Cap problema, m'agafes estudiant, així que em pilles moooolt aburrit
.
Estic fent camins al campus nord. Si fessis industrials (crec que la tècnica també) la faries al campus sud, que cau per on la meva pero a l'altre banda de la diagonal. L'edifici diuen que és una merda, i crec que hi ha hagut percals pel tema de que els volien moure al Forum (l'altre punta de BCN), pero no sé si es farà al final.
Pel que sé el nivell de la URV deixa molt que desitjar, a part que de cara a l'exterior té molt més renom la UPC.
Pel que fa a la vivenda ara no sé com estarà amb la pujada de preus de lloguer. Jo estic en una residència on hi ha un munt de industrials (es de les que queden més a prop, a 5 min de la uni). Ara han pujat el preu i a sobre es privatitza, així que l'any que vé encara més car. són 700 al mes a pensió complerta, un ambient collonut, pista de futbol/basket, biblioteca, zona d'estudi, hab. individuals/compartides, molta festa, etc. El preu és car, però pel que fa en residències és la tònica que es porta. Si mires pisos suposo que una miqueta més lluny trobaries coses per 300 eurets al mes.
No tinguis por de que se't quedi gran la ciutat. És el meu segon any i ara començo a coneixer-la bé, pero pensa que pots viure tranquilament moven-te només per la zona universitaria. No et faltarà de res i és com una ciutat a part.
Espero que t'hagi aclarat algo.
Pd: Jo aniria de cap a la superior, tot i que suposo que sempre et pots passar un cop acabada la teva.
Ciao