Bueno lo que salia hoy era el embargo en informacion ( reviews ) asi que aqui tenemos la primera desde Australia:
http://www.geekpulp.co.nz/2008/05/26/ni ... -xbox-360/That brings me to the enemy character design. I have enjoyed the Ninja Gaiden 2 enemies more than those found in the original. Each has differing modes of attack including group strategies that ranged from slow and powerful to the most impressive pack logic I’ve ever seen displayed. The enemies are often mixed together just to make ninja life that much more interesting and this means that you will adjust, or die. The bosses in NG2 are inconsistently difficult, the first real challenge is found in the second boss battle which requires timing, patience and an eye for attack patterns that while present in the others seems to be far more critical in this particular instance. The bosses that are integral to the story also seem easier than the random bosses that pop out at any opportunity.
The combat is fluid and very fast paced, Ryu still has his signature moves and as you level up the weapons, using the in game currency, you will unlock bigger and better combinations that will help deal death in an ever impressive manner. Power attack or fast attack combinations with jumps and various weapons leave a lot of space for experimentation and different enemies do require the occasional change of strategy. If you take your time to analyse the enemy A.I. you can often find weaknesses that are more easily exploited with certain weapons, combos, or tactics.
Graphically, everything that counts looks fantastic. The enemies and combat are stunning, with blood gushing from wounds and limbs being removed or torso’s severed. The level design is very similar to the Xbox game and does look a lot like Ninja Gaiden Sigma with a better range (and quality) of textures, and if you were taking the tourists route you would probably not notice a huge change between the two, but get into a brawl and the difference is immediately clear. The scenery is secondary to the main focus of this ‘action’ title and the levels are designed not to give awe inspiring vistas’ but locations to do battle with pauses between each assault. Close quarter combat in confined areas does get hectic and at times the camera is slightly frustrating, but with the speed that Ryu moves it is hard to imagine a camera system that would work better without loosing the intimacy of the battle.
Podemos resumir en:
-Dificultad irregular en los jefes finales, por ejemplo para el del analisis el segundo jefe le costo bastante, tubo que tener mucha paciencia para poder derrotarlo.
-El combate es el fluido y muy rápido paced, Ryu todavía tiene sus movimientos de firma y como usted nivela encima de las armas, usando el en la moneda animosa, usted abrirá las combinaciones más grandes y mejores que ayudarán a dar a la muerte en una manera alguna vez impresionante. El ataque de poder o rápido ataca combinaciones con salta y varias armas se van de mucho espacio para la experimentación y enemigos diferentes realmente requieren el cambio ocasional de estrategia. Si usted toma su tiempo para analizar al enemigo A.I usted a menudo puede encontrar las debilidades que más fácilmente son explotadas con ciertas armas, combos, o la táctica.
-Gráficamente, todo que las cuentas miran fantásticas. Los enemigos y el combate son aturdidores, con la sangre que borbotea de heridas y miembros siendo quitados o el torso cortado. El diseño de nivel es muy similar al juego Xbox y realmente parece mucho a Ninja Gaiden Sigma con una mejor gama (y la calidad) de texturas, y si usted tomara la ruta de turistas usted probablemente no notaría un enorme cambio entre los dos, pero entraría en una reyerta y la diferencia es inmediatamente clara.El paisaje es secundario al foco principal de este título 'de acción' y los niveles son diseñados para no dar el temor que inspira las vistas, pero posiciones(ubicaciones) para hacer la batalla con pausas entre cada asalto. Cuarto(trimestre) cercano del combate en áreas limitadas realmente se hace agitado y de vez en cuando la cámara es ligeramente frustrante, pero con la velocidad que Ryu movimientos es difícil de imaginarse un sistema de cámara que trabajaría mejor sin soltar la intimidad de la batalla.
En general
XDXD, Que la camara aveces frustrante pero ¿ que camara puede aguantar con ryu hayabusa?
XDXDXDXD, No hay camara tan rapida
XD, que en el apartado grafico no destaca, que es mas o menos como el sigma , mejores texturas y que a nivel general es mejor el II que el Sigma.
¿ Estara a la altura ?
Ninja Gaiden 2 'Ultimate Technique' HD -
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