› Foros › PlayStation 4 › Juegos
AntoSpain escribió:Me estoy volviendo yo loco o el modo historia tiene downgrade desde el parche del online? Veo a Arthur menos nítido que antes... O esa es mi impresión.
Papafriten escribió:afortunado escribió:Llevo muuuuchas horas y pensé que los bugs eran menores, pero este me impide alcanzar el 100%, me jode bastante pero no quita que sea de lo mejor que he jugado, ya puestos a ver si a alguien le ha pasado...@nekomajinZafortunado escribió:
naider?Has probado a colocar la ardilla en la chimenea del rancho?
si te falta alguna misión secundaria perdible, olvidate de actualizaciones, te toca empezar de nuevo hasta que saques ese trofeo.markinilla escribió:Una cosa me lo acabó de pasar juegazo pero me gusta conseguir (o intentar) los platinos y hay un trofeo que ya lo e pasado y en principio no voy a poder recuperarlo nunca, sabéis si sacarán alguna actualización o algo para que me deje hacer esa misión, ya que debe de ser de las secundarias.
Thx
Jsuarez escribió:Estoy terminando el capítulo 3, aún me queda bastante. El juego está hecho que es una maravilla: la historia, la cantidad de detalles que te encuentras es casi obsesiva, los gráficos brutales. Le estoy cogiendo un cariño a los personajes enorme. Las misiones hasta ahora son bastante variadas y elaboradas. La cantidad de cosas que se pueden hacer y la sensación de libertad son enormes. Me encanta y me parece brutal la cámara cinematográfica, los encuadres que se marca. Por ese lado el nivel supera todas las expectativas y no creo que haya otro juego tan bueno en mucho tiempo.
Sin embargo tiene ciertas cosas que al menos en mi caso empañan un poco la experiencia. Algunas mecánicas son muy lentas, el farmeo es horrible (tras un tiroteo matas a 10 o 15 y te tiras un rato demasiado largo saqueando cadáveres), Los desplazamientos se me hacen muy largos, y cuando desbloqueas el viaje rápido tampoco es ninguna maravilla tener que ir a un punto concreto para ir a otro punto concreto, que te pueden quedar bastante lejos de tu origen y destino. A ver, los viajes a caballo al principio molan, con todos los detalles que te encuentras, sucesos aleatorios, pero te tiras muchas horas desplazándote y hay veces que te apetece un poco más de acción. Entiendo que estas cosas las han hecho así buscando el realismo, pero al menos en mi caso se me hacen bastante tediosas.
Pero las cosas buenas del juego son tan tan buenas, que te olvidas de las malas.
Sahnoun escribió:Jsuarez escribió:Estoy terminando el capítulo 3, aún me queda bastante. El juego está hecho que es una maravilla: la historia, la cantidad de detalles que te encuentras es casi obsesiva, los gráficos brutales. Le estoy cogiendo un cariño a los personajes enorme. Las misiones hasta ahora son bastante variadas y elaboradas. La cantidad de cosas que se pueden hacer y la sensación de libertad son enormes. Me encanta y me parece brutal la cámara cinematográfica, los encuadres que se marca. Por ese lado el nivel supera todas las expectativas y no creo que haya otro juego tan bueno en mucho tiempo.
Sin embargo tiene ciertas cosas que al menos en mi caso empañan un poco la experiencia. Algunas mecánicas son muy lentas, el farmeo es horrible (tras un tiroteo matas a 10 o 15 y te tiras un rato demasiado largo saqueando cadáveres), Los desplazamientos se me hacen muy largos, y cuando desbloqueas el viaje rápido tampoco es ninguna maravilla tener que ir a un punto concreto para ir a otro punto concreto, que te pueden quedar bastante lejos de tu origen y destino. A ver, los viajes a caballo al principio molan, con todos los detalles que te encuentras, sucesos aleatorios, pero te tiras muchas horas desplazándote y hay veces que te apetece un poco más de acción. Entiendo que estas cosas las han hecho así buscando el realismo, pero al menos en mi caso se me hacen bastante tediosas.
Pero las cosas buenas del juego son tan tan buenas, que te olvidas de las malas.
A mí hasta esas cosas que a ti te parecen malas, no me molestan.
Es un juego absolutamente brutal.
Red Dead Redemption 2 patch notes:
New Content – PS4, Xbox One
Title Update adds in access to the Red Dead Online Beta
Game Menus / Options – PS4, Xbox One
Fixed an issue where animals were triggering ‘Dynamic Kill Cams’ despite being set to ‘Disabled’ in settings
Fixed an issue where changing controller layout while using binoculars could lead to the player being unable to study or track animals
Fixed an issue with first-person auto aim when aiming behind on a wagon
Story Mode Companions – PS4, Xbox One
Fixed an issue where retrying a checkpoint during the mission ‘Polite Society, Valentine Style’ would cause multiple companions to be missing from Camp
Fixed an issue causing Molly to be missing from Camp following the mission ‘American Distillation’
Fixed an issue in the mission ‘Outlaws from the West’ where the player lost the ability to talk with Dutch when playing in first person
Fixed an issue in the mission ‘The Fine Art of Communications’ where players lost the ability to speak with companions
Weapons, Items & Clothing – PS4, Xbox One
Fixed an issue where players would not get access to all their weapons in the Epilogue if they failed a specific stage in the mission ‘Red Dead Redemption’
Fixed an issue where players could lose a weapon looted from Valentine after restarting missions from a checkpoint
Fixed an issue where the incorrect set of Cigarette Cards could be removed when mailing a complete set at the Post Office
Fixed an issue where players could lose some of the Gunslinger photographs from Calloway
Fixed an issue that allowed donation of documents to the Camp donation box
Fixed an issue where players could get stuck in an animation loop after hip firing their pistol and then swapping to their bow
Fixed an issue where players could get stuck equipping and putting away the bow on horseback after equipping it from the weapon wheel
Fixed an issue where a weapon’s custom grip could be replaced with a default grip after swapping with a defeated enemy’s weapon
Added safeguards against characters becoming invisible when changing outfits
Terrain and Environment – PS4, Xbox One
Fixed an issue where a hole in the terrain would appear near the Railroad Camp and surrounding area
Fixed general issues which caused a player to be unable to take cover via buildings/objects/etc.
Fixed an issue where alligators were unable to kill a hogtied NPC while on land
Fixed an issue where predators would get stuck if they could not reach the player
Fixed an issue where picking up the Legendary Lake Sturgeon, caused the player to be unable to equip weapons as well as drop or stow the fish
Dueling, Wanted and Witnesses – PS4, Xbox One
Fixed an issue where players were unable to shoot during a duel when using certain controllers
Fixed an issue with the number of bump attempts within a set amount of time would cause the players to become Wanted
Fixed an issue where players would become Wanted, even after complying and removing their mask as requested by the law
Fixed an issue in the mission ‘Black and White Chain Gang’ – Stage 2 – where the player would become Wanted for fighting an NPC required to access one of the Posters
Fixed an issue where players who fired a warning shot when intimidating an NPC, would cause the intimidation fail and the NPC to flee
Fixed an issue where NPCs would stop being witnesses, even if not successfully intimidated
Fixed an issue where the player would become Wanted for a warning shot when no NPC was visible or nearby
Fixed an issue where witnesses would report the same corpse that previously been reported to the law
Fixed an issue at Fort Wallace where the Army would try and report crimes, even though they were unable to leave the fort
Fixed general issues associated with the law being unable to arrest players
Story Missions – PS4, Xbox One
Fixed an issue in the mission ‘Outlaws from the West’ where players could get stuck by repeatedly punching the NPC during interrogation
Fixed an issue in the mission ‘Outlaws from the West’ where the horse could get stuck in the barn
Fixed an issue in the mission ‘Outlaws from the West’ where players could get stuck duelling
Fixed an issue in the mission ‘Enter, Pursued by a Memory’ where the mission would not fail after players pushed their Companion off of a cliff
Fixed an issue where players were unable to move after completing the mission ‘Enter, Pursued by a Memory’
Fixed an issue in the mission ‘Americans At Rest’ where players could become stuck in the view of their satchel during the fight
Fixed an issue in the mission ‘Polite Society, Valentine Style’ where players could become invisible after retrying a checkpoint
Fixed an issue in the mission ‘Money Lending and Other Sins I’ where players could lose control when attempting to launch the introduction cutscene while using specific Kit items
Fixed a progression issue in the mission ‘Good, Honest, Snake Oil’
Fixed an issue in the mission ‘Paying a Social Call’ where it was possible to block entry to the cabin with a chair
Fixed an issue in the mission ‘The Sheep and the Goats’ where the mission could fail for a companion dying while playing through the mission quickly
Fixed an issue in mission ‘A Quiet Time’ where the interior of the Saloon would disappear after repeatedly exiting the Saloon
Fixed an issue in the mission ‘Blessed are the Meek?’ where progress would stop after reaching the horses
Fixed an issue in the mission ‘Exit Pursued By A Bruised Ego’ where progress in the mission was stopped if players were unable to pick up the rabbit and it became rotten
Fixed an issue in the mission ‘Exit Pursued by a Bruised Ego’ where players were unable to exit the crafting menu if their Satchel was already full of Plain Game
Fixed an issue in the mission ‘The Fine Joys of Tobacco’ where mission progress stops if the in-game Companion falls off their horse during the escape
Fixed an issue in the mission ‘Magicians for Sport’ where progress stopped after inspecting all clues
Fixed an issue where players could become locked outside the bank in the mission ‘Sodom? Back to Gomorrah’
Fixed an issue where replaying the mission ‘Angelo Bronte, a Man of Honor’ then immediately loading an autosave would load players into an incorrect point in the Story
Fixed an issue in the mission ‘No, No and Thrice, No’ where companions could become invisible, preventing progression
Fixed a progression issue in the mission ‘Country Pursuits’
Fixed an issue in the mission ‘Savagery Unleashed’ where progress could stop during the grapple sequence
Fixed an issue in the mission ‘Archeology for Beginners’ where progress could stop after equipping binoculars
Fixed an issue in the mission ‘Favored Sons’ where progress could stop if all soldiers were killed while surrendering
Fixed an issue in the mission ‘The Fine Art of Conversations’ where progress could stop during the escape stage if a large pelt was stowed on the player’s horse.
Fixed an issue in the mission ‘The Wheel’ where progress could stop when returning the wagon
Fixed an issue in the mission ‘Home of the Gentry?’ where the end cutscene could fail to play
Fixed an issue in the mission ‘A Quick Favor for an Old Friend’ where a Companion’s horse could become invisible after players failed and retried the mission
Fixed an issue in the mission ‘An Honest Day’s Labors’ where enemies would stop reacting if you ran ahead of your Companion
Fixed an issue in the mission ‘An Honest Day’s Labors’ where players could become stuck on a loading screen after skipping the introduction cutscene
Fixed an issue in the mission ‘A New Future Imagined’ where progress could stop after rowing to the correct location
Fixed an issue in the mission ‘High and Low Finance’ where players could fail for being spotted while using a throwing knife
Fixed an issue in the mission ‘High and Low Finance’ where players could lose control after stealth killing a guard
Fixed an issue in the mission ‘That’s Murfree Country’ where Charles would get stuck after colliding with players on horseback
Robbery Missions – PS4, Xbox One
Fixed an issue during the Chez Porter Robbery where Javier would not mount his horse in Camp, preventing progress
Fixed an issue where Javier could remain stationary on his horse after the Chez Porter Home Robbery
Fixed an issue where players could become stuck if grappled from behind during the Aberdeen Pig Farm Robbery
Loansharking Missions – PS4, Xbox One
Fixed an issue in the Winton Holmes mission where the pelt could disappear after skinning the cougar
Fixed an issue with the Winton Holmes mission where players would be unable to sell the pelt
Chance Encounters and Activities – PS4, Xbox One
Fixed an issue with Kieran’s fishing Activity where loss of player control could occur while fishing
Fixed an issue with the Poker Activity where players could lose control when sitting down
Fixed an issue where the in-game HUD could disappear when trying to play Five Finger Fillet Activity in Camp
Fixed an issue where players could become locked in a room during a Chance Encounter in Valentine
Fixed an issue with Ranters, Ravers and Campaigners that caused loss of player control during some Chance Encounters
Challenges – PS4, Xbox One
Fixed issues associated with Legendary Animals being killed by something other than actions by players, preventing Challenges from being completed
Other Miscellaneous Fixes – PS4, Xbox One
Fixed an issue where the blips for previously completed Loansharking missions would re-appear as locked missions on the map
Fixed an issue in the mission ‘Enter, Pursued by a Memory’ where players could be prevented from completing the “Kill all wolves without taking any damage” mission goal
Fixed an issue where a Companion warps in a cutscene for the mission ‘Paying a Social Call’
Fixed an issue in the mission ‘Money Lending and Other Sins III’ where ambient pedestrians could interfere with the mission when re-launched through the pause menu.
Fixed an issue in the mission ‘Pouring Forth Oil IV’ which could prevent some of Arthur’s dialogue from playing during the mission
Fixed an issue in the mission ‘An American Pastoral Scene’ where your companion could start driving the stagecoach in the wrong direction
Fixed an issue in the mission ‘American Distillation’ when players chose the path on the right, but instead took the path on the left
Fixed an issue in the mission ‘Sodom? Back to Gomorrah’ where companions and some lawmen could be missing their weapons when players used 1st person perspective
Fixed an issue where the game would not create an autosave upon completion of the mission ‘Dear Uncle Tacitus’
Fixed an issue in the mission ‘Favored Sons’ where ambient music would play instead of mission score
Fixed an issue in the mission ‘My Last Boy’ where dialogue would repeat during the rides
Fixed an issue in the mission ‘Uncle’s Bad Day’ where players could begin the mission without any arrows for the Bow if the mission was launched through the Progress section of the pause menu
Fixed an issue with the log not updating correctly in the mission ‘Duchesses and Other Animals’
Fixed an issue in the mission ‘The Artist’s Way III’ where the paintings could be missing from the gallery
Fixed an issue in Poker where the message “Help section updated” would incorrectly display when starting new games
Fixed an issue that caused some dead Bucks to duplicate after player collisions
Fixed an issue with Gunsmiths where players could enter the catalogue incorrectly
Fixed a streaming issue with buildings in Castors Ridge
Fixed an issue where players could become trapped between two companions in Camp
Fixed a general issue where players were prompted to perform a stealth kill, but instead just tackled the target
Fixed an issue in the mission ‘Good, Honest, Snake Oil’ where using the cinematic camera caused players to loop around instead of following the set route
Fixed general issues associated with players being able to greet/antagonize/rob NPCs endlessly
Fixed general issues associated with NPCs heads/bodies twisting the wrong way when interacting with players
Fixed an issue where players would clip into the train carriages when jumping/climbing over them
Fixed an issue where players would ragdoll if they tried to climb over a small wall with low clearance
Fixed an issue where players could get locked into a conversation with an NPC who was behind a wall
Fixed an issue with player navigation where it got stuck after not being able to find a route to a Waypoint
Fixed an issue where players shooting an NPC’s horse meant the NPC would not retaliate
Fixed an issue where an NPC would holster their gun but still enter combat
Fixed an issue where players attempting to cure poison would result in them being poisoned again after drinking a health cure
Fixed an issue where players animations would make stealth unpredictable at times
Fixed general issues associated with players not being able to interact with their horse when moving at high speeds
Fixed an issue where prompts to speak with companions, NPCs, etc. were lost if using cinematic perspective
Various other minor fixes
El juego sin bugs lo llamaban
Fixed an issue with the number of bump attempts within a set amount of time would cause the players to become Wanted
Fixed an issue where players would become Wanted, even after complying and removing their mask as requested by the law
Fixed an issue where NPCs would stop being witnesses, even if not successfully intimidated
Fixed an issue where the player would become Wanted for a warning shot when no NPC was visible or nearby
Fixed an issue where witnesses would report the same corpse that previously been reported to the law
Peskanovo escribió:Lo cuál confirma que el sistema de Wanted no iba fino del todoFixed an issue with the number of bump attempts within a set amount of time would cause the players to become Wanted
Fixed an issue where players would become Wanted, even after complying and removing their mask as requested by the law
Fixed an issue where NPCs would stop being witnesses, even if not successfully intimidated
Fixed an issue where the player would become Wanted for a warning shot when no NPC was visible or nearby
Fixed an issue where witnesses would report the same corpse that previously been reported to the law
dankov_14 escribió:¿A que hora habilitan el online para los del siguiente corte? ¿a las 14:30?
dankov_14 escribió:Vaya rabia me ha dado ver que la app companion no es compatible con iPad 2, no entiendo por que, me han jodido bien.
ArsenLupin escribió:dankov_14 escribió:Vaya rabia me ha dado ver que la app companion no es compatible con iPad 2, no entiendo por que, me han jodido bien.
Te a pasado como a mí, me disponía tan feliz a instalar la app en una tablet ssung y oh sorpresa no me deja, en el móvil la instale, pero casi ni la uso porque es demasiado pequeño, no entiendo porque no deja en tablet la verdad.
starkyjach escribió:Sahnoun escribió:Jsuarez escribió:Estoy terminando el capítulo 3, aún me queda bastante. El juego está hecho que es una maravilla: la historia, la cantidad de detalles que te encuentras es casi obsesiva, los gráficos brutales. Le estoy cogiendo un cariño a los personajes enorme. Las misiones hasta ahora son bastante variadas y elaboradas. La cantidad de cosas que se pueden hacer y la sensación de libertad son enormes. Me encanta y me parece brutal la cámara cinematográfica, los encuadres que se marca. Por ese lado el nivel supera todas las expectativas y no creo que haya otro juego tan bueno en mucho tiempo.
Sin embargo tiene ciertas cosas que al menos en mi caso empañan un poco la experiencia. Algunas mecánicas son muy lentas, el farmeo es horrible (tras un tiroteo matas a 10 o 15 y te tiras un rato demasiado largo saqueando cadáveres), Los desplazamientos se me hacen muy largos, y cuando desbloqueas el viaje rápido tampoco es ninguna maravilla tener que ir a un punto concreto para ir a otro punto concreto, que te pueden quedar bastante lejos de tu origen y destino. A ver, los viajes a caballo al principio molan, con todos los detalles que te encuentras, sucesos aleatorios, pero te tiras muchas horas desplazándote y hay veces que te apetece un poco más de acción. Entiendo que estas cosas las han hecho así buscando el realismo, pero al menos en mi caso se me hacen bastante tediosas.
Pero las cosas buenas del juego son tan tan buenas, que te olvidas de las malas.
A mí hasta esas cosas que a ti te parecen malas, no me molestan.
Es un juego absolutamente brutal.
Idem
kidoble escribió:¿Donde se consiguen las pieles en perfecto estado para las mejoras? Por más que caso animales, nunca son pieles en perfecto estado
BertoMP escribió:kidoble escribió:¿Donde se consiguen las pieles en perfecto estado para las mejoras? Por más que caso animales, nunca son pieles en perfecto estado
Consejo: Caza al ciervo legendario y vete al perista a hacer el amuleto que desbloqueas al matar al ciervo porque ayuda mucha a conseguir pieles perfectas.
Aun así para conseguir pieles perfectas:
- El animal tiene que tener 3 estrellas.
- Tienes que cazarlo con el arma determinada (para ello analiza al animal y luego dale a mostrar información, ahí te dirá si hay que matarlo con arco y flechas normales, con flechas de presas pequeñas, con un fusil de repetición...).
- Tienes que conseguir matar de un tiro, es decir, apuntar a las zonas vitales.
- Tras la caza el animal tiene que seguir teniendo las 3 estrellas, sino la piel nunca podrá ser perfecta (salvo que tengas el amuleto que digo arriba que en ese caso hay un % de que aunque el animal tenga 2 estrellas puedas conseguir una piel perfecta).
ehkesi escribió:starkyjach escribió:Sahnoun escribió:
A mí hasta esas cosas que a ti te parecen malas, no me molestan.
Es un juego absolutamente brutal.
Idem
Dudo que a alguien no le moleste la lentitud para abrir los armarios y cajones de una casa entera, sabiendo que probablemente lo unico que vayas a encontrar son 3 latas de verdura...
Guille_c94 escribió:En referencia al online no os parece muy injusto que el seguro de tu primer caballo sea gratuito cuándo tienes que desecharlo para poder tener el de la edición Ultimate y van y te cobran lingotes de oro por el seguro?
Me tiene bastante enfadado comprar la versión cara para encima acabar con un caballo sin seguro...
Guille_c94 escribió:Guille_c94 escribió:En referencia al online no os parece muy injusto que el seguro de tu primer caballo sea gratuito cuándo tienes que desecharlo para poder tener el de la edición Ultimate y van y te cobran lingotes de oro por el seguro?
Me tiene bastante enfadado comprar la versión cara para encima acabar con un caballo sin seguro...
Nadie sabe algún truco para lo del seguro? Me ha tocado la moral que pagar más por la Ultimate resulte en tener que tirar de más micropagos para un seguro.
kukardo escribió:Nosé si pensaréis que es una burrada, pero para mí Arthur Morgan es el mejor personaje en la historia de Rockstar.
kidoble escribió:BertoMP escribió:kidoble escribió:¿Donde se consiguen las pieles en perfecto estado para las mejoras? Por más que caso animales, nunca son pieles en perfecto estado
Consejo: Caza al ciervo legendario y vete al perista a hacer el amuleto que desbloqueas al matar al ciervo porque ayuda mucha a conseguir pieles perfectas.
Aun así para conseguir pieles perfectas:
- El animal tiene que tener 3 estrellas.
- Tienes que cazarlo con el arma determinada (para ello analiza al animal y luego dale a mostrar información, ahí te dirá si hay que matarlo con arco y flechas normales, con flechas de presas pequeñas, con un fusil de repetición...).
- Tienes que conseguir matar de un tiro, es decir, apuntar a las zonas vitales.
- Tras la caza el animal tiene que seguir teniendo las 3 estrellas, sino la piel nunca podrá ser perfecta (salvo que tengas el amuleto que digo arriba que en ese caso hay un % de que aunque el animal tenga 2 estrellas puedas conseguir una piel perfecta).
Muchas gracias, intentaré cazar el ciervo legendario, aunque no se cual es el ciervo legendario jajaja no suelo ver nada ni leer nada de ningun juego que voy jugando, así que ni idea de tal ciervo, indagare y a por el amuleto, gracias!
auster86 escribió:Yo acostumbro a leer la mitad de lo que el juego ofrece y si que es verdad que aquí sí no lees no te enteras de nada.
Ganas tengo de echarle sesiones largas y exprimir todo el juego, me pasa como con el Witcher, que incluso hay veces que prefiero ir andando a correr de lo realista que es el juego. Ayer lo puse, me di a iniciar el juego, fui al servicio y cuando volví estaba Arthur apoyado en una casa, cruzado de brazos y con una estampa foto realista increíble. Llevaré unas 10 horas y no e echo nada. Va a ser Inmensa la experiencia.
me ha durado muy poco, en comparación con el 3 y el 4... Estoy ya en el 6
klaim2003 escribió:si te falta alguna misión secundaria perdible, olvidate de actualizaciones, te toca empezar de nuevo hasta que saques ese trofeo.markinilla escribió:Una cosa me lo acabó de pasar juegazo pero me gusta conseguir (o intentar) los platinos y hay un trofeo que ya lo e pasado y en principio no voy a poder recuperarlo nunca, sabéis si sacarán alguna actualización o algo para que me deje hacer esa misión, ya que debe de ser de las secundarias.
Thx
KiMika escribió:Joder el capítulo 5me ha durado muy poco, en comparación con el 3 y el 4... Estoy ya en el 6
Es el mas corto de todos, el capitulo 6 tiene tantas misiones como el capitulo 2, todavía te queda cacho
he perdido todas las armas, vamos, todo lo que tenia al escapar de la mision del capitulo 3 donde secuestran a Arthur, ya no las puedo recuperar de ninguna manera?
auster86 escribió:Yo acostumbro a leer la mitad de lo que el juego ofrece y si que es verdad que aquí sí no lees no te enteras de nada
Deberías haberlas recogido justo al huir, en el cobertizo de la casa en la que te secuestran