Marduk-360 escribió:Yo llevo lo mismo que tu solo que en quitas de velocidad ya que junglers como shen, amumu, maokai, nautilus son bastante lentos.
rubio15es escribió:pero si tengo 0 ap, para que quiero penetracion magica?¿
rubio15es escribió:vale, lo tendre en cuenta!.
vicodina escribió:A ver, ya se que si cambias de target se jode la W, coño, que Vayne es el carry que mas he llevado xD. Pero si tu estas dandole al mismo objetivo, se supone que los ataques de la pasiva del objeto van a a los otros. Por tanto son ataques basicos que no cambian el target a no ser que salgan del rango o yo cambie el target.
En otras palabras, pongamos los casos:
Llevo a Vayne y delante tengo a Amumu, Graves y Diana. Empiezo a darle a Graves y los ataques de la pasiva del objeto van a Diana y Amumu. Pues el tercero sera fuerte para los 3 si siguen estando dentro del rango.
Le empiezo a dar a Graves pero cambio el target a Diana, todos los contadores se resetean.
Le empiezo a dar a Graves pero Diana se va y se pone a rango por ejemplo Nocturne, pues bien, se aplicara un contador nuevo para Nocturne pero los otros 2 (Amumu y Graves) llevaran el contador anterior.
Me seguis?
anikilador_imperial escribió:Yanior escribió:Posible nuevo campeón, según se comenta, support.
Morello:
Como ya llevo tiempo diciendo, nuestra nueva campeona es el nuevo personaje de apoyo. Entraremos en detalles sobre ella en los próximos días, pero quería adelantarme y explicaros qué significa “campeona de apoyo” cuando nos ponemos a crear una.
Para empezar, comentemos las diferencias entre personajes de apoyo y su papel en la calle; tienen muchos detalles en común, pero no son iguales:
-Los personajes de apoyo se definen como personajes que ayudan y dan pie a que actúen sus aliados; esta es la “psicología de apoyo” básica que queremos alcanzar. Buenos ejemplos de ella son personajes como Janna, Lulu o Sona.
-Un personaje de apoyo en la calle es todo personaje que puede prosperar con menos oro y tiene mucha presencia en la calle, ya sea en ataque o en defensa. Los personajes de la definición anterior suelen encuadrarse aquí también, pero hay otros personajes que también pueden asumir este papel. Por ejemplo, Leona es un tanque, pero desempeña el papel de apoyo en un equipo. Alistar es un poco de ambos, dado que es genial apoyando desde la última línea.
Bien, una vez aclarado esto: cuando hablamos de un personaje de apoyo (como Nami, ¡la nueva!) hacemos referencia a la primera definición. Aunque Zyra podía desempeñar un papel de apoyo, no es un campeón de apoyo según estas definiciones; es más bien una maga capaz de adaptarse a otras especificaciones.
Entonces, ¿por qué deberíais prestar atención a Nami? ¡Permitid que os lo diga!
-Os ofrece una combinación de utilidad defensiva (¡incluyendo una forma de curar en medio del combate!) con una “configuración” de ataque.
-Es la hechicera de agua que lleváis tanto tiempo esperando… y con predisposición al apoyo.
-Es una sirena real, un arquetipo que era necesario añadir al plantel de LoL (creo que todos estaremos de acuerdo en este punto).
-Su configuración de ataque incluye un paradigma de estilo destructor, algo que los personajes de apoyo solo han visto con Lulu; queríamos expandirnos un poco.
Aunque este es el arte conceptual y la versión ha cambiado (como le pasa a todas las versiones conceptuales durante el desarrollo), ha sido dibujada por Gem Lim, que tiene un talento exagerado.
Hemos aprendido mucho con nuestros personajes de apoyo, y creo que Nami nos muestra cómo podemos crear un personaje que satisfaga la psicología básica del apoyo a la par que es interesante para el juego. Dado que nuestro compromiso es crear campeones de lo más variado, veréis más personajes de apoyo el próximo año… así que este dista de ser el último ejemplo.
En los próximos días tendréis más detalles concretos, incluyendo más arte y sus habilidades. Además, pronto podréis probar a Nami en el entorno de beta pública.]
Reduk escribió:A mí el tribunal me da más miedo que otra cosa. ¿Qué ocurre si te flamea una premade de 4 personas, aun y cuando eres el mejor del equipo con diferencia? (No es por dármelas, es que yo jugaba con cabeza, he acabado con más Kills y menos muertes que ellos, y aun así rageando de lo lindo, porque claro, como ellos 4 son amiguitos...). Pues eso, que si cáncer, que si comatoso, que si tu madre bla... y yo riéndome de ellos por el chat, hasta hice de adivino y cuando mataron a uno de ellos que se fue SOLO y estaba en la linea contraria a mí, pongo en el chat: EZREAL PORQUE NO VINISTE (ezreal = yo). Y efectivamente al medio segundo ya estaba rageando. Casi escupo el agua al ordenador de la risa
Reduk escribió:A mí el tribunal me da más miedo que otra cosa. ¿Qué ocurre si te flamea una premade de 4 personas, aun y cuando eres el mejor del equipo con diferencia? (No es por dármelas, es que yo jugaba con cabeza, he acabado con más Kills y menos muertes que ellos, y aun así rageando de lo lindo, porque claro, como ellos 4 son amiguitos...). Pues eso, que si cáncer, que si comatoso, que si tu madre bla... y yo riéndome de ellos por el chat, hasta hice de adivino y cuando mataron a uno de ellos que se fue SOLO y estaba en la linea contraria a mí, pongo en el chat: EZREAL PORQUE NO VINISTE (ezreal = yo). Y efectivamente al medio segundo ya estaba rageando. Casi escupo el agua al ordenador de la risa
dk_el_Emisario escribió:Reduk escribió:A mí el tribunal me da más miedo que otra cosa. ¿Qué ocurre si te flamea una premade de 4 personas, aun y cuando eres el mejor del equipo con diferencia? (No es por dármelas, es que yo jugaba con cabeza, he acabado con más Kills y menos muertes que ellos, y aun así rageando de lo lindo, porque claro, como ellos 4 son amiguitos...). Pues eso, que si cáncer, que si comatoso, que si tu madre bla... y yo riéndome de ellos por el chat, hasta hice de adivino y cuando mataron a uno de ellos que se fue SOLO y estaba en la linea contraria a mí, pongo en el chat: EZREAL PORQUE NO VINISTE (ezreal = yo). Y efectivamente al medio segundo ya estaba rageando. Casi escupo el agua al ordenador de la risa
No entiendo como es posible que la gente se "Sorprenda" por las suspensiones o por como funciona el asunto.
Lo primero, el skill es irrelevante. Ser el mejor o el peor de tu equipo no es una violación de ninguna norma ni ninguna falta de respeto. Por otro lado, cuando algo empieza justificándose frente al tribunal con un "Soy el mejor del equipo" ya ha empezado con mal pie.
Segundo. Si te entran cuatro tíos rageando de lo lindo, les reportas, y serán suspendidos por ello. Mientras no respondas a las provocaciones, a ti no te pasara NADA. Ahora, si decides que necesitas cagarte en su puta madre o decirles lo pésimos que son, entonces independientemente de quien haya empezado, también estas violando el código del invocador, y por lo tanto podrás ser suspendido.
Si tanto os cuesta controlaros en el chat, /Ignore existe para algo, pero por favor, no vengáis "Confundidos" o "Con miedo" sobre como funciona el tribunal por que es cristalino : /
Reduk escribió:A ver compañero calma. No les he dicho que fueran malos, ni me he cagado en su madre. Yo no soy de esos. Me he reído de ellos, sí. Me he reído de como me llamaban comatoso, diciéndoles que si eran pros o algo se montaran un equipo. No he rageado en ningún momento, a diferencia de ellos. Y sí, era mejor que ellos, te parezca arrogante o no.
Que mola vuestro rollo de salir aquí en los posts a soltar espuma cada vez que alguien dice algo, pero lo de justiciero ahorrároslo para lo necesario de verdad.
pau_525_525 escribió:yo cuando me desbaneen me puedo unir si no os importa, jugare de lo que sea
Marduk-360 escribió:También puedo jugar de top.
Mínimo tienes que tener dos páginas de runas completas.
De nombre: Rage quitters EOL
Akiles_X escribió:Nuevo HUD y tienda
http://euw.leagueoflegends.com/es/news/ ... etos-y-hud
pro-fusion escribió:Equipo del LoL
Confirmados:
KwiszaT (Mid/jungla AP)
Marduk-360 (Jungla/Top)
KingSora (top/Mid)
Pau_525(de todo un poco, algo de support)
rubio15es ( Jungla, carry)
Albertohh(duda, no ha respondido aún).
-xKikYx(mid,jungla, carry)
-
Nos faltan 2 personas si se confirma Albertoh, y 3 sin él. Se necesita urgente un buen support especializado, los otros mientras juegen más de 1 posición ya nos va bien.
PD: No quiero hacer mucho más spam, quien quiera unirse, o los que ya están inscritos que me agreguen: KwiszaT o que me envien un MP por aqui
PD2: Añado a xKikYx
Stanjov escribió:Me molan mucho tanto el nuevo champ (¿es verdad que será support?) como la skin del Varus
[list=]Items
General
Basic Stat Valuations have Changed - This means that the amount of statistics you get per point of gold has shifted.
Attack Damage is generally cheaper from 5 to 10% across all items.
Attack Speed is generally around 10 to 20% more expensive than before.
Armor and Magic Resistance is generally around 10 to 20% more expensive than before
Many items have had their statistics slightly adjusted around this fact.
In general, high-end item premiums have been reduced across the board. This means that items are generally more expensive or provide less statistics the higher tier they are.
Offensive Auras
Range increased to 700 from 600 - Abyssal Scepter, Frozen Heart.
Defensive Aurask
Ranges are now consistent at 1100 - Aegis of the Legion, etc.
Penetration
Flat Penetration items have had their values reduced.
Percent Penetration items have had their values reduced.
Slowing Effects
Global Slow particle now appears faster
Slow effects on Phage / Trinity Force now have reduced effect when used by ranged characters.
Slow durations on Phage / Trinity Force / Frozen Mallet reduced slightly.
General (Boots)
Movement Speed
Boots give 25 less movement speed across the board.
All champions have had their base movement speed increased by 25.
Tier 2 boots can be enchanted, upgrading them to a Tier 3 boot for some gold.
Homeguard: Provides powerful regeneration and movement speed at fountain.
Furor: Increased movement speed in combat.
Captain: Increases movement speed of allies moving toward you.
Distortion: Decreases cooldown of Ghost, Teleport and Flash.
Alacrity: Grants a small additional base movement speed bonus.
Removed
The following items are no longer available and items that built out of them have had their recipes changed:
Meki Pendant, Regrowth Pendant, Force of Nature, Ionic Spark, Moonflair Spellblade, Cloak and Dagger, Elixir of Agility, Leviathan.
The following items are no longer available on Summoner's Rift and items that built out of them have had their recipes changed:
Heart of Gold
Reworked
Doran's Items
Doran's items have slightly less statistics but each has gained an additional passive
Doran's Blade
Has 0% Life Steal
Passive: Recovers a small amount of life on hit
Doran's Ring
Lost a little bit of regeneration.
Passive: Gain a small amount of mana on kill.
Doran's Shield
Lost some health regeneration and armor.
Unique Passive: Blocks a small amount of damage from champion basic attacks.
Giant's Belt
Slightly cheaper but grants less health.
Rageblade
Reworked to have a powerful attack speed, spell vamp and life steal boost when you are low on life.
Aegis of the Legion
Lost attack damage, gained health regeneration
Builds out of Emblem of Valor instead of Ruby Crystal.
Lich Bane
No longer grants magic resistance.
Now deals magic damage equal to a base damage plus a percentage of your AP ratio.
Vamp Scepter
Now builds out of a long sword and grants attack damage.
All items that build out of Vamp Scepter now grants attack damage.
Zeke's Herald
No longer grants attack speed or builds out of a dagger.
Avarice Blade
Gives less critical strike
Grants an additional 2 gold per kill.
Hextech Gunblade
Active has had its base damage reduced and now has an AP ratio.
Single target attacks and spells versus champions reduce the cooldown of the active by 3 seconds.
Phantom Dancer
Grants less move speed and less attack speed.
Grants 'Ignore Unit Collision' passively.
Shurelya's Reverie
Grants far less regeneration statistics total.
Eleisa's Miracle
Does not grant Tenacity
Lowers Heal, Clairvoyance and Revive cooldowns by 20%
Gaining 3 levels with the item gives you the stats and passive permanently and the item disappears from your inventory.
Black Cleaver
Remade
Builds out of Brutalizer + other items
Dealing Physical damage reduces a % of the target's armor.
Youmu's Ghostblade
Active simplified - 6 for melee, 4 for ranged.
Active cooldown reduced to 45 from 60.
Warmog's Armor
Stacking passive removed.
Now regenerates 1.5% of your maximum health every 5 seconds.
Deathfire's Grasp
Remade
Now builds out of Needlessly Large Rod and an Amplifying Tome.\
Grants large amounts of AP and CDR%.
Unique Active: Deals 15% of the target's maximum health and amplifies magic damage done to the target by 20% for 4 seconds.
Warden's Mail
Recipe: Cloth Armor + Cloth Armor
Passive no longer random - but the effects are reduced.
No longer grants regeneration.
Warden's mail only reduces attack speed.
Builds into Frozen Heart.
Randuin's Omen
Passive no longer random - but the effects are reduced.
Randuin's Omen will reduce attack speed and movement speed.
Base duration on active increased to 2 seconds from 1.
Tears of the Goddess
Slightly cheaper
Now triggers when you spend mana as well as spellcasts.
Archangel's Staff
Upgrades into Seraph's Embrace when the Tears of the Goddess passive is fully charge.
Seraph's Embrace
Activate to shield yourself for 25% of your current mana for 2.5 seconds.
Manamune
Upgrades into Muramana when the Tears of the Goddess passive is fully charged.
Muramana
Toggle to deal a % of your current mana in magic damage on basic attacks and spells.
Tiamat
Melee only
Now a Unique Passive with a larger splash radius and damage falloff near the edge.
Now has an active: Activate to cleave in a large area around your target.
Consumables
Oracle Elixir
Duration capped at 5 minutes.
Elixir of Strength
Duration reduced to 3 minutes
Slightly stronger effect at early levels.
Elixir of Brilliance
Duration reduced to 3 minutes.
Slightly stronger effect at early levels.
New Items
Kage's Last Breath
Supportive Peel/Initiation Item
Recipe: Kage's Lucky Pick, Mana Manipulator
Keeps G/10 Passive.
Active: Target ally gets a 30% slow aura for 3 seconds - 60 second cooldown.
Liandry's Lament
Controlled Burn Mage Item
Recipe*:* Haunting Guise, Amplifying Tome
Passive: Dealing spell damage burns enemies for a % of their current life over 3 seconds. This effect deals double damage if the target's movement is impaired.
Statikk Shiv
High Speed / Burst Damage Item
Recipe*:* Zeal, Avarice Blade
Passive: Moving or Attacking builds static charges. At 100 charges, your next attack unleashes all charges to deal 100 magic to up to 4 targets. This effect benefits from critical strikes.
Frozen Fist
Resistance oriented version of Sheen
Recipe: Sheen + Glacial Shroud
Passive: After using an ability, your next attack deals physical damage equal to 125% of your base attack damage to surrounding enemies. This leaves an icy field that slows enemy movement speed by X% for Y seconds.
Bloody Hydra
High End Attack Damage / Area of Effect Item
Recipe: Tiamat + Vamp Scepter
Passive: Tiamat's active and passive now benefits from a percentage of your life steal.
Mercurial Scimitar
High End Magic Resistance / Attack Damage Item
Recipe: Quicksilver Sash + B.F. Sword
Active: Cleanses all debuffs from your character. If your character is melee, he gains 100% movement speed for 1 second.
Ohmwrecker
High End Siege Item
Recipe:Catalyst + Chain Vest
Active: Disables nearby enemy towers for 2.5 seconds, preventing them from attacking.
Wraith Collar
Supportive Scouting Item
Recipe: Kage's Pick + Null Magic Mantle
Active: Summons 2 wraiths for 6 seconds that seek the nearest enemy champions. If they reach an enemy champion, they slow him and reveal him for 2.5 seconds.
Hurricane
Ranged-Only Area of Effect Item
Recipe: Dagger + Recurve Bow + Dagger
Passive: Your shots fire two secondary ghostly bolts that deal X + 50% of your attack damage to nearby targets. These cannot critically strike but apply on-hit effects.
Zephyr
High End Speed Item
Recipe*:* Stinger + Long Sword
Grants Attack Speed, Cooldown Reduction, Movement Speed, Attack Speed and Tenacity.
Banner of Command
Siege Mage Item
Recipe: Blasting Wand + Emblem of Valor
Unique Aura: Grants health regeneration to nearby allies
Unique Aura: Grants % damage to nearby minions.
Active: Promotes a nearby siege minion to a super minion. You get all the gold from this minion's kills - 120 second cooldown.
Sword of the Divine
Rapid Burst Attack Damage Item
Recipe: Recurve Bow + Dagger
Active: You gain 100% attack speed and 100% critical strike for 4 seconds or 3 critical strikes - 25 second cooldown. This item gives no attack speed while on cooldown.
Passive: Kills and assists halve this item's cooldown.
Mikael's Crucible
High Tier Supportive Item
Recipe: Chalice + Sapphire Crystal
Passive: Increases mana regeneration based on missing mana.
Active: Removes stuns, roots, silences, slows, fears and taunts from an ally and then heals them for X + Y% of their missing health - 3 minute cooldown.
Consumables
Sight Stone
Supportive Ward Item
+X Health
Passive: Starts with 4 charges, charges refill when you go back to fountain.
Active: Consumes a charge to place a sight ward that lasts 3 minutes. You may have a maximum of 2 wards from the item at once
Ruby Sight Stone
Supportive Ward Item
Recipe*: Sight Stone* + Ruby Crystal
Passive: Starts with 5 charges, charges refill when you go back to fountain.
Active: Consumes a charge to place a sight ward that lasts 3 minutes. You may have a maximum of 3 wards from the item at once
Leaden Crystal Flask
Supportive Regeneration Item
Passive: Starts with 3 charges, charges refill when you go back to fountain.
Active: Consume a charge to regenerate 100 health and 40 mana over 10 seconds.
Jungle
General
Leashing has been changed
Jungle monsters now attack the closest hostile target rather than chasing their original target until reaching their range limit
Whenever jungle monsters switch targets it counts as a “leash” - the maximum amount of leashes after which jungle monsters will reset has been increased
Jungle monsters now deal bonus damage to summoned minions
Initial difficulty of all jungle camps has been increased
Overall camp Health has been increased
Camp difficulty and rewards have been re-distributed more into the large monster in each camp
The largest monsters at each camp are generally more resilient but also hold most of the rewards
Scaling difficulty and rewards of the primary jungle camps has been significantly increased
Health and Attack Damage growth per minute significantly increased
Gold and Experience growth per minute significantly increased
Overall rewards have been re-distributed between the 3 primary jungle camps (Wolves, Wraiths, Golems) to better match their difficulty and convenience
Wraiths are the fastest-respawning, most convenient camp and have the lowest rewards
Golems and Wolves are more difficult and are worth more
New jungle items have been added to the store and old jungle items have been adjusted
Hunter’s Machete - new jungle starting item that builds into Madred’s Razors and Spirit Stone
Spirit Stone - jungle item geared towards casters and tanks that has 3 upgrade paths
Madred’s Razors and Wriggle’s Lantern have been modified to build out of Hunter’s Machete
The “Banking” system that caused jungle monsters that have stayed alive for a long duration to have slightly increased rewards has been removed
Wolves
Critical Strike damage bonus reduced to better normalize damage output
Movement Speed slightly reduced
Wraiths
Reduced their vulnerability from enemies that engage them from outside of the camp
Camp has been repositioned
Big Wraith’s Attack Range has been reduced
Golems
Movement Speed and Attack Range increased to reduce vulnerability from kiting
Magic Resist reduced to negative values
Summoner Spells
Newly available
Barrier is now available on all maps to give players a selfish defensive option
Values rebalanced accordingly
Cooldown increased
Duration and damage absorbed reduced
Modified
Exhaust's values have been modified to reduce its impact on melee champs and increase its visibility
Physical damage reduction reduced, but now also reduces attack speed
Clairvoyance has been modified to focus more on hitting clairvoyance on players rather than zoning them out of an area
Improved clairvoyance now reveals champions hit by clairvoyance for the duration even if they walk out of the circle
Radius, duration, and cooldown modified as well
Clarity has been modified to restore mana based on mana pool rather than a flat value
Heal has been tuned to be a team supporting defensive option
Allies are now healed for the same amount as the caster
Health values and cooldown have been retuned accordingly
Flash, Ignite, and Revive have also had minor changes
Removed
Surge and Promote have been removed
Masteries
Masteries have been rebalanced
There are new additional mastery choices in all trees
Each Mastery Tree is now more accessible to all character types
Utility Tree has been improved
Summoner's Rift Map Layout
Removed the terrain blocking the ramps leading into the river near Dragon from the jungle for blue team and leading into the river near Baron Nashor's pit for purple team
[/list]
vicodina escribió:Que personajes hay en oferta ahora a parte de Ezreal y Vayne, como ha dicho el compañero arriba, que ya los tengo. Sorry, no estoy en casa.