Catalans aixakeuvus xD (#4)

no fotem, k jo no he estudiat angles per res :p

per cert, el miquel angel nadal tb es ppero
(i un pessim comentarista)
macarrone escribió:no fotem, k jo no he estudiat angles per res :p

per cert, el miquel angel nadal tb es ppero
(i un pessim comentarista)


Mon pare i jo ja fa molt temps que per a los partits de la "Xampinyons Lic" posem en pràctica el següent algorisme:

1. Treure el só de la tele
2. Agafar la radio
3. Treure l'emissora que escolta ma mare i fotre Catalunya Radio
4. Gaudir de la narració d'en Puyal.
5. Quan acaba lo partit restablir a ull l'emisora de ma mare (mai la trobem, sempre té que buscar-la ella :P).

Jo es que los comentaristes de la primera no los trago.

Salut!
jo igual, menys quan el fan pel plus, no se perque pro m'agraden akests comentaristes, pro els que hi ha a tv3 i a tv1 son pessims, al puyal de cap
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
ah, eske algu encara escolta els comentaris d les televisions estatals si hi ha alternatives (enkara k siguin los xinos de l'internet XD )
ahir en Nadal deunido..no menterava de re del que deia...
Casi casi com els chinos del guangdong sports.. xD
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Kollons, i kuan estava el Mitxel akell [carcajad] , ke necessitava ajuda perke les paraules juntes li formessin una frase amb (una mica de) sentit XD
ara ja lhan encolomat d'entrenador o algu no? xDD
Gerim escribió:
L'únic requisit per a participar és fer-ho de bon rotllo. Per curiositat, en Tomeu no diuen que és del PP?


Nomes se que es el President del Vilafranca F.C. i que es la veu d'en Tomeu Queli [chulito]
kurras escribió:ahir en Nadal deunido..no menterava de re del que deia...
Casi casi com els chinos del guangdong sports.. xD


Vaig vere lo Barça - Mallorca per GD Sports i ojo com cansaen [tomaaa] A la proxima sincronitzaré amb el audio de Catalunya Radio i llestos.

Salut!
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
i lu de la KDD ke? us veig molt apatics }:/
tzare escribió:i lu de la KDD ke? us veig molt apatics }:/

Aniré editant aquest post.


Llista per a la kdda:

1. Gerim (Barna). No preferències de dia ni de lloc.
2. macarró (Ca'n Bustos). Sense preferències.
3. tzare (Ca'n Bustos). Sense preferències.
4. Tredi (Terrassa). SP
5. quelcom (Lleide). SP
6. Cafetino (Salt, Girona). SP
7. Paboh (Badalona). SP
8. keops (Terrassa). Dubtós.

Aneu responent, tant si podeu com si no podeu. Sinó ho deixem córrer i ja està, no passa res.
soc a temps d'adherir-me?

si es aixi, posam-hi, sense preferencia de lloc ni de dia, pero a tenir en compte que no tinc cotxe i soc de sabadell
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Doncs si vols et duc k jo tb soc d sbd [360º] , si te'n fies es klar XD

jo tmb m'hi apunto, sempre k sigui en finde clar. El lloc m'és iwal
me'n refio tzare, i t'ho agraeixo [oki]


podriem anar proposant possibles llocs, i despres en triem un
Fiqueu-mi a la llista però no se com m'anirà. :(

Soc de Lleida ciutat.

Salut!
Catalans... el .CAT ja es aqui [sonrisa]

DIVENDRES, 16/09/2005 - 01:11h
El domini .cat aprovat definitivament
Internet crea un domini específic per a la llengua i la cultura catalanes

A la una i quatre minuts de la nit, hora catalana, la ICANN ha fet pública l'aprovació final del domini .cat per a la comunitat cultural i lingüística catalana. El nou domini funcionarà tot seguit i les primeres adreces seran actives a fi d'any. L'aprovació del domini .cat ha costat molts mesos de negociacions, endegades per l'Associació Punt Cat, que avui, a les 12.00, fa una conferència de premsa a la seu de l'Institut d'Estudis Catalans. El conseller del DURSI, Carles Solà, ha expressat en un comunicat, la satisfacció del govern per l'aprovació del .cat.

El nou domini identificarà les webs en llengua catalana o aquelles webs en altres llengües que serveixin per a donar suport a la cultura catalana. El domini té el mateix valor que qualsevol altre domini d'internet i es podrà sol·licitar des de qualsevol part del món. L'associació puntCAT, promotora del projecte, es dissoldrà ara per deixar pas a una Fundació que serà la que dirigirà de manera efectiva les tasques relacionades amb el .cat.
El conseller Solà ha dit al comunicat de premsa que aquesta aprovació és un reconeixement internacional de la cultura catalana que la situa amb normalitat al costat d'altres llengües i cultures. També ha agraït la feina feta per l'Associació Punt Cat.
Aquí(http://www.vilaweb.com/www/especials/especial?id=1518981) podeu trobar les principals preguntes i respostes relacionades amb la posada en marxa del domini.


Font: http://www.vilaweb.com/www/noticia?p_idcmp=1518983

Molt bona noticia, si senyor.

[CAXONDEO ON]
TEMBLAD ESPAÑOLES, ESPAÑA SE VA A ROMPER mwhahahaha
[CAXONDEO OFF]
[sati] [sati]


Sobre la quedada, a mi si voleu poseu-me en el grup dels dubtosos :p. Soc de Salt, just al canto de Girona
Gran notícia la del puntCAT, sí senyor.[oki] N'hi més d'un que està rabiós.[qmparto].


Vaig actualitzant la llista.
Jo tb hauria de ser a la llista :P
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
sabeu si ja es poden fer tràmits per agafar domini?

us imagineu akesta url?¿?? : http://www.pp.cat XDXDXDXD
tzare escribió:...
us imagineu akesta url?¿?? : http://www.pp.cat XDXDXDXD

Doncs la veritat no.

Ja era hora el domini .cat
Jeje, no veigs, com estan sortin del seu niu els anti-catalanistes aquests dies... [jaja] , em fa gracia veure com rabien..xD
Tredi escribió:Jeje, no veigs, com estan sortin del seu niu els anti-catalanistes aquests dies... [jaja] , em fa gracia veure com rabien..xD

Així morin tots d'úlcera [jaja][jaja]
Urticatria. xDDDDD


Nou article avui de'n Xavier Sala i Martin a LA VANGUARDIA.
Ese Pájaro de Tóxicos Excrementos

En Septiembre de 2004, el ministro francés Dominique de Villepen publicó un libro titulado El Tiburón y la Gaviota. Con su habitual petulancia, el autor asociaba a Francia con la gaviota, “un ave majestuosa, elegante y casi femenina que aprovecha el viento para flotar como símbolo de libertad” y a los EEUU y la Gran Bretaña con un depredador asesino, el tiburón. Tras esa alusión, un líder político británico con ese sentido del humor que caracteriza a los ingleses, recordó que, además, “la gaviota es un pájaro chillón que deja sus malolientes y tóxicos excrementos por todas partes”.

No. Hoy no voy a hablar de franceses. Voy a hablar de la Oferta Pública de Adquisición (OPA) hostil que Gas Natural ha hecho sobre Endesa. Como principio general, es bueno que en las economías de mercado exista la posibilidad de que una empresa compre las acciones de otra sin que el consejo de administración de ésta esté de acuerdo (fenómeno llamado OPA hostil, para diferenciarlo de las OPAs no hostiles que es cuando los directivos de la empresa comprada se ponen de acuerdo con los de la compradora). Las OPAs, digo, son saludables porque imponen una disciplina sobre los administradores de las empresas: si éstos no hacen las cosas bien, el valor de las acciones baja cosa que perjudica a los accionistas... y atrae a posibles compradores que piensan que con unos gestores distintos hará subir la cotización. Eso mantiene despiertos a los actuales directivos y protege a los accionistas.

En el caso de Gas Natural y Endesa, existen razones económicas adicionales que justifican la fusión: las centrales eléctricas modernas de ciclo combinado utilizan el gas natural como principal fuente de energía por lo que la unión de empresas de gas y de electricidad crea sinergias y reduce costes.

Sí. Es cierto que una empresa grande tiende a tener una cuota de mercado superior cosa que, se dice, puede reducir la competencia de mercado. La verdad, sin embargo, es que una cuota de mercado reducida no siempre es garantía de mayor competencia, sobre todo en mercados altamente regulados como son el del gas y la electricidad. Es más, Gas Natural produce principalmente gas (y muy poca electricidad) y Endesa principalmente electricidad (y muy poco gas) por lo que el gigante resultante de la fusión no tiene por qué tener una cuota de mercado mucho mayor ni en uno ni en otro mercado. A pesar de ello, Gas Natural ha prometido vender diferentes activos a la competencia, Iberdrola, para seguir garantizando la competencia.

Otro factor a tener en cuenta es que el mapa energético de la UE va a sufrir un gran cambio a partir de que, en 2007, se produzca la total liberalización. Eso va a conllevar fusiones generalizadas que, dicho sea de paso, ya han empezado: France Suez acaba de comprar la totalidad de la Belga Electrabel y la alemana E.ON está intentando comprar a la británica Scottish Power. Incluso el gobierno francés ha privatizado su monopolio de gas (Gaz de France) y está preparando la venta del de electricidad (Electricité de France). La OPA de Gas Natural, pues, se enmarca en proceso en el que sólo los que tengan visión de futuro van a sobrevivir.

En medio de todo esto, algunos políticos del Partido Popular –teledirigidos desde Argentina por don José María Aznar- intentan boicotear la fusión con Endesa. El argumento, peregrino donde los haya, es que detrás de Gas Natural se esconde el tripartito catalán y que hay que evitar que un sector estratégico como el de la energía caiga en manos de los nacionalistas. Además de hacer gala de una alarmante miopía económica y de una visión gallinácea del asunto, el comportamiento de esos señores es insultante a tres niveles.

Como catalán, me ofende que políticos ultranacionalistas españoles sugieran la posibilidad de que empresas catalanas no pueden comprar empresas del resto del estado. ¿O es que en su visión de España hay ciudadanos de primera y de segunda?

Como liberal, me avergüenza que se autoproclamen liberales cuando son unos intervencionistas. Los auténticos liberales abogan por la mínima inferencia del estado en la economía las 24 horas del día y no cambian de opinión cuando resulta que la libertad de mercado tiene consecuencias que no se ajustan a sus prejuicios. Los auténticos liberales no dicen que, cuando Caja Madrid (accionista de referencia de Endesa) compra acciones de ésta, se trata una “sabia operación comercial” pero que cuando es La Caixa (referente de Gas Natural) quien compra, entonces se trata de una “inaceptable maquinación de los separatistas catalanes”. Por cierto, hablando de intervencionismos: a diferencia del presidente de Caja Madrid, don Miguel Blesa –otro de esos amigos de Anzar que fueron promocionados mágicamente cuando el PP llegó al poder- el presidente de La Caixa, Ricard Fornesa, nunca fue compañero de oposiciones de Pasqual Maragall.

Y finalmente, como ciudadano del mundo, me repugna que algunos políticos promuevan sistemáticamente el odio entre comunidades con finalidades políticas miserables: lo hicieron los nazis en Alemania con los judíos, lo hacen los fundamentalistas musulmanes con los “infieles”... y lo están haciendo esos líderes extremistas del PP con los catalanes.

Lo que nos devuelve a la gaviota. Señores del ala ultranacionalista del PP: sería bueno para todos que el símbolo de su partido volviera a ser el ave majestuosa y elegante que representa la libertad que ustedes dicen defender y dejara de ser, de una vez por todas, ese pájaro chillón de tóxicos excrementos.

(el subratllat és meu, crec que és una indirecta amagada)

Es nota que l'home està una mica picat. Quina mala llet! [agggtt]


El dia 20 tanco la llista i comencen a buscar dia, els que no estigueu espavileu. http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&postid=1703208126#post1703208126
Jo no veig mala llet en l'article, l'home diu quatres veritats com un temple. Per possar un exemple, els de Endesa han contractat un buffet d'advocats per defensarse de l'opa de gas natural, aquest buffet just abans habia tret un informe a on recomanaba la fusio de cara a la liberalitzacio del sector energetic i anomenaban tot una serie de ventatges si es produia la fusio, semble que l'unica rao de pes perque es possin com s'han possat es que Gas Natural pertany a "la Caixa", es a dir, es catalana i aixo, es veu, es una ofensa pels espanyols. [burla3] Jo la veritat que a la caixa li tinc bastant odi, ara em sembla que a casa meva tenim Endesa i estic per cambiarme a Gas Natural. [noop]

Gerim, respecte a la Kedada a mi apuntam pero nomes podria anar si no fos fins gaire tard ja que m'ha mare esta bastant malament de salut i segons com es trobi ella podria anar o no, ara mateix esta bastant malament ja que ahir li van cambiar la sonda que te a l'estomag per alimentarse i no puc deixarla sola. [triston]
Em referia a que comparar el PP amb el NSDAP és passar-se 10 pobles.


Ho sento per això de la teva mare, què és exactament? Et deixo com a dubtós.
No compara el pp amb el NSDAP sino que diu que algunes accions del pp son dignes dels nazis i la veritat es que aixi es.

Respecte a la meva mare te una enfermetat degenerativa, ELA (Esclerosis Lateral Amiotrófica) ja fa un temps va perdre la veu i s'alimenta a traves de sonda gastrica aixi que el tema es una mica delicat. [triston]
No els equipara, però fer referències com aquesta als nazis no beneficia a ningú i s'ho podria haver estalviat.


Ja veig que és xungo, ànims.
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
La noticia del .cat surt esmentada a the inquirer.
Fa ilu i tot tu :)



PD: anims keops i vine k aixi et podras fotre amb mi XD [beer]
tzare escribió:La noticia del .cat surt esmentada a the inquirer.
Fa ilu i tot tu :)


No cal que ho juris :p





PD: Anims keops
weis, jo m'apunto a la kdd tmb ^^* , s'ha quedat algun dia/lloc en concret encara?
Gerim escribió:Llista per a la kdda:

1. Gerim (Barna). No preferències de dia ni de lloc.
2. macarró (Ca'n Bustos). Sense preferències.
3. tzare (Ca'n Bustos). Sense preferències.
4. Tredi (Terrassa). SP
5. quelcom (Lleide). SP
6. Cafetino (Salt, Girona). SP
7. Paboh (Badalona). SP
8. keops (Terrassa). Dubtós.
9. CaT_Os_MandRoS (Empordà-Girona).

Si no hi ha propostes alternatives quedem a Barna (Déu no ho volgui). El dia encara s'ha de decidir.
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Podriem kdar a un punt que fos més fàcil per la gent de girona i pel quelcom k és d lleida. Tot depèn del transport que utilitzi kadasku ein?
tzare escribió:Podriem kdar a un punt que fos més fàcil per la gent de girona i pel quelcom k és d lleida. Tot depèn del transport que utilitzi kadasku ein?


Es podria quedar a Miravet XD

Jo votaria per Lleida :p
començeu doncs a dir el vostre transport, aixi sera mes facil trobar un lloc :)

jo en principi vaig amb en tzare :-p
Jo crec que és millor decidir primer el lloc, per a arribar ja ens espavilarem. No pot ser tant difícil.


RadiKl-Z, tu què?
Jo votaria per un lloc representatiu del nostre pais, ja que es una trobada de catalans, Montserrat? o sino doncs la capital de la Catalunya central, Manresa que a mes esta ben communicada tant per la gent de BCN com la de Lleida i Girona per l'eix transversal.
Molt bones companys,

a mi tant la opció de Barna com la de Manresa em semblen bé. L'únic a tenir en compte es que sigui un lloc ben comunicat per tal que tots poguessim arribar en un temps raonable i si pot ser sense perdre'ns [+risas]

El que ja descartaria serien llocs 'extrems' com Girona, Amposta o Lleida ([poraki]), que caurien lluny per a molts tot i haver-hi bones comunicacions (a priori).

Tema Montserrat no se com està per arribar-hi amb transport public desde qualsevol punt del nostre País.

Salut!
Manresa es bona opcio, alla puc anar amb el rodalies en un moment (bueno, mitja horeta [chulito] ). Ara falta escollir la data [boma]
Però... algú es coneix Manresa? O com a mínim alguna cosa maca que anar a veure i/o algún lloc on anar fer unes birretes?


Un avantatge és que com que és més o menys cèntric si algú vol beure no cal que agafi cotxe. La resta (Girona, Lleida) com ho teniu per a arribar-hi?
Gerim escribió:Però... algú es coneix Manresa? O com a mínim alguna cosa maca que anar a veure i/o algún lloc on anar fer unes birretes?

Un avantatge és que com que és més o menys cèntric si algú vol beure no cal que agafi cotxe. La resta (Girona, Lleida) com ho teniu per a arribar-hi?


Cagundé, a vere si s'apunta algun Manresà i que nos guio [tomaaa]

Estic mirant les diferentes opcions per arribar a Manresa desde tots los llocs posibles. He trobat això al web del seu Ajuntament:

Com arribar?

Desde Lleida i Girona cap problema sobre el paper: hi ha una línia d'autocars que cobreix tot l'eix transversal. Per als de Barna i voltants tampoc hi veig gaires complicacions.

Hora d'anar a dormir, fins demà [barret]

Salut!
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Home , manresa esta a res de Montserrat, i segons kuants siguem i kuants cotxes duguem podem kdar, per exemple a l'estació i tot seguit pujar junts a Montserrat a fer pais ;)
Jo sempre que vaig a Manresa agafo els fgc a plaça espanya.

Els darrers dos anys hi he anat bastant i em conec un parell de llocs on anar a beure i xarrar :)
Manresa em sembla una bona opció [beer]



Vinga gent, vaig fer-me el dinar que aquesta tarda faig la defensa del meu projecte de final de carrera [carcajad]
Sembla que més o menys ja tenim acordat el lloc. Si no hi ha cap oposició demà començarem lo xungo: el dia.

Cafetino escribió:Vinga gent, vaig fer-me el dinar que aquesta tarda faig la defensa del meu projecte de final de carrera [carcajad]

Molta sort company!
Cafetino escribió:Vinga gent, vaig fer-me el dinar que aquesta tarda faig la defensa del meu projecte de final de carrera [carcajad]

Probablement tindràs un parell de voyeur's d'aquest fil (me & CatOs) XDXDXD
Sort
ei bon dia companys, feia dies que no entrava per aqui
Nose pas si podre venir io a la kdd, porto uns dies mol dolents personalment..
Per colmu avui stic malalt... [snif]
501 respuestas
13, 4, 5, 6, 711