Elfo jr escribió:estoy intentando poner el coche de referencia, osea el fantasma, y no ay manera, me aparece a la izquierda lo del reference car en con la v pero en gris, no entiendo nada, estoy flipando porque yo no he tocado nada, me ha estado diciendo un colega como hacerlo pero al final lo hemos dado por imposible, haber si alguien le a pasado o algo, porque tela....
Din-A4 escribió:Me he metido en las carreras que he encontrado, y casi todo era Oval. Tampoco me disgusta del todo, así que me ha dado por hacer Oval, por hacer algo diferente. En Gran Turismo 6 me gustaron.
Las "Popular races" son todas no oficiales, verdad? Osea, pestaña roja No oficial y pestaña verde Oficial, cierto?
Me metí en 2 verdes.
Sí, Forfait y adiós carrera. En una di una vuelta de campana y en otra se rompió el coche literalmente. Es mejor terminarla, aunque quedes último?
Lo que me molesta es que mi volante esté torcido, supongo que por el camber de las ruedas o por el peralte del oval, pero para ir recto está digamos 30 grados girado.
Una pregunta, ¿has configurado el FOV o lo has dejado como viene por defecto? (yo soy un "defensor" del FOV correcto, aunque también de que cada uno haga lo que le de la gana )
Din-A4 escribió:Por defecto, no me molesta, aunque me pondré lo de mirar a los lados y a ver si encuentro lo de ir pasando entre Black Box
Gracias, aunque lo digo de verdad, mi primera carrera ha sido un poco kamikaze, pero he jugado según hacía en AC, y allí no tenía accidentes. Aquí he salido de boxes en oval sin nadie detrás, me incorporo al carrir bueno, y a la que me doy cuenta he arruinado la vuelta de práctica de uno mandándolo a hacer vueltas de campana y comerme sus insultos. Espero haber aprendido y no hacerlo más.
Por cierto, en la vuelta de formación había uno que iba por detrás y por mitad vuelta se ha puesto a adelantar y al final se ha puesto 2 posiciones delante de mí, y creo que salía bastante más atrás. Eso no se penaliza? Porque el tío seguía.
Din-A4 escribió:@behoram Gracias por la explicación. Como aclaración, en AC iba siempre super precavido mirando los retrovisoras y apartándome cuando hay alguien en clasi o entrenamientos. Pero aquí hago eso y aun así la lío. Habrá que ir entrenando.
Din-A4 escribió:Por cierto no sabía que en Official Races había carreras no oficiales. Más o menos cada media hora veía un oval y creí que todas puntuaban.
Din-A4 escribió:EDIT: Segundo intento, otra vez carreras, ahora sí veo cuales son oficiales y cuales no, además las oficiales se nota porque te lo explican todo mejor.
Primera carrera con las camionetas potentes, bastante mejor y bastante más limpio, ahora lo que me quejo es de los demás, aunque tengo que entender que yo también fui así jajaja
Segunda carrera, he aprendido un montón. Ha sido con el stock car en Charlotte, y he visto que se forman líneas al interior en carrera, que si intentas adelantar por arriba vas a perder la posición, rebufo super importante, y sobretodo no tocarte con nadie. Así, me coloqué 4º a falta de dos vueltas, y los dos primeros uno por fuera y uno por interior toda la carrera. Total, que a falta de dos vueltas, se tocan y se van hacia la izquierda. Alegrándome, continúo y de repente veo como choca super fuerte el coche de antes y adiós carrera para los cuatro primeros. Supongo que esos coches rebotarán mucho y debería de haber estado más precavido.
Me han subido el rango y ya estoy como empecé ayer, algo es algo
Juanfcopolo escribió:Buenos días gente!
Llevo en iRacing desde el inicio no de la season 1, así que no sé cómo funciona el cambio entre seasons.
Cuando anuncian la nueva season? Me gustaría comprar algo de material y hasta que no la anuncien no quiero claro...
Gracias!!
Juanfcopolo escribió:[beer] GRACIAS!!!
Edito:
Me he descargado un spotter en castellano, uno que venía en un vídeo de YouTube.
Primero lo he instalado y seguía en inglés. Lo he vuelto a descargar y al instalarlo no se me cargaban las carreras.
Me inscribía en la sesión, le daba a join, salía la pantalla del circuito con la barra de carga y ahí se quedaba...
Os ha pasado a alguno? Que spotter tenéis vosotros?
SergeMaltesse escribió:Buenas tardes a todos,
Acabo de instalar iRacing y voy a empezar a leer los tutoriales de este hilo -gracias por cierto a su autor y colaboradores-.
Me gustaría saber así de manera breve qué ajustes o utilidades o aplicaciones son básicas para iRacing, lo típico que todo el mundo tiene que hacer sí o sí para configurar el programa bien.
De momento voy a ajustar el FOV y el asiento, he leído que hay una calculadora de FOV -¿dónde la puedo encontrar?- y seguidamente me pondré con el FFB -ya he visto que hay un tutorial en la primera página -¿algún consejo sobre esto?-.
Seguiré por supuesto leyendo el hilo.
Saludos.
ftorresliverpool escribió:Se sabe de alguna promoción de inscripción
interesante de Iracing para este mes de Marzo?.
Gracias.
SergeMaltesse escribió:Buenas tardes a todos,
Acabo de instalar iRacing y voy a empezar a leer los tutoriales de este hilo -gracias por cierto a su autor y colaboradores-.
Me gustaría saber así de manera breve qué ajustes o utilidades o aplicaciones son básicas para iRacing, lo típico que todo el mundo tiene que hacer sí o sí para configurar el programa bien.
De momento voy a ajustar el FOV y el asiento, he leído que hay una calculadora de FOV -¿dónde la puedo encontrar?- y seguidamente me pondré con el FFB -ya he visto que hay un tutorial en la primera página -¿algún consejo sobre esto?-.
Seguiré por supuesto leyendo el hilo.
Saludos.
ftorresliverpool escribió:@behoram
Me refería a que por lo visto en Marzo suelen hacer algún tipo de promoción interesante ya que termina la temporada.
Gracias de todas maneras.
Din-A4 escribió:Bueno, después de probarlo una semanita, me ha gustado los ovales por el tema de la tensión y el pique, mucha gente y bastante divertido. Hoy he probado road oficial, nunca había corrido en iracing, pero bueno, me meto 20 minutos antes de la oficial, hago práctica, clasificación y me quedo 1º y luego en carrera, sorpresa, le saco 8 segundos al primero con un x6 porque en la primera vuelta el primero hizo un offtrack en sacacorchos y me frenó en todo el morro, y fui al interior para adelantarlo y el pensó lo mismo, un x4.
De todas formas creo que no puntuó porque hubo sólo 6 clasificados y en carrera no lo vi pero diría que en práctica eramos 19. No me ha contado para nada esta carrera, y si no hay gente para estas carreras y no cuentan nunca voy a subir de rango, ya que son carreras "largas".
Qué recomendáis? SI compro contenido supongo que no podré usarlo por no subir de rango.
Dani_B escribió:@Mustick
Han dicho que coches serán los que reciban esa actualización de neumáticos?
Din-A4 escribió:Me he quedado en 2.97 de rango por culpa de los kamikazes que aprovechan cualquier milímetro en laguna seca para interntar adelantar, al final la mitad fuera por su propia culpa. Me he quedado con la curiosidad... Al subir a 3, qué desbloquearía?
Din-A4 escribió:Me he quedado en 2.97 de rango por culpa de los kamikazes que aprovechan cualquier milímetro en laguna seca para interntar adelantar, al final la mitad fuera por su propia culpa. Me he quedado con la curiosidad... Al subir a 3, qué desbloquearía?
Programerx escribió:Estoy pensando en pasarme a Iracing y darle una oportunidad por la tan buena reputación de la que presume este sim.
Realmente se puede disfrutar de carreras limpias, o depende?.
Programerx escribió:Estoy pensando en pasarme a Iracing y darle una oportunidad por la tan buena reputación de la que presume este sim.
Realmente se puede disfrutar de carreras limpias, o depende?.
Programerx escribió:Estoy pensando en pasarme a Iracing y darle una oportunidad por la tan buena reputación de la que presume este sim.
Realmente se puede disfrutar de carreras limpias, o depende?.
Din-A4 escribió:Programerx escribió:Que pena no haber tenido el cupón de 5$, pero bueno, ahora tengo el Ford GT3. Sabéis que licencia hay que tener para jugarlo? Estoy ya en D.
Din-A4 escribió:...
Que pena no haber tenido el cupón de 5$, pero bueno, ahora tengo el Ford GT3. Sabéis que licencia hay que tener para jugarlo? Estoy ya en D.
Gadir9 escribió:Sí @behoram, las endurance siempre son Team. Pero eso no quita que puedas correrlo en solitario. Tu te registras como equipo, si después hay cambio de piloto o no, es cosa tuya.
Gadir
SergeMaltesse escribió:Week 13 ¿qué supone que hay que hacer ahora mismo si eres rookie y acabas de empezar con iRacing la semana pasada?
¿Alguna orientación al respecto?
Muchas gracias.
Fastasio escribió:SergeMaltesse escribió:Week 13 ¿qué supone que hay que hacer ahora mismo si eres rookie y acabas de empezar con iRacing la semana pasada?
¿Alguna orientación al respecto?
Muchas gracias.
La week 13 es para divertirse, aunque hay carreras oficiales gran parte no lo son, y en estas no te tienes que preocupar de si te sales o te chocas porque no cuentan para el SR.
Es la semana del descantille
Fastasio escribió:Bueno hoy se acaba la sesion y es hora de abrir debate sobre que vais a hacer la proxima..
Yo tenia pensado correr la Porsche Cup pero el calendario no me acaba de llenar (y me faltan bastantes circuitos), por lo que si le meten el nuevo modelo de neumatico al Ruf Gt3 seguire ahi, alternando con el Porsche en los circuitos que me molen.
Y vosotros?
SergeMaltesse escribió:...
¡Gracias por responder!
Pues yo que tenía la intención de currarme el SR a tope... ¿Cómo sé cuáles son las carreras oficiales?
Y, una vez que comience la siguiente temporada ¿a qué me dedico? ¿Lo suyo es escoger un campeonato y hacerse todas las carreras posibles? ¿Tiene sentido meterse en un campeonato en la semana 6 por ejemplo o es tontería?
No le pilló aún el punto a cómo está organizado todo esto del iRacing, apenas me he informado, así que agradezco cualquier consejo
Release Notes for 2017 Season 2 [2017.03.06.01]
Improvements and upgrades galore with this new season release.
Some highlights include:
• The Bullring
• Selectable pace cars
• Expanded hand-over-hand driver animations
• Dynamic headset audio for virtual reality
• McLaren MP4-30 MGU-K Optimized deployment strategy
• Autodromo Enzo e Dino Ferrari frame rate improvements
• Extensive vehicle tire changes
• Engine sound updates
• 32-bit and DirectX 9 versions of the iRacing software are officially removed
Full details on this release are below.
Have fun out on the track!
CHANGE LOG:
Simulation
- 32-bit versions of Windows, and running the 32-bit version of the simulation, has been unsupported by iRacing for some time now. As of this build, we have removed the 32-bit versions of the Simulation and other software from our distribution. You will no longer be able to install or run iRacing on 32-bit versions of Windows.
- DirectX 9 support within the Simulation has been deprecated for some time now. As of this build, we have removed the DirectX 9 versions of the Simulation from our distribution. We now only support DirectX 11.
- - The removal of the DirectX 9 version of the Sim will also now make the Sim incompatible with Wine software that allows the Sim to run on Mac OSX and Linux machines. However, you can continue to use your Mac computer to run the Sim using Apple’s Boot Camp utility and install a 64-bit version of Windows.
Control
- Speed up release of automatic parking assist brake when using a lot of throttle, to eliminate momentary brake drag when launching a car.
Dynamic Track
- Updated the mip mapping on marbles textures.
Rendering
- A new graphics option to adjust Sharpening Strength has been added to the .ini file. This is very helpful for Virtual Reality users, as it enhances edges and reduces blurriness.
- A new graphics option to enable Fast Approximate Anti-Aliasing (FXAA) has been added to the .ini file. This enhances anti-aliasing and makes pixels forming the edges of objects on the screen transition smoother between each other.
- In the Graphics Options screen, the text color of all post-processing effects that require a Sim restart to function has been changed. An asterisk explaining this has also been added.
- Enabled the super-high resolution screen-shot functionality using DirectX 11.
- The Ghost Car should now be less opaque the closer it is to you.
- Fixed a crash caused by headlight textures when Particle Detail was set to Low.
- Fixed an issue with heat haze and screen resolution.
- Fixed an issue with the Matte-Chrome settings for rims using PBR Shaders.
- Fixed an issue with night shadows being darker than intended and for shadows on self-lit geometry.
PopcornFX
- Particle debris performance has been improved.
- Fixed an issue where particles could be seen coming into the cockpit through the car body.
Animation
- Driver arms now interpolate better in slow-mo, so steering animations will no longer appear choppy in slow motion.
- Hand-over-hand animations have been added or updated on the following vehicles:
- - Aston Martin DBR9 GT1
- - Audi Quattro GTO
- - Audi R8 LMS GT3
- - Cadillac CTS-V Racecar
- - Chevrolet Corvette C6.R GT
- - Chevrolet Corvette C7 Daytona Prototype
- - Dallara DW12
- - Ford Falcon FG V8
- - Formula Renault 2.0
- - Holden Commodore VF V8
- - HPD ARX-01c
- - Mercedes-AMG GT3
- - NASCAR K&N Pro Chevrolet Impala
- - NASCAR XFINITY Chevrolet Camaro
- - NASCAR XFINITY Ford Mustang
- - NASCAR XFINITY Toyota Camry
- - Nissan GTP ZXT
- - Porsche 911 GT3 Cup Car (991)
- - Ruf RT 12R
Pace Car
- Safety cars may now be selected for hosted sessions!
- - A drop-down labeled "Safety Car" has been added to the "Optional Settings" section of the hosted session setup.
- - The default selection is always "Default" which means the current safety car for the track type is used (Mustang for Ovals, Ruf RT 12R for Road).
- - The available safety cars can change depending on the type of track selected.
Driver
- Filth threshold for triggering an automatic visor tear-off has been reduced.
Spotter
- Two new Indycar spotter packs have been included in this build:
- - Chris Wheeler - Chris has been on the spotter stand for over 10 years and currently is the eye in the sky for Indycar racer Sebastien Bourdais.
- - Darren Manning - Darren is an English racer who formerly raced Indycar for Chip Ganassi Racing.
- Fixed an issue with the toggling of the spotter calling out lap times.
Replay
- A camera cut is now forced when switching between any cameras during a slow motion replay.
Virtual Reality
- The sound system is now aware of VR headset movement, and will now move and rotate the sounds to match your movements.
- - There is a UI option to enable/disable headset audio rotation. By default this setting is on, for headphone support. But if you use external speakers (such as a surround sound system) with your VR headset you should turn this setting off.
- The VR mirror output (Rift/Vive) now zooms to fill the entire window, rather than black boxing the image.
Clubs
- Club Canada logos updated.
- Club Michigan logos updated.
Peripherals
- Rearranged how we initialize force feedback devices.
CARS:
Aston Martin DBR9 GT1
- Season setups have been updated.
- Updated tires to reflect GT3 development, and are aimed at better over-the-limit feel. Drivetrain inertias and stiffnesses also updated to better match real life data.
Audi Quattro GTO
- Season setups have been updated.
- Updated drivetrain inertias and stiffnesses to improve responsiveness of the engines when blipping out of gear, and show some oscillation when shifting gears.
Audi R8 LMS GT3
- Updated drivetrain inertias and stiffnesses to improve responsiveness of the engines when blipping out of gear, and show some oscillation when shifting gears.
- Significant update to tire construction and compound. Setups will need to be updated both to pass tech and to extract performance from each car. We think this is a big step forward in over-the-limit feel of the tires, but are aware of the risk that the GT3 BoP will be upset. We will be looking to you for help in ensuring a good BoP for the race season ahead.
- New drivetrain, transmission, gear shift, and brake sounds have been added.
BMW Z4 GT3
- Season setups have been updated.
- Updated drivetrain inertias and stiffnesses to improve responsiveness of the engines when blipping out of gear, and show some oscillation when shifting gears.
- Significant update to tire construction and compound. Setups will need to be updated both to pass tech and to extract performance from each car. We think this is a big step forward in over-the-limit feel of the tires, but are aware of the risk that the GT3 BoP will be upset. We will be looking to you for help in ensuring a good BoP for the race season ahead.
- New drivetrain, transmission, gear shift, and compressor sounds have been added.
- Rear brake and tail lights now display properly at night tracks.
Cadillac CTS-V Racecar
- Season setups have been updated.
- Updated tire construction and compound aimed at better over-the-limit feel. Also tried to reign performance levels back down to more realistic levels (~2 seconds slower over a 1:20 lap) without compromising feel. Driver aids (ABS and traction control, if applicable) were re-calibrated to suit the tires. Drivetrain inertias and stiffnesses also updated to be more realistic.
- This car has been converted to use PBR shaders.
Chevrolet Corvette C6.R GT1
- Season setups have been updated.
- Updated tires to reflect GT3 development, and are aimed at better over-the-limit feel. Drivetrain inertias and stiffnesses also updated to better match real life data.
Chevrolet Corvette C7 Daytona Prototype
- Season setups have been updated.
- Updated tire construction and compound aimed at better over-the-limit feel. Also changed drivetrain inertias and stiffnesses.
- Fixed a bug with the rotation of the brake bias knob in opponent cars.
Chevrolet Monte Carlo SS
- Season setups have been updated.
- This car has been converted to use PBR shaders.
Dallara DW12
- Season setups have been updated.
Ford Falcon FG V8
- Improved drivetrain, transmission, and idle noises.
- Updated drivetrain inertias and stiffnesses to improve responsiveness of the engines when blipping out of gear, and show some oscillation when shifting gears.
- Audio mix for engine and transmission sounds has been improved.
- Fixed an issue where the rotor glow was displaying incorrectly at various speeds.
Ford GT
- Season setups have been updated.
- Updated drivetrain inertias and stiffnesses to improve responsiveness of the engines when blipping out of gear, and show some oscillation when shifting gears.
- Updated tire construction and compound aimed at better over-the-limit feel.
- Tires have been converted to use PBR shaders.
- New gear shift sounds have been added.
- Improved engine and transmission audio mix.
- This car in the Paint Kit UI should now display tires properly.
Ford GT GT3
- Season setups have been updated.
- Updated drivetrain inertias and stiffnesses to improve responsiveness of the engines when blipping out of gear, and show some oscillation when shifting gears.
- Significant update to tire construction and compound. Setups will need to be updated both to pass tech and to extract performance from each car. We think this is a big step forward in over-the-limit feel of the tires, but are aware of the risk that the GT3 BoP will be upset. We will be looking to you for help in ensuring a good BoP for the race season ahead.
- New gear shift sounds have been added.
- Improved engine and transmission audio mix.
- This car in the Paint Kit UI should now display tires properly.
Ford Mustang FR500S
- Updated tire construction and compound aimed at better feel throughout the slip range.
Formula Renault 2.0
- Modified drivetrain inertia and stiffness properties to address downshift issues.
Global Mazda MX-5 Cup
- Updated tire construction and compound aimed at better feel throughout the slip range.
Holden Commodore VF V8
- Updated drivetrain inertias and stiffnesses to improve responsiveness of the engines when blipping out of gear, and show some oscillation when shifting gears.
- Improved drivetrain, transmission, and idle noises.
- Fixed an issue where the rotor glow was displaying incorrectly at various speeds.
HPD ARX-01c
- Season setups have been updated.
- Updated tire construction and compound aimed at better over-the-limit feel. Also changed drivetrain inertias and stiffnesses.
Kia Optima
- Updated tire construction and compound aimed at better over-the-limit feel. Also tried to reign performance levels back down to more realistic levels (~2 seconds slower over a 1:20 lap) without compromising feel. ABS was re-calibrated to suit the tires. Drivetrain inertias and stiffnesses also updated to be more realistic.
Mazda MX-5 Cup circa 2015
- Updated tire construction and compound aimed at better feel throughout the slip range.
- Tires have been converted to use PBR shaders.
Mazda MX-5 Roadster circa 2015
- Updated tire construction and compound aimed at better feel throughout the slip range.
McLaren MP4-12C GT3
- Season setups have been updated.
- Significant update to tire construction and compound. Setups will need to be updated both to pass tech and to extract performance from each car. We think this is a big step forward in over-the-limit feel of the tires, but are aware of the risk that the GT3 BoP will be upset. We will be looking to you for help in ensuring a good BoP for the race season ahead.
- Audio mix for engine sounds has been improved.
McLaren MP4-30
- The MGU-K deployment has been updated. "Adaptive" mode has been replaced by "Optimized" mode. Our first implementation of an Optimized deployment strategy is speed dependent. Below a set speed, a constant, low speed deployment value is used. Above that speed, a constant, high speed deployment value is used. The low speed deployment, transition speed, and high speed deployment are set by the user (either in the Garage or via the F8 Black Box). High speed deployment and transition speed may be mapped in the Controls section of the Options screen.
- - Please also note that we are working on our next iteration of Optimized deployment, which will take into account the car's position on the racetrack.
- Updated the trigger for the rain light flashing when MGU-K deployment suddenly drops. The light will now flash whenever deployment drops by at least 80 kW while at full throttle (and not on the rev limiter.).
Mercedes-AMG GT3
- Season setups have been updated.
- Significant update to tire construction and compound. Setups will need to be updated both to pass tech and to extract performance from each car. We think this is a big step forward in over-the-limit feel of the tires, but are aware of the risk that the GT3 BoP will be upset. We will be looking to you for help in ensuring a good BoP for the race season ahead.
- Improved engine sounds at lower RPM ranges.
Modified - SK
- Season setups have been updated.
NASCAR Camping World Chevrolet Silverado
- Season setups have been updated.
- Engine sounds and tire volume levels have been improved.
NASCAR Camping World Toyota Tundra
- Season setups have been updated.
- Engine sounds and tire volume levels have been improved.
NASCAR K&N Pro Chevrolet Impala
- Season setups have been updated.
- This car now uses PBR shaders.
NASCAR Nationwide Chevrolet Impala circa 2011
- Season setups have been updated.
NASCAR Sprint Cup Chevrolet SS
- Visually updated to match NASCAR's 2017 ruleset.
- Contingency decals updated to meet the 2017 NASCAR season.
NASCAR Sprint Cup Ford Fusion
- Visually updated to match NASCAR's 2017 ruleset.
- Contingency decals updated to meet the 2017 NASCAR season.
NASCAR Sprint Cup Toyota Camry
- Visually updated to match NASCAR's 2017 ruleset. The car body is still the 2016 version; the 2017 body style is a work in progress.
- Contingency decals updated to meet the 2017 NASCAR season.
NASCAR Truck Series Chevrolet Silverado circa 2013
- Season setups have been updated.
- Engine sounds and tire volume levels have been improved.
NASCAR XFINITY Chevrolet Camaro
- Season setups have been updated.
- Contingency decals updated to meet the 2017 NASCAR season.
NASCAR XFINITY Ford Mustang
- Season setups have been updated.
- Contingency decals updated to meet the 2017 NASCAR season.
NASCAR XFINITY Toyota Camry
- Season setups have been updated.
- Contingency decals updated to meet the 2017 NASCAR season.
Pontiac Solstice
- Updated tire construction and compound aimed at better feel throughout the slip range.
Riley MkXX Daytona Prototype
- Season setups have been updated.
- Updated tire construction and compound aimed at better over-the-limit feel. Also changed drivetrain inertias and stiffnesses.
Ruf RT 12R C-Spec
- Tires updated to match the Porsche 991.2 GT3 Cup. Drivetrain inertias and stiffnesses also updated.
Ruf RT 12R Track
- Updated drivetrain inertias and stiffnesses to improve responsiveness of the engines when blipping out of gear, and show some oscillation when shifting gears.
- Significant update to tire construction and compound. Setups will need to be updated both to pass tech and to extract performance from each car. We think this is a big step forward in over-the-limit feel of the tires, but are aware of the risk that the GT3 BoP will be upset. We will be looking to you for help in ensuring a good BoP for the race season ahead.
Sprint Car
- Season setups have been updated.
Street Stock
- Season setups have been updated.
- Slipstream drag reduction has been reduced slightly.
Super Late Model
- Season setups have been updated.
VW Jetta TDI Cup
- Updated tire construction and compound aimed at better feel throughout the slip range.
TRACKS:
Autodromo Enzo e Dino Ferrari
- Art updates have been made with a focus on improving performance, especially at Rivazza and Piratella.
- Caution lights are now functional.
The Bullring
- NEW TRACK!
- - The Bullring at Las Vegas Motor Speedway is racing's answer to truth in advertising. Located a stone's throw away from the big 1.5 mile superspeedway that hosts NASCAR's big three national touring championships each year, The Bullring is an asphalt oval that's short on distance (3/8 of a mile) and long on action.
Charlotte Motor Speedway
- (Road Course) - Several cones have been added to the apron areas to discourage driving there.
Daytona International Speedway
- (Road Course) - Several cones have been added to the apron areas to discourage driving there.
Sebring International Raceway
- Fixed an issue where cars sometimes appeared to float at certain areas on this track.
Fastasio escribió:Bueno hoy se acaba la sesion y es hora de abrir debate sobre que vais a hacer la proxima..
Yo tenia pensado correr la Porsche Cup pero el calendario no me acaba de llenar (y me faltan bastantes circuitos), por lo que si le meten el nuevo modelo de neumatico al Ruf Gt3 seguire ahi, alternando con el Porsche en los circuitos que me molen.
Y vosotros?
Din-A4 escribió:Se saben los circuitos que correrá cada serie la siguiente temporada?
kadrax escribió:Los que habéis probado ayer el nuevo modelo de neumáticos, ¿que os parece? Ayer llegué tarde a casa y entre que la página iba mal y que estaba cansado no me puse a probarlo, al menos lo tengo actualizado para ya hoy probarlo bien!.
Din-A4 escribió:Hola, sabeis si baja de rango la clasificación y entrenos oficiales?
En laguna seca subí de rango en 3 carreras a 3 y ahora en 4 carreras solo he subido 18 milésimas de sr