[Debate] Hablemos de la New-Gen...

gynion escribió:
Puede ser falso perfectamente, pero lo que llama la atención es que no se trata de un rumor descabellado, sino más que posible, y aún así saltáis a la primera para cuestionarlo.

Sin embargo, otros rumores menos creibles como los de la dgpu, 12gb, y demás los marcáis como muy posibles y no los cuestionáis en absoluto; es más, pobre del que los cuestione o se ria de ellos, que seguramente no tendrá NPI.


Un poco menos de victimismo, por favor.

Si el rumor este es cierto hay una cosa que no tiene sentido; y es que decir que la version de PS4 sera la definitiva al mismo tiempo que eres incapaz de confirmar si esa version ira a 720 o 1080, huele muy pero que muy mal.
IridiumArkangel escribió:
La verdad es que ver ahora gameplays de WD, es que buen trabajo ha hecho Rockstar con GTA V en la gen actual eh!? :O No impresiona como antes lo hacía, e incluso hay cosas que me parecen mejor recreadas en este último (como el agua).


Es que despues del downgrade contínuo que han ido haciendo de WD, que cada video que se mostraba se veía peor, no me extraña que no impresione ni contrastando con vídeos de juegos de PS360 (aún así, lo que han hecho con GTA V no tiene nombre, impresionante)
Ahora el downgrade será para The Division. A ver estos pájaros de Ubi que hacen con ese juego.
Downgrades...downgrades everywhere XD
sanosukesagara escribió:Ahora el downgrade será para The Division. A ver estos pájaros de Ubi que hacen con ese juego.


Me doleria muchisimo mas que se downgradeara ese juego con la buena pinta que tiene.
Scatsy escribió:
eloskuro escribió:
Tamien se puede pensar que dice que la ps4 irá a 30 fps estables y que el de la one va a 60 con caidas de frame rate...


Desde luego, no vayamos a pensar que haya la posibilidad de que la versión de PS4 sea mejor, donde vamos a llegar por dios por dios.



Pero puede ser que el de ps4 vaya a 1080p y 30 fps, y el de One a 720 con alguna que otra subida a 60fps cuando no hay mucha carga gráfica, no me ha hecho falta utilizar muchas neuronas para llegar a esa hipotesis. XD

Obviamente la versión definitva seguiría siendo la de ps4.
Natsu escribió:
Scatsy escribió:
eloskuro escribió:
Tamien se puede pensar que dice que la ps4 irá a 30 fps estables y que el de la one va a 60 con caidas de frame rate...


Desde luego, no vayamos a pensar que haya la posibilidad de que la versión de PS4 sea mejor, donde vamos a llegar por dios por dios.



Pero puede ser que el de ps4 vaya a 1080p y 30 fps, y el de One a 720 con alguna que otra subida a 60fps cuando no hay mucha carga gráfica, no me ha hecho falta utilizar muchas neuronas para llegar a esa hipotesis. XD

Obviamente la versión definitva seguiría siendo la de ps4.


Hombre, si las config finales fuesen 1080p 30fps en Ps4 y 720p 60fps XOne, habría que estudiar detenidamente el tema para decidir una "versión definitiva" nop!? Por ejemplo, en el gameplay que he puesto antes bajo Ps4 se ven bastantes jaggies (igual es cosa del video no lo sé) aún siendo a 1080p, por lo que igual es más valorable que vaya a 60fps y se mueva bien...
Absolute Terror escribió:Un poco menos de victimismo, por favor.


[+risas]
Iridium me refiero a que el juego vaya a 720p y 30fps y que en momentos puntuales cuando hay poca cosa suba a 60fps por unos instantes por no estar capado el framerate, algo parecido a por ejemplo MGS4, no a que vaya a 720p y 60 fps, es que es el único sentido que le encuentro a la frase que he leído antes de otra forma no tiene ni pies ni cabeza lo que dice xD
Yo preferiría 30 estables que subidas a 60 la verdad.
FanDeNintendo escribió:Yo preferiría 30 estables que subidas a 60 la verdad.


Es que si va la mayor parte del tiempo a 30 con subidas a 60 sería como ponerte el caramelo en la boca y quitartelo cada 2 por 3. :p
Hostias! Se pueden subir gifs! Si te los hace bien optimizados para que pesen poco y a un tamaño decente sin pasarse sería una "triunfada"!
korchopan escribió:Hostias! Se pueden subir gifs! Si te los hace bien optimizados para que pesen poco y a un tamaño decente sin pasarse sería una "triunfada"!


es de un user de GAF , pero un user de otro foro se lo a enviado a yoshida haber que dice :)
Rebunloided está baneado por "Saltarse un baneo con un clon"
juan19 escribió:
korchopan escribió:Hostias! Se pueden subir gifs! Si te los hace bien optimizados para que pesen poco y a un tamaño decente sin pasarse sería una "triunfada"!


es de un user de GAF , pero un user de otro foro se lo a (ha) enviado a yoshida haber (a ver) que dice :)


Fixed.

Pues estaría bien que lo implementaran, ya puestos, podrían conseguir videos menos pesados.
Rebunloided escribió:
juan19 escribió:
korchopan escribió:Hostias! Se pueden subir gifs! Si te los hace bien optimizados para que pesen poco y a un tamaño decente sin pasarse sería una "triunfada"!


es de un user de GAF , pero un user de otro foro se lo a (ha) enviado a yoshida haber (a ver) que dice :)


Fixed.

Pues estaría bien que lo implementaran, ya puestos, podrían conseguir videos menos pesados.


quieres que te de un pin por corregirme?
juan19 escribió:
korchopan escribió:Hostias! Se pueden subir gifs! Si te los hace bien optimizados para que pesen poco y a un tamaño decente sin pasarse sería una "triunfada"!


es de un user de GAF , pero un user de otro foro se lo a enviado a yoshida haber que dice :)

Ya me parecía sorprendente... qué cabronazo [enfado1] ya no me voy a creer ni tus gifs de killzone [poraki]
juan19 escribió:
Rebunloided escribió:
juan19 escribió:
es de un user de GAF , pero un user de otro foro se lo a (ha) enviado a yoshida haber (a ver) que dice :)


Fixed.

Pues estaría bien que lo implementaran. Ya puestos, podrían conseguir vídeos menos pesados.


quieres que te de un pin por corregirme?


Dáselo, coño. Para algo que aporta... Y a mí otro, por favor.
tiku escribió:
pers46 escribió:
tiku escribió:No lo sé, pero que sea el director creativo del juego quien diga estas cosas puede dar alguna pista que otra xDDDD


Nah, un fanboy que se presta a la campaña de desprestigio hacia MS XD.

Vendrá de GAF, sí.

Luego resulta que leyendo el articulo nada de eso era asi, que eso lo decian fuentes anonimas, y que precisamente la parte que dice el director creativo contradecia totalmente esos datos anonimos. Pero ahi queda ya y nadie dice ni rectifica nada.
don pelayo escribió:
juan19 escribió:
Rebunloided escribió:Fixed.

Pues estaría bien que lo implementaran. Ya puestos, podrían conseguir vídeos menos pesados.


quieres que te de un pin por corregirme?


Dáselo, coño. Para algo que aporta... Y a mí otro, por favor.


Yo subo la apuesta diciendo que la ley de Skitt nunca falla XD

I Gree...
Entrevista a fergal gara.

“Proper cause to celebrate”: Sony rediscovers its disruptive roots with PS4

Sony is ushering in a new, disruptive strategy with PlayStation 4. VG247′s Dave Cook speaks with Sony UK’s Fergal Gara regarding how the firm is re-igniting its past to shake up the industry at large.
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When PSone initially came out of the gate it did so in a hell-fire of dark, obscure marketing campaigns and purposely warped messages. To cite one example, the original Crash Bandicoot TV spots featured more live-action footage of a fat man in a tiki mask trashing a supermarket than actual gameplay. Sony was a risk taker back then, like a petulant upstart hawking flem into the eye of the established order and calling for anarchy in the ranks.

With PlayStation 4, that old feeling is back at Sony, and while the company’s image has become more palatable in recent years, it has taken a number of big bets that could create significant ripples in the industry at large. Combined with a strong family of triple-a studios, an aggressive investment in the indie market, the continual push of PS Vita, the incredible clout of PS4, the acquisition of Gaikai and more, and you have a company that wants you sit up and pay attention.

Today, in the deafening and shockingly under-soundproofed press rooms of Eurogamer Expo’s grand hall, I spoke with Sony’s UK VP and MD Fergal Gara to talk about the company’s strategy moving forward, and how it looks to rekindle its love of disruption.

VG247: Sony has delivered a clear, frank PS4 message from day one, while we’ve seen Microsoft twist in the wind a little. What’s your view on that?

Fergal Gara: It’s not my place to comment on what the competition are doing, but what I am delighted about is that we planned the message, we planned an approach and we stick to that approach. The reaction of gamers out there – which is most evident with their delight and pre-ordering of the machine – has shown that we’ve got a good relationship with customers.

VG247: PS4′s tech is impressive, and we’ve seen Microsoft announce the increase of Xbox One’s clock speed. What’s your view on this? How future-proofed is the PS4 for one?

Gara: Probably the biggest barometer I would pick out for where the tech is, is the feedback from publishers – both in-house and out-of-house – because they tell us it’s a dream to develop for. They tell us the way it’s configured, the architecture, it means they’re not hitting that glass ceiling hardly at all. Where as, if you look at the experiences coming out there on PlayStation 3 later this year – I can pick out Beyond or Gran Turismo 6 – they’re really pushing the envelope of what PS3 can do.

It is possible to create that level of experience on PS4 far more easily, so I guess the shackles are off for them. How far can they push it and when do they hit their glass ceiling? I’m not really the best person to ask, but they certainly feel hugely liberated and inspired right now.

That’s good to hear, as we heard a Nvidia exec yesterday stating that their PC tech – now – is more powerful than what PS4 or Xbox One can offer gamers. But, do you feel this new wave of PC tech will detract from next-gen consoles as the capabilities increase rapidly?

It doesn’t look like a concern at the moment. You always have to keep your eyes open to see where potential threats might come from. The only thing we know for sure is that the initial demand, and the initial weeks and months of PlayStation 4 is almost guaranteed to be exceptionally strong. That’s based on pre-order numbers that we’re delighted with. They’re the best we’ve ever seen, so that gives us huge confidence.

Let’s not forget that PlayStation 4 is a dedicated, specialist device that has become architecturally involved with the PC environment, but it’s configured in a way to deliver a rich experience above all others. It’s designed to deliver gameplay at the best possible level, which wasn’t compromised in terms of the decisions we’ve made.

The current cycle is still going, but given the speed at which PC tech is improving, do you see the next cycle being shorter?

People forget that the cycle before that is still going. We’re still selling PS2s now. We only stopped manufacturing them earlier this year, so Sony is adept at overlapping life-cycles. It shows a different regional profile, the fact that we’re a global brand means that the tail is longer in certain markets and the uptake is slower in certain markets. Then there are emergent markets. But that’s the great benefit of having a portfolio in places where – as one device gets cheaper and cheaper – it becomes more and more accessible to more different markets.

I think there’s a good question in there, which is, “How long is this next cycle?” But we go into it thinking it’s at least several years. What will the world look like in five to seven years time? It will undoubtedly have evolved even further. There’s innovations already in there like the double screen experience, and remote play on PS Vita, or whether it will be running apps and that is developing quite nicely.

But I’d also say that the Gaikai acquisition is taking cloud gaming to more devices over time. So how does that look in five to seven years? I think it will be really, really interesting. Playstation 4 has taken time to develop as it represents the top tier of the PlayStation experience, and it is liberating in many ways over a range of devices, so that’s really exciting.

The PlayStation brand does seem to be more accessible now, as you said, because of multiple platforms that support it. It’s also more accessible to indies now, and you have done a lot to ensure you snap up the talent.

And that will be developed right away. That is live from day one, and it’s not some time in the future. You’ll see several games available on day one, and many, many more in the months to follow. So that’s a sincere move that’s been made and planned over a considerable time, and we’re really delighted by it.

This is what I wanted to ask basically, because we saw Microsoft stating that its ID@Xbox program won’t see indie games launch until 2014 now. What’s your view on differentiating between triple-a and indie games in this manner? Is this positive discrimination needed at all?

Well yeah, and let’s not forget we’re incredibly proud of our network of studios like Naughty Dog and Polyphony, Guerrilla. It’s just three examples of amazing output this year. Sometimes the most creative and innovative experiences aren’t just about big budgets and triple-a developers.

They are about a great idea executed in a new and interesting way, and indies can be brilliant at that. I’d also say that another observation of how the market has evolved in recent years is, we’ve seen a trend towards bigger and bigger titles and a really open middle ground, with – unfortunately – a lot of middle ground publishers falling out of the market. But we see the indie market as the new middle ground.

They can develop quickly, easily and economically in a much more entrepreneurial style, and I think what we’ll see is a new middle ground again with great games and experiences. Some of them will be at low price-points, some of them at medium-to-high price-points, but all of them relatively easy to develop. I’ll give you a good example; the interaction of the DualShock 4 and the PlayStation camera. We’re bringing out a really interesting experience called Playroom.

That’s as much a tech demo as it is a great interactive experience. You can see that going on in different directions in regards to the gameplay. It wouldn’t surprise me if it was an indie developer that produced a killer application from that technology.

Would Sony, then, be prepared to use such tech or ideas across the Sony family of in-house studios, and of course enlist new indies into that group?

Yeah, we aim to be a broad church. We have been a broad church for all of our existence really, and we’re setting ourselves up to be that again.

Am I right in saying that these indie developers will help fill the gaps between the big ‘blockbuster’ games? Because it seems to me that these big titles are now so expensive that there’s simply can’t be as many of them in a year as we’ve seen in the past.

You don’t want it to be too heavy either. Every Christmas is just the next big franchise, the next big iteration of a big franchise. At some stage yeah, gamers are going to get very tired of that, and even if they become just more shiny, more sparkly because it’s a next-gen console, I don’t think that alone is enough. So it’s interesting to see the next set of triple-a franchises coming through and two of the rising ones are Watch Dogs and Destiny, and we’re working really closely with them. That’s good but it isn’t – on its own – enough.

You mentioned Gaikai earlier and I interviewed Dave Perry a few times before Sony bought the company, and even then it sounded like genuinely exciting, disruptive tech. Shuhei Yoshida said recently that the European launch is being held back by broadband concerns in the region. Can you share any more on that issue?

With anything new you have to pick a place to start, and the US was a more obvious place to start with using Gaikai technology, due to the more consistently high-performance broadband you see in the US. There are areas in broader Europe where broadband is excellent, and in the UK, but there are parts of Europe where it’s more patchy. So it’s simply a starting place. We see it as an exciting source of development that will grow and evolve over time, and we’re excited that this stuff is happening.

What is the nature of Gaikai on PS4? Is it like Spotify where I can pay a monthly fee and access the classic PlayStation back catalogue?

We haven’t decided. It’s early days.

Not to worry. We saw this week that Valve announced SteamOS and a line of branded hardware. Sony has dealt with the company before, so I wondered if perhaps you had spoken with them about bringing the tech to PS4 at some point.

Not personally, I don’t know if there’s a conversation going on about it.

What do you think of it personally?

I haven’t studied it I’m afraid.

In some ways Sony and Valve share similar traits in your desire to roll out the brand over multiple devices that work together, like PS Vita cross-play, remote play and mobile. Some people still say Vita lacks a killer app, but it’s not exactly content-poor.

Some people have been critical of PS Vita, and if it wasn’t for the fact that lots of gamers really, really enjoy it, and the feedback has been very good on the device, maybe we’ve been a little less confident. But of course there have been concerns that we’ve progressed from. Chief concerns were the cost of the system and the cost of games. The cost of the machine; it’s now selling in the UK at £50-70 less than it was a year ago, and it’s growing year-on-year. We’re really pleased. It’s been hard work, but we’ve got there.

Secondly, the price of games; you know,first-party games are now coming out at a lower price than they were a year ago. But not only that, we’ve got the Mega Packs, which is up to ten of games and a memory card included in the price of the console for free. And then of course PlayStation Plus offers an instant game collection across three platforms now, well, as off November 29 when you will get games for PlayStation Vita, PlayStation 3 and PlayStation 4.

The potential killer app might well be the remote play with PlayStation 4. For example, Watch Dogs is playable on PS Vita over wi-fi and that is very, very exciting. To say we should write-off PS Vita … absolutely not. We’re hitting the numbers we want to hit today. We’re pleased, it’s very ambitious going into the big season.

In general then, what’s your view on Sony’s readiness as you build towards the PS4′s UK launch?

The demand is absolutely there, and there’s lots of finishing touches to the launch plan, but right now, a lot of what we’re doing is a bit of returning to what made PlayStation great originally. It’s about revisiting those key moments in our history and trying to reignite some of those. You can expect to see a non-corporate strategy from us, for want of a better word. I don’t want to reveal everything now, but it’ll be proper cause to celebrate, and to celebrate our history. We’ve been going 20 years, six consoles, and we’re really pleased about it.

PlayStation 4 hits the US on November 15, and Europe November 29.
http://www.vg247.com/2013/09/26/proper- ... -with-ps4/
Resumen: somos la polla y lo estamos haciendo la mar de bien y VITA no va también como debería, pero vamos mejorando XD

Por otra Parte:

Forza 5: “We’re using 100% of this console” – Greenawalt on Xbox One

Turn 10′s Dan Greenawalt has told VG247 that his team is already using “100%” of Xbox One to develop Forza Motorsport 5, adding that he expects his team will become better at using that power over the course of the console’s lifespan.

Speaking to VG247 at Eurogamer Expo 2013, Greenawalt said, “Trying to be there at launch means we’re shipping our game at the same time the console is shipping, and it requires that kind of hand-holding between their team and our team.

“So in many ways, we’re testing their OS, we’re testing their architecture every day, so it’s an incredible partnership. It’s funny, because I hear it a lot: ‘are you using the hardware?’ The truth is, you always use 100% of the hardware. You just do, but it’s a question of whether or not you’re using it efficiently, and so that’s what happens over a course of years.”

Greenawalt also spoke about how his team learned to get more out of the Xbox 360 hardware over the course of several Forza games for the system.

“Between Forza Motorsport 2 and then three and four, the game got incredibly technical. The hardware didn’t get any more powerful, but we got more efficient at doing our math. We’re using 100% of this console, but obviously we will become more efficient over the years.”

Greenawalt also revealed that the inclusion of Autovista cars in Forza 4 was Turn 10 testing next-gen car models ahead of time. The team was exposed to Xbox One two years ago during the process of consulting with the console architects and telling Microsoft what they wanted out of the next-gen system.

Forza Motorsport 5 is an Xbox One exclusive, launching alongside the console in November.


Resumen que Forza 5 ya usa el 100% de la maquina pero que no es lo mismo usar el 100% de la maquina que trabajar de manera eficiente y que esa eficiencia llegara con los años...
Hago un copy&paste del compi focustop10.

focustop10
Más rumores desde GAF.

Tidux ( Christian Bellmack https://mobile.twitter.com/Tidux ) desarrollador que esta trabajando en un juego para PS4 y que está posteando en GAF , comenta lo siguiente:

Yeah heard whispers from Epic Games,
MR ( Mark Rein ) said "Yeah, we're really pleased with what we got - at least so far from Sony
This is a phenomenal piece of hardware and we're going to do amazing things with it."

TS ( Ts Sweeney) said "Sony has defined an ideal next-generation platform"

SG ( Stewart Gilray, Just Add Water CEO)said "Having 8GB of DDR5 ram is staggering, as the speed that the data can be shifted around outstrips that 8GB. However, as a smallish indie, to us it's not about what we can do, it's about what we can do well. 1080p, 60fps, 3D is where it's at, and so far we're blown away by what we've managed to achieve with the hardware. Currently our imaginations are running away with themselves"

Tidux de nuevo:

Working on the snowdrop Engine ( The Division engine )
Our game engine uses about 45-55% of the PS4 performance.
the GPU and RAM absolutly beast !!
I know 4 a fact Snowdrop is running better on the PS4 then on a Xbox One.

Sobre Watch Dogs:

The news of watch dogs beeing superior on The PS4 is just The first game to admit it, just wait, all the wisphers says The same thing.

Saludos.
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Que cansinos son los trolls-soniers de GAF XD
Después de leer la entrevista y lo que se ha publicado en GAF, acabo de descubrir una cosa superinteresante: si tienes 8 gigas de RAM, la potencia es infinita.

Así que mañana estoy pidiendo RAM para tener potencia infinita (lástima que la placa de mi pentium mmx no soporte 8 gigas de RAM, si no, vamos, PC para eones)
Me resulta más significativo lo que pueden haber dicho desde Epic, alabando el rendimiento de PS4, que lo que pueda decir cualquier miembro de Sony sobre su consola.
Segun patcher , ps4 vendera mas en el lanzamiento que ONE.

Sony and Microsoft will launch their next-generation home consoles in less than 8 weeks. With pre-orders reaching record setting levels, many are growing curious as to how much supply Microsoft and Sony will have for and following launch. Likewise, people are wondering which of the two will have the most impressive launch in terms of sales. On Sept. 28, Michael Pachter spoke on this topic during the latest episode of the Pach Attack via GameTrailers.

When asked how many units the PS4 and Xbox One will sell in their first two weeks of availability, Pachter feels that the PS4 will outsell the Xbox One, though both will sell whatever they ship.

“They are going to sell as many units as they ship, and they are probably going to each ship more than a million,” said Pachter.

With Sony confirming they have taken over 1 million pre-orders for the PS4, Pachter shared that Jack Tretton, President and CEO of SCEA, has told him that Sony will have “a lot more” available.

“Sony’s has already announced the PS4 has a million pre-orders, so the answer for Sony is a million the first day. All the pre-orders are going to get filled. I just went on Amazon and you can’t pre-order an Xbox One for same-day launch – they guarantee it by Dec. 31, so they are sold out of their pre-order quantities.

I was surprised Sony took a million pre-orders and I talked to Jack Tretton about this and he said ‘We’re going to have a lot more units behind that at launch.’” Pachter expressed.

As for the Xbox One, Pachter notes that the system is no longer available for pre-order on Amazon for launch day delivery, however, they do expect to fulfill orders by Dec. 31. In terms of sales during the opening two weeks, Pachter predicts the Xbox One will sell around 1 million units.

“I guess the first couple of weeks 1.5 million [PS4] and Xbox One probably 1 million, so 2.5 million combined, which is a lot. That’s what I think you are going to see,” Pachter concluded.


http://www.examiner.com/article/ps4-to- ... ts-pachter

confirmado que ONE arrasara XD
PilaDePetaca escribió:Después de leer la entrevista y lo que se ha publicado en GAF, acabo de descubrir una cosa superinteresante: si tienes 8 gigas de RAM, la potencia es infinita.

Así que mañana estoy pidiendo RAM para tener potencia infinita (lástima que la placa de mi pentium mmx no soporte 8 gigas de RAM, si no, vamos, PC para eones)


Pues si 8 gb de ram es potencia infinita, que diran los que tienen un PC con 16 gb de ram???? XD
Yo no tengo 16 gb en mi pc, pero si 8 gb de ram aunque es de hace tiempo y es DDR2 a 800 mhz asi que no se compara con la ram de las nuevas consolas, no creo que 8 gb de ram sea potencia infinita como dicen, es el conjunto de todo no solo la ram, dentro de unos años habra consolas y pc´s con 16 gb de ram mas estandarizados o con mas, asi que la potencia seguira subiendo, no se puede conseguir el infinito ese. Supongo que para ellos era una forma de hablar y de decir que con estas maquinas tienen potencia infinita. Seguro que se veran grandes juegos en esta gen.
PilaDePetaca escribió:Después de leer la entrevista y lo que se ha publicado en GAF, acabo de descubrir una cosa superinteresante: si tienes 8 gigas de RAM, la potencia es infinita.

Así que mañana estoy pidiendo RAM para tener potencia infinita (lástima que la placa de mi pentium mmx no soporte 8 gigas de RAM, si no, vamos, PC para eones)


Una RAM de la cual solo se usa entre 5 o 6 gigas y que tiene una velocidad bastante inferior a la RAM que se usa en PC.

Pero hay que vender el producto.
Teniendo en cuenta el historial de Sony hay que preocuparse mucho si se lo empiezan a creer.Esperemos que haya una paridad en esta generación como la hubo en la anterior.
VgamerX está baneado por "clon de usuario baneado"
PilaDePetaca escribió:Después de leer la entrevista y lo que se ha publicado en GAF, acabo de descubrir una cosa superinteresante: si tienes 8 gigas de RAM, la potencia es infinita.

Así que mañana estoy pidiendo RAM para tener potencia infinita (lástima que la placa de mi pentium mmx no soporte 8 gigas de RAM, si no, vamos, PC para eones)

Menuda gilipollez.
Comparativa de las consolas Next-Gen usadas y manoseadas:

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Porque también es importante saber cómo estarán nuestras consolas después de meterles caña durante un tiempo [jaja]
Estoy seguro de que muchos van a preferir el mando de 360 al de ONE, y lo creo por la inclinación más acusada de los cuernos.

Sobre Ryse... ¿cual es la versión actual? ¿la más colorida y detallada o la sombreada y engrisecida?
gynion escribió:Estoy seguro de que muchos van a preferir el mando de 360 al de ONE, y lo creo por la inclinación más acusada de los cuernos.

Sobre Ryse... ¿cual es la versión actual? ¿la más colorida y detallada o la sombreada y engrisecida?

primero opina y luego te lodigo XD
Natsu escribió:
gynion escribió:Estoy seguro de que muchos van a preferir el mando de 360 al de ONE, y lo creo por la inclinación más acusada de los cuernos.

Sobre Ryse... ¿cual es la versión actual? ¿la más colorida y detallada o la sombreada y engrisecida?

primero opina y luego te lodigo XD


Hombre, en la pregunta va implícita la opinión, creo.. :p
Ojo que una captura es de un direct feed y la otra de una mierda de stream XD
un comparativa entre forza y DC sacada de GAF.

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juan19 escribió:un comparativa entre forza y DC sacada de GAF.

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La verdad es que veo mejor DC que Forza en estas capturas.
PilaDePetaca escribió:
juan19 escribió:un comparativa entre forza y DC sacada de GAF.

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La verdad es que veo mejor DC que Forza en estas capturas.


hay una cosa muy currada en DC , la textura del asfalto esta muy lograda.
Sólo hay una cosa que me gusta menos de DC y es el ángulo de la cámara exterior con respecto al coche, me gusta más el de Forza que está un poco más inclinado.

En lo que es el aspecto gráfico, DC queda bastante por encima.
PilaDePetaca escribió:
juan19 escribió:un comparativa entre forza y DC sacada de GAF.

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La verdad es que veo mejor DC que Forza en estas capturas.


El trabajo que han hecho con la iluminación me gusta mucho; creo que vale la pena el sacrificio de los 60fps.

Siempre es mejor 60fps, especialmente en juegos de velocidad, por lo que creo que seguramente Forza 5 será más jugable (sobre todo para el que le guste ese estilo), pero a nivel visual me gusta mucho más Drive Club.
Y siendo DC más arcade no se va a echar en falta tanto esa precisión adicional que le añadiría el tener un poco más de fluidez, cosa que en un simulador es algo más necesario. Obviamente si fuese a 60 fps ya sería la leche, pero vamos, la iluminación me parece lo más bruto que se ha visto en consola desde GT5.
gynion escribió:El trabajo que han hecho con la iluminación me gusta mucho; creo que vale la pena el sacrificio de los 60fps.


En un juego de coches nada justifica el quitar los 60fps, nada.
triki1 escribió:
gynion escribió:El trabajo que han hecho con la iluminación me gusta mucho; creo que vale la pena el sacrificio de los 60fps.


En un juego de coches nada justifica el quitar los 60fps, nada.


Para mí sí, y mucho más viendo las capturas de Forza 5 y comparando la iluminación y detalles de ambos juegos.

Lo ha puntualizado muy bien GR SteveSteve; el carácter Arcade de DC no requiere de tanta precisión.

Ahora, que no discuto en absoluto que 60fps es mejor que 30; solo digo que creo que vale la pena el sacrificio viendo el resultado, y que el hecho de que vaya a 30fps no implica que no pueda ser muy jugable y divertido; para nada.
Yo paso de opinar sobre imágenes estáticas en un juego de coches.
FanDeNintendo escribió:Yo paso de opinar sobre imágenes estáticas en un juego de coches.


Será que no hay vídeos en Gamersyde y oficiales de MS, que es lo que he visto yo para opinar. [+risas]
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