Por cierto...
Microsoft Flight Simulator has a legion of hardcore fans, many of whom build dedicated high-end rigs to enjoy it at its best. And it needs a powerful system. Multiple patches have addressed technical issues that were present at launch, but rendering the real world at high resolution with massive draw distances remains a demanding ask.
Asobo, the developer of Microsoft Flight Simulator, has confirmed it's set to receive AMD FSR 2.0 support. This is in addition to previously announced Nvidia DLSS support. Both upscaling technologies will help to boost performance at higher resolutions.
The developers of Flight Simulator held a Q&A session last week. Asobo Studio's executive producer Martial Bossard stated that DLSS 2.0 and FSR 1.0 support is planned for release as part of Update 10 in July. Work on FSR 2.0 support is underway.
Asobo didn't provide an ETA on FSR 2.0 support, suggesting that a release as part of Update 10 was not likely, but Bossard did say that FSR 2.0 should come 'soon'.
Se viene FSR para FLight Simulator (ya estaba anunciado el DLSS), aunque solo dicen que vendra pronto, sin fecha, a si que saber si llega para la actualizacion 10.
Esperemos que esto abra la puerta para su implementacion en series, os imaginais un pepinardo como este a 60fps en una consola de 500 pavos? xDDD
Fork99 escribió:Definitivamente no entiendo las leyes de mercado. 300 millones? Aunque sea haciéndose cargo de las deudas me parece un chollaco inigualable. Me alegra que no sea Tencent.
Ahora Square Enix sí la veo más cerca de Sony, aunque por el coste de sus estudios occidentales igual merecía la pena comprar el pack completo...
MS ya tiene bastante con intentar llevar adelante su mega compra como para especular con WB o Ubisoft.
Es que la deuda superara por mucho esos 300 millones xDD
Y lo de cerca de Sony, bueno, yo mas bien la veo como futura Konami 2.0 viendo en que quieren invertir las ganancias de la venta.
Es como lo de bungie, fue caro? Si, pero porque no estaban comprando el estudio, tambien compraban la permanencia de los desarrolladores experimentados y eso les costo un ojo de la cara. Cada compra tiene su aquel.