17, 8, 9, 10, 11
Me voy a clase después de casi dos semanas sin ir.
jo aniré a classe d'aki a una estona... [tomaaa]
Desde pequeñito que te vengo a ver, y me persigue la policia,
no sé cuántas calles, tendré que correr, tú eres toda mi vida,
vamos culé, hay que echarle más huevos,
porque esta noche, vamos a salir los primeros.

¡Barça! ¡Barça!

He quedado a las 19.00 para comenzar a calentar la previa.
Yo acabo de hablar con un colega que tiene un bar para la sesión VIP con una buena compañía, Special Export xD,
Imagen
bones!!

jo he tornat molt animada de la uni, teníem un cartellet que aquesta tarda no tenim classe, que majos, els becaris per un cop en sa vida han treballat i han avisat abans d'hora.. XD
puta mierdaa! io tinc clase de 7 a 9, i es una optativa presencial..

Espero que podem convencer al profe per na a vere el Barça
Jo tinc classe ara de 3 a 5 (o fins les 7 depenent del dia), pero com que tinc força feina atrassada, casi que passo d'anar i avanço feina :p
Yo entro a clase d'aquí res...de 3 a 6 u.u pero després he quedat amb la utena!!!^_^
kurras, si és la meitat de simpàtic que un que tenia jo que fèiem moltes classes al bar (ell pagava) et puc garantir que la costat d'una cervesa, les normatives de restauracions i conservació es veuen molt millor XD


avui també heu quedat amb la Yui? doneu-li records ^_^
Si Wang-mu escribió:Yo entro a clase d'aquí res...de 3 a 6 u.u pero després he quedat amb la utena!!!^_^

Per curiositat, que estudieu vosaltres?
Joder con el capítulo de hoy de los serrano, lo veré después del barça borracho.

África muérete.
morr escribió:Joder con el capítulo de hoy de los serrano, lo veré después del barça borracho.

T'has enterat de lo que ha passat amb això de los serrano y el youtube?

Si no ho saps, millor que no busquis la noticias, perquè el titular té un bon spoiler :p
Esa pregunta me ofende.

PD: Subs de Heroes, ya están ( la mejor serie) y de Prison aún no lo he mirado.
jo no, que ha passat cafetino? visc una mica desconectada de la tele, els de prison encara no els he trobat, suposo que aquesta tarda ja estaran.
lodis escribió:jo no, que ha passat cafetino?
Als Serrano avui es mor algú.. pero un gracioset de misce va posar un peazo spoiler..
aaaa

es que jo per misce mi passo poc.


doncs el morr que els mira ja informarà de qui es mora i com i tal ^_^
lodis escribió:aaaa

es que jo per misce mi passo poc.


doncs el morr que els mira ja informarà de qui es mora i com i tal ^_^

Lo divertit és que fins fa no gaire el capitol estava penjat a youtube, ja que sino recordo malament, el paramount comedy o algun altre canal, tenia "l'exclusiva" d'emetre el capitol nou uns dies abans que telahinco
Cafetino escribió:Lo divertit és que fins fa no gaire el capitol estava penjat a youtube, ja que sino recordo malament, el paramount comedy o algun altre canal, tenia "l'exclusiva" d'emetre el capitol nou uns dies abans que telahinco


ja no? merda l'anava a veure aquesta tarda >.<
Aya guapa: http://www.youtube.com/watch?v=lW19DnWz6vg

PD: INCREIBLE EL CAPÍTULO DE HEROES, ME GUSTA MÁS QUE STARGATE QUE YA ES MUCHO DECIR.
morr escribió:Aya guapa: http://www.youtube.com/watch?v=lW19DnWz6vg

PD: INCREIBLE EL CAPÍTULO DE HEROES, ME GUSTA MÁS QUE STARGATE QUE YA ES MUCHO DECIR.


mercii
Gata : http://www.subdivx.com/X6XNjQ3OTU8 ( están un poco mal, pero menos es nada)

Vamos ahora a ver el de Prison, ¡ qué putada que haya parón en Heroes de un poquillo más de un mes !

EDITO: Ha salido uno mejor en la misma web.
uenuu men nire cap a clasee.. [bad]

a vere si arribo a temps pel barça!
No ens mouràn, de la barra d'aquest bar, estarem, de per sempre embolingats!...

Me voy a ver al más grande.
Ales me'n vaig a angles
Apa gent, me'n vaig a ca un col·lega a veure el Barça [bye]
bones!!!! algu sanima a fer un programa recursiu per solucionar sudokus??? jeje X-D X-D X-D


aviam que fa el barça avui.....saluts!!!!!
Als Serrano es mor la Lucia d'un accident de cotxe, ho van dir fa una setmana o aixi al diari Qué. I tambque que el proxim capitol, representa que a pasat sis messos. Lourditas tindra un fill, fran perea apareixera per presentar la seva filla..

I jo no miro els serrano xD
avui al gimnas n'hi havia dos q tmb parlaven de los serrano i q la lucia es moria per poder fotre el camp cap a pelis i etç...
ufff putu profeee acabu darribarrr

Força Barça!!!
^RöKöKÿ^ escribió:bones!!!! algu sanima a fer un programa recursiu per solucionar sudokus??? jeje X-D X-D X-D


aviam que fa el barça avui.....saluts!!!!!



ahir algu em va parlar de que es podria fer i també que fent una gran equació es podia solucionar

i el barça esperem que guanyi
^RöKöKÿ^ escribió:bones!!!! algu sanima a fer un programa recursiu per solucionar sudokus??? jeje X-D X-D X-D


aviam que fa el barça avui.....saluts!!!!!

http://gentoo.osuosl.org/distfiles/GNUDoku-0.93.tar.gz
gracieeeeeess!! pero abans intentare fer-lo jo en c++ i us el paso aviam que en penseu!! jeje
^RöKöKÿ^ escribió:gracieeeeeess!! pero abans intentare fer-lo jo en c++ i us el paso aviam que en penseu!! jeje

Tens idea de com funciona el backtracking ?
bones!!

vaia merda de primera part, com no s'animin ara...ho vec malament
jo ho he deixat el liverpool jugava molt bé
eTc_84 escribió:Tens idea de com funciona el backtracking ?
avui ho han mencionat a classe pero no ho he entes ni ho han explikat! :s:s

merda barça....... [enfa] [enfa] [enfa]
Acabo de llegar del bar llorando, vaya mierda de equipo sin ganas que tenemos... ahora ganaremos al Madrid que no tienen ningún método y se paliará la cosa, pero como no fichemos a gente buena en verano esto se nos va. Veáse fichar a Alves, un central en condiciones, traspasar a motta, oleguer,giuly,edmilson y demás desgraciados...
^RöKöKÿ^ escribió:avui ho han mencionat a classe pero no ho he entes ni ho han explikat! :s:s

merda barça....... [enfa] [enfa] [enfa]

És que si vols resoldre un sudoku sense backtracking... a menys que ho fessis per força bruta..
però perquè voleu el programa? la gràcia està en fer-ho tu mateix no amb un programa que te'l resolgui...
^RöKöKÿ^ escribió:bones!!!! algu sanima a fer un programa recursiu per solucionar sudokus??? jeje X-D X-D X-D

Et serviria la meva implementacio feta en prolo? [looco]

En essencia son tot predicats de lògica X-D

---

Del barça... millor no dir res...
merda de champions.....

el barça hauria de fer backtracking i jugar be la anada del camp nou xDD
NGC escribió:merda de champions.....

el barça hauria de fer backtracking i jugar be la anada del camp nou xDD


Por favor habla en catalán.
morr escribió:Por favor habla en catalán.

Vinga morr, t'invito a uns shorts? X-D
Xupitos per la gent de bé



No se tú, però per aquest terme informàtic no en conec cap traducció
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11