DarkMessiah escribió:@spiderrrboy A 1 semana y media de salir el juego?. Si simplemente pudimos jugar 3 días antes de su salida, los que teníamos las ediciones Gold etc
. Afortunadamente, andaba de vacas y pude disfrutarlo bien
.
Yo soy de hacer secundarias y todo lo que sea, antes que ir a por las principales. Luego ya al final el tema de máscara coleccionables etc (PVP la verdad que me interesa poco, raids con amigos PVE eso lo que más).
EDIT: Ok, lo mismo te refieres a 1 semana y media desde que ha salido el juego. Hombre, exactamente llevo unas 75h, que contando desde el 12 al 27, ambos inclusive, hace una media de 4,68h, algo bastante normal, creo yo
. Pero vamos, que he estado días sin jugar también, fue más bien por la primera semana de vida del juego, que ahí sí que le metí caña, pero nada que ver con lo que llevan otros (incluso vi a uno, que le hace una media de 19h / día desde la salida, con 306h en total, eso sí que es locura)
Ya contaréis si notais mejoría con el parche nuevo.
Dejo las notas específicas del parche 1.7 de hoy:
Patch 1.7
There will be a regular maintenance tomorrow (Thursday 9:30 – 12:30 CET) and during that maintenance Patch 1.7 will be deployed. It will be a Client - and a Server Patch so they can address many things:
Patch Notes
Performance improvements that should help and address the frame rate drops that some have been experiencing.
Part 2 (and final) fix for the Skills-going-on-cooldown issue. The first part was already addressed, but with the client patch, they can also address the other reasons that caused this issue.
Part 2 (and final) fix for the scaling issue when you play with players that have different levels. The first part addressed the NPC damage, and the second part will address the armor value that did not scale correctly when you had just (for example) green items on your agent. So this should improve the experience a lot.
Some issues with specific headsets will also be addressed (where you lost the audio completely)
The color of the nametag of clan-members will be changed and no longer be yellow. (the exact color is still unknown)
When you opened an Apparel Cache, in some cases it would display a grey placeholder backpack instead of what you actually got – and that will be addressed.
Navigate and “Mark as Junk” controls will be fixed on controllers
"Push to Talk" will be enabled by default and you have no longer an open mike per default.
and a couple more