Para todos aquellos que ponen a parir al club por que no se ha hecho el homenaje a Dani Jarque ...
Ahir diumenge, aprofitant la seva presència a Sant Boi per tal d´assistir a l´homenatge que el club on va começar la seva carrera esportiva Dani Jarque, la Coope, el president del RCD Espanyol Daniel Sánchez Llibre, en ser preguntat per l´homenatge a l´etern capità que li ha de retre la nostra entitat, va explicar que "la idea segueix en mans de Màgic Díaz i de la família. Volem fixar una data i unir-ho tot, el partit d'homenatge, la col·locació de l'estàtua i batejar Sant Adrià. Com més aviat possible ho fem millor, però hi ha un greu problema de dates. És complicat". Uns plans i unes raons que poc després el mateix Màgic, en declaracions a l´espai de RAC 1 Tu diràs, ampliava amb una mica més de detall, mostrant el seu desig que les seves explicacions serveixin per tal que d´una vegada es deixi d´especular amb un tema que no vol generi cap mena de controvèrsia entre la família espanyolista.
El club no és responsable que encara no s´hagi dut a terme l´homenatge
En aquest sentit, el Màgic va aprofitar per lamentar que hi hagi gent que al seu parer estigui aprofitant que aquest homenatge encara no s´ha pogut dur a terme per criticar el RCD Espanyol, i en especial al seu president, quan segons les seves pròpies paraules, si hi ha un responsable, és ell mateix: "Ja ho he dit anteriorment a diferents mitjans, a veure si aquesta vegada al que dic se li dóna transcendència i surt com ha de sortir per tal que la gent se n´assebenti i no demani responsabilitats a quino la te. El tema del nom de la Ciutat Esportiva està aprovat pel Consell de l´Espanyol, només s´ha de decidir quan es fa l´acte. L´estàtua de la Marta Solsana està feta des de fa molts mesos, jo l´he vist i he participat amb la familia en la seva execució. Està feta i guardada per fer tots els actes conjunt. No es pot posar a la família emmig de tot això perquè si algú es preocupés de mirar una mica més enllà veuria com per a ells cada acte és un drama. Per això vam decidir fer-ho tot alhora, i és molt difícil; però això no és responsabilitat de l´Espanyol, i no puc permetre que se´ls doni canya per aquest tema quan Daniel Sánchez Llibre i tot el Consell sempre han donat suport al que la familia i jo mateix hem decidit. No vull que es faci polèmica d´una cosa que hauria de ser molt bonica, i en que tots haurien de remar plegats. Si hi ha un responsable en aquest tema, sóc jo".
No és fàcil trobar una data
Màgic Díaz ha explicat que el problema per dur endavant aquest homenatge no és un altre que el de trobar un forat en el calendari que permeti fer realitat aquest triple homenatge: "FC Barcelona i Real Madrid han tingut molt bona disposició per fer un combinat contra l´Espanyol; tenim un acord verbal però em refio al 100 per 100 de la paraula de Florentino Pérez i Sandro Rosell per fer el que seria un esdeveniment únic i irrepetible a nivell mundial que està al nivell del que mereix en Dani i que hem de promocionar com cal. El problema és que aquests dos clubs tenen compromisos constants, i també els millors jugadors del món que han de jugar amb les seves seleccions; si algun d´aquests afeccionats que tant critica te collons a posar una data, que me la digui i jo mateix li posaré un trofeu allà on vulgui... S´ha de trobar la data adient per fer realitat aquest plà A, si no, s´hauria de passar a un pla B que podria passar per ajuntar un combinat de jugadors de Primera o d´excompanys seus, però jo m´estimo més lluitar pel pla A... Recentment el Madrid se´ns va va oferir coincidint amb que tenia una data lliure per un amistós que se´ls havia caigut, però no hi havien prou dies per promocionar com cal un esdeveniment com aquest".
Para que se vayan callando ya la boquita de una puñetera vez.
Saludos