Me he pasado un ratito escudriñando el Racó Catalá (cosas de domingo por la tarde), así que os dejo por aquí algunas perlas que he leído en
este hilo. Está claro que hay más de uno que está para encerrar en un manicomio:
I si es tot una performance acordada entre el PP i els processistes del PDeCAT i ERC per tal de, aprofitant l'enrenou de la investidura fallida, convocar eleccions un altre cop per intentar reforcar als processistes utilitzant la detenció d'en Puigdemont(i ell encapcalant de nou JxCAT) i ERC tractant de mantenir-se, atacant tots 2 partits processistes a la CUP acusant-los d'incendiaris ???
Podria ser, no?? Jo no m'enrefio gens dels convergents ni dels d'ERC, ambdos són traicioners.
PD: Potser volen aprofitar la figura d'en Puigdemont, els processistes, per tal de deixar a la CUP fora del parlament en unes properes eleccions.
Alguns sembla que no s'adonen que Puigdemont ha volgut ser detingut
Aquest matí he pregat a l´església pels presos i ho faré. Que s´equivoquin en les seves decisions no significa que no ens hàgim de solidaritzar, perquè els empresonen per ser catalans.
sé que costa ser optimista però espero que tot això sigui part d´un pla.
D'amistats espanyoles no en tinc però a la feina si que me'ls he de tragar.
Ho ha d'haver fet deliberadament, no pot ser que sigui tan estúpid després de tot el que ha passat.
Noves eleccions i reforcar els 2 partits processistes, deixant a la CUP fora del parlament, i gracies els mass media, concentració total de vot útil indepe en JxCAT amb en PuigdeMas encapcalant la llista, argumentant la por de que C's torni a ser el partit guanyador de les eleccions amb més diputats encara dels que te.
Vaja eleccions amb una polarització ultrabrutal entre JxCatalunya i Ciudadanos i potser amb una participació que podria arribar tranquilament al 85%, mentre en Puigdemont resta durant(com a mínim) tota la campanya electoral a la preso, tot en una maniobra conjunta amb el govern espanyol per tal de deixar l'independentisme combatiu i unilateral sense veu al Parlament a causa del vot útil.
Jo crec que els trets podrien anar per aquí.
No és cap cagada. Es totalment provocat i espanya hu ha caigut de 4 grapes
Crec que tot forma part d'una performance entre el govern espanyol i el PDeCAT més ERC, tot per tal de continuar amb el processisme per molts més anys, i així els partits processistes podran continuar vivint de la mamella autonomica durant més temps.
m´uneixo a dir que ho ha buscat intecionadament
alemanya al final no l´extraditarà i posa el conflicte ara mateix en primer pla europeu
Es claríssim que ho ha buscat. No és cap secret que la seva funcio es internacionalitzat el procés i crear martirs.
El pitjor els espanyolistes brindant amb cava, quina puta rabia
puta merda són els alemanys, quan parlem de política.
Esta cita es mi favorita:
a Espanya no hi ha Estat de Dret i podne fer el que els doni la gana, com si el jutge decideix que ha de ser automàticament investida Inés Arrimadas sense votació parlamentària