Catalans aixakeuvus xD (#49)

17, 8, 9, 10, 11
Cafetino escribió:Et serviria la meva implementacio feta en prolo? [looco]

Friki... jo això que tu dius ho tinc 'aconseguit', com altres pràctiques.. ai els permisos.. [666]

^RöKöKÿ^, si vols tinc un document (fet per mi XD) que explica la resolució d'un problema mitjançant backtracking.. potser així et queda més clar (té dibuixets i tal..)

backtracking = marcha atrás..
Cafetino escribió:No se tú, però per aquest terme informàtic no en conec cap traducció

backtracking vol dir simplement tornar enrere.. com a traduccio literal i en terme informatic.. ^^
Si bé, les traduccions literals no és pas que quedin molt bé.

En fi, sempre ens quedarà el mític cederrón [666]
kurras escribió:backtracking vol dir simplement tornar enrere.. com a traduccio literal i en terme informatic.. ^^


exacte

---
deuvede, pleyesteixon,... seran futuribles per la rae en aquet pas...
no seria cederrom y no cederron?? es com beckham que ho pronuncien beckannnn.

En el diccionari de catala tambe han posat alguna animalada ultimament, com algunes castellanades semblans a berberetxu,... aixo deu ser l'efecte montilla.

---

kurras actualitza la foto de la firma, o ha fet backtraking?? xDD
jo amb el emilio del e-mail vaig riure molt XD

però el que passa es que els de la RAE estan molt aborrits
jo pensava ferlo a força brutoa, na omplint totes les caselles amb totes les combinacions posibles esitguin be o no, i cada cop mirar si funciona o no, si va be sino ale!! [plas] [plas] [plas] [plas] X-D X-D X-D X-D
Amb força bruta és una animalada.. però si no us han explicat bé backtracking..
Encara que un voraç es podria considerar força bruta ? També el tinc resolt en voraç per aquí (pseudocodi), encara que és una mica bestialitat..
NGC escribió:deuvede, pleyesteixon,... seran futuribles per la rae en aquet pas...
no seria cederrom y no cederron?? es com beckham que ho pronuncien beckannnn.

---

kurras actualitza la foto de la firma, o ha fet backtraking?? xDD

Segons la rae es cederron

cederrón.(De CD-ROM, y este sigla del ingl. Compact Disc Read-Only Memory).
1. m. Inform. CD-ROM.



Lu de la firma.. esteu pesadets e..
kurras escribió:Lu de la firma.. esteu pesadets e..

Pobre kurras... tot eol dient-li lo mateix :p
eTc que t'has tret el avatar i al firma?? i aquest canvi tant radical?
lodis escribió:eTc que t'has tret el avatar i al firma?? i aquest canvi tant radical?
sense avatar, ni firma, ni status.. xD sosuuu



Ale, ia s'ha mort la lucia... Quina mort mes peste pobretaa
la seva aparició fantasmal es bona (lo del youtube dic)
Ya ves que asco de capítulo, encima lo estoy/estaba viendo de mala ostia.
bona nit gent!!

pero morr se muere de verdad o está en coma?
Interessant el capítol de Prison Break.. a veure amb què ens sorprenen.

Salut!

¡Seguimos en pie!
Editado por eTc_84 el 07-03-2007 a las 03:35

[+risas]


Bon dia..
vai a fer na mica d'autòmats!
bon dia!!!

que tal per allí dalt, plou? perquè aquí ha començat ara fa poc, però de moment és d'aquesta més fineta...ja veurem que fa durant el dia.
lodis escribió:bon dia!!!

que tal per allí dalt, plou? perquè aquí ha començat ara fa poc, però de moment és d'aquesta més fineta...ja veurem que fa durant el dia.

Jo estic aixoplugat a la cova, però diria que fa força bon dia..
ara ha parat de ploure, si ja deia jo 4 gotes per tocar els nassos, però continua tot núvol, espero que surti una mica el sol...
Doncs per aqui la meva vila i la capital de la vegueria per ara fa bon temps :p
Las veguerías estas me dan risa, y escuchar el nombre aún más.

A ver si esta tarde comienzo a ponerme en serio con la universidad. Que me paso poco y encima a asignaturas sin apuntes.

Por aquí en Barcelona, llueve lo que los galleginhos llaman chirimiri, lo que hace un viento del copón. Venga, ¡al pairo!
Vegueria és com el CEV, no? ve de vago..
eTc_84 escribió:Vegueria és com el CEV, no? ve de vago..

Uix, en el moment de fer la conya he hagut de buscar com s'escrivia i tot



PD: Que raro que el seguidor de Pio Moa, el seerj, no hagi dit res encara [plas]
ara si, aquí està caient el gran diluvi...

ouff les vegueries...l'any passat ens vam tenir que aprendre totes...
lodis escribió:ouff les vegueries...l'any passat ens vam tenir que aprendre totes...

Podria haver estat pitjor, com per exemple les comarques i les seves capitals :Ð
Cafetino escribió:PD: Que raro que el seguidor de Pio Moa, el seerj, no hagi dit res encara [plas]

Una de dos.. o va papa o està en procés d'anar papa brindant en honor de Guifré lo Pelat..
eTc_84 escribió:Una de dos.. o va papa o està en procés d'anar papa brindant en honor de Guifré lo Pelat..

O bé buscant gent per fundar la lliga regionalista de la Gotia xDDD
no si les comarques i les seves capitals també no fos cas que ne la transformació ens perdéssim amb els nous territoris...sort que aquest any com a molt només me toquen els noms dels papes (i el que tenien quant eren cardenals) XD


ves a saber, poder està a classe o al bar XD
lodis escribió:ves a saber, poder està a classe o al bar XD

O dormint en algun parc [jaja]
home, jo apuntaria per casa seva XD que ara després fan la Bea i el altre dia ja no la va poder mirar XD
Dice una amigueta que salgo muy guapo en la foto con purete en mano. No me ha dicho nada de burgués como vosotros cabrones.
Bona tarda

morr escribió:Dice una amigueta que salgo muy guapo en la foto con purete en mano. No me ha dicho nada de burgués como vosotros cabrones
.
una cosa es que no ho digui pero ho pot pensar [looco]
morr escribió:Dice una amigueta que salgo muy guapo en la foto con purete en mano. No me ha dicho nada de burgués como vosotros cabrones.

Conclusión: Le das miedo y no se atreve.
Da gusto estar entre vosotros. Y no, no le doy miedo.
home així al natural de por no en dones massa XD
tu diem amb carinyo ja ho saps ^^
lodis escribió:home així al natural de por no en dones massa XD


¿ A qué no ?

Os fiáis de las apariencias. La primera - y única - vez que conocí a Gerim, alias el politoxicómano, me dijo :

- Així fots por. ( claro que iba de otra forma ).
Gerim... aquell treballador llibegggal..
bufff a saber com aniria en morr [jaja]
Sinceramente, el día de la quedada la gente de la calle no se que daba mirando mi persona ( por otra parte lógico, ya que yo emano del pueblo), sino algunos personajes pelos largos, que ciertamente esos sí que daban miedo.

PD: Acabo de perder una batalla al civilization, cuando según el cálculo del programa tenía un 96% de posibilidades de ganar.
:o Això vol dir que encara que tinguis moltes oportunitats de guanyar no vol dir que hagis de guanyar
Aya_cat escribió::o Això vol dir que encara que tinguis moltes oportunitats de guanyar no vol dir que hagis de guanyar

No, això vol dir que és un paquet.
eTc_84 escribió:No, això vol dir que és un paquet.


Pero si en el civilization soy un máquina, a ver si tú ganas jugando a nivel príncipe.

Si la máquina gana con un 96% en contra que se hace por ordenador como tirando dados, yo que le voy a hacer.

PD : De momento soy Isabel la Católica y les estoy zurrando a los de Malí, que los mamones van segundos en carrera tecnológica.
morr escribió:Pero si en el civilization soy un máquina, a ver si tú ganas jugando a nivel príncipe.

Si la máquina gana con un 96% en contra que se hace por ordenador como tirando dados, yo que le voy a hacer.

PD : De momento soy Isabel la Católica y les estoy zurrando a los de Malí, que los mamones van segundos en carrera tecnológica.

Llavors diràs que els altres són frikis..
morr escribió:Os fiáis de las apariencias. La primera - y única - vez que conocí a Gerim, alias el politoxicómano, me dijo :

- Així fots por. ( claro que iba de otra forma ).
Quants cops es pot arribar a conèixer una persona?


I sí, foties por. Abans no anaves de pseudo-metrosexual :P


PD: Emanar del poble? ¿Y eso cómo se come?


PD2: etçare warra
Gerim escribió:I sí, foties por. Abans no anaves de pseudo-metrosexual :P

ROFL

Gerim escribió:PD: Emanar del poble? ¿Y eso cómo se come?

Emanar es sol utilitzar referint-se a l'olor a macho ibérico, és a dir, a suor..

Gerim escribió:PD2: etçare warra

Ja no apareixes mai, malparit..
Gerim escribió:Quants cops es pot arribar a conèixer una persona?


I sí, foties por. Abans no anaves de pseudo-metrosexual :P


PD: Emanar del poble? ¿Y eso cómo se come?


PD2: etçare warra


¡Antes punky, que maricón de playas!

PD: Gerim, ¿Cómo es que no vinistes a la quedada?

PD2: "Emanar" es una parida para decir otra parida, que soy la quintaesencia del pueblo.
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11