sugusazul escribió:AnibalSmith escribió: ¿Habéis notado parones?
Raiman6778" escribió: pues yo tengo la version 3.4 y no se me ralentiza nada
Pues sí, mirate el videoanalísis de IGN
http://wii.ign.com/articles/951/951652p1.html y dime si ves parones, porque yo los veo. Y ellos también, como comentan en la review. si tu no los ves en ese video igual lo que para mi son parones para otra persona puede ser, por ejemplo, algo típico de película de serie B". A ver por ejemplo en el video de cuando cae la cabeza rodando por la escalera, no os da un pequeño parón, como que se entrecorta la imagen, o como si saltase un momento, a mi ahí me pasa siempre.
¿Jugais sin la reticula a los que no notáis parones? ¿ y sin la vibración?
On the downside though, all that eye candy comes at a price, and it's sadly one that I'd rather not pay. The framerate in Overkill is sketchy to say the least, as the game fills up with on-board memory extremely fast, and is constantly doing little one or two frame freezes to load up the next area, or drop in the next set of zombies for you to blast. Lower caliber bullets seem to be ok, since you aren't constantly sending lots of limbs into play, or swapping out the "limbless model" over and over again with every shot, but for those using the shotguns or other heavier bullets, frame pops will become as natural as pulling the trigger. In fact, in specific levels – Scream Train is a good example, since it uses lots of smoke and particle effects on the green haze that litters the halls of the train – every shotgun shot can at times be accompanied by a single frame freeze as you pull the trigger. You squeeze, quick little freeze, and then shot blows the zombies to pieces. This can happen during motion blurred turns as well, or in one specific case (if memory serves, it's the Director's Cut level of Papa's Palace of Pain) you'll actually turn, and then see the zombies pop in around the room. The game just isn't optimized for what it's trying to pull off, and this frame issue – the biggest setback in the game, but not one that should discourage anyone from picking the game up and having a blast with it – is sad to see in a game that has so much amazing content in it.
En 3d juegos también comentan cuyo único aspecto negativo es la inestabilidad del "frame rate"
Yo las noto en algunos cambios de cámara, creo que es porque el lector lee en ese momento, vamos que se va cargando el juego a medida que juegas, y a veces produce tirones por la lectura.O eso me parece a mi.Y las he notado más jugando a dobles.También a veces cuando recargas el arma, y cuando disparas muchas balas seguidas con la metralleta por ejemplo.
Eso si eso no hace que la esperiencia jugable se resienta.
Saludos!!
P.D. Por cierto No estoy hablando del tiempo bala que eso si que es un ralentización provocada
, es más bien como que a veces la imagen salta y suele coincidir cuando se pone a leer el disco.